Маркетинг це... (1)
Маркетинг це....
МАРКЕТИНГ сьогодні займає центральне місце в структурі управління вітчизняними підприємствами, установами та організаціями, а фахівці з маркетингу є запорукою їх конкурентоспроможності.
МАРКЕТИНГ – це погляд в майбутнє!
Маркетинг не стоїть на місці!
І тому йому постійно потрібні нові, молоді, креативні, енергійні кадри!!!
І ці кадри вирішують все!!!
Маркетологи, майбутнє за вами!!!
МАРКЕТОЛОГ – це фахівець, який поєднує знання в галузі економіки, менеджменту, статистики, соціології, психології тощо. Маркетолог відповідає за розробку продуктово-ринкової стратегії підприємства і знає відповідь на питання: «Як підприємству отримати прибуток в складних умовах?».
Основними завданнями фахівця з маркетингу є:
збір і обробка інформації про ринок;
вивчення споживачів та оцінка конкурентів;
розробка маркетингових планів;
формування товарної та цінової політики підприємства;
встановлення та підтримання контактів з клієнтами підприємства;
розробка рекомендацій щодо управління підприємством;
реклама товарів та послуг.
МАРКЕТОЛОГИ можуть працювати на підприємствах (установах, організаціях) усіх форм власності та різного профілю. Окрім того, високоякісна різнопланова економічна підготовка надає реальну можливість випускникам відкривати власні підприємства і успішно займатися ВЛАСНИМ БІЗНЕСОМ.
Випускники спеціальності МАРКЕТИНГ можуть займати такі посади:
Комерційний директор;
Начальник відділу маркетингу, відділу збуту та інших підрозділів відповідного напрямку діяльності;
Заступник начальника підрозділу;
Провідний фахівець відділу маркетингу підприємств різних галузей промисловості;
Товарознавець, торговий представник;
Фахівець з банківського маркетингу;
Експерт консалтингового підприємства;
Бренд-менеджер;
Спеціаліст з маркетингових досліджень;
Спеціаліст з логістики і товарно-цінової політики;
Спеціаліст з аналізу та планування маркетингової діяльності;
Спеціаліст з реклами та PR тощо.
Спеціаліст операцій з нерухомим майном;
Фахівець з державних закупівель;
Фахівець з методів розширення ринків збуту;
Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку;
Спеціаліст з організації конгресів і торгівельних виставок;
Керівник або співробітник рекламного агентства;
Агент з посередництва в розміщенні реклами в засобах масової інформації;
Спеціаліст з дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки;
Керівник громадської організації (громадський діяч).
З промороликом можливо ознайомитись за посиланням:
Маркетинг це...