Дата и время

Маркетинг це...
Маркетинг це...

Маркетинг це... (1)

e-max.it: your social media marketing partner

Четвер, 30 червня 2016 07:59

Маркетинг це....

   МАРКЕТИНГ сьогодні займає центральне місце в структурі управління вітчизняними підприємствами, установами та організаціями, а фахівці з маркетингу є запорукою їх конкурентоспроможності.
   МАРКЕТИНГ – це погляд в майбутнє!
   Маркетинг не стоїть на місці!
   І тому йому постійно потрібні нові, молоді, креативні, енергійні кадри!!!
   І ці кадри вирішують все!!!
   Маркетологи, майбутнє за вами!!!
   МАРКЕТОЛОГ – це фахівець, який поєднує знання в галузі економіки, менеджменту, статистики, соціології, психології тощо. Маркетолог відповідає за розробку продуктово-ринкової стратегії підприємства і знає відповідь на питання: «Як підприємству отримати прибуток в складних умовах?».
   Основними завданнями фахівця з маркетингу є:
   збір і обробка інформації про ринок;
   вивчення споживачів та оцінка конкурентів;
   розробка маркетингових планів;
   формування товарної та цінової політики підприємства;
   встановлення та підтримання контактів з клієнтами підприємства;
   розробка рекомендацій щодо управління підприємством;
   реклама товарів та послуг.
   МАРКЕТОЛОГИ можуть працювати на підприємствах (установах, організаціях) усіх форм власності та різного профілю. Окрім того, високоякісна різнопланова економічна підготовка надає реальну можливість випускникам відкривати власні підприємства і успішно займатися ВЛАСНИМ БІЗНЕСОМ.
   Випускники   спеціальності   МАРКЕТИНГ   можуть    займати    такі    посади:
   Комерційний директор;
   Начальник  відділу  маркетингу, відділу  збуту та інших підрозділів відповідного напрямку діяльності;
   Заступник начальника підрозділу;
   Провідний фахівець відділу маркетингу підприємств різних галузей промисловості;
   Товарознавець, торговий представник;
   Фахівець з банківського маркетингу;
   Експерт консалтингового підприємства;
   Бренд-менеджер;
   Спеціаліст з маркетингових досліджень;
   Спеціаліст з логістики і товарно-цінової політики;
   Спеціаліст з аналізу та планування маркетингової діяльності;
   Спеціаліст з реклами та PR тощо.
   Спеціаліст операцій з нерухомим майном;
   Фахівець з державних закупівель;
   Фахівець з методів розширення ринків збуту;
   Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку;
   Спеціаліст з організації конгресів і торгівельних виставок;
   Керівник або співробітник рекламного агентства;
   Агент  з  посередництва  в  розміщенні  реклами  в  засобах  масової інформації;
   Спеціаліст   з   дослідження   кон’юнктури   ринку   та   виявлення  громадської думки;
   Керівник громадської організації (громадський діяч).

З промороликом  можливо ознайомитись за посиланням

Маркетинг це...

e-max.it: your social media marketing partner

Ми на Facebook

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні119
mod_vvisit_counterВчора700
mod_vvisit_counterНа цьому тижні3474
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень4322
mod_vvisit_counterВ цьому місяці2355
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць17873
mod_vvisit_counterРазом527855