Наука (8)
Вітаємо з перемогою у міжнародному конкурсі реклами
Автор Тетяна ЗабаштанськаВітаємо студентку освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Анну Остапенко з дипломом другого ступеня IV Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS» за перемогу у номінації "Єднаймося заради Перемоги"! Вітаємо наукового керівника доцента Тетяну Рябову!
Проведення «DO.IT ADS» - це про творчість та креативність, що об’єднує талановиту молодь, яка прагне свободи, миру і незалежності, молодь, яка мріє про щасливе майбутнє!
Цьогорічний IV Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS» набув особливо важливого значення. Жахливі події, пов’язані із широкомасштабним вторгненням рф в Україну, сколихнули весь світ та завдали невгамовного болю усім українцям. Україна гордо і щиро відстоює свої законні права на вільне і щасливе майбутнє. Кожен українець робить все можливе з великою любов’ю до рідної землі.
Дякуємо колегам кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури та технологій та оргкомітету Конкурсу за цікаві можливості для молоді.
Вітаємо з перемогою у фінальному етапі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт
Автор Тетяна ЗабаштанськаНа базі Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського за підтримки Міністерства освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» відбувся п’ятий Міжнародний конкурс студентських наукових робіт. Міжнародний конкурс студентських наукових робіт за окремими спеціальностями проводиться з метою інтеграції України в європейський освітньо-науковий простір, розширення міжнародних зв’язків, стимулювання інноваційної діяльності студентів, оволодіння ними сучасними технологіями, створення умов для формування інтелектуального потенціалу талановитої молоді тощо.
За підсумками захисту робіт на секційному засіданні «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» студентки спеціальності «Маркетинг» Ольга Христенко та Анастасія Аліксійчук з темою дослідження "Рестарт бізнесу на деокупованих територіях як інструмент відновлення економічної стабільності територіальної громади» нагороджені дипломами ІІ ступеня.
Керівник роботи: Москаленко Валентина Анатоліївна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики.
Вітаємо Ірину Гришко з дипломом у конкурсі "Бізнес-Трамплін"
Автор Тетяна Забаштанська28 квітня 2023 року відбувся фінал ІІ етапу Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «БІЗНЕС-ТРАМПЛІН». У конкурсі взяли участь студентські команди з таких регіонів України, як: Київська, Вінницька, Дніпропетровська, Житомирська, Одеська, Сумська, Львівська, Харківська, Чернігівська, Чернівецька області.
З-поміж 47-ми проєктів, представлених у півфіналі, журі конкурсу відібрало для участі у фіналі 18 найкращих бізнес-планів. Серед них і проєкт "Будиночок надії" студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" НУ "Чернігівська політехніка" Гришко Ірини. Науковий керівник - доцент кафедри маркетингу PR-технологій та логістики Валентина Москаленко. За результатами публічного захисту проєкту Ірина Гришко отримала диплом третього ступеню. Вітаємо та бажаємо втілення бізнес-ідей!
«Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі» у рамках конференції «Юність науки»
Автор Тетяна Забаштанська27 квітня відбулося засіданні секції «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі» у рамках щорічної конференції «Юність науки». З вітальним словом до учасників звернулася директор навчально-наукового інституту економіки, доктор економічних наук, доцент Аліна Олександрівна Пінчук. Учасників конференції привітав також доктор філософії, професор Ян-Урбан Сандал з Норвегії.
Студенти спеціальності «Маркетинг» презентували результати досліджень, власні кейс та ідеї проєктів:
- Пономаренко Артур, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ: КЕЙСИ БРЕНДІВ «YOZH» ТА «ALISO»»
- Сябро Анастасія, здобувач вищої освіти гр. МР-191. Тема презентації: «ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ INFLUENCE-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ «BIOPELL MEDICAL»»
- Селех Дмитро, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: ««КЕЙС KOLO: КОРИСТЬ EMAIL-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ФОНДІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ»»
- Рогова Ірина, здобувачка вищої освіти гр. ОА-211. Тема презентації: «ОСНОВНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ»
- Христенко Ольга, Срібна Аліна, здобувачки вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «IT PRODUCT DEVELOPMENT APPROACH FROM GENESIS: STARTUP IDEA «ENFILM»»
- Ревун Антон, здобувач вищої освіти гр. МР-211. Тема презентації: «МІСЦЕ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИКА НА СВІТОВОМУ РИНКУ»
- Сучок Станіслав, здобувач вищої освіти гр. МР-221. «СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ В УКРАЇНІ»
- Пономаренко Роман, здобувач вищої освіти гр. МРт-211. Тема презентації: «МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА КОМПАНІЇ «ESPUTNIK»»
На завершення модератор конференції Анастасія Стеченко порекомендувала всім студентам долучатися до наукових заходів, написання тез і статей, адже це вклад у професійне резюме та у студентський рейтинг. Зичимо натхнення у наукових пошуках!
