Відеоконтент сьогодні популярний як ніколи. Якщо ви любите знімати відео для соцмереж та мрієте створювати ролики, які б хотіли купувати найвідоміші в світі компанії, запрошуємо до Чернігівської міської бібліотеки імені М.М. Коцюбинського на зустріч «Як обрати свою професію в сфері відео?».
Гостя зустрічі – Христина Бойко. Впродовж останніх 10 років вона працює в комунікаціях. Має досвід у маркетингу, PR, продюсуванні та створенні стратегій комунікації. Співвласниця креативної агенції, яка вже більше 8 років створює відео. Серед її клієнтів: SoftServe, TedEd, Comfy, Галичина, UNDP та інші відомі компанії. Окрім того, Христина Бойко є ще й кураторкою курсу "Відео" магістерської програми Медіакомунікацій УКУ.
На зустрічі Христина розповість:
- які бувають посади в компаніях, що створюють відео (зйомки та анімація);
- хто такі: креативний копірайтер, продюсер, оператор, режисер, ілюстратор, дизайнер, аніматор і не тільки;
- про освіту, перші кроки та важливі етапи для роботи в сфері відео.
27 грудня 2022 р.
15:30 – 17:30
Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).
Зустріч відбудеться в оффлайн форматі, тобто ви можете фізично прийти в бібліотеку.
Щоб стати учасником зустрічі з Христиною Бойко, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3HTFNZi).
Захід проходить в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.
Нова програма від 1991 Accelerator для tech-підприємців і стартаперів, яка допоможе вивести бізнес на глобальний ринок
Автор Тетяна Забаштанська1991 Acceleration — програма поглиблення знань та компетенцій для фаундерів, які планують розвинути власний стартап і вивести його на міжнародну арену
Акселерація триватиме з січня по квітень 2023 року.
Команди-учасники отримають:
тематичні лекції і практичні воркшопи
командне менторство
бізнес-англійську
доступ до пропозицій від міжнародних tech-партнерів
спільноту 1991, серед якої провідні стартапери, експерти галузей та інвестори
До участі запрошуються стартапи, які:
вибудували ціннісну пропозицію власного проєкту
розуміють переваги серед конкурентів та для споживачів
мають міжнародний потенціал розвитку
знаходяться на стадії MVP
складаються з команд від двох осіб
Заявки приймаються на сайті до 31 грудня 2022 року. Деталі і реєстрація за посиланням: https://www.1991.vc/acceleration
Участь у програмі безкоштовна.
Впровадження програми «1991 Acceleration» стало можливим завдяки Проєкту USAID «Економічна підтримка України».
Вітаємо з успішним захистом магістерських робіт студентів денної та заочної форми навчання освітньої програми "Маркетинг".
Автор Тетяна Забаштанська21-22 грудня відбулися захисти магістерських робіт за участі голови екзаменаційної комісії Вікторії Жидок, к.е.н., доцента, керуючої регіональним представництвом ТА "WesternBid". Студенти у рамках магістерських досліджень презентували пропозиції по удосконаленню маркетингових стратегій вітчизняних та закордонних кампаній, серед яких «АЛЬТЕП-ЦЕНТР», «Fielmann», «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ», NETSYNO Software GmbH, «Dive VR» та ін. Важливо відмітити, що частина робіт захищена на власних кейсах студентів, а пропоновані рішення – будуть впроваджуватися безпосередньо в професійній діяльності.
В умовах війни кожному відповідальному бренду, що вболіває за Україну, хочеться донатити на допомогу армії чи волонтерам, і загалом сама по собі комерційна діяльність — це уже підтримка для економіки країни. Навіть у воєнний період маркетингова діяльність є важливою, адже потрібно ще прискіпливіше ставитися до маркетингових кампаній та їх ефективності, щоб витрати були гнучкими та приносили результати.
Бажаємо магістрам з маркетингу не зупинятися на досягнутому, сміливо рухатися вперед та досягати амбітних цілей, прискорюючи перемогу нашої країни!
Перша лекція в рамках проекту " Економічний RestART" вже цього тижня! Запрошуємо на зустріч з власницею Librarium Оксаною Саквою.
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗа даними соціальної мережі для ділового спілкування LinkedIn, маркетолог входить до списку десяти найпопулярніших сучасних професій. З кожним роком кількість вакансій у цьому напрямку зростатиме.
