Дата и время

Четвер, 02 липня 2020 10:34

   Актуальна тематика дискримінаційної реклами розглядалась на блог-кафе «Дискримінаційна реклама: погляд блогера» в рамках реалізації проєкту NEW MEDIA. Модераторки: Анна Вербицька та Тетяна Забаштанська.

   Зважаючи на вплив засобів масової інформації, що відображують повсякденне життя і формують розуміння гендеру в суспільстві, засоби масової інформації відіграють важливу роль у побудові – або деконструкції – гендерної рівності♀️♂️. У процесі функціонування інформаційного суспільства рекламна індустрія відіграє важливу роль у медіа просторі. Реклама є дуже потужною формою соціальної комунікації, пропонуючи концентрований набір образів і ідей, що апелюють до емоцій людей і, тим самим, формують їх цінності, ставлення і розуміння світу. Таким чином, боротьба з дискримінацією за ознакою статі в рекламі є центральною складовою зусиль для досягнення гендерної рівності.

   Учасники блог-кафе, серед яких студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Пікуль Єлизавета та Коваль Олена, запекло дискутували, щодо наявності ознак дискримінації у представлених зразках реклами.

   Всі відповідально та креативно поставились до виконання практичного завдання щодо перероблення зразків рекламної продукції, що носили дискримінаційний характер на рекламу, яка відповідає як Закону України «Про рекламу», так і нормам Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі.

✅Важливо, що перевірку дотримання рекламодавцями стандарту щодо заборони дискримінаційної реклами за ознакою статі здійснює Індустріальний гендерний комітет з реклами за зверненнями громадян, громадських організацій та Державної продовольчої служби України. 

❗Якщо ви виявите дискримінаційну рекламу в Чернігові, то звертайтесь до Чернігівського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами за телефоном +38(063)9813458. 

   Проэкт «NEW MEDIA» реалізується у співпраці з Вільнюським університетом, ГО «Фундація Прав Людини» та фінансується коштами Міністерства Закордонних Справ Литовської Республіки.

e-max.it: your social media marketing partner

Схоже відео

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 18 червня 2020 18:32

Активними учасницями тренінгу «Блогерство» в рамках проєкту «NEW MEDIA» стали здобувачки вищої освіти спеціальності «Маркетинг»: Васюта Яна, Герасімчук Марія, Здор Яніна, Пікуль Ліза, Сябро Анастасія, Уварова Аліна з Забаштанською Тетяною, доцентом кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики.

Сертифіковані тренери: Ємець Наталія, Базилевич Володимир та Мехед Дмитро розповіли про особливості блогерсва:

e-max.it: your social media marketing partner

Схоже відео

e-max.it: your social media marketing partner
Середа, 17 червня 2020 12:04

У березні 2020 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та економічна політика».

На конкурс надійшло 69 студентських наукових робіт із 43 закладів вищої освіти України. Із них 17 робіт, представлених 13 ЗВО, відзначено дипломами переможців.

Серед переможців – здобувачі вищої освіти бакалаврського рівня спеціальності 075 «Маркетинг» Красій Аліна (МР-161) та Мурай Альона (МР-171), які нагороджені дипломом ІІІ ступеня за роботу «Реалізація потенціалу України на європейському ринку туристичних послуг».

Щиро вітаємо дівчат та їх керівника - доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Полковниченко Світлану Олександрівну і бажаємо підкорення нових вершин у науковій сфері!

e-max.it: your social media marketing partner

Схоже відео

e-max.it: your social media marketing partner
Понеділок, 15 червня 2020 12:08

У ІІ турі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт, організованим Кременчуцьким національним університетом імені Михайла Остроградського визначені переможці зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

Вітаємо переможців, здобувачів вищої освіти за напрямом підготовки 075 «Маркетинг»:

І місце у секції «Маркетинг підприємств» – Хомєнок Михайло і Гурський Володимир з науковою роботою «Implementation of the marketing complex in the football club», наукові керівники Полковниченко С.О., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та Alkhasov Y., PhD, Associate Professor, Baku Slavic University (Azerbaijan);

ІІІ місце у секції «Туристичний бізнес» – Шевченко Дмитро з науковою роботою «The features of marketing research on Chernihiv inbound tourism market», наукові керівники Забаштанська Т.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та Selinšek A., PhD, Associate Professor, University of Maribor, Faculty of Economics and Business (Slovenia).

e-max.it: your social media marketing partner

Схоже відео

e-max.it: your social media marketing partner
Середа, 27 травня 2020 19:27

Захист випускних кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти заочної форми навчання відбувся в on-line режимі.

Магістри-маркетологи засвідчили високий рівень пропозицій щодо маркетингових аспектів розвитку досліджуваних підприємств.

Бажаємо успішно впровадити ваші сміливі креативні пропозиції в життя та підкорювати нові професійні вершини!!!

e-max.it: your social media marketing partner

Схоже відео

e-max.it: your social media marketing partner

Ми на Facebook

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні290
mod_vvisit_counterВчора648
mod_vvisit_counterНа цьому тижні4010
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень7519
mod_vvisit_counterВ цьому місяці6192
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць27059
mod_vvisit_counterРазом558751