Третій день маркетинг-інтенсиву від Chernihiv.IT провели в EVO Chernihiv
Катерина Голобурда, маркетологиня Satu.kz, поділилася інсайтами у розвитку персонального бренду.
Максим Мельник, CEO Satu.kz, розповів про секрети визначення маркетингових бюджетів на проєкти.
Дякуємо за досвід!
Продовжуємо ділитися подіями за участі маркетологів-практиків. Гостьова лекція відбулася 17 жовтня, де Яна Макарова, контент-маркетолог, розкрила всі таємниці успішної співпраці з клієнтом в SMM-проєктах!
На початку лекції маркетологиня зосереджувалася на важливості вибору правильних інструментів для управління проєктом, надаючи цінні поради щодо їх використання. Вона поділилася власним досвідом та привнесла свіже погляди на тему, розкриваючи ефективні інсайти, які допомагають приймати обґрунтовані рішення в SMM-просторі.
Найважливішою частиною лекції були поради щодо співпраці з клієнтом:
- визначення очікувань ще на етапі планування проєкту
- важливість регулярних зустрічей з клієнтом для оцінки виконаної роботи та вирішення будь-яких поточних питань
- докладно вивчати потреби клієнта та адаптувати стратегію відповідно до їхніх цілей
Студенти отримали унікальний шанс збагатити свої знання та навички у веденні SMM-проєктів, завдяки досвіду Яни Макарової.
Другий день Marketing Crash Course від. Chernihiv.IT провели разом із СендПульс
Євгеній Кирієнко, менеджер із продуктового маркетингу SendPulse, поділився карʼєрним шляхом продакт маркетинг менеджера.
З Серафімою Фальчевською, маркетологинею, CSR менеджеркою Valtech Ukraine говорили про сталий розвиток, як частину маркетингової стратегії в компанії.
Відбулась гостьова лекція закордонного професора на тему “Business communication and effective public speaking”
3 листопада 2023 р. для студентів спеціальності «Маркетинг» відбулася гостьова лекція від Baard Borch Michalsen, associate professor at UiT The Arctic University of Norway and Nord University (Норвегія)
Стартував Marketing Crash Course від Chernihiv.IT
Перший день провели в JEVERA
Круті спікери Юлія Дайнеко, операційна директорка JEVERA, та Євген Патлань, Manager, Build&Release Engineering, Percona, ознайомили з ринком праці в ІТ та можливостями працевлаштування маркетологів в ІТ.
Дякуємо!
Продовжуємо ділитися враженнями від проведених гостьових лекцій
11 жовтня мали неймовірну можливість поспілкуватися про особистий бренд на гостьовій лекції від Ольги Рись Оля Рись, координаторки Chernihiv.IT
Ольга наголосила на значущості особистих цінностей у розвитку персонального бренду. Чернігівські кейси сильних особистих брендів показали, що ефективний особистий бренд - це не лише про популярність, але й про підтримку індивідуальності та соціальної значущості.
Памʼятайте, що кожен з нас унікальний, і наші особисті бренди повинні відображати цю унікальність, щоб бути впізнаваними та цінними для суспільства. Дякуємо за натхненну лекцію!
Зустріч з Оленою Петрик. «Кейси проведення бізнес-форумів. Можливості розвитку кар'єри для студентів».
Автор Тетяна ЗабаштанськаБагато подій відбулося у нас в жовтні, то ж хочемо поділитися.
12 жовтня в рамках вивчення курсу «Event-технології» відбулась зустріч першокурсників освітньої програми «Бізнес- маркетинг та інтернет-комунікації» із керівницею Центру розвитку кар'єри Оленою Петрик на тему: «Кейси проведення бізнес-форумів. Можливості розвитку кар'єри для студентів».
Обговорили виклики та переваги проведення подій: Дні карʼєри, ярмарки вакансій, бізнес-форуми та форуми-стейкхолдерів. Студенти отримали безліч інсайтів та нових ідей для своїх проєктів.
Також студенти ознайомилися з різноманітними можливостями для розвитку майбутньої карʼєри.
Дякуємо Центру розвитку карʼєри за співпрацю! До нових зустрічей!
Розпочалося навчання викладачів курсу «Маркетинг IT-продуктів» від IT-компанії Genesis
Автор Тетяна ЗабаштанськаВикладачі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Анна Вербицька та Ірина Лисенко розпочали навчання для викладачів курсу «Маркетинг IT-продуктів» від IT-компанії Genesis.
Всеукраїнський освітній курс-стажування «Маркетинг IT-продуктів» від IT-компанії Genesis — це інтерактивний курс у форматі змішаного навчання для студентів українських ЗВО, який складається з передзаписаних лекцій та інтерактивів на LMS-платформі, які викладач впроваджує у поєднанні із лекційно-семінарськими заняттями.
Інтерактивні курси розроблено за ініціативи ІТ-компанії Genesis, разом із Product IT Foundation for Education за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти й науки України.
Студенти бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» та магістерської програми «Маркетинг» уже в першому семестрі цього навчального року зможуть отримати доступ до віртуального стажування та можливість реєстрації на програму кар’єрного менторства від Genesis.
Вітаємо з перемогою у міжнародному конкурсі реклами
Автор Тетяна ЗабаштанськаВітаємо студентку освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Анну Остапенко з дипломом другого ступеня IV Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS» за перемогу у номінації "Єднаймося заради Перемоги"! Вітаємо наукового керівника доцента Тетяну Рябову!
Проведення «DO.IT ADS» - це про творчість та креативність, що об’єднує талановиту молодь, яка прагне свободи, миру і незалежності, молодь, яка мріє про щасливе майбутнє!
Цьогорічний IV Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS» набув особливо важливого значення. Жахливі події, пов’язані із широкомасштабним вторгненням рф в Україну, сколихнули весь світ та завдали невгамовного болю усім українцям. Україна гордо і щиро відстоює свої законні права на вільне і щасливе майбутнє. Кожен українець робить все можливе з великою любов’ю до рідної землі.
Дякуємо колегам кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури та технологій та оргкомітету Конкурсу за цікаві можливості для молоді.
Нещодавно відбувся пітчинг результатів практики студентів освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".
Студенти у вигляді презентацій "pitch deck" представляли виконані індивідуальні завдання. Такий формат дав змогу поділитися набутим під час практики досвідом, продемонструвати навички публічного виступу та креативності.
Серед установ обраних студентами для практики: ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», Громадська спілка об'єднання підприємств ІТ галузі Чернігівщини «Чернігівський ІТ кластер», SendPulse, Агенція регіонального розвитку Чернігівської області, Інститут сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, Медичний центр «Тесла», заклади HoReCa, локальні малі та середні підприємства, банківські установи та інші ринкові суб'єкти.
Дякуємо партнерам за підтримку та менторство студентів у їх прагненні набути практичні навички.