Дата и время

Магістр

14 листопада 2024 р. здобувачі спеціальності «Маркетинг» брали участь у тренінгу на тему «Зміни податкового законодавства У межах компонента «Економічне відновлення та ринкові системи» (EMRS) програми CLEAR. Особливості податкового обліку ФОП». Участь допомогла краще зрозуміти нововведення у сфері податкового законодавства, що є особливо актуальним для ведення бізнесу на даний час.

Спікерка Людмила Осачук – директор Чернівецької філії аудиторської компанії «Центр професійного аудиту», сертифікований аудитор зі стажем роботи понад 20 років. Вона поділилася ключовими аспектами нововведень у податковому законодавстві та надала практичні рекомендації для бізнесу ФОП.

Учасників було ознайомлено з такими питаннями:

● Зростання розміру військового збору: зміни до Податкового кодексу України.

● Повернення блекаутів: як бути якщо РРО/ПРРО без світла чи інтернету.

● Платіжний термінал: кому і коли він необхідний, яка відповідальність за відмову розрахуватись банківською карткою.

● Обмеження сум готівкових розрахунків: коли вони діють і яка відповідальність.

● Плата за землю, податок на нерухомість та нова форма декларації: чи повинен ФОП звітувати? Коли виникає право на «воєнні» пільги?

● Хто може не заповнювати та не подавати звітність по єдиному внеску за себе.

● Чи можна провадити діяльність без відповідного КВЕД.

Дякуємо Людмилі Осачук за важливу інформацію та корисні поради для ведення бізнесу!

e-max.it: your social media marketing partner

14 листопада 2024 р. здобувачі спеціальності «Маркетинг» прийняли участь у гостьовій лекції на тему: «Відповідальний маркетинг без жартів та ілюзій» організованій Хмельницьким кооперативним торговельно-економічним інститутом.

Спікерами виступили: Тетяна Гвоздецька та Юлія Огородник, спеціалістки Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області.

У заході взяли участь понад 100 учасників.

У доповіді розкрито питання:

- рекламування харчової продукції для дітей

- дискримінації у рекламних дописах

- законодавчих аспектів рекламної діяльності

- відповідальності інфлюенсерів тощо.

Дякуємо спікеркам за надзвичайно цікаву і корисну інформацію та організаторам за можливість доєднатися до заходу.

e-max.it: your social media marketing partner

14 листопада 2024 р. здобувачі спеціальності «Маркетинг» брали участь у вебінарі «Написання та складання бізнес-плану». Проєкт "Розширення прав і можливостей жінок Чернігівщини" реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) "Зміцнення громадської довіри в Україні" (UCBI). Спікерка: Світлана Насирова – бізнес-консультант зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу, викладачка бізнес-шкіл, доктор філософії у галузі адміністративного менеджменту (PhD).

Світлана Насирова поділилася з учасниками знаннями та досвідом з таких питань:

• Тренди маркетингу 2025: на що варто звернути увагу

• Ключові елементи маркетингової стратегії

• Інструменти аналізу поточної ситуації для маркетингового планування

• Матриця BKG для аналізу ключових продуктів

• Маркетингове планування за моделлю 4P.

Ми вдячні Світлані Насировій за те, що вона поділилася з нашими студентами своїм досвідом та знаннями під час вебінару.

e-max.it: your social media marketing partner

11 листопада 2024 р. завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна та здобувачі спеціальності «Маркетинг» прийняли участь у зустрічі з генеральним директором Промприлад- Юрієм Філюком. Промприлад це інноваційний центр на базі старого заводу, який працює на перетині чотирьох напрямків розвитку регіону: нової економіки, урбаністики, сучасного мистецтва та освіти. Проєкт запроваджений зі сфери імпакт-інвестування, де інвестори одночасно вкладають в соціальний вплив на регіон та отримують повернення інвестицій у вигляді дивідендів. Проєкт об’єднує спільноту людей зі схожими цінностями для знаходження прогресивних рішень, надає доступ до професійного обладнання та унікальної експертизи.

