Дата и время

Новини

Новини (532)

e-max.it: your social media marketing partner

На бізнес-сніданок «Інноваційні підходи у підприємницькій діяльності» до Агенції регіонального розвитку Чернігівської області завітала доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Тетяна Забаштанська.

На зустрічі обговорювали інноваційні підходи у підприємницькій діяльності разом з директором Агенції регіонального розвитку Чернігівської області, Юлією Дарницькою, президентом Чернігівської торгово-промислової палати, Костянтином Івановим, координатором Chernihiv.IT кластеру, Ольгою Рись та учасниками проєктів «Бізнес-інкубатор» і «Бізнес-акселератор».

Всі запрошені на бізнес-сніданок надали індивідуальні рекомендації для старту бізнесу учасників Інкубаційної програми від Центру підтримки підприємництва, інновацій і стартапів Чернігівської області.

e-max.it: your social media marketing partner

Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики вітає доцента кафедри Полковниченко Світлану Олександрівну з отриманням звання Почесного професора Національного університету «Чернігівська політехніка»!

Дякуємо керівництву університету за визнання напрацювань.

Світлана Олександрівна – це приклад наполегливості, цілеспрямованості, що мотивує та надихає науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти!

Шановна Світлано Олександрівно, бажаємо Вам нових перемог і досягнень, напрацювань і звершень, невичерпного джерела натхнення й завзяття, віри в себе та однодумців для реалізації запланованого!

e-max.it: your social media marketing partner

24 грудня 2021 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося Українською Асоціацією Маркетингу в лютому-травні 2021 року.

Модератором Презентації результатів дослідження виступила Анна Вербицька, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».

З вітальним словом до учасників заходу звернулись проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи НУ «Чернігівська політехніка» Ольга Мельник.

З ключовими результатами «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» ознайомила запрошених гостів Тетяна Забаштанська, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, представниця Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких – за допомогою технології eye-tracker.

Серед запрошених учасників були представники місцевої влади, Агенції регіонального розвитку, Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, Туристичного інформаційного центру Чернігівської міської ради, ПрАТ «Берегиня», Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, КП «Зеленбуд», SendPulse, ТОВ «Сільпо-ФУД», ГО «Чернігів Європейський», Туристичного агентства Coral Travel, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Результати «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» викликали жваве обговорення серед зацікавлених сторін.

e-max.it: your social media marketing partner

Цього тижня пройшов захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Кваліфікаційні роботи виконані на актуальні маркетингові тематики на матеріалах: ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ», ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА», ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Національного університету «Чернігівська політехніка», ТОВ «Окмі Тур», АТ «БАЗИС», ФК «Десна», АТ КБ «Приватбанк», ФОП Кулик Д.О., ФГ «Хутірське», ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-Авто», Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».

Дякуємо голові екзаменаційної комісії Жидок Вікторії Вікторівні, керуючій регіональним представництвом торговельного агентства «Western Bid» Жидок В.В., доценту, к.е.н., стейкхолдеру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, за професійні коментарі та цікаві запитання.

Бажаємо магістрантам наполегливості, відповідальності в роботі, системності в самовдосконаленні та підвищені кваліфікації, кар’єрного росту у маркетинговій сфері!

e-max.it: your social media marketing partner

До уваги здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників!

З 07.12.2021 освітній процес у Національному університеті «Чернігівська політехніка» переведено в онлайн режим!

У зв’язку з посиленням карантинних заходів встановленням відповідно до постанови КМУ від 24 листопада 2021 р. № 1240 " Про внесення змін до постаов Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 і від 29 червня 2021 р. № 677» наказом ректора від 06.12.2021 № 227 «Про організацію діяльоті НУ «Чернігівська політехніка» з 07.12.2021»:

- з 07.12.2021 заборонено відвідування Університету здобувачами вищої освіти;

- в Університеті з 07.12.2021 освітній процес переведено в онлайн режим відповідно до затвердженого розкладу.

Навчальний процес в університеті за умови «червоного» рівня епідемічної небезпеки буде переведено в аудиторний режим тільки за умови коли 100 відсотків працівників будуть мати документ про отримання повного курсу вакцинації (зелені сертифікати).

