Дата и время

Новини

Новини (530)

e-max.it: your social media marketing partner

Вітаємо всіх маркетологів з Міжнародним днем маркетингу (International Day of Marketing)! Від щирого серця бажаємо здоров'я, невичерпних сил та наснаги, безмежного натхнення та креативу, професійної реалізації та постійного зростання добробуту, а також великого успіху в професії!

Маркетинг завжди на часі, передбачає швидке реагування на зміни у бізнес-середовищі, надає інструменти пошуку перспективних ринків, нових споживачів, інноваційних методів просування товарів та послуг. Маркетологи здатні поєднувати у своїй діяльності мистецтво і науку, вибираючи цільову аудиторію, залучаючи, зберігаючи і нарощуючи кількість споживачів. Важко уявити нині прибуткову діяльність будь-якого підприємства без ефективно функціонуючого відділу маркетингу, без праці маркетолога. Маркетинг зумовлює рівень цивілізованості економіки та соціальних комунікацій. Його розвиток безпосередньо впливає на рівень демократії в суспільстві.

НУ "Чернігівська політехніка" здійснює підготовку бакалаврів та магістрів спеціальності 075 "Маркетинг", забезпечуючи студентів сучасними знаннями та практичними навичками, необхідними для успішної кар'єри в динамічному світі маркетингу.

В умовах сучасних викликів та швидких змін у бізнес-середовищі, затребуваність фахівців-маркетологів на ринку праці залишається стабільно високою. Наші випускники знаходять застосування своїх знань у різних сферах економіки, від традиційного бізнесу до інноваційних стартапів, від державного сектору до міжнародних корпорацій.

Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики НУ "Чернігівська політехніка" продовжує розвиватися, впроваджуючи нові освітні програми та підтримуючи високі стандарти навчання, щоб наші студенти були готові до професійних викликів майбутнього.

Вітаємо всіх маркетологів з Міжнародним днем маркетингу і бажаємо подальших професійних звершень!

Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики НУ "Чернігівська політехніка"

e-max.it: your social media marketing partner

21 травня 2025 року відбулось засідання наукового гуртка «ProМаркетинг» кафедри маркетингу PR-технологій та логістики. Тема зустрічі: «Pro академічну доброчесність».

Під час активної дискусії учасники обговорили низку важливих питань:

- Що таке академічна доброчесність?

- Яка нормативно-правова база регулює доброчесність в Україні?

- Чому академічна доброчесність важлива?

- У чому полягають основні принципи академічної доброчесності?

- Що належить, а що не належить до порушення академічної доброчесності (приклади)?

- Застосування програмного забезпечення для перевірки текстів на наявність текстових збігів (приклади).

- Наслідки порушень академічної доброчесності.

- Чому варто розвивати культуру академічної доброчесності?

- Які фактори впливають на підтримку академічної доброчесності?

- Де шукати додаткову інформацію про академічну доброчесність?

Під час зустрічі учасники розглянули наочні приклади випадків порушення академічної доброчесності. Крім того, члени наукового гуртка поліпшили навички навчально-наукової роботи, покращили знання та вміння ораторської майстерності, а також поділилися досвідом щодо написання наукових робіт.

Вітаємо всіх учасників з днем науки та 65-річчям університету! Бажаємо плідної роботи та успіхів у навчанні і науці!

Науковий керівник гуртка: к.е.н., доцент Лисенко І.В.

e-max.it: your social media marketing partner

21 травня 2025 року в НУ «Чернігівська політехніка» відбувся круглий стіл, присвячений актуальним питанням ментального здоров'я у сфері бізнесу та маркетингу. Захід об'єднав представників академічної спільноти, бізнес-середовища та студентів для обговорення сучасних викликів психологічного добробуту в професійному контексті.

Співорганізаторами круглого столу стали:

- кафедра психології і креативних індустрій НУ «Чернігівська політехніка»

- Благодійна організація БФ «ЗА ДОБРОМ»

- кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка»

Основною метою круглого столу стала актуалізація проблем ментального здоров'я у сфері бізнесу та маркетингу. Учасники обговорювали виклики, пов'язані із психологічним добробутом працівників і керівників, шукали ефективні рішення для збереження балансу між професійною ефективністю та ментальним здоров'ям, а також працювали над формуванням культури підтримки в бізнес-середовищі.