У ході діалогу студенти знайшли відповіді на питання: Як отримати фінансування і розвивати бізнес? Що потрібно аби гармонійно відновити життя українських громад у їх автентичності? Які спеціалісти потрібні та де шукати? І нарешті, чому урбаністика це більше, ніж «велодоріжки та лавочки».

Ця зустріч надихнула на нові ідеї та дала практичні знання для майбутніх професійних звершень

e-max.it: your social media marketing partner

13 листопада здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» взяли участь в онлайн-лекції на тему "Основи SMM: Як будувати стратегію просування в соцмережах", яку провів Євгеній Кирієнко, Product Marketing Team Lead компанії SendPulse. Лекція була спрямована на розкриття ключових аспектів побудови ефективної стратегії просування в соціальних мережах та створення активної присутності для бренду.

Під час зустрічі Євгеній поділився практичними знаннями щодо:

- розробки стратегії, яка забезпечує досягнення конкретних цілей і результатів для бізнесу;

- створення контенту, який здатен привабити та утримати увагу аудиторії, сприяючи підвищенню лояльності до бренду;

- залучення та розширення аудиторії за допомогою ефективних інструментів, що допомагають підтримувати інтерес до бренду в довгостроковій перспективі.

Лекція стала важливим кроком для студентів-маркетологів, які прагнуть розвивати свої навички в SMM та використовувати сучасні підходи до просування в соцмережах для досягнення результатів у професійній діяльності.

e-max.it: your social media marketing partner

У 11 день 11 місяця 2024 року, а с саме 11.11 о 11.11 у День органічного маркетингу здобувачі спеціальності «Маркетинг» брали участь у V ювілейній міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «ОРГАНІЧНИЙ МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ». Конференція проходила під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України. З доповідями виступили здобувачки гр. МР-241 Герасименко Софія та гр. МР-231 Макарцева Юлія.

 Участь у міжнародній науково-практичній конференції сприяла поглибленню знань, обміну досвідом та розумінню перспективи розвитку органічного маркетингу.

e-max.it: your social media marketing partner

12 листопада 2024 р. завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна та здобувачі спеціальності «Маркетинг» брали участь у вебінарі «Написання та складання бізнес-плану». Спікерка: Лариса Циган – віцепрезидентка Чернігівської ТПП, бізнес-консультантка в сфері розвитку конкурентоспроможності підприємств, грантового консалтингу, бізнес діагностики та розробки планів започаткування та розвитку бізнесу.

Лариса Циган поділиться з учасниками знаннями та досвідом з таких питань:

- основні моменти при написанні бізнес-плану;

- значущість дослідження ринку для бізнес-планування;

- фінансові аспекти;

- типові помилки при написанні бізнес-планів.

Здобувачі отримують корисну інформацію для подальшої професійної діяльності та розвитку власних проектів!

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 07 листопада 2024 22:49

Участь у Digital Mentoring Crash Course

Автор

6 листопада студенти спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» взяли участь в онлайн-лекції від Євгенія Кирієнка, експерта з компанії SendPulse, на тему «Штучний інтелект, автоматизація та маркетинг».
Під час лекції Євгеній Кирієнко розповів про те, як штучний інтелект (AI) трансформує сучасний маркетинг і які новітні інструменти автоматизації сьогодні дозволяють досягати більш ефективної взаємодії з клієнтами. Учасники отримали унікальну можливість дізнатися про практичні кейси та інсайти від фахівця, а також ознайомитися з інструментами, що допомагають підвищити ефективність маркетингових процесів у реальному часі.
Digital Mentoring Crash Course ‒ нові горизонти для майбутніх маркетологів
Цей захід став частиною Digital Mentoring Crash Course, двомісячної програми для студентів, що охоплює теми Big Data, SEO, SMM, кібербезпеку та інші ключові напрямки в цифровому маркетингу. Програма дозволяє студентам поглибити свої знання та розвинути практичні навички, необхідні для старту кар’єри в ІТ-індустрії.
Здобувачі отримали не лише нові знання, але й можливість поспілкуватися з експертом, ставити запитання та обговорювати актуальні питання цифрового маркетингу. Такий формат навчання допомагає студентам з перших кроків формувати практичний підхід до професії та отримувати впевненість у своїх навичках.
Digital Mentoring Crash Course ‒ це більше, ніж просто навчання, це можливість для студентів створити основу для успішної кар’єри в сучасному світі цифрових технологій!
фрових технологій!

