Дата и время

Новини

Новини (532)

e-max.it: your social media marketing partner

Диплом IІІ ступеня отримала кваліфікаційна робота Борисович Валерії на тему: «Формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг») «під керівництвом к.е.н., доц. Забаштанської Тетяни Володимрівни!

У Хмельницькому національному університеті на базі кафедри маркетингу та торгівельного підприємництва у січні-квітні 2021 року відбувся он-лайн V Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за рівнями вищої освіти бакалавр, магістр.

Щиро вітаємо дипломантку, керівницю та всіх науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики! Бажаємо подальших здобутків, перемог на професійній ниві та руху тільки вперд!

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 23 квітня 2021 08:27

Сучасний SMM

Автор

Потенціал сучасної професії фахівця з SMM обговорили сьогодні на гостьовій лекції. Це захід у рамках програми весняного лекторію PROSVITA для маркетологів від практиків, організованим Чернігівським ІТ кластером.

Спікер Євгеній Кирієнко, SendPulse, окреслив основні кроки в smm-просуванні, поділився секретами вірусних постів та досвідом просування проєктів.

Студенти мали можливість задати спікеру питання, яких було дуже багато. Таргетинг як актуальний напрям просування бізнесу викликав найбільший інтерес в аудиторії, тому Євгеній запропонував ще раз зустрітися з майбутніми маркетологами та поділитися практичними кейсами. Слідкуйте за анонсами

Дякуємо спікеру Євгенію Кирієнко та координаторці Чернігівського ІТ кластеру, Chernihiv.IT, Ользі Рись!

e-max.it: your social media marketing partner

Вітаємо Тетяну Забаштанську, к.е.н., доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, та Макаренко Валерію, здобувачку вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та Інтернет-комунікації», гр. МР-201, з успішним завершенням UGEN Challenge Marketing&Finance 2021!

Захід відбувався онлайн (у Zoom) 22-27 березня 2021 року. Участь могли прийняти здобувачі та випускники зі всієї України.

e-max.it: your social media marketing partner

16-18 березня 2021 року у рамках програми наукового онлайн-консультування Бізнес-консалтинг центру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики відбувся тренінг «Управління затратами та формування собівартості продукції агропромислових підприємств».

Спікер тренінгу – Валентина Москаленко, к.е.н., доцент, керівник Бізнес-консалтинг центру, бізнес-консультант, тренер з управлінського обліку за міжнародними сертифікаційними програмами CEP/CIPA та IAB.

До участі залучилися підприємці сектору агропромислової переробки та сільського господарства, зокрема ПП «Левона-С», ПСП «Пісківське», ПВТП «ДЖІ-ЕН-ЕЛ», ФСГ «Золотий пармен», ПБП «Вимал». 

Під час консультативного онлайн-навчання були розглянути наукові засади та прикладні кейси організації управлінського обліку, застосування інструментів управлінського обліку, створення регламентуючих документів з управлінського обліку, організації ефективного обліку затрат підприємств для визначення фінансових результатів та прийняття управлінських рішень, застосування сучасних методів управління витратами, ефективного управління прибутковістю та інші важливі аспекти практичного управління затратами та формування собівартості продукції агропромислових підприємств.

У квітні продовжиться співпраця з підприємствами сектору агропромислової переробки та сільського господарства за напрямом наукового консультування за темою підвищення ефективності продажів.

Анонси заходів Бізнес-консалтинг центру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики на сторінці http://businesscon-marketingchp.tilda.ws/.

e-max.it: your social media marketing partner

      Заняття весняного семестру 2020-2021 н.р. для здобувачів вищої освіти денної форми навчання розпочинаються з 08.02.2021 за розкладом парного тижня.

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 29 січня 2021 10:06

Zoom-кафе з кураторами

Автор

28 січня відбулося Zoom-кафе з кураторами. Організатором та ключовим спікерком була проректор з науково-педагогічної та виховної роботи, Мельник Ольга Євгеніївна. Були обговорені організаційні питання щодо рекомендованого контентного наповнення кураторських годин та періодичності їх проведення. Детально ознайомлено з особливостями майбутнього проєкту «Школа журналістики», організованого «Деснянською правдою» та НУ «Чернігівська політехніка».

