
Новини (531)
Знайомство учнів гуртка «Інтелектуальна діяльність» з сферами діяльності маркетолога
Автор Тетяна Забаштанська 5 грудня 2016 року учні гуртка профорієнтаційного напряму «Інтелектуальна діяльність» зустрілися із представниками кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та мали можливість ознайомитися із особливостями професійної діяльності маркетолога, основними завданнями фахівця з маркетингу, перевагами даної професії.
23 листопада 2016 року викладачі та студенти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ прослухали корисну інформацію про сучасні тренди використання інтернет реклами від Стаса Глушака, директора Агентства інформаційних комунікацій «Socialism». Студенти з зацікавленням аналізували переваги та недоліки контекстної, таргетированої, банерної, SMM та SMO реклам.
Вдячні за актуальну інформацію та чекаємо на подальші зустрічі з маркетологами-практиками.
Дружний колектив ЧНТУ креативно святкує День студента в Hollywood. Тут ми представляємо найкращі здобутки, а також можливості для самореалізації та розвитку молоді.
Пишаємося, що ми є частиною великої родини ЧНТУ!
Всі ми знаємо, що Чернігів – одне з найдревніших та найцікавіших міст України і, загалом, всієї Східної Європи. Обійшовши історичні памʼятки міста, студенти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ прослухали інтерактивну екскурсію на англійській мові. Завдяки винахідливості викладача кафедри іноземних мов професійного спрямування ЧНТУ Шевченко Ю. В. учасники чудово провели час, розширили словесний запас англійської та оновили знання з історії міста Чернігова.
Під час урочистостей з нагоди Міжнародного дня студента, що відбулись 16.11.2016 р. в ЧНТУ, було підбито підсумки конкурсу «Кращий студент ЧНТУ-2016» та обрані переможці в таких номінаціях:
Кращий студент ЧНТУ (комплексна характеристика);
Кращий студент-науковець ЧНТУ;
Кращий студент-громадський діяч ЧНТУ;
Кращий студент-спортсмен ЧНТУ;
Кращий студент-медійник ЧНТУ;
Кращий студент-програміст ЧНТУ;
Кращий студент-аналітик ЧНТУ.
Цей конкурс покликаний виявити найактивніших студентів та надати імпульс до подальшого розвитку студентської молоді Чернігівського національного технологічного університету.
Студенти, що навчаюся за спеціальністю «Маркетинг» представили свої здобутки в двох номінаціях:
Кращий студент-науковець ЧНТУ – студентка 4 курсу, гр. МР-131, Пінчук Юлія;
Кращий студент-спортсмен ЧНТУ – студент 3 курсу, гр. МР-141, Євтушенко Віталій.
Дякуємо за активну громадську та життєву позицію нашій студентській молоді!
13 листопада 2016 року, Чернігівський національний технологічний університет в черговий раз гостинно запросив на свято Дня відкритих дверей учнів загальноосвітніх навчальних закладів та їх батьків!
Майбутні абітурієнти отримали актуальну інформацію щодо особливостей вступної кампанії-2017 та познайомилися з пріоритетними напрямами діяльності ЧНТУ, а також дізналися про спеціальності, за якими отримують якісну освіту та сучасну професію, що є конкурентоспроможною на ринку праці.
Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики активно долучилась до проведення даного заходу та отримала можливість поспілкуватися з розумними, активними, креативними, ініціативними і, просто, НАЙКРАЩИМИ майбутніми маркетологами!
Друга стратегічна сесія з розвитку міста Чернігова
Автор Тетяна ЗабаштанськаНасичений день другої стратегічної сесії з розвитку міста. Представники влади, бізнесу, експерти та активна громадськість напрацьовували ключові аспекти Програми стратегічного розвитку міста Чернігова до 2020 року, зокрема сформовані пріоритетні напрямки розвитку туризму, що базуються на результатах проведеного маркетингового дослідження іміджу м. Чернігова серед туристів.
Нові тенденції використання соціальних мереж
Автор Тетяна ЗабаштанськаВикладачі та студенти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ відвідали семінар-тренінг Станіслава Глушака директора Агентства інформаційних комунікацій «Socialism». Актуальною та корисною виявилась інформація про нові тенденції в використанні соціальних мереж.
Очікуємо на подальші зустрічі з маркетологами-практиками.
Результати дослідження іміджу м. Чернігова серед туристів
Автор Тетяна Забаштанська 28 жовтня 2016 року в Чернігівській міській раді викладачами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ здійснено оприлюднення результатів масштабного маркетингового дослідження іміджу м. Чернігова серед туристів. Відповідне опитування мало суспільне значення, оскільки його результати будуть враховані при розробці Стратегії розвитку міста.
Анкетування туристів проводилось протягом місяця: з 16 вересня по 16 жовтня 2016 року. В якості якості інтерв’юерів було залучено понад 150 студентів, що навчаються за різними рівнями вищої освіти.