
Новини (553)
Вітаємо доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Забаштанську Тетяну Володимирівну з успішним закінченням навчання на англомовному курсі «Social Entrepreneurship IBS», який викладав норвезький професор д-р Ян-Урбан Сандал, засновник та керівник Fil. Dr. Jan-U. Sandal Institute (Норвегія). Зміст курсу складали такі дисципліни: «Innovation Management», «Service Vision Management» та «Social Entrepreneurship».
Сьогодні –День науки в Україні.
Сердечно вітаємо зі святом всіх науковців, викладачів, майбутніх вчених – студентів та аспірантів!
Нових творчих успіхів, нехай найвищі висоти Науки завжди підкоряються вам! Щастя, здоров’я, миру та злагоди вам та вашим рідним і близьким.
Міжнародна студентська науково-практична конференція «Юність науки -2016
Автор Iryna Lysenko 19 травня 2016 р. відбулося засідання підсекції маркетингу, PR-технологій та логістики Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Юність науки -2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства».
Відкриття засідання конференції розпочалося з промови декана факультету життєдіяльності, природокористування та туризму Навчально-наукового інституту управління та адміністрування Забаштанського М.М.
Також перед учасниками конференції виступили: Iнтернет-маркетолог компанiї «SendPulse» Дикуха Аліна та директор з персоналу ТОВ «Компанія ВІВАТ» Смущенко Олена.
Результати конкурсу краси і талантів «Міс ЧНТУ-2016»
Автор Iryna Lysenko 12 травня у Чернігівському міському палаці культури відбувся шоу-конкурс краси і талантів «Міс ЧНТУ-2016». З 12 дівчат-конкурсанток були 4 представниці Факультету життєдіяльності, природокористування і туризму Чернігівського національного технологічного університету. А саме напрям підготовки «Маркетинг» представляли студентки Просунко Дарія (2 курс, група МР-141) та Мороз Анастасія (3 курс, група МР-131). Просунко Дарія отримала перемогу в номінації «Міс кмітливість», а Мороз Анастасія перемогла в номінації «Міс артистичність» та «Міс Beauty». За перемогу в номінації «Міс Beauty» Настя отримала від спонсора конкурсу та візажиста Анни Шекері можливість безкоштовно пройти курси візажу.
«Міс ЧНТУ-2016» стала Євгенія Маслак, гідна представниця Факультету життєдіяльності, природокористування і туризму, яка отримала цінні подарунки від спонсорів.
Всі учасниці отримали подарунки від спонсорів та гарні враження.
«Україна – ЄС: сучасні технології, економіка, право» - 2016
Автор Iryna LysenkoЗ 19 по 23 квітня 2016 року відбулася Друга міжнародна науково-практична конференція «Україна – ЄС: сучасні технології, економіка, право» в м. Кошице Словацької Республіки. Конференція відбулася за ініціативи Чернігівського національного технологічного університету (Україна) та при координації Академічного товариства імені М. Балудянського (Словацька Республіка). Партнерами конференції були освітньо-наукові інституції України, Словацької Республіки, Польщі, Болгарії та Грузії.
Участь в роботі конференції взяли і представники кафедри маркетингу,PR-технологій та логістики професор кафедри к.е.н., доц. Карпенко Ю.М. та доцент кафедри к.е.н. Пшенична Т.М.
Перше місце у маркетологів ЧНТУ на Х Міжнародному конкурсі студентських рекламних і PR-проектів «Золотий компас пам’яті Олексія Кононова»
Автор Iryna Lysenko22 квітня 2016 року відбувся фінал Х Міжнародного конкурсу студентських рекламних і PR-проектів «Золотий компас пам’яті Олексія Кононова» на базі Харківського національного економічного університету імені С.Кузнеця. Цього року за перше місце боролися 20 команд в трьох секціях. У роботі журі взяли участь провідні фахівці в області маркетингу, реклами і PR, представники бізнесу, влади і наукового середовища.
Перемогу в СЕКЦІЇ «РЕКЛАМНІ КАМПАНІЇ» здобула команда Чернігівського національного технологічного університету з проектом «Вірність и відданість не має породи».
20 квітня об 11.15 відбулось урочисте відкриття Лабораторії маркетингу. На відкриття були запрошені біля 50 учнів коледжу Економіки та технологій ЧНТУ.
Зі словами привітання звернулась завідуюча кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, к.е.н., доцент Жидок Вікторія Вікторівна. Вона розказала про майбутні плани лабораторії та запросила до слова доцента кафедри маркетингу Михайлюк Наталію Сергіївну, яка більш докладно розповіла студентам технікуму про спеціальність «Маркетинг». Доцент Рябов Ігор Будимирович захопливо та цікаво розповідав про рекламу. Цікаво: «А, Ви, знаєте: як з’явилась ідея цукерки на палочці Чупа-Чупс? Який видатний художник намалював логотип для неї? Скільки коштував найдорожчий в світі відео-ролик і хто в ньому знімався?» Все це ми змогли дізнатися з виступу Ігоря Будимировича, за що йому дуже вдячні!
17 квітня в Чернігівському Національному технологічному університеті відбувся День Відкритих Дверей. Захід проходив в декілька етапів. Спочатку в холі університету абітурієнти мали змогу ознайомитися з кожною спеціальністю університету, поспілкуватися з викладачами, студентами, отримати інформаційні матеріали. Спеціальність «Маркетинг» презентувала свій проект «Лабораторію маркетингу». Кожен школяр отримав креативне запрошення в лабораторію у формі ракети.
Студенти маркетологи долучились до «Весняної толоки»
Автор Iryna LysenkoВ п’ятницю 15 квітня студенти-маркетологи разом зі своїми кураторами взяли участь у «Весняній толоці». Незважаючи на дощ, вдалося прибрати значну територію біля 8 навчального корпусу Чернігівського національного технологічного університету. Особливу подяку хочеться висловити студенткам ІІ курсу групи МР-141: Просунко Дар’ї, Єльчищевій Ірині та Зубець Аліні, які особливо сумлінно та відповідально виконали поставленні завдання.
6 квітня поточного року о 15.00 у приміщенні Колегіуму (на Валу) Національний архітектурно-історичний заповідник «Чернігів стародавній» проводив лекцію «Пам’ятки архітектури Чернігова у художніх кінострічках», яку відвідали студенти спеціальності «Маркетинг».