Актуальна зустріч
Студенти та викладачі Чернігівського національного технологічного університету 24 лютого 2016 року заслухали актуальну доповідь „Чому бідні?..”, яку проводила Народний депутат України Анна Романова.
Аналізуючи показники сучасного розвитку України, лектор зініціювала жваву дискусію серед студентства та спрямувала обговорення в конструктивне русло. Доповідач акцентувала увагу на відповідальності кожного за прийняті рішення щоденно.
5 лютого 2016 року було підписано договір між Чернігівським національним технологічним університетом (ЧНТУ) та Міжнародним фондом соціальної адаптації (МФСА) про залучення університету до міжнародного проекту «Україна-Норвегія»: «Перепідготовка і соціальна адаптація військовослужбовців та членів їх сімей». Цей проект буде реалізовано за участі Університету NORD (Норвегія, м. Бодо).
В рамках проекту на базі ЧНТУ буде проводитись професійна перепідготовка військовослужбовців та членів їх сімей за програмою «Організація підприємницької діяльності» з метою підвищення їх професійної конкурентоспроможності.
Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики забезпечить викладання навчальної дисципліни з економічного блоку підготовки – «Маркетинг. Реклама. Брендінг».
Cемінар з реалізації міжнародного проекту ЕС Tempus
Автор Тетяна Забаштанська
2 лютого 2016 року в рамках міжнародного проекту ЕС Tempus «Набуття професійних і підприємницьких навичок шляхом виховання підприємницького духу та консультації підприємців-початківців» (BUSEEG) відбувся семінар «Кейс на тему «Розрахунок витрат» для викладачів економічних дисциплін ЧНТУ, який проводив професор Віденського економічного університету Ріхард Фортмюллер. Активну участь в роботі даного семінару брали викладачі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики. Як елемент впровадження даного проекту в навчальний процес ЧНТУ були презентовані доцентом кафедри Пшеничною Т. М. маркетингові дослідження студентів з навчальної дисципліни «Маркетинг».
Доцент, кандидат економічних наук
Наукові профілі:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=m08DWvIAAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58001033700
https://www.webofscience.com/wos/author/record/13716759
https://orcid.org/0000-0002-7912-932X
Дисципліни: Direct-маркетинг, Інтернет-маркетинг, Електронна комерція, Міжнародний маркетинг, Рекламна діяльність, Маркетинг послуг, Trade marketing, Маркетинговий аналіз, Менеджмент, Товарознавство
Сфера наукових інтересів: маркетинг, digital-маркетинг, інтернет-маркетинг, e-commerce, direct-маркетинг
Доцент, кандидат економічних наук
Наукові профілі:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=V0pTrx0AAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57219002215
https://publons.com/researcher/3616315/iryna-lysenko/
https://orcid.org/0000-0002-9960-1599
Дисципліни: «Маркетинг інновацій», «Маркетинг», «Publik relations»,«Бізнес інновації», Тренінг курс «Сучасні медіа», «Brand management», «Інвестування», «Ринкові дослідження», «Товарознавство», «Маркетингові дослідження», «Менеджмент», «Торгівельно-посередницька діяльність у маркетингу», «Маркетингова товарна політика», «Брендинг», «Медіапланування»
Сфера наукових інтересів: маркетинг, вища освіта, регіональна економіка
Доцент, кандидат економічних наук, доцент
Наукові профілі:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=1zVrD90AAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58185723900
https://www.webofscience.com/wos/author/record/G-9340-2014
https://orcid.org/0000-0002-6312-4700
Дисципліни: Маркетинг, Основи маркетингової діяльності, Маркетингові комунікації, Маркетингова політика розподілу, Маркетингова логістика, Логістика, Управління ризиками, Товарна інноваційна політика
Сфера наукових інтересів: Маркетинг, маркетингові комунікації, маркетингова логістика, маркетингова політика розподілу, ризики, інноваційна політика