Завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор
Наукові профілі:
https://orcid.org/0000-0002-0839-4636
https://scholar.google.com.ua/citations?user=4yw6lbUAAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57226874142
https://www.webofscience.com/wos/author/record/F-3881-2014
Дисципліни: маркетинг, стартап, стратегічне управління, основи ринкових досліджень, міжнародна економіка, основи мікро- та макроекономіки
Сфера наукових інтересів: маркетинг, стратегічне управління, міжнародна економіка, стартапи, бізнес-моделі підприємств
У рамках підписання партнерської угоди про співпрацю та приєднання до Міжнародної мережі віртуальних молодіжних бізнес-хабів при кафедрі маркетингу, PR-технологій та логістики створено Віртуальний хаб бізнес-маркетингу та інтернет-комунікацій.
Ініціативу реалізовано в межах грантового проєкту Еразмус+ «Міжнародна мережа віртуальних молодіжних бізнес-хабів» VEHUB4YOU, що співфінансується Європейським Союзом та реалізується проєктними командами Університету Фоджа (Італія), Університету прикладних наук RISEBA (Латвійська Республіка), Київського національного університету технологій та дизайну, Мінгячевірського державного університету (Азербайджанська Республіка), Київського молодіжного освітньо-навчального центру KETY (Україна), Міжнародної громадської організації «Інститут соціально-економічних ініціатив (ІСЕІ)» (Україна) за підтримки Міністерства освіти і науки України.
Створений бізнес-хаб має на меті забезпечити платформу для обміну досвідом здобувачів вищої освіти, молодих підприємців, сприяти розвитку підприємницьких навичок та створенню власних бізнес-проєктів за підтримки досвідчених експертів та менторів. Серед завдань хабу: розвиток інноваційних підходів до бізнес-освіти, просування неформальної освіти та підтримка міжнародних віртуальних обмінів.
Привітання з початком нового навчального року!
Автор Тетяна ЗабаштанськаДорогі студенти! Щиро вітаємо вас з початком нового навчального року!
Ми раді, що ви обрали саме нашу спеціальність «Маркетинг» з освітньою програмою «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації». Це буде незабутній рік, сповнений нових можливостей!
Особливі вітання для наших першокурсників! Вітаємо вас у світі маркетингу! Попереду безліч цікавих проєктів, нових знань і незабутніх моментів. Ми впевнені, що цей рік допоможе вам знайти своє місце в динамічному світі бізнесу.
Бажаємо всім студентам натхнення, успіхів і невичерпного бажання втілювати свої мрії в життя. З нетерпінням чекаємо на ваші досягнення!
Сьогодні ми хочемо поділитися з вами важливою подією. Підсумком навчання на третьому курсі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» є створення та захист власних бізнес-планів!
Кожен проєкт - це окрема історія успіху, натхнення та невпинної праці. Ми пишаємося нашими студентами, які втілили свої ідеї та готові підкорювати світ бізнесу!
Презентовані бізнес-плани:
Аліна Маркович - Івент-агенція «Pulse Production»
Анастасія Мартинович - «Nutri Boost Express» Доставка раціонів харчування
Антон Мельник - Ресторан «La Gourmet restaurant»
Ліза Отчиченко - SMM-агенція Єлизавети Отчиченко
Анна Василенко та Діана Бурковська - Салон краси GIRLS
Анастасія Арапін - кав’ярня «New York круассан»
Софія Литвиненко - Шоурум нижньої жіночої білизни «Intini»
Владислав Єгоров - Рок-гурт «ZooPunk» (продюсування)
Руслана Бендик - Майстерня швейних послуг «Atelier»
Анастасія Костирко - Шоурум одягу та взуття «Pull & Bear Outlet»
Меланія Шокодько - Пекарня «Бібліотека смаків»
Анна Ясінська - Книжковий магазин «READ ME»
Анастасія Стеченко - Інтернет-магазин «Тvoi prykrasy ua»
Анастасія Могилевиць - Кав’ярня «Belgian Waffles»
Роботу над своїми бізнес-ідеями студенти зможуть продовжити наступного навчального року в межах дисципліни «Бізнес-аналітика»
Викладач-ментор – Валентина Москаленко.
Проєкт EU4Youth «Відновлення через соціальне підприємництво»
Автор Тетяна ЗабаштанськаСтуденти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» взяли участь у проєкті EU4Youth «Відновлення через соціальне підприємництво».
Дарина Кондратенко, Станіслав Сучок та Олексій Долинець завершили навчальну програму з підприємництва «Відновлення через соціальне підприємництво» в межах міжнародного проєкту EU4Youth «Building Back Better Through Social Entrepreneurship», яка розвиває ключові підприємницькі навички, необхідні для ефективного управління соціальними підприємствами. На півфіналі презентували проєкт соціального підприємства «Care4U”.
