Команда Google Retail Україна провела детальний аналіз поведінки українських користувачів перед Новим роком та іншими святами.
Дізнайтеся, як ефективно планувати маркетингові стратегії та збільшити продажі в цей особливий період.
Основні аспекти дослідження:
Фази покупкового циклу - як змінюється поведінка споживачів від початку планування до остаточного рішення про покупку.
Святковий календар - які дати є найважливішими для українських споживачів і як ефективно використовувати їх у своїх маркетингових кампаніях.
Подарунки та самообслуговування - як задовольнити різні потреби ваших клієнтів протягом усього святкового сезону.
Performance Max - практичні рекомендації щодо налаштування та оптимізації кампаній за допомогою цього інструменту.
Чому варто переглянути цей семінар:
Дізнайтеся про останні тренди в онлайн-торгівлі в Україні.
Отримайте практичні інструменти для збільшення продажів.
Заплануйте успішну маркетингову кампанію на святковий сезон.
Перегляньте запис семінару за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=xr9a3JuHJzk
Схоже відео
14 листопада 2024 р. здобувачі спеціальності «Маркетинг» брали участь у тренінгу на тему «Зміни податкового законодавства У межах компонента «Економічне відновлення та ринкові системи» (EMRS) програми CLEAR. Особливості податкового обліку ФОП». Участь допомогла краще зрозуміти нововведення у сфері податкового законодавства, що є особливо актуальним для ведення бізнесу на даний час.
Спікерка Людмила Осачук – директор Чернівецької філії аудиторської компанії «Центр професійного аудиту», сертифікований аудитор зі стажем роботи понад 20 років. Вона поділилася ключовими аспектами нововведень у податковому законодавстві та надала практичні рекомендації для бізнесу ФОП.
Учасників було ознайомлено з такими питаннями:
● Зростання розміру військового збору: зміни до Податкового кодексу України.
● Повернення блекаутів: як бути якщо РРО/ПРРО без світла чи інтернету.
● Платіжний термінал: кому і коли він необхідний, яка відповідальність за відмову розрахуватись банківською карткою.
● Обмеження сум готівкових розрахунків: коли вони діють і яка відповідальність.
● Плата за землю, податок на нерухомість та нова форма декларації: чи повинен ФОП звітувати? Коли виникає право на «воєнні» пільги?
● Хто може не заповнювати та не подавати звітність по єдиному внеску за себе.
● Чи можна провадити діяльність без відповідного КВЕД.
Дякуємо Людмилі Осачук за важливу інформацію та корисні поради для ведення бізнесу!
Схоже відео
14 листопада 2024 р. здобувачі спеціальності «Маркетинг» прийняли участь у гостьовій лекції на тему: «Відповідальний маркетинг без жартів та ілюзій» організованій Хмельницьким кооперативним торговельно-економічним інститутом.
Спікерами виступили: Тетяна Гвоздецька та Юлія Огородник, спеціалістки Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області.
У заході взяли участь понад 100 учасників.
У доповіді розкрито питання:
- рекламування харчової продукції для дітей
- дискримінації у рекламних дописах
- законодавчих аспектів рекламної діяльності
- відповідальності інфлюенсерів тощо.
Дякуємо спікеркам за надзвичайно цікаву і корисну інформацію та організаторам за можливість доєднатися до заходу.
Схоже відео
14 листопада 2024 р. здобувачі спеціальності «Маркетинг» брали участь у вебінарі «Написання та складання бізнес-плану». Проєкт "Розширення прав і можливостей жінок Чернігівщини" реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) "Зміцнення громадської довіри в Україні" (UCBI). Спікерка: Світлана Насирова – бізнес-консультант зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу, викладачка бізнес-шкіл, доктор філософії у галузі адміністративного менеджменту (PhD).
Світлана Насирова поділилася з учасниками знаннями та досвідом з таких питань:
• Тренди маркетингу 2025: на що варто звернути увагу
• Ключові елементи маркетингової стратегії
• Інструменти аналізу поточної ситуації для маркетингового планування
• Матриця BKG для аналізу ключових продуктів
• Маркетингове планування за моделлю 4P.
Ми вдячні Світлані Насировій за те, що вона поділилася з нашими студентами своїм досвідом та знаннями під час вебінару.
Схоже відео
13 листопада здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» взяли участь в онлайн-лекції на тему "Основи SMM: Як будувати стратегію просування в соцмережах", яку провів Євгеній Кирієнко, Product Marketing Team Lead компанії SendPulse. Лекція була спрямована на розкриття ключових аспектів побудови ефективної стратегії просування в соціальних мережах та створення активної присутності для бренду.
Під час зустрічі Євгеній поділився практичними знаннями щодо:
- розробки стратегії, яка забезпечує досягнення конкретних цілей і результатів для бізнесу;
- створення контенту, який здатен привабити та утримати увагу аудиторії, сприяючи підвищенню лояльності до бренду;
- залучення та розширення аудиторії за допомогою ефективних інструментів, що допомагають підтримувати інтерес до бренду в довгостроковій перспективі.
Лекція стала важливим кроком для студентів-маркетологів, які прагнуть розвивати свої навички в SMM та використовувати сучасні підходи до просування в соцмережах для досягнення результатів у професійній діяльності.