Завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор
Наукові профілі:
https://orcid.org/0000-0002-0839-4636
https://scholar.google.com.ua/citations?user=4yw6lbUAAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57226874142
https://www.webofscience.com/wos/author/record/F-3881-2014
Дисципліни: маркетинг, стартап, стратегічне управління, основи ринкових досліджень, міжнародна економіка, основи мікро- та макроекономіки
Сфера наукових інтересів: маркетинг, стратегічне управління, міжнародна економіка, стартапи, бізнес-моделі підприємств
Професор кафедри, доктор економічних наук, професор
Наукові профілі:
https://scholar.google.com/citations?user=69hMq70AAAAJ
https://www.webofscience.com/wos/author/record/1604223
https://orcid.org/0000-0003-4844-1326
Дисципліни: Інвестування, Брендинг, Фінанси бізнесу, Соціальна відповідальність бізнесу, Фінансовий менеджмент бізнес-середовища, Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу
Сфера наукових інтересів: Маркетинг, інвестування, інноваційно-інвестиційна діяльність, брендингові технології, фінансова діяльність суб’єктів бізнесу, методологія і організація наукових досліджень у маркетингу
Доцент, кандидат наук з державного управління, доцент
Наукові профілі:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=WmhjLDYAAAAJ
https://www.webofscience.com/wos/author/record/U-8619-2019
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57200340717
http://orcid.org/0000-0001-7805-1412
Дисципліни: SMM, Personal Branding, Startup Marketing, Social Marketing, Соціальна відповідальність бізнесу
Сфера наукових інтересів: Розробка та удосконалення SMM-стратегії, цифрові маркетингові інструменти просування стартапів, засади розвитку соціальної відповідальності бізнесу та соціального підприємництва та ін.
Доцент, кандидат економічних наук, доцент
Наукові профілі:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=1zVrD90AAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58185723900
https://www.webofscience.com/wos/author/record/G-9340-2014
https://orcid.org/0000-0002-6312-4700
Дисципліни: Маркетинг, Основи маркетингової діяльності, Маркетингові комунікації, Маркетингова політика розподілу, Маркетингова логістика, Логістика, Управління ризиками, Товарна інноваційна політика
Сфера наукових інтересів: Маркетинг, маркетингові комунікації, маркетингова логістика, маркетингова політика розподілу, ризики, інноваційна політика
Доцент, кандидат економічних наук, доцент
Наукові профілі:
https://scholar.google.com/citations?user=kt5TkH0AAAAJ
https://www.webofscience.com/wos/author/record/1486788h
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225073135
https://orcid.org/0000-0002-9469-9363
Дисципліни: Основи бізнесу, Поведінка споживачів, Управління бізнесом та бізнес-проектами, Бізнес-аналітика, Проектний аналіз, Управління продажами, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження
Сфера наукових інтересів: Бізнес-планування, Управління бізнес-процесами, Управлінський облік, Маркетингові дослідження споживчої поведінки, Аналітика бізнесу
Доцент, кандидат економічних наук
Наукові профілі:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=m08DWvIAAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58001033700
https://www.webofscience.com/wos/author/record/13716759
https://orcid.org/0000-0002-7912-932X
Дисципліни: Direct-маркетинг, Інтернет-маркетинг, Електронна комерція, Міжнародний маркетинг, Рекламна діяльність, Маркетинг послуг, Trade marketing, Маркетинговий аналіз, Менеджмент, Товарознавство
Сфера наукових інтересів: маркетинг, digital-маркетинг, інтернет-маркетинг, e-commerce, direct-маркетинг
Доцент, кандидат економічних наук
Наукові профілі:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=V0pTrx0AAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57219002215
https://publons.com/researcher/3616315/iryna-lysenko/
https://orcid.org/0000-0002-9960-1599
Дисципліни: «Маркетинг інновацій», «Маркетинг», «Publik relations»,«Бізнес інновації», Тренінг курс «Сучасні медіа», «Brand management», «Інвестування», «Ринкові дослідження», «Товарознавство», «Маркетингові дослідження», «Менеджмент», «Торгівельно-посередницька діяльність у маркетингу», «Маркетингова товарна політика», «Брендинг», «Медіапланування»
Сфера наукових інтересів: маркетинг, вища освіта, регіональна економіка