Станом на 06.12.2021 залишається ще 51 співробітник, які вакциновані тільки однією дозою!

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 03 грудня 2021 17:25

Digital marketing tools overview

Автор

Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» продовжують навчання у Life Academy разом з #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу.

Воркшоп «Digital marketing tools overview» також провів Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy.

Ключові підходи до Digital-marketing та Web-аналітики було надано в доступній формі з прикладами з діяльності компанії Lifecell.

Ключові моменти використання інструментів Google-аналітики розглядались в площині:

-        побудови систем метрик;

-        збереження даних;

-        об’єднання даних з різних джерел;

-        перевірки гіпотез за допомогою А/В-тестування через Google Optimize;

-        створення системи наскрізної аналітики.

Також важливим елементом воркшопу була безпосередня візуалізація та Digital-квест.

Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість застосування сучасних Кейс-стаді та долучення до маркетингових досліджень діяльності мобільного оператора.

e-max.it: your social media marketing partner

Протягом минулого тижня здобувачі вищої освіти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" продовжували здійснювати опитування туристів Чернігова для написання Маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова.

Нагадуємо, що електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.

Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 .

За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД!

 

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner

Наповнений ідеями та натхненням вечір занять з учасниками конкурсу стартапів «StartUp – way to success» Національного Університету «Чернігівська політехніка» Національний університет «Чернігівська політехніка».

З основами маркетингу для стартапів, особливостями дослідження споживачів та побудовою комунікаційної стратегії познайомила учасників конкурсу доцент Кафедра маркетингу, РR-технологій та логістики Тетяна Забаштанська.

Важливою компонентою зустрічі стало практичне пропрацювання ключових елементів маркетингу стартапів. Учасники отримали роздатковий матеріал, що стане в нагоді при підготуванні стартапу до захисту.

Дякуємо кафедрі креативних індустрій та соціальних інновацій НУ «Чернігівська політехніка» за організацію важливої програми для розкриття здібностей здобувачів та можливість долучитися в ролі спікера для підготовки учасників конкурсу стартапів «StartUp – way to success»!

Бажаємо натхнення, вмотивованості оформити проєкти та удачі на фінальному захисті робіт!

 

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 25 листопада 2021 18:46

Digital marketing and Black Friday

Автор

Сьогодні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного Університету «Чернігівська політехніка» долучилися до онлайн воркшопу на тему: «Digital marketing and Black Friday»!

Спікером був Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, який розкрив в форматі кейс-стаді такі питання:

- Email marketing;

- Content marketing;

- SEO;

- семантичний пошук;

- використання Google trends;

- Digital-stories для Black Friday (Чорна п'ятниця) та Cyber Monday (Кібер понеділок);

- розвінчання міфів про бенефіти від співпраці з блогерами.

Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість розвитку та розкриття потенціалу!

Отримана інформація виявилася цікавою, корисною та практичною!

e-max.it: your social media marketing partner

ДОСВІДЧЕНІ ШОПОГОЛІКИ радять:

- під час розпродажу зберігайте розум і не поспішайте з покупками;

- заздалегідь складіть список товарів, що вас цікавлять

- з певним інтервалом моніторте ціни на вподобані товари – це дозволить зрозуміти, чи є реальна знижка на відібрані позиції.

А також закликаємо підтримати місцевих виробників – це зручною та не потрібно довго чекати товар з-за кордону.

Цю та іншу цікаву інформацію про Чорну п’ятницю завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Анна Вербицька та доцент кафедри Тетяна Забаштанська обговорювали сьогодні зранку у програмі «Ранні пташки» «Українське радіо: Чернігівська хвиля». Запис ефіру слухайте за посиланням: https://bit.ly/3r3UgcI

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 14 з 38

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1855
mod_vvisit_counterВчора4030
mod_vvisit_counterНа цьому тижні20563
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень10838
mod_vvisit_counterВ цьому місяці21909
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць34143
mod_vvisit_counterРазом1950317

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]