Ініціатива працює за підтримки Європейського Союзу, Міністерства закордонних справ Литви та інших партнерських організацій. Проєкт EU4Youth «Відновлення через соціальне підприємництво» має на меті надати більше 2100 молодим людям в Україні, Молдові та Грузії інструменти, необхідні для стимулювання впливу на суспільство та економічні перетворення всередині своїх націй.
Міжнародний конкурс студентських наукових робіт у 2023-2024 н.р.
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗа результатами Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт у 2023-2024 навчальному році за спеціальністю 073 «Менеджмент», проведеного на базі Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, спеціальності 075 «Маркетинг» Артеменко Катерина в партнерстві з студенткою Університету Санкт-Галлену Аліксійчук Анастасією нагороджена Дипломом IІ ступеня.
Наукова робота Артеменко К.Т. та Аліксійчук А.О. на тему «Assessment of the state and prospects of the tourist business of Ukraine during the war and post-war periods» виконана під керівництвом к.е.н., доцента, доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Москаленко Валентини Анатоліївни, яка нагороджена Почесною грамотою за підготовку переможця Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт.
Конкурс відбувся за підтримки Міністерства освіти і науки України, під патронатом Національної комісії України у справах ЮНЕСКО.
Розширюємо партнерські звʼязки для реалізації програми цифрового менторства у рамках міжнародного проєкту Erasmus+ PROMENT
Починаємо співпрацю з «Wooden Page». Ця співпраця відкриває унікальні можливості для студентів спеціальності «Маркетинг» отримати практичний досвід в SMM під менторством власниці компанії.
Що це означає для студентів?
Починаючи з цього семестру, студенти зможуть пройти літню практику на базі «Wooden Page”, виконуючи завдання з просування бренду в соціальних мережах.
Менторство від власниці “Wooden Page”
Ключовою особливістю цієї програми є безпосереднє менторство від керівниці. Її досвід стане безцінним джерелом знань для студентів. Ментора буде супроводжувати кожного студента, надаючи рекомендації, оцінюючи їх роботу та допомагаючи розвивати маркетингові цифрові навички.
Студенти 2-го курсу спеціальності «Маркетинг», Станіслав Сучок та Дарина Кондратенко під керівництвом, к.е.н., доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Рябової Тетяни Анатоліївни взяли участь у XI Міжнародному фестивалі соціальної реклами «Інший погляд» в Києві.
Фестиваль, організований громадською організацією «Молодіжний центр ефективних комунікацій». Місія проєкту - презентувати погляд молоді на соціально значущі проблеми та запропонувати шляхи їх вирішення через соціальну рекламу.
ХІV Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених «ЮНІСТЬ НАУКИ – 2024»
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ рамках ХІV Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених «ЮНІСТЬ НАУКИ – 2024» 25 квітня 2024 р. відбулося засідання секції «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі».
З вітальним словом до студентів звернулася директор ННІ економіки Аліна Олександрівна Пінчук.
Студенти представили результати власних наукових розвідок:
Бузюн Дмитро Сергійович, магістрант, гр.ММР-231
ЯК ПОЄДНАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ МОЖЕ ЗНИЗИТИ ВИТРАТИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ І ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ
Артеменко Катерина Тарасівна, Стригун Руслана Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІЙНОГО ПОПИТУ В СЕРЕДОВИЩІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ ЧЕРНІГІВЩИНИ НА 2024 РІК
Немчик Вікторія Валеріївна, Вольницька Світлана Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРИ ВИБОРІ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Попова Ірина В, Карташ Марія Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВІДГУКІВ НА ТОВАР ПРИ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ ОНЛАЙН
Коровінченко Марія Сергіївна, Гавриш Надія Олександрівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-202
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРО КУПІВЛЮ НА ПЛАТФОРМІ «РОЗЕТКА»
Зощенко Вероніка Валеріївна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-221
ПОСЛУГИ ПОШТОВО-ЛОГІСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ – ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Сучок Станіслав Олександрович, здобувач вищої освіти, гр. МР-221
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ КОМПАНІЇ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
Макарцева Юлія Вадимівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ УКРАЇНИ
Титаренко Катерина Василівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Гумарова Софія Рафаелівна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-231
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РИНКУ ЛОГІСТИКИ
Житник Дарина Андріївна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-222
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ЗАКЛАДАМИ ГОТЕЛЬНОЇ СФЕРИ
Кочерга Дар’я Олександрівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ІВЕНТ-ІНДУСТРІЮ
Дякуємо доповідачам та їх науковим керівникам за змістовні доповіді, а всім учасникам – за змістовну дискусію.