Новини (446)
Вручення дипломів бакалаврам-маркетологам заочної форми навчання
Автор Тетяна ЗабаштанськаОстаннього дня січня 2020 року свої дипломи отримали бакалаври-маркетологи заочної форми навчання.
Швидко промайнули роки навчання...
Вітаємо вас з успішним закінченням бакалаврату і до нових зустрічей в магістратурі за спеціальністю 075 «Маркетинг»!!!
Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики разом з дружньою родиною ЧНТУ на ярмарку професій в колегіумі № 11 м. Чернігова інформувала учнів 9-11 класів про перспективи навчання за освітньою програмою «Бізнес маркетинг та інтернет-комунікації» та можливості для подальшого працевлаштування.
Приємні відзначити наявність жвавого інтересу серед учнів!
Реалізація проєкту зі створення каталогу туристичних об’єктів м. Чернігова
Автор Тетяна ЗабаштанськаЧергова зустріч здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг» з представниками КБ «ПриватБанк»
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗ початку нового року здобувачі вищої освіти груп МР-191 та ЗМРт-181 Навчально-наукового інституту бізнесу, природокористування і туризму ЧНТУ разом з доцентами кафедри Бабаченко Л.В. та Забаштанською Т.В. завітали на екскурсію до Чернігівського РУ ПриватБанку.
У конференц-залі учасники зустрічі ознайомилися з історією створення та розвитку банківської установи, дізналися про особливості побудови організаційної структури банку.
Специфіку роботи фронт- та мідл-офісів студенти спостерігали під час обслуговування клієнтів.
Цікавою була інформація про інноваційні продукти та послуги банку, нові можливості використання мобільного додатку Приват-24.
Під час екскурсії представниці Чернігівського РУ ПриватБанку запросили студентів до відділу по роботі з VIP-клієнтами та ознайомили з видами VIP-карт, особливостями їх отримання та перевагами, що мають їх власники.
Вітаємо магістрів-маркетологів групи ММРп-191 з урочистим врученням дипломів!!!
У святковій атмосфері наші випускники отримали вісім дипломів з відзнакою!
Пишаємося досягненнями кожного випускника, а в пам'яті залишаються ваші здобутки, перемоги, яскраві події, спільнопроведений час!!!
Бажаємо щоб отримані дипломи стали потужним стартом для вашої кар’єри. Нехай всі професійні вершини вам підкоряються та вдало складається особисте життя!
Оголошення про урочисті заходи з нагоди вручення дипломів
Автор Тетяна ЗабаштанськаУрочисті заходи з нагоди вручення дипломів про здобуття вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» відбудуться 10 січня 2020 року об 11:00 в актовій залі ЧНТУ (вул. Шевченка, 95).
Запрошуємо всіх бажаючих.
Вітаємо учасників Зимового балу-2019, організованого студентами ННІ бізнесу, природокористування і туризму ЧНТУ.
П’ять танцювальних пар подарували всім гостям чудовий вечір грації та вишуканості:
Пара № 1. Ірина Гришко та Ілля Крючков;
Пара № 2. Олена Ковшар та Юрій Усов;
Пара № 3. Анастасія Аліксійчук та Дмитро Доскоч;
Пара № 4. Юлія Арищенко та Дмитро Чечотка;
Пара № 5. Анастасія Сябро та Кирило Лисенко.
Королевою та Королем Зимового балу-2019 обрано, шляхом глядацького голосування, пару № 5!
Зимовий бал-2019 став приємним новорічним подарунком від дружньої студентської родини ЧНТУ!!!
Дякуємо студентам за креатив, натхнення, неповторність та бажання змінювати світ довкола!!!
Презентація каталогу туристичних об'єктів Чернігова
Автор Тетяна ЗабаштанськаЧудова можливіть попрактикувати для наших майбутніх маркетологів. Безперечно, важливий професійний досвід!!!
Дякуємо відділу туризму управління культури та туризму Чернігівської міської ради та Туристичному інформаційному центру за можливість участі у створенні каталогу туристичних об'єктів Чернігова!
Віримо, що наше рідне місто є однією з туристичних перлинин України!!!
Запрошуємо на «Рекламний полігон»!
Бренд Фокстрот та його співзасновник Валерій Маковецький разом зі Спілкою рекламістів України запрошують українських здобувачів вищої освіти позмагатися у рамках креатив-батлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).
З 2016 року Рекламний Полігон (формат-хакатон) є самостійним проектом, в якому збірні студентські команди вишів (від 4 до 9 учасників) за 48 годин мають розробити рекламну продукцію. У рамках хакатону партнер проєкту – Фокстрот – започаткував для здобувачів окрему номінацію «ЗаЧЕКінься у білих!», згідно з якою необхідно буде підготувати соціальну рекламу відповідно до брифу партнера.
У рамках Дня кар'єри в ЧНТУ для студентів-маркетологів з надихаючим воркшопом «Маркетинг: креатив чи наполегливість 24/7» виступила начальниця відділу маркетингу компанії «COLLAR», Анастасія Глиба.
Студенти, виконуючи командне завдання, вибирали конкретний товар; визначали для нього ЦА; виокремлювали канали комунікації; окреслювали період тривалості рекламної кампанії; прописували очікувані результати від реалізації кампанії.
Головний меседж: «Маркетинг - постійний розвиток з використааням креативного підходу!»
Маркетинг - це ключ до успіху!