Гостьові лекції (48)
Гостьові лекції закордонного професора
За ініціативи кафедри психології та креативних індустрій організовано проведення гостьових лекцій д-ра Т. Bondarenko, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Польща).
5 грудня 2023 року відбулась лекція на тему: «Книжки, які повинен прочитати кожен економіст».
12 грудня д-р Т. Bondarenko провів лекцію на тему «Мистецтво публічного виступу». Окреслено роль публічного виступу в особистому житті та професійній діяльності, якості успішного оратора та надано поради по розвитку такої важливої соціальної навички для кожного фахівця.
У заходах взяли участь здобувачі вищої освіти та науково-педагогічні працівники кафедри психології та креативних індустрій, а також Навчально-наукового інститут економіки.
Дякуємо д-ру Т. Bondarenko за внесок у розвиток компетентностей майбутніх спеціалістів, дякуємо за співпрацю партнерському університету – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Польща). Не менш цікаві гостьові лекції від д-ра Т. Bondarenko відбудуться у наступному семестрі.
7 грудня 2023 року відбулась гостьова лекція Максима Леонідовича Рубана, директора регіонального офісу Київського регіонального управління ПрАТ СК "ПЗУ Україна" на тему: «Сучасні технології продажу фінансових продуктів».
Здобувачі вищої освіти спеціальності 072 – Фінанси, банківська справа та страхування всіх освітніх ступенів мали можливість дізнатись цікаву інформацію щодо технології продажу некредитного КАСКО, техніки закриття угоди, отримати практичні рекомендації щодо ефективного використання технології продажу фінансових продуктів.
Кафедра фінансів, банківської справи та страхування і здобувачі вищої освіти вдячні Максиму Леонідовичу за цікаво проведену лекцію. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Гостьова лекція професора Крістофера Р. Келлі
Автор Тетяна ЗабаштанськаГостьова лекція професора Крістофера Р. Келлі (Школа права, Університет Арканзасу, США)
27.11.2023 р. відбулася гостьова лекція професора Крістофера Р. Келлі (Школа права, Університет Арканзасу, США) на тему «Asking Questions, Listening to the Answers, and Other Fundamental Negotiation Skills», яку відвідали здобувачі вищої освіти спеціальностей «Облік і оподаткування», «Економіка» та викладачі кафедри економіки, обліку і оподаткування.
Під час інтерактивної лекції учасники ознайомилися з сучасними підходами до ведення переговорів та формулювання запитань, основами успішної комунікації, а також з роллю навичок ведення переговорів у розв’язанні проблем та прийнятті рішень. Модератором заходу виступила к.е.н., доцент Гнедіна К.В.
Дякуємо професору Крістоферу Р. Келлі за інформативну лекцію та корисні поради щодо ефективної комунікації.
Менторська зустріч з Уляною Дорош – засновницею соціального ательє «Батерфляй»
Автор Тетяна Забаштанська«Більше ніж бізнес: як у Львові працює соціальне підприємство з виробництва одягу». Такою була тема другої менторської зустрічі для учасників та учасниць «Студій соціального підприємництва» з Уляною Дорош – засновницею соціального ательє «Батерфляй» у Львові, головою БФ «Батерфляй».
На зустрічі пані Уляна пояснила:
- що таке соціальне підприємництво і чому це важливо?
- сутність соціального підприємництва та його вплив на суспільство
- нюанси створення соціального підприємства
Соціальне ательє «Батерфляй» – про жінок, для жінок, жінками створено! Ательє засноване у 2021 році за підтримки фонду UNFPA.
Місія ательє: подолати стереотипи про те, що жінки, які перебувають у складних життєвих обставинах, не можуть реалізувати. Вони створюють власні колекції сучасного етно одягу з елементами вишивки, а також хустини з шовку. Ательє співпрацює з психологами/-инями та юристами/-ками, тому жінки отримують кваліфіковану юридичну та психологічну допомогу.
Ініціативу «Студія соціального підприємництва» впроваджує Агенція регіонального розвитку Чернігівської області за сприяння Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні».
Лекція «Маркетингові кейси AB Inbev Efes Ukraine" з Валерією Гладіліною
Автор Тетяна ЗабаштанськаКорисна та практична лекція відбулася 24 листопада «Маркетингові кейси AB Inbev Efes Ukraine" з Валерією Гладіліною - старшою бренд-менеджеркою "Чернігівське".
Розглянули кейси:
1) Як повернути позиції бренду після паузи виробництва. Кейс запуску інтегрованої 360-кампанії для бренду "Чернігівське" в сучасних реаліях.