У рамках круглого столу було представлено вісім доповідей, які охопили різні аспекти взаємозв'язку ментального здоров'я та бізнесу:

Олена Писар, професіонал з інтелектуальної власності юридичного департаменту ТОВ «ПРЕМІОРІ», презентувала тему «Керівник – медіатор: нові компетенції сучасного лідера», розкривши важливість медіаційних навичок у сучасному менеджменті.

Наталія Романовська, директор та співзасновник ПрАТ ЧШФ Елегант, членкиня правління Української Асоціації підприємств легкої промисловості, виступила з доповіддю «Емоційний інтелект та ментальне здоров'я лідера: фундамент успішного бізнесу XXI століття», підкресливши роль емоційного інтелекту в успішному лідерстві.

Олена Рогова, керівниця інноваційно-інформаційного центру креативної економіки «Wow of Ukraine», художниця-членкиня спілки художників Швейцарії та організатор міжнародних заходів, представила тему «Персоналізації бренду, як інструмент емоційної довіри: виклики і можливості для лідерів нового покоління».

Студенти НУ «Чернігівська політехніка» активно долучилися до обговорення, представивши власні дослідження:

- Тетяна Глущич та Ростислав Бойко (група МПБ-241) розглянули тему «Блог психолога в Інстаграм – сучасна бізнес сфера»

- Наталія Кучеренко (група МПБ-241) присвятила свою доповідь «Ефективній комунікації»

- Світлана Голова та Анастасія Гулюта (група ПБ-231) дослідили «Емоційний маркетинг»

- Аделаїда Клименко (група ПБ-221) поділилася досвідом у доповіді «Психолог як агент змін: досвід реалізації програми «Ти як?» у студентському середовищі»

- Марія Дегтяренко (група ПБ-221) представила актуальне дослідження «Екзистенційні переживання студентської молоді в умовах війни»

Круглий стіл став важливим кроком у формуванні усвідомленого підходу до ментального здоров'я у професійному середовищі. Захід підкреслив необхідність відкритого діалогу та підтримки в сфері бізнесу та маркетингу, а також продемонстрував зростаючу увагу до психологічного добробуту як невід'ємної складової успішної професійної діяльності.

Обговорення показало, що сучасні лідери потребують нових компетенцій для ефективного управління командами в умовах підвищеної психологічної напруги, а розвиток емоційного інтелекту та медіаційних навичок стає критично важливим для успіху в бізнесі XXI століття.

Захід сприяв поглибленню розуміння ролі ментального здоров'я в професійному контексті та заклав основу для подальших досліджень та практичних ініціатив у цій сфері.

e-max.it: your social media marketing partner

20 травня 2025 року відбувся черговий візит здобувачів спеціальності «Маркетинг» разом з завідувачкою кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики д.е.н., проф. Хоменко І.О. до швейної фабрики «Елегант». З метою розвитку партнерських відносин між НУ «Чернігівська політехніка» та ПрАТ «Чернігівська швейна фабрика «Елегант» відбулося обговорення з директором Наталією Романовською маркетингових стратегій розвитку швейної фабрики, представлених здобувачами.

Під час зустрічі обговорили наступні питання:

- Деякі з ідей, зокрема концепція освітньо-виробничої платформи Elegant Textile Campus та створення інноваційного хабу, отримали підтримку керівництва фабрики та можуть бути адаптовані до реальних бізнес-процесів підприємства.

- Визначення подальшої співпраці, яка надась можливість студентам працювати над реальними кейсами у сфері маркетингу та бізнесу.

- Планування майбутніх освітніх заходів, які проводитимуться спільно: від майстер-класів із лідерами галузі до досліджень ринку для визначення нових можливостей позиціонування продукції фабрики.

Таким чином, зустріч закріпила співпрацю: від першого знайомства – до конкретного партнерства, у якому освіта, бізнес і молодь працюють разом над розвитком Чернігівщини.

e-max.it: your social media marketing partner

Колектив кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики щиро вітає:

К.е.н., доцента Бабаченко Ларису Валентинівну

з нагородженням Грамотою НУ "Чернігівська політехніка"
за особисті досягнення в реалізації стратегічних напрямів роботи університету в галузі національної освіти й науки, зразкове виконання своїх посадових обов'язків та з нагоди 65-річчя Університету.