e-max.it: your social media marketing partner

7 листопада 2024 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» долучилися до онлайн-тренінгу «Налаштування реклами в Google та Facebook: покрокові інструкції». Захід провів Юрій Пирч, експерт з реклами для інтернет-магазинів та засновник компанії «К2 – реклама для інтернет-магазинів», у межах компоненти «Економічне відновлення та ринкові системи» (EMRS) програми CLEAR.
Під час тренінгу учасники отримали практичні знання з налаштування реклами в Google та Meta. Серед ключових тем тренінгу:
- особливості реклами в Google та Meta (Facebook та Instagram);
- специфіка налаштування реклами в Meta для товарів і послуг;
- ефективне налаштування реклами в Google;
- методи повернення користувачів завдяки рекламним кампаніям.
Програма CLEAR (Community-Led Emergency Action and Response, або Програма дій та реагування територіальних громад на надзвичайні ситуації) впроваджується міжнародною організацією Global Communities за підтримки Бюро гуманітарної допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID’s BHA). Програма спрямована на підтримку громад у реагуванні на надзвичайні ситуації, задоволення потреб постраждалих та сприяння економічному відновленню.
Онлайн-тренінг став корисним для студентів-маркетологів, а також для представників малого та середнього бізнесу, які прагнуть розвивати свої навички у сфері цифрового маркетингу. Юрій Пирч, маючи понад 15 років досвіду, поділився покроковими інструкціями щодо запуску рекламних кампаній з нуля, що допоможе підприємцям не тільки самостійно налаштовувати рекламу, а й контролювати роботу підрядників.
Цей тренінг вкотре засвідчив важливість інтеграції сучасних маркетингових практик у навчальний процес, дозволяючи студентам здобути необхідні навички для успішного старту кар’єри у сфері цифрового маркетингу.

e-max.it: your social media marketing partner

З 28 жовтня по 1 листопада 2024 року завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професорка Хоменко Інна Олександрівна пройшла навчання у осінній онлайн-школі EU4DEFA 1.0 в рамках імплементації проєкту Програми Європейського Союзу Еразмус+, модуль Жан Моне «ЄС для розвитку цифрової, екологічної та фінансової обізнаності громадян / EU for people`s digital, eco and financial awareness» (Jean Monnet Module 101174694 – EU4DEFA – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH) у КНУ ім. Тараса Шевченка. Результатами школи є: підвищення рівня обізнаності про політику ЄС у сферах диджиталізації, зеленого курсу та фінансової обізнаності, а також стимулювання інтеграції екологічних ініціатив та фінансової грамотності в освітні та громадські практики.

Розширення наукових досліджень з цифровізації, зеленого курсу та фінансової обізнаності, безумовно, сприятиме поглибленню академічних знань шляхом підготовки публікацій у відкритому доступі, орієнтованих на дослідників та практиків. Проєкт унікальним чином поєднує залучення громадськості, політичні дискусії та наукові дослідження для подолання існуючих прогалин у розумінні та впровадженні політик ЄС в Україні.

Участь в осінній онлайн-школі EU4DEFA 1.0 сприятиме забезпеченню потрібного рівня професіоналізму, свідчить про здобуття актуальних компетентностей, необхідних для подальшої професійної діяльності та направлених на досягнення глобальних цілей сталого розвитку до 2030 року, проголошених резолюцією Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй від 25 вересня 2015 року № 70/1, визначених Указом Президента України від 30 вересня 2019 року № 722. Після 5 днів навчання та 11 цікавих лекцій з питань цифровізації, Green Deal та фінансової обізнаності, учасники школи EU4DEFA 1.0. пройшли фінальне тестування та отримали сертифікати про результати навчання.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 8 з 49

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні136
mod_vvisit_counterВчора1323
mod_vvisit_counterНа цьому тижні5259
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень6203
mod_vvisit_counterВ цьому місяці19998
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць43944
mod_vvisit_counterРазом1992350

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]