2) ФРУТЕРова новинка - як досягти успіху на зрілому ринку? Кейс запуску інновації в сформованому сегменті.
Дякуємо Агенція регіонального розвитку Чернігівської області Марія Руденко AB InBev Efes за практичний та цікавий івент.
Лекція відбулася в рамках проєкту «Бізнес-інкубатор для ветеранів/нок та членів їх сімей», що реалізовується Агенцією регіонального розвитку Чернігівської області у партнерстві з ГО «Ветеранський простір України «Серцевір», за підтримки AB InBev Efes Україна.
Важко уявити підготовку сучасних фахівців без ознайомлення із закордонним досвідом.
22 листопада відбулась гостьова лекція з Надзвичайним і Повноважним Послом України в Латвійській Республіці – Куцеволом Анатолієм.
Тема зустрічі: "Сучасні відносини української публічної служби з міжнародними партнерами: минуле, сучасне й майбутнє".
Під час зустрічі обговорили етапи співпраці на майбутнє та можливості для розвитку міжнародного співробітництва.
Дякуємо організаторам за неймовірну подію!
Все буде Україна!
Гостьова лекція «Вихід стартапу на ринок» Костянтина Соловйова
Автор Тетяна ЗабаштанськаЯк виводити стартапи на ринок і будувати їхній маркетинг розповів експерт з маркетингу і комунікацій, засновник Soloviov Marketing Agency Костянтин Соловйов під час гостьової лекції 16 листопада.
Реальність зростання у тому, що єдиного рішення немає. Найчастіше стрибок зростання відбувається внаслідок комбінування результатів попередніх експериментів – переконаний експерт.
Завдяки власному досвіду та численним кейсам клієнтів маркетолог визначив основні висновки щодо зростання стартапу:
- потрібен процес, який постійно генеруватиме нові ідеї зросту, ефективно їх тестуватиме, а далі використовуватиме ці знання на практиці;
- потрібно побудувати процес, який зможе постійно адаптуватися до середовища, що змінюється;
- потрібен процес, який дозволить розкрити унікальну комбінацію, яка працює для вашого продукту, вашої аудиторії та вашої бізнес-моделі;
- потрібен процес, за допомогою якого ви створите машину росту, яку можна масштабувати, передбачати та відтворювати».
Фахівець також надав практичні і дієві поради із залучення фінансування, вибору виконавців для маркетингового просування, структуризації показників.
Дякуємо Костянтину Соловйову за досвід, кейси та шаблони, які стануть у нагоді командам стартап-проєктів.
Дякуємо Марія Руденко, керівниці Агенції регіонального розвитку Чернігівської області за ініціативу в організації зустрічі з експертом.
8 листопада в рамках дисципліни «Event-технології» для першокурсників освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» відбулась гостьова лекція із керівницею Агенції регіонального розвитку Чернігівської області Марією Руденко на тему: «Розбудова спільнот через організацію івентів».
Дякуємо Марії за цінний досвід організації та проведення подій Агенції. Дякуємо команді Агенція регіонального розвитку Чернігівської області за співпрацю та можливості.
Продовжуємо ділитися подіями за участі маркетологів-практиків. Гостьова лекція відбулася 17 жовтня, де Яна Макарова, контент-маркетолог, розкрила всі таємниці успішної співпраці з клієнтом в SMM-проєктах!
На початку лекції маркетологиня зосереджувалася на важливості вибору правильних інструментів для управління проєктом, надаючи цінні поради щодо їх використання. Вона поділилася власним досвідом та привнесла свіже погляди на тему, розкриваючи ефективні інсайти, які допомагають приймати обґрунтовані рішення в SMM-просторі.
Найважливішою частиною лекції були поради щодо співпраці з клієнтом:
- визначення очікувань ще на етапі планування проєкту
- важливість регулярних зустрічей з клієнтом для оцінки виконаної роботи та вирішення будь-яких поточних питань
- докладно вивчати потреби клієнта та адаптувати стратегію відповідно до їхніх цілей
Студенти отримали унікальний шанс збагатити свої знання та навички у веденні SMM-проєктів, завдяки досвіду Яни Макарової.
Відбулась гостьова лекція закордонного професора на тему “Business communication and effective public speaking”
3 листопада 2023 р. для студентів спеціальності «Маркетинг» відбулася гостьова лекція від Baard Borch Michalsen, associate professor at UiT The Arctic University of Norway and Nord University (Норвегія)