Здобувачку вищої освіти 4 курсу Литвиненко Софію

з нагородженням Грамотою НУ "Чернігівська політехніка"
за активну громадянську позицію, вагомий внесок у розвиток студентського самоврядування та з нагоди 65-річчя Університету.

Бажаємо нових звершень та успіху в усіх починаннях!

Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики
НУ "Чернігівська політехніка"

e-max.it: your social media marketing partner

13 травня 2025 року відбулося підписання меморандуму про співпрацю між Національним університетом "Чернігівська політехніка", провідним закладом вищої освіти Чернігівщини, та ПрАТ "Чернігівська швейна фабрика "Елегант" – одним з найбільших підприємств легкої промисловості регіону, що спеціалізується на виробництві високоякісного одягу та має значний досвід співпраці з міжнародними партнерами.

У заході взяли участь ректор університету, доктор технічних наук, професор Олег Олександрович Новомлинець, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, доктор економічних наук, професор Хоменко Інна Олександрівна та директор і співзасновник ПрАТ "Чернігівська швейна фабрика "Елегант", член правління Української Асоціації підприємств легкої промисловості Наталія Олександрівна Романовська.

Відповідно до підписаного документу, сторони домовились про співпрацю за такими напрямками:

- Організація спільних освітніх та наукових заходів;

- Залучення студентів та викладачів до науково-дослідних робіт;

- Впровадження дуальної форми здобуття вищої освіти;

- Організація практик та стажувань для здобувачів вищої освіти;

- Підвищення кваліфікації працівників;

- Сприяння працевлаштуванню випускників університету.

Під час підписання меморандуму ректор Олег Новомлинець відзначив важливість співпраці освітніх закладів з підприємствами регіону для підвищення якості підготовки фахівців.

Наталія Романовська підкреслила зацікавленість підприємства у кваліфікованих кадрах та готовність до співпраці з університетом у питаннях практичної підготовки студентів. Особлива увага приділятиметься підготовці маркетологів, яких потребує фабрика для посилення своїх позицій на ринку.

Варто зазначити, що співпраця між університетом та підприємством вже має успішний досвід: в межах вивчення дисципліни "Маркетинг" студенти виконували практичні кейси для ПрАТ "Чернігівська швейна фабрика "Елегант", а також відвідували підприємство з ознайомчими екскурсіями, під час яких мали змогу дізнатися про виробничі процеси та специфіку галузі.

Сторони висловили сподівання, що підписаний меморандум сприятиме розвитку освіти та виробництва в Чернігівському регіоні, а також забезпечить ринок праці висококваліфікованими фахівцями та підвищить конкурентоспроможність регіональної промисловості.

e-max.it: your social media marketing partner

Колектив кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики щиро вітає

Лисенко Ірину Володимирівну

із присвоєнням вченого звання доцента!

Бажаємо невичерпного натхнення, професійного зростання та нових наукових здобутків.

Нехай кожен день приносить радість від викладацької діяльності, а студенти цінують Вашу майстерність та відданість справі.

Міцного здоров'я, творчої наснаги, реалізації всіх задумів та подальших успіхів на науково-педагогічній ниві!

З повагою, колектив кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики,

Національний університет «Чернігівська політехніка»

e-max.it: your social media marketing partner

Реалізація програми академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУЧП: спільний онлайн-тренінг для магістрів спеціальності «Маркетинг»

13 травня 2025 року в рамках партнерської угоди щодо академічної мобільності між Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу та Національним університетом «Чернігівська політехніка» відбувся черговий етап спільного освітнього проєкту – онлайн-тренінг для магістрантів спеціальності «Маркетинг».

Програму тренінгу організовано кафедрою підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ спільно з кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики НУЧП. Основна мета заходу – поглиблення академічної співпраці, інтеграція змісту навчальних дисциплін та активізація взаємодії між викладачами і студентами обох університетів.

Тренінг на тему «Стратегічне управління маркетингом: розвиток бізнесу, якість та взаємодія зі споживачами» охоплює матеріали кількох освітніх компонент, передбачених навчальними планами магістерських програм обох ЗВО. Загальна тривалість тренінгу становить 8 годин, з яких 4 години відведено на онлайн-заняття та 2 години – на самостійне опрацювання матеріалу. По завершенні учасники отримають сертифікати.