Вітаємо студента освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" з першим місцем у Міжнародному конкурсі з комп’ютерної графіки та вебдизайну «CreDiCo» у номінації "3D графіка" . Конкурс проводиться серед молоді, яка цікавиться і займається вивченням комп'ютерної графіки і анімації.
Основна мета конкурсу: надання майданчика для показу авторських розробок та для спілкування у галузі комп’ютерної графіки, комп’ютерної анімації та вебдизайну.
Організаторами конкурсу є Лабораторія використання інформаційних технологій в освіті при кафедрі інформатики Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка (Україна), кафедра кібернетики і прикладної математики Ужгородського національного університету (Україна), Державний університет Бріджвотер (США), Вільний університет Тбілісі (Грузія), Академія Яна Длугоша (Польща), Університет Малтепе (Туреччина).
Дякуємо організаторам за можливості розкриття креативного потенціалу молоді! Вітаємо Романа, бажаємо подальших здобутків!
Кожен крок наближає Перемогу!
Міжнародна студентська науково-практична конференція «Юність науки-2022»
Автор Тетяна Забаштанська16 червня 2022 року відбулося онлайн засідання секції «Маркетингові інструменти формування лояльності споживачів у діджитал-середовищі» Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Юність науки-2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства».
Перед учасниками конференції виступили запрошені спікери на актуальні теми маркетингу:
- Жидок В.В. к.е.н., доцент, приватний підприємець, керуюча регіональним представництвом ТА «Western Bid»;
- Тунік М.В. к.е.н., начальник першого міського відділення ЧОД АТ Райффайзен Банк Аваль
- Роботу конференції продовжили молоді науковці було заслухано доповіді здобувачів вищої освіти:
- Пономаренко Артур, гр. МР-181. ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ВІЙНИ: КЕЙС БРЕНДУ «YOZH».
- Артеменко Катерина, Попова Ірина, гр. МР-201. СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ.
- Рябченко Ігор, МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ.
- Тачкіна Валерія, гр. ЗМРт-191. SMM-КЕЙС КАМПАНІЇ ALTY.
- Герасімчук Марія, гр ММР-211. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ПРОМОАКЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ РИНКОВИМИ СУБ’ЄКТАМИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ.
- Лавський Ігор, гр. ЗММР-211, СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ.
- Сябро Анастасія, гр. МР-191. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО АНАЛІЗУ З ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ SIMILARWEB.
- Пікуль Єлизавета, гр. МР-191. АКТУАЛЬНІ ІНСТРУМЕНТИ PR У СИСТЕМІ БІЗНЕС-МАРКЕТИНГУ ТА ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ.
- Пономаренко Роман, гр. МРт-21. СТРАТЕГІЇ І МЕТОДИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ.
- Немчик Вікторія, гр. МР-201, РОЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ
- Гавриш Надія, гр. МР-202. НАВ’ЯЗЛИВИЙ ПОКУПЕЦЬ ТА НАВ’ЯЗЛИВИЙ СЕРВІС, ЇХ ПРИРОДА ТА ФОРМИ ПРОЯВУ
- Середа Яна, гр. МР-191. РОЗВИТОК РЕКЛАМИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ
Усім учасникам конференції дякуємо за участь та бажаємо невичерпного натхнення у науковому пошуку та нових звершень, а Україні перемоги!
Маркетингове дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021
Автор Тетяна ЗабаштанськаНауково-педагогічні працівники Кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики разом зі здобувачами вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» з 18 листопада до 8 грудня 2021 року проводили Маркетингове дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021.
Замовником даного дослідження виступив надійний стейхолдер кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики – Управління культури і туризму Чернігівської міської ради.
Офіційні результати Маркетингового дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021 було презентовано 10 грудня 2021 року на стратегічній сесії з напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігів 10 грудня 2021 року.
Більш детальна інформація за результатами дослідження представлена в презентації та за посиланнями:
https://m.gorod.cn.ua/news_135375.html
Важливий етап для початку напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігова виконано при цьому здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в реальних умовах здобули важливі практичні навички ринкових досліджень.
13 жовтня відбулася зустріч Наукового клубу "PRO Маркетинг", до якої долучилися здобувачі вищої освіти гр. МР-211. Керівник клубу к.е.н. Лисенко І.В. запросила здобувачів відвідати семінар «Пошукова система BASE (Bielefeld Academic Search Engine); Видавництво Bentham Science», організований Науковою бібліотекою.
На заході здобувачі дізналися як працювати з пошуковими системами і як вони можуть допомогти при написанні робіт та виконанні завдань з дисциплін.