Новини (446)
З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) серед учасників освітнього процесу, відповідно до наказу ректора від 01.10.2020 № 60 «Про тимчасове переведення навчального процесу на дистанційну форму» з 05.10.2020 по 16.10.2020 навчальний процес у НУ «Чернігівська політехніка» для здобувачів вищої освіти денної форми навчання ступеню бакалавр (2-4 курси), магістр (всі курси) та доктор філософії (всі курси) переводиться на дистанційну форму навчання.
Заняття зі здобувачами 1-го курсу освітнього ступеню бакалавр будуть проводитися аудиторно згідно затвердженого розкладу занять
Вже стало доброю традицією участь кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики разом з дружньою родиною НУ «Чернігівська політехніка» у «Науковому пікніку» в сквері ім. Богдана Хмельницького м. Чернігова.
Тепла погода у поєднанні з інтерактивними квестами допомагали інформувати жителів та гостей нашого стародавнього міста з перевагами роботи маркетолога та вдалими кейсами.
Запрошуємо всіх гостей здобувати освіту в найкращій альма-матер НУ «Чернігівська політехніка» та відвідувати наше чудове стародавнє місто!
Обслуговування здобувачів вищої освти в бухгалтерії
Автор Тетяна ЗабаштанськаПерегляд фільму «NEW MEDIA або як стати відеоблогером»
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗдобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в рамках програми «Нові Медіа» (NEW MEDIA)» разом з тренером Забаштанською Т.В. переглянули фільм «NEW MEDIA або як стати відеоблогером».
Автор фільму – український режисер Юрій Кочкаров розкриває важливість відеоблогерства як сучасного інструменту розбудови громадянського суспільства в Україні. У фільмі також розповідається про особливості створення відео для блогу:
Блог-кафе «SMM без води: антитренди соцмереж 2020»Блог-кафе «SMM без води: антитренди соцмереж 2020»
Автор Тетяна ЗабаштанськаВикладачі та студенти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до обговорення антитрендів та трендів соціальних мереж 2020.
Дискутуючи про тренди соцмереж 2020 зрозуміли, що найважливішим є пошук своєї унікальності, а не просто сліпе копіювання модних закордонних візуальних тенденцій. Тим, хто починає реалізовувати себе як блогер, хочемо побажати прислухатися до думки своєї аудиторії та не боятися креативних експериментів.
А в освітній програмі «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» комплексний курс SMM є частиною навчального плану.
Запрошуємо опанувати необхідні інструменти створення, розвитку та просування бізнесу.
Проєкт «Together We Can» мотивує присвятити літній відпочинок саморозвитку та блогерству. Натхнення вам та вдячних читачів!
Блог-кафе «Дискримінаційна реклама: погляд блогера»
Автор Тетяна Забаштанська Актуальна тематика дискримінаційної реклами розглядалась на блог-кафе «Дискримінаційна реклама: погляд блогера» в рамках реалізації проєкту NEW MEDIA. Модераторки: Анна Вербицька та Тетяна Забаштанська.
Зважаючи на вплив засобів масової інформації, що відображують повсякденне життя і формують розуміння гендеру в суспільстві, засоби масової інформації відіграють важливу роль у побудові – або деконструкції – гендерної рівності. У процесі функціонування інформаційного суспільства рекламна індустрія відіграє важливу роль у медіа просторі. Реклама є дуже потужною формою соціальної комунікації, пропонуючи концентрований набір образів і ідей, що апелюють до емоцій людей і, тим самим, формують їх цінності, ставлення і розуміння світу. Таким чином, боротьба з дискримінацією за ознакою статі в рекламі є центральною складовою зусиль для досягнення гендерної рівності.
Учасники блог-кафе, серед яких студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Пікуль Єлизавета та Коваль Олена, запекло дискутували, щодо наявності ознак дискримінації у представлених зразках реклами.
Всі відповідально та креативно поставились до виконання практичного завдання щодо перероблення зразків рекламної продукції, що носили дискримінаційний характер на рекламу, яка відповідає як Закону України «Про рекламу», так і нормам Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі.
Важливо, що перевірку дотримання рекламодавцями стандарту щодо заборони дискримінаційної реклами за ознакою статі здійснює Індустріальний гендерний комітет з реклами за зверненнями громадян, громадських організацій та Державної продовольчої служби України.
Якщо ви виявите дискримінаційну рекламу в Чернігові, то звертайтесь до Чернігівського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами за телефоном +38(063)9813458.
Проэкт «NEW MEDIA» реалізується у співпраці з Вільнюським університетом, ГО «Фундація Прав Людини» та фінансується коштами Міністерства Закордонних Справ Литовської Республіки.
Активними учасницями тренінгу «Блогерство» в рамках проєкту «NEW MEDIA» стали здобувачки вищої освіти спеціальності «Маркетинг»: Васюта Яна, Герасімчук Марія, Здор Яніна, Пікуль Ліза, Сябро Анастасія, Уварова Аліна з Забаштанською Тетяною, доцентом кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики.
Сертифіковані тренери: Ємець Наталія, Базилевич Володимир та Мехед Дмитро розповіли про особливості блогерсва:
Переможці ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ березні 2020 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та економічна політика».
На конкурс надійшло 69 студентських наукових робіт із 43 закладів вищої освіти України. Із них 17 робіт, представлених 13 ЗВО, відзначено дипломами переможців.
Серед переможців – здобувачі вищої освіти бакалаврського рівня спеціальності 075 «Маркетинг» Красій Аліна (МР-161) та Мурай Альона (МР-171), які нагороджені дипломом ІІІ ступеня за роботу «Реалізація потенціалу України на європейському ринку туристичних послуг».
Щиро вітаємо дівчат та їх керівника - доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Полковниченко Світлану Олександрівну і бажаємо підкорення нових вершин у науковій сфері!
Переможці Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ ІІ турі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт, організованим Кременчуцьким національним університетом імені Михайла Остроградського визначені переможці зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Вітаємо переможців, здобувачів вищої освіти за напрямом підготовки 075 «Маркетинг»:
І місце у секції «Маркетинг підприємств» – Хомєнок Михайло і Гурський Володимир з науковою роботою «Implementation of the marketing complex in the football club», наукові керівники Полковниченко С.О., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та Alkhasov Y., PhD, Associate Professor, Baku Slavic University (Azerbaijan);
ІІІ місце у секції «Туристичний бізнес» – Шевченко Дмитро з науковою роботою «The features of marketing research on Chernihiv inbound tourism market», наукові керівники Забаштанська Т.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та Selinšek A., PhD, Associate Professor, University of Maribor, Faculty of Economics and Business (Slovenia).
On-line захист випускних кваліфікаційних робіт магістрами-маркетологами
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗахист випускних кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти заочної форми навчання відбувся в on-line режимі.
Магістри-маркетологи засвідчили високий рівень пропозицій щодо маркетингових аспектів розвитку досліджуваних підприємств.
Бажаємо успішно впровадити ваші сміливі креативні пропозиції в життя та підкорювати нові професійні вершини!!!