Якщо хочете довідатися про тонкощі однієї з найпопулярніших професій, запрошуємо на зустріч «Як розпочати карʼєру в маркетингу?». Гостя зустрічі – Оксана Саква – авторка та мама бренду проєкту Librarium (8 магазинів на території України), керівниця інтернет-магазину vv.ua.
Під час зустрічі Оксана розповість:
власну історію розвитку та етапи професійного зростання;
де найкраще здобувати практичні знання з маркетингу;
чим на практиці займається маркетинг-менеджер, менеджер з реклами, трафік-менеджер, бренд-менеджер, SMM-менеджер, контент-менеджер, PR-менеджер, event-менеджер, business-аналітик;
про спеціалізацію в digital-marketing.
21 грудня 2022 р.
15:00 – 17:00
Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).
Зустріч відбудеться в онлайн та оффлайн форматах, тобто ви можете фізично прйити в бібліотеку, або приєднатись на зустріч через платформу ZOOM.
Щоб стати учасником зустрічі з Оксаною Саква, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3FFjns8) .
Зустріч проводиться в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.
Як відбулася зустріч з Дмитром Селехом, маркетологом СендПульс на тему «Як чат-боти полегшують продажі».
Автор Тетяна Забаштанська9 грудня розмовляли про роль чат-ботів у підвищенні продажів. Крім розгляду власних кейсів Дмитра встигли також подискутували про «високе»: чи є чат-боти кроком до простору web3.0, як чат-бот може допомогти в освітньому процесі, чи в найближчому майбутньому роботизація зможе витіснити окремі професії.
Ваш бізнес точно потребує впровадження чат-бота, якщо
- Клієнти часто просять надіслати фото товару в Telegram
- Клієнти часто сповіщають, що їм незручно говорити, краще писати текстом
- Аналітика демонструє підвищується % продажів та повторних звернень у месенджерах
Чат-бот стане незамінним помічником у таких нішах бізнесу:
- Спорт та фітнес
- Телекомунікації
- Медичні центри та клініки
- Нерухомість
- Інфобізнес
- та будь-якій інші ніші (варто прислухатися до своїх клієнтів, додати фантазії та продумати цікавий сценарій)
Ключові аспекти при розробці сценарію чат-бота:
- Корисність та клієнторієнтованість. Чат-бота - для клієнта та його зручності у процесі здійснення покупки, а отже має відповідати очікуванням клієнтів та виконувати роль помічника.
- Новизна. Чат-бот має розповідати нову інформацію про продукт або бренд, а не дублювати текст із сайту.
- Простота та лаконічність. Клієнт має розуміти, навіщо користуватись чат-ботом і на які питання він зможе відповісти.
25 листопада 2022 року відбувся 84-й Міжнародний Саміт з соціального підприємництва, організований партнером Університету - Інститутом д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.
Студент освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» Роман Пономаренко, який наразі проходить наукове стажування в Інституті д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії, отримав почесний диплом та відзнаку «Summit Prize 2022 – Well executed assignment and presentation» за виступ на Саміті на тему “The role of product positioning in ensuring effective marketing activities of the enterprise“.
Вітаємо Романа з визнанням наукових результатів!
Запрошуємо студентів долучатися до наукових заходів, англомовних курсів та пропозицій стажувань від Інституту д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.
В університеті працюють освітні хаби для студентів, які не мають можливості вдома брати участь в освітньому процесі.
Аудиторії оснащені ПК, Інтернетом, навушниками із мікрофонами.
73, 43, 51 (корпус 4️)
Аудиторії працюють згідно з затвердженим розкладом занять.
До речі, у корпусі тепло, працює їдальня (у 3 корпусі), а також є укриття, щоб перечекати повітряну тривогу!
Вчись, працюй, донать — нова формула життя українців!
Автор Тетяна ЗабаштанськаПо ній ще не зняли культове кіно, але все попереду. Саме про неї ми б хотіли поговорити під час бізнес-вечірки «Освіта & бізнес 2023: вчись, працюй, донать», яка відбудеться 17 листопада о 17:00. Приймає на гостину — Regional Development Agency of Chernihiv Region (вул. Преображенська, 12).
З 14 по 20 листопада в Україні проходить Всесвітній тиждень підприємництва Global Entrepreneurship Week), в рамках якого відбудеться і наша подія. Офіційним представником GEW в Україні з 2017 року є Центр підприємництва та інновацій Startup Ukraine.
Програма вечірки:
- 17:00 — Олександр Рись, CMO Prometheus & Brand-ambassador SendPulse: «Онлайн-освіта: тренди 2023»
- 17:40 — Максим Мельник, CEO Satu.kz (EVO): «Як бути роботодавцю у 2023 році»?