Спікери тренінгу:

- Лисенко Ірина – Механізм сучасного управління якістю

- Москаленко Валентина – Маркетингові стратегії росту. Управління маркетингом під час масштабування ММСБ

- Рябов Ігор – Маркетингові стратегії сегментації та вибору цільового ринку

- Бабаченко Лариса – Створення взаємовідносин зі споживачами

Проведення міжуніверситетського тренінгу має на меті:

Зіставлення та узгодження змісту навчальних дисциплін магістерських програм ІФНТУНГ і НУЧП

- Формування у студентів досвіду міжуніверситетської взаємодії

- Поглиблення практичної складової стратегічного маркетингу

- Розширення міжкафедральної співпраці через спільні освітні формати

Усі учасники заходу (як викладачі, так і студенти) отримають офіційні сертифікати про участь.

Партнерська взаємодія між кафедрами продовжується та відкриває нові можливості для спільної розробки освітніх продуктів, тренінгів і наукових ініціатив.

Координатори програми:

- Від ІФНТУНГ – проф. Ірина ПЕРЕВОЗОВА, доц. Христина ОБЕЛЬНИЦЬКА

- Від НУЧП – проф. Інна ХОМЕНКО

Слідкуйте за новинами про подальші етапи реалізації програми академічної мобільності на сайтах обох університетів!

e-max.it: your social media marketing partner
Вівторок, 13 травня 2025 17:48

Вітаємо з нагородою!

Автор

Колектив кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики щиро вітає

Хоменко Інну Олександрівну

Завідувачку кафедри, доктора економічних наук, професора

із нагородженням Почесною грамотою Чернігівської обласної ради за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди 65-річниці від дня заснування Національного університету «Чернігівська політехніка».

Бажаємо миру, творчого натхнення, успіхів в усіх починаннях та подальших високих досягнень!

Колектив кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики
Національний університет «Чернігівська політехніка»

e-max.it: your social media marketing partner

6 травня 2025 року успішно стартувала програма академічної мобільності, що об'єднала Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ) та Національний університет «Чернігівська політехніка» (НУЧП). Метою ініціативи є поглиблення співпраці, обмін досвідом та інтеграція освітніх можливостей для майбутніх маркетологів.

У програмі беруть участь магістри спеціальності «Маркетинг» обох університетів та викладачі відповідних кафедр.

Ініціаторами та організаторами виступили:

Від ІФНТУНГ: професорка Ірина ПЕРЕВОЗОВА та доцентка Христина ОБЕЛЬНИЦЬКА.

Від НУЧП: професорка Інна ХОМЕНКО.

Першим заходом став онлайн-тренінг «Стратегії digital-маркетингу», який поєднав теорію з практикою, включаючи лекції та кейсове завдання.

Тренінг провели:

Андрій П’ЯСТА – «Системи реклами в соціальних мережах".

Христина ОБЕЛЬНИЦЬКА – «Результативність як ступінь задоволеності клієнтів (ЦА)».

Ірина ПЕРЕВОЗОВА – «Види стратегічного управління, рівні стратегічних рішень та типологія стратегій підприємства».

Надія ДАЛЯК – «Стратегії управління маркетингом відносин».

Ігор ЗЕМЛЯКОВ – «Аналіз інструментів цифрової діагностики в маркетингу».

Ключові досягнення заходу:

- Узгодженість тематики тренінгу з навчальними програмами обох університетів.

- Отримання студентами практичних навичок через кейсове завдання.

- Об’єднання зусиль викладачів та практиків для розвитку digital-компетенцій.

Всі учасники отримають сертифікати.

Подальші перспективи співпраці:

- Інтеграція освітніх програм та ресурсів.

- Обмін найкращими практиками.

- Підвищення якості підготовки маркетологів.

- Розвиток професійної спільноти.

Програма академічної мобільності між ІФНТУНГ та НУЧП продовжує свою роботу для зміцнення партнерства та відкриття нових можливостей для студентів і викладачів.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 1 з 38

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні25
mod_vvisit_counterВчора558
mod_vvisit_counterНа цьому тижні1503
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень5444
mod_vvisit_counterВ цьому місяці26127
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць38622
mod_vvisit_counterРазом1920392

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]