
Практика (16)
Підкатегорії
Перелік підприємств, із якими укладено довготермінові угоди на проведення практики здобувачів вищої освіти НУ «Чернігівська політехніка»
Перелік підприємств, із якими НУ «Чернігівська політехніка» укладено довготермінові угоди про співробітництво
Результати проходження курсу «Маркетинг IT-продуктів»
Автор Тетяна ЗабаштанськаПротягом першого семестру студенти освітньої програми «Маркетинг» були учасниками курсу «Маркетинг IT-продуктів» — це всеукраїнський освітній курс-стажування від IT-компанії Genesis. Курс створено у форматі змішаного навчання.
Студенти отримали сертифікати курсу-стажування, а також розробили та захистили проєкти стратегій маркетингового обґрунтування ідей власних стартап-продуктів, серед яких:
- Animal Puzzle. Застосунок, що зробить догляд за тваринами зрозумілим та правильним.
- ClientOnline. Сервіс онлайн-запису клієнтів у beauty сфері.
- EcoMate. Застосунок, що допоможе користувачам вести екологічно свідомий спосіб життя.
- ProjectJoint. Створення інструментів для автоматизації управління проєктами, комунікацією та співпрацею команд.
- TeamFlowAutomate. Платформа для автоматизації бізнес-процесів.
- TalentHub UA – каталізаторо розвитку IT-галузі в Україні, що забезпечує ефективний та інноваційний процес найму для роботодавців і надає IT-спеціалістам унікальні можливості для кар'єрного росту та професійного розвитку.
- SmartEats. Допомагає готувати страви легко та із задоволенням.
- English Mastery Hub: доступне, ефективне та захоплююче вивчення англійської мови.
По завершенню курсу студенти також отримали нагоду подати заявки на кар‘єрне менторство — можливість особисто поспілкуватися з експертами ІТ-компанії Genesis щодо карʼєрного та особистісного розвитку.
Вітаємо із завершенням курсу, бажаємо бажаємо втілення сміливих та креативних ідей!
Дякуємо Genesis за можливості!
Навчальна екскурсія до Чернігівської броварні AB InBev Efes Ukraine
Автор Тетяна Забаштанська28 листопада у межах навчальної екскурсії до Чернігівської броварні ПРАТ «АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА» здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» мали унікальну можливість дізнатися більше про виробничий процес та стратегії управління одного з лідерів українського пивоваріння. Зокрема, співробітники компанії поділились історією відновлення Чернігівської броварні, яка в минулому році постраждала під час бойових дій в регіоні.
Після навчальної екскурсії здобувачі вищої освіти мали нагоду поспілкуватися з директором броварні Євгеном Ворожко, який поділився своїм досвідом управління броварнею, розповів про формування бренду броварні, надав поради щодо розвитку кар'єри та відповів на запитання.
Навчальні екскурсії на підприємства є важливою складовою практичної підготовки майбутніх маркетологів. Дякуємо команді Чернігівської броварні AB InBev Efes Україна за унікальну можливість познайомитись з компанією та зануритись у світ пивоваріння.
Захоплюючий досвід візиту до компанії ПЕТ Технолоджиз
15 листопада студенти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" відвідали компанію PET Technologies.
В рамках екскурсії мали можливість побачити сучасні технології виробництва, ознайомитися з роботою підприємства та обговорити актуальні тенденції в галузі В2В маркетингу.
Представники компанії PET Technologies поділилися своїм досвідом та інноваційними підходами у діяльності. Екскурсія не лише розширила знання, а й надихнула на нові ідеї та допомогла краще зрозуміти сучасні виклики у галузі. На зустрічі обговорено можливості проходження практики.
Візит до компанії PET Technologies став важливим кроком у розвитку майбутніх фахівців та розуміння динамічного світу бізнесу.
Дякуємо партнеру – компанії “PET Technologies” за співпрацю!
Підсумки Marketing Crash Course від Chernihiv.IT
Автор Тетяна ЗабаштанськаMarketing Crash Course від Chernihiv.IT завершився і відкрив перед учасниками безмежні горизонти маркетингу!
Протягом 4 днів учасники отримали можливість поглибити свої знання в цій галузі та освоїти найсучасніші підходи та інструменти, які використовуються в сфері маркетингу, та дізналися, як працює маркетингова команда в ІТ-сфері.
Особлива подяка нашим спікерам, які ділилися своїми знаннями та досвідом.
Фінальний івент маркетинг-інтенсиву від chernihiv.it пройшов в Speroteck.
З Діаною Козачук, Head of Recruiting Department, Speroteck, говорили про ринок eCommerce з використанням потенціалу маркетингових платформ та про кар’єрний шлях від трейні до професіонала.
Яна Плевако, PR manager, Speroteck, поділилася досвідом у формуванні Employer Branding компанії.
Третій день маркетинг-інтенсиву від Chernihiv.IT провели в EVO Chernihiv
Катерина Голобурда, маркетологиня Satu.kz, поділилася інсайтами у розвитку персонального бренду.
Максим Мельник, CEO Satu.kz, розповів про секрети визначення маркетингових бюджетів на проєкти.
Дякуємо за досвід!
Другий день Marketing Crash Course від. Chernihiv.IT провели разом із СендПульс
Євгеній Кирієнко, менеджер із продуктового маркетингу SendPulse, поділився карʼєрним шляхом продакт маркетинг менеджера.
З Серафімою Фальчевською, маркетологинею, CSR менеджеркою Valtech Ukraine говорили про сталий розвиток, як частину маркетингової стратегії в компанії.
Стартував Marketing Crash Course від Chernihiv.IT
Перший день провели в JEVERA
Круті спікери Юлія Дайнеко, операційна директорка JEVERA, та Євген Патлань, Manager, Build&Release Engineering, Percona, ознайомили з ринком праці в ІТ та можливостями працевлаштування маркетологів в ІТ.
Дякуємо!
Нещодавно відбувся пітчинг результатів практики студентів освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".
Студенти у вигляді презентацій "pitch deck" представляли виконані індивідуальні завдання. Такий формат дав змогу поділитися набутим під час практики досвідом, продемонструвати навички публічного виступу та креативності.
Серед установ обраних студентами для практики: ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», Громадська спілка об'єднання підприємств ІТ галузі Чернігівщини «Чернігівський ІТ кластер», SendPulse, Агенція регіонального розвитку Чернігівської області, Інститут сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, Медичний центр «Тесла», заклади HoReCa, локальні малі та середні підприємства, банківські установи та інші ринкові суб'єкти.
Дякуємо партнерам за підтримку та менторство студентів у їх прагненні набути практичні навички.