- 18:20 — Юлія Дайнеко, COO JEVERA: «Лідерство, донати, перемога»
- 19:00 — Олена Сизоненко, «Чернігівська політехніка»: «Креативність у 2023: як шукати ідеї, коли здається, що все вже створено»
Щиро запрошуємо і чекаємо усіх бажаючих — вхід вільний.
Реєстрація за посиланням: https://forms.office.com/r/Ef1FBEAucS
Довідково. Всесвітній тиждень підприємництва — це масштабна кампанія з відзначення та розширення можливостей підприємців у кожній країні та спільноті по всьому світу.
Кожного листопада 10 мільйонів людей беруть участь у десятках тисяч заходів, конкурсів та подій, які надихають їх діяти та надають нові знання, досвід і зв'язки, необхідні для успіху у 180 країнах світу.
Цього року українські підприємці зустрілися з найбільшими труднощами у своїх особистих та професійних життях. Саме тому Всесвітній тиждень підприємництва присвячений тим, хто не зупинив свій бізнес попри війну та тримає економічний фронт.
3 листопада відбулась гостьова лекція на тему: "Створення та розвиток IT продуктів"
Автор Тетяна ЗабаштанськаВ Україні більш ніж 1000 продуктових компаній, 5 із яких оцінюють у понад мільярд доларів. Українські продуктові IT-компанії входять у світові топи! На гостьовій лекції від Ілля Бачурін, голови організації "Product IT Foundation for Education", 3 листопада говорили про пошук себе в одній із найпривабливіших сфер бізнесу — продуктовому IT та про курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів".
Що варто знати:
- В продуктовому ІТ є місце та перспективи не лише для ІТ-спеціалістів
- Маркетинг є невід’ємною складовою ІТ-продуктів
- Ефективна постановка цілей дозволяє досягати чітких результатів
- Підвищити ефективність навчання можна завдяки таскменеджерам
- Кофаундингова ІТ-компанія Genesis пропонує безліч освітніх можливостей для студентів та випускників
Ще більше дізнатися про продуктові ІТ-компанії, інноваційні професії та бізнес-складову створення успішних цифрових продуктів студенти зможуть завдяки участі у Всеукраїнському інтерактивному курсі "Створення та розвиток ІТ-продуктів". Курс розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією Genesis Genesis у співпраці зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. У партнерстві з Київською школою економіки та інвестиційним фондом Horizon Capital.
Студенти магістерської програми «Маркетинг» вже активно навчаються у симуляторі віртуального стажування в IT-компанії з реальними кейсами та експертами-практиками. Найуспішніші студенти матимуть можливість отримати менторську підтримку від провідних фахівців продуктового IT. З весняного семестру до курсу приєднаються і студенти бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації».
Онлайн-інтенсив "Marketing Crash Course" від Chernihiv.IT відбувся успішно!
Автор Тетяна ЗабаштанськаВдячні за 4 дні корисних доповідей від провідних практиків.
40 студентів спеціальності "Маркетинг" долучилися та вже отримали сертифікати за проходження інтенсиву!
Дякуємо за актуальні та цікаві теми:
- Серафима Молчанова, Marketing consultant, Valtech Ukraine : “Соціальні та благодійні івенти в умовах війни: як збирати донати за допомогою івентів”
- Аліна Дикуха, Head of Digital Marketing at SendPulse : “Актуальні скіли маркетолога в новій реальності”
- Євгеній Кирієнко, Product marketing manager at SendPulse: "Набір інструментів для маркетолога в умовах невизначеності"
- Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.kz): “SMM під час війни: особливості ведення бізнес-акаунтів під час воєнного стану”
- Майя Тавлуй, Digital marketing manager at Valtech Ukraine: "Модель AIDA: цілі на кожному етапі та рекламні інструменти"
- Ярослав Циганенко, CEO/Founder at Dots Platform: "Влучити в ціль. Дослідження ринків, конкурентів і аудиторії"
- Kirsten Foon, Director of Growth Marketing at Percona : "Getting a Head Start in Marketing for 2023"
- Олександр Рись, CMO at Prometheus & Brand-ambassador at SendPulse: “Як розробити антикризову маркетинг стратегію у війну. Ризик-менеджмент та комплаенс»
- Особлива подяка Оля Рись за створені можливості, мотивацію рухатись вперед і розвиватись.