Результати дослідження іміджу м. Чернігова серед туристів
Автор Тетяна Забаштанська 28 жовтня 2016 року в Чернігівській міській раді викладачами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ здійснено оприлюднення результатів масштабного маркетингового дослідження іміджу м. Чернігова серед туристів. Відповідне опитування мало суспільне значення, оскільки його результати будуть враховані при розробці Стратегії розвитку міста.
Анкетування туристів проводилось протягом місяця: з 16 вересня по 16 жовтня 2016 року. В якості якості інтерв’юерів було залучено понад 150 студентів, що навчаються за різними рівнями вищої освіти.
Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики Чернігівського національного технологічного університету вітає всіх маркетологів та студентів спеціальності «Маркетинг» з Днем маркетолога.
Від щирого серця бажаємо невичерпних сил та наснаги, безмежного натхнення та креативу, професійної реалізації та прихильних до вашого бренду споживачів!
Дуже приємно, що студенти факультету життєдіяльності природокористування і туризму ЧНТУ долучились до привітань флешмобом. Пропонуємо до перегляду відео, яке створене безпосерньо студентами-маркетологами. https://www.youtube.com/watch?v=6cjw8BlgEwA&feature=youtu.be
Тренінг «Територіальний брендінг – як інструмент розвитку регіону» став продовженням нових комунікацій для доцентів кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ Жидок В. В., Бабаченко Л. В., Забаштанської Т. В.
Цікавими історіями з розробки брендів міст Чернігова, Нью-Йорка та Парижу поділилась директор Агентства стратегічних комунікацій «Prime media» Тетяна Бойко.
Помічник сенатора штату Орегон Кевін Мур розповідав про Стратегію туристичного розвитку міста Портленд (США) та наявність декількох брендів цього міста для різних цільових аудиторій.
Представники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ доцент Забаштанська Т.В. та старший викладач Рябов. І. Б. 21 жовтня 2016 року стали учасниками тренінгу «Активні методи роботи з дітьми та молоддю» в рамках Всеукраїнського проекту «Консолідація та зміцнення громадянського суспільства Північної, Південної, Східної та Західної України».
14 жовтня військовослужбовці та ветерани військової служби разом з усім українським народом відзначають одне зі знакових свят – День захисника України!
Це свято спільне і для сивочолих ветеранів, і для тих, хто нині знаходиться на бойовому посту, і для майбутніх захисників держави.
Цього святкового дня кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики щиро вітає кожного, хто сьогодні несе нелегку військову службу. Низький уклін нашим славним ветеранам за високий героїзм і мужність, які вони сповна віддавали задля майбутнього прийдешніх поколінь.
Бажаємо всім міцного здоров’я, родинної злагоди, миру і благополуччя, успіхів у повсякденному житті, чистого неба та усіляких гараздів!
Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики щиросердечно вітає із славним ювілеєм – 65-річчям з Дня народження, професора кафедри Бондаря Василя Васильовича!
Шановний наш ювіляре, хай доля завжди буде щедрою до Вас та збереже міцне здоров’я, дарує безмежне людське щастя, невичерпну енергію, життєве довголіття. Ваше життя – яскравий приклад того, як треба шанувати людей і працю. Вам є чим пишатися. Ви не змарнували життя і на всіх життєвих дорогах прагнули бути професіоналом, чуйним і турботливим до людей та вміли завжди допомагати.
Тож нехай джерело людської вдячності за Вашу турботу ніколи не вичерпується, а серце наповняється світлом!!!
Шановні колеги!!!
Прийміть щирі вітання з професійним святом – Днем працівників освіти!
Найтепліші слова вдячності всім Вам за сумлінну працю на просвітницькій ниві, за примноження інтелектуального потенціалу нації, виховання нашої молоді.
Бажаємо Вам міцного здоров’я, щастя, благополуччя, здійснення найзаповітніших мрій, а також щоб у ваших родинах завжди панували тепло, радість та затишок. Хай завжди зігріває ваші душі щира вдячність студентів!
На минулих вихідних увесь Чернігів святкував «День Міста» – де була представлена весела, цікава та дуже насичена програма.
В неділю зранку в нашому рідному місті відбувся біговий напівмарафон від Нової Пошти, який зібрав близько 150 учасників. Бігові маршрути проходили центральними вулицями міста, а траса розмістилась так, щоб вболівальникам було зручно спостерігати за бігунами.
Також були й дитячі забіги на 400 м, 1 км та забіг на 3 км, коли могли бігти діти з батьками. Студенти вказували дітям й дорослим дорогу, та підтримували спортсменів. Ранок був наповнений радісними емоціями та радісними вигуками.
На фініші всіх учасників чекали медалі, фірмові футболки, подарунки від спонсорів і талони на «Галушка паті».
Студенти факультету життєдіяльності, природокористування та туризму ЧНТУ люб’язно погодились бути волонтерами та допомогти з проведенням марафону: підготували зону з фруктами та водою під час забігу на 10 і 21 км, подавали спортсменам воду і підтримували їх шквальними оплесками та вигуками.
Маркетингове дослідження іміджу м. Чернігова розпочато!
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗа ініціативи народного депутата України Анни Романової та при сприянні Чернігіської міської ради викладачами та студентами-волонтерами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Чернігівського національного технологічного Університету ініційовано проведення масштабного маркетингового дослідження іміджу м. Чернігова.
17 вересня 2016 року відбулась дуже важлива подія для першокурсників Чернігівського національного технологічного університету – це посвята в студенти, яка традиційно проходить на мальовничому березі Десни, на базі відпочинку в селищі Шестовиця!