Важливу інформацію було донесено представницями Психологічної служби НУ «Чернігівська політехніка», щодо аспектів маральної підтримки здобувачів та запропоновано ряд тренінгів для сприяння повноцінному особистісному розвитку здобувачів вищої освіти та створення належних психологічних умов для формування в них мотивації до навчання, самореалізації творчих здібностей, самовиховання і саморозвитку.

e-max.it: your social media marketing partner

Вітаємо здобувачів-маркетологів заочної форми навчання групи ЗМРт-181 ННІ економіки з успішним складанням атестаційного комплексного іспиту. Вами пройдена остання сходинка до омріяного диплому бакалавра з маркетингу.

Бажаємо вам успішно скласти єдиний вступний іспит з іноземної мови та продовжити навчання в магістратурі НУ «Чернігівська політехніка» за спеціальністю «Маркетинг»!

Дякуємо голові атестаційного комплексного іспиту, нашій випускниці, менеджеру відділу розвитку ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», Гололоб Ельвірі Ігорівні за підтримку здобувачів.

e-max.it: your social media marketing partner

   24 грудня команди демонстрували презентації власних маркетингових агенцій. Члени журі були у захваті від креативу, творчого підходу, цікавих наборів брендованих продуктів та кмітливості учасників.

   Крім презентацій команд учасники заходу (а їх було близько 100!) мали змогу послухати виступ Юрія Майдана, члена журі конкурсу, менеджера розвитку бізнесу IQ Group, який має 17 років досвіду реалізації українських та закордонних проєктів у сфері маркетинг-комунікацій. Цікаве обговорення розгорнулося навколо питань існування та розвитку бізнесу в добу пандемії. Приємним сюрпризом для команди Сосницького сільськогосподарського технікуму став подарунок від пана Юрія - книга "Фіолетова корова". Саме ця команда ще й отримала перші бали завдяки підтримці глядачів.

Бажаємо успіхів, креативу та наснаги командам у підготовці до другого етапу!

e-max.it: your social media marketing partner

Хвилюючі та важливі моменти захисту кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» в он-лайн форматі!

Дякуємо голові екзаменаційної комісії Бородавко Олександру Вячеславовичу, заступнику директора філії з розвитку мережі Чернігівської дирекції АТ "УКРПОШТА", стейкхолдеру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, за професійні поради, коментарі та цікаві запитання.

Кваліфікаційні роботи виконані здобувачами на актуальні маркетингові тематики на матеріалах: АТ КБ «Приватбанк», ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня», ПрАТ Страхова компанія «ПЗУ Україна», ТОВ «Аметист», ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «ВВ», ТОВ «ВІВАТ Трейдінг», ТОВ «Чернігівський хлібокомбінат №2», Туристична компанія «Mango Travel», ФК «Десна Чернігів».

Бажаємо вам наполегливості та віри у власні сили в професійній сфері, реалізації планів, розвивайте власний бренд в маркетингу, чи у сфері PR, чи в логістиці!

e-max.it: your social media marketing partner

Доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, Тетяна Забаштанська, провела інтерактивну зустріч для школярів 11 класів у рамках проєкту «Стань студентом Чернігівської політехніки на 1 місяць».

Обговорили важливість роботи маркетолога та який вплив на суспільство здійснюють рекламні продукти. Саме рекламна індустрія відіграє важливу роль у медіа просторі. Реклама є дуже потужною формою комунікації, пропонуючи концентрований набір образів і ідей, що апелюють до емоцій людей і, тим самим, формують їх цінності, ставлення і розуміння світу. Спостерігаючи за тригерами в рекламі діти формують уявлення про норми моралі та поведінки в сім’ї та суспільстві в цілому.

Для з’ясування ознак дискримінації в рекламі зі школярами ознайомилися з положеннями Закону України «Про рекламу» та Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» – СОУ 21708654-002-2011.

Визначилися, що боротьба з дискримінацією за ознакою статі в рекламі є центральною складовою зусиль для досягнення гендерної рівності.

Школярі відповідально поставились до виконання практичного завдання щодо визначення чи запропоновані зразки реклами мають ознаки дискримінації, чи ні.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 16 з 38

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1871
mod_vvisit_counterВчора4030
mod_vvisit_counterНа цьому тижні20579
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень10838
mod_vvisit_counterВ цьому місяці21925
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць34143
mod_vvisit_counterРазом1950333

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]