Студенти-маркетологи ЧНТУ в призерах на 11-му Національному фестивалі соціальної реклами
Автор Iryna Lysenko24 жовтня в м. Київ проходив 11-й Національний фестиваль соціальної реклами, на який було подано більше 200 робіт з Києва, Вінниці, Одеси, , Чернівців та Чернігова.
Заявки на участь та рекламні роботи у творчому конкурсі подали також і студенти-маркетологи ННІ бізнесу, природокористування і туризму ЧНТУ:
1.Данильченко Роман, студент групи МР-171, представив відеорекламу «Не смітник» в тематичній партнерській номінації «Стимулювання роздільного збору сміття населенням як чинник захисту довкілля»;
2.Красій Аліна, студентка групи МР-161 – друкована реклама «Не перетворюй планету на смітник» в тематичній партнерській номінації «Стимулювання роздільного збору сміття населенням як чинник захисту довкілля»;
3.Рябченко Ігор, студент групи МРт-181 – друкована реклама «On my way», в тематичній партнерській номінації «Куріння. Загроза людині. Загроза суспільству»;
4.Тунік Георгій, студент групи МР-171 – відеореклама «Почувайся ВІЛьно», присвяченої проблемам ВІЛ інфікованих осіб;
5.Шевченко Дмитро, студент 1-го курсу магістратури, групи ММР-191, створив дві конкурсні роботи
Радо повідомляємо, що студент 1-го курсу магістратури, групи ММР-191, напрямку підготовки «Маркетинг», Дмитро Шевченко виборов 3-є місце в номінаціях:
-«Соціальна друкована реклама» з роботою «Дитячий булінг»;
-«Соціальна відеореклама» у номінації «Виходь на світло!» від партнера фестивалю Проекту «Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці та подолання незадекларованої праці» в Україні, що фінансується Європейським Союзом та виконується Міжнародною Організацією Праці.
Напередодні Дня маркетолога 24 жовтня 2019 року на базі Коледжу економіки та технологій ЧНТУ відбувся MARKETING-BATTLE, у якому взяли участь дві команди: збірна команда спеціальності «Маркетинг» ЧНТУ та збірна команда спеціальності «Маркетинг» Коледжу економіки та технологій ЧНТУ.
Символічно захід відбувся у день ООН, а відтак тематика батлу була обрана з урахуванням Цілей сталого розвитку: ціль № 4 – гендерна рівність. Командам уродовж маркетинг-батлу необхідно було розкрити концепцію досягнення рівних прав людини між чоловіками та жінками, прорекламувати рівні соціальні можливості для реалізації особистості.
Команди змагалися в презентаційних та креативних конкурсах: презентація «Сильна, слабка стать»; «Зміни світ! Думай позитивно!»: трансформація друкованої (банерної) реклами, у якій яскраво виражена гендерна нерівність на рекламу, яка б розкривала просування товару/послуги без використання дискримінації; «Паритет»: розробка соціальних рекламних ролик про партнерські відносини в суспільстві; інтелект-батл капітанів; musical hometask: розкрити тему гендерної рівності у вигляді театрального перфомансу.
Варто відзначити, що до професійних якостей маркетолога фахівці з підбору персоналу відносять комунікабельність, уважність, цілеспрямованість, структурне та аналітичне мислення, спостережливість, ініціативність, хорошу пам'ять, чітку і правильну мову, а також презентабельний зовнішній вигляд. Обидві команди протягом батлу довели, що повністю володіють вище зазначеними якостями.
Несподіваним фіналом MARKETING-BATTLE стала нічия. Переможці отримали friendship-кубок, який протягом кожного місяця почергово буде переходити від команди до команди. Учасники отримали подарунки, які будуть нагадувати їм про правильний вибір майбутньої професії. Бажаємо майбутнім маркетологам творчого натхнення, креативу та кар’єрних успіхів.
Запрошуємо на ІІІ MARKETING-BATTLE 2020 до ЧНТУ! Слідкуйте за новинами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ
Перший день народження Туристичного інформаційного центру Чернігова
Автор Iryna LysenkoПривітали Туристичний інформаційний центр Чернігова з першою річницею та отриманням довгоочікуваного та чесно заслуженого сертифікату відповідності міжнародному стандарту ISO 14785 (Tourism information offices).
Пишаємось, що також Управління культури і туризму Чернігівської міської ради увійшло до Мережі туристичних міст і регіонів, створену на платформі National Tourism Organization of Ukraine.
Щиро зичимо вашій команді процвітання, натхнення, креативних ідей, партнерської підтримки та здійснення всіх стратегічних задумів.
Дякуємо за вашу запальну ініціативність та можливість співпрацювати з вами! Попереду багато цікавих проектів!
15 жовтня 2019 року в Чернігівському національному технологічному університеті відбулися змагання з настільного тенісу серед команд Навчально-наукових інститутів.
Вже третій рік поспіль команда ННІ бізнесу, природокористування і туризму виборює перемогу у складі студентів:
-Мурай Альона 3 курс, група МР-171 – спеціальності «Маркетинг»,
-Бобро Андрій 2 курс, група АГ-181 – спеціальності «Агрономія»
-Горобей Руслан 4 курс, група ЛС-161 – спеціальності «Лісове господарство».
Вітаємо наших спортсменів! Пишаємось вашими досягненнями!
Підведення підсумків проекту EduBup-Rethinking of the pedagogy for sustainable development в мережі Baltic University
Автор Iryna LysenkoНасичено та продуктивно пройшов другий регіональний воркшоп «Rethinking of pedagogy for implementation education for sustainable development in the Baltic University Programme countries» («Переосмислення педагогіки для впровадження освіти сталого розвитку країн Балтійського університету») протягом 8-11 жовтня 2019 на базі Гродненського державного університету імені Янки Купали (Республіка Білорусія).
Чернігівський національний технологічний університет представляли доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Тетяна Забаштанська разом з викладачем кафедри соціальної роботи Катериною Максьом та фахівець відділу з питань працевлаштування, практики та зав’язків з громадськістю Світланою Грицай.
Щиро вітаємо захисників України!
Зичимо Вам міцного козацького здоров’я, добра та щастя.
Нехай Пресвята Богородиця береже всіх нас під своїм Покровом і якнайшвидше дарує мир та спокій нашій землі!
Колеги!
Вітаємо Вас з професійним святом – Днем працівників освіти!
Бажаємо Вам впевненості й оптимізму, гарного настрою та невичерпних творчих сил для навчання молоді! Нехай кожен день викладання буде плідним і результативним!
Щиро вітаємо к.е.н., доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ Полковниченко Світлану Олександрівну з отриманням Подяки за сумлінну та натхненну працю в галузі вищої освіти!
Бажаємо подальших успіхів у будь-яких починаннях, щоденних справах, сміливих планах та сподіваннях на освітянській ниві!
Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики щиросердечно вітає з Днем народження доцента кафедри Бондаря Василя Васильовича!
Бажаємо, щоб доля завжди була щедрою до Вас та зберегла міцне здоров’я, дарувала безмежне людське щастя, невичерпну енергію, життєве довголіття.
Нехай джерело людської вдячності за Вашу турботу ніколи не вичерпується, а серце наповняється світлом!!!










