Дата и время

Науковий клуб
Науковий клуб

Науковий клуб (3)

e-max.it: your social media marketing partner

27 квітня відбулося засіданні секції «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі» у рамках щорічної конференції «Юність науки». З вітальним словом до учасників звернулася директор навчально-наукового інституту економіки, доктор економічних наук, доцент Аліна Олександрівна Пінчук. Учасників конференції привітав також доктор філософії, професор Ян-Урбан Сандал з Норвегії.

Студенти спеціальності «Маркетинг» презентували результати досліджень, власні кейс та ідеї проєктів:

  • Пономаренко Артур, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ: КЕЙСИ БРЕНДІВ «YOZH» ТА «ALISO»»
  • Сябро Анастасія, здобувач вищої освіти гр. МР-191. Тема презентації: «ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ INFLUENCE-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ «BIOPELL MEDICAL»»
  • Селех Дмитро, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: ««КЕЙС KOLO: КОРИСТЬ EMAIL-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ФОНДІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ»»
  • Рогова Ірина, здобувачка вищої освіти гр. ОА-211. Тема презентації: «ОСНОВНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ»
  • Христенко Ольга, Срібна Аліна, здобувачки вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «IT PRODUCT DEVELOPMENT APPROACH FROM GENESIS: STARTUP IDEA «ENFILM»»
  • Ревун Антон, здобувач вищої освіти гр. МР-211. Тема презентації: «МІСЦЕ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИКА НА СВІТОВОМУ РИНКУ»
  • Сучок Станіслав, здобувач вищої освіти гр. МР-221. «СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ В УКРАЇНІ»
  • Пономаренко Роман, здобувач вищої освіти гр. МРт-211. Тема презентації: «МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА КОМПАНІЇ «ESPUTNIK»»

На завершення модератор конференції Анастасія Стеченко порекомендувала всім студентам долучатися до наукових заходів, написання тез і статей, адже це вклад у професійне резюме та у студентський рейтинг. Зичимо натхнення у наукових пошуках!

e-max.it: your social media marketing partner

16 червня 2022 року відбулося онлайн засідання секції «Маркетингові інструменти формування лояльності споживачів у діджитал-середовищі» Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Юність науки-2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства».

Перед учасниками конференції виступили запрошені спікери на актуальні теми маркетингу:

  • Жидок В.В. к.е.н., доцент, приватний підприємець, керуюча регіональним представництвом ТА «Western Bid»;
  • Тунік М.В. к.е.н., начальник першого міського відділення ЧОД АТ Райффайзен Банк Аваль
  • Роботу конференції продовжили молоді науковці було заслухано доповіді здобувачів вищої освіти:
  • Пономаренко Артур, гр. МР-181. ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ВІЙНИ: КЕЙС БРЕНДУ «YOZH».
  • Артеменко Катерина, Попова Ірина, гр. МР-201. СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ.
  • Рябченко Ігор, МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ.
  • Тачкіна Валерія, гр. ЗМРт-191. SMM-КЕЙС КАМПАНІЇ ALTY.
  • Герасімчук Марія, гр ММР-211. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ПРОМОАКЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ РИНКОВИМИ СУБ’ЄКТАМИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ.
  • Лавський Ігор, гр. ЗММР-211, СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ.
  • Сябро Анастасія, гр. МР-191. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО АНАЛІЗУ З ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ SIMILARWEB.
  • Пікуль Єлизавета, гр. МР-191. АКТУАЛЬНІ ІНСТРУМЕНТИ PR У СИСТЕМІ БІЗНЕС-МАРКЕТИНГУ ТА ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ.
  • Пономаренко Роман, гр. МРт-21. СТРАТЕГІЇ І МЕТОДИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ.
  • Немчик Вікторія, гр. МР-201, РОЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ
  • Гавриш Надія, гр. МР-202. НАВ’ЯЗЛИВИЙ ПОКУПЕЦЬ ТА НАВ’ЯЗЛИВИЙ СЕРВІС, ЇХ ПРИРОДА ТА ФОРМИ ПРОЯВУ
  • Середа Яна, гр. МР-191. РОЗВИТОК РЕКЛАМИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ

Усім учасникам конференції дякуємо за участь та бажаємо невичерпного натхнення у науковому пошуку та нових звершень, а Україні перемоги!

e-max.it: your social media marketing partner

    13 жовтня відбулася зустріч Наукового клубу "PRO Маркетинг", до якої долучилися здобувачі вищої освіти гр. МР-211. Керівник клубу к.е.н. Лисенко І.В. запросила здобувачів відвідати семінар «Пошукова система BASE (Bielefeld Academic Search Engine); Видавництво Bentham Science», організований Науковою бібліотекою.
    На заході здобувачі дізналися як працювати з пошуковими системами і як вони можуть допомогти при написанні робіт та виконанні завдань з дисциплін.

e-max.it: your social media marketing partner

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1798
mod_vvisit_counterВчора2912
mod_vvisit_counterНа цьому тижні6607
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень21448
mod_vvisit_counterВ цьому місяці43357
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць52861
mod_vvisit_counterРазом1293068

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]