Дата и время

Публікації

4 квітня в Національному університеті «Чернігівська політехніка» був проведений хакатон-конкурс для студентів з розробки цифрових проєктів пам’яті за підтримки фонду “Партнерство задля стійкості України» (ФПСУ), який реалізує проєкти, в першу чергу, на деокупованих і прифронтових територіях, спрямовані на посилення стійкості України перед лицем російської агресії.

Студенти презентували свої проєкти пам’яті про події російського вторгнення на Чернігівщині: від завданої шкоди та меморіалізації загиблих до особистих історій людей та тварин, гумору воєнного часу. Команда студентів освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» презентувала проєкт «MyWarMemories”. Розробка проєкту виконувалася за матеріалами проведених гостьових лекцій від вітчизняних та закордонних експертів. Студенти також отримали підтримку менторів.

Дякуємо організаторам проєкту за новий досвід!

e-max.it: your social media marketing partner

Нещодавно, для студентів НУ "Чернігівська політехніка" компанія AB InBev Efes Ukraine провела презентацію та розповіла про свою діяльність. На даний час AB InBev Efes є одним із лідерів українського пивоварного ринку та спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev, а також найбільшої пивоварної компанії Туреччини Anadolu Efes.

На території України компанія має 3 броварні: в Чернігові, Миколаєві та Харкові та 5 офісів: Центральній офіс, Бізнес Сервіс Центр та 3 регіональних офіси продажів.

До зустрічі долучились викладачі та здобувачі вищої освіти спеціальностей "Маркетинг", "Менеджмент", "Підприємництво та торгівля".

Спікери поділились зі студентами інформацією про основи управління логістикою на харчовому підприємстві, розкрили основні правила логістичного процесу, проговорили основні KPI, поділилися інформацією про управління точністю запасів та управління витратами, розповіли про управління ланцюгами поставок.

Шунько Зоя Олександрівна - старший менеджер з логістики Чернігівської броварні, Мінєєва Олександра Сергіївна - майстер з управління активами, а також Шупіло Богдан Сергійович разом з учасниками зустрічі обговорили види матеріалів котрі використовуються у виробництві нашої продукції їх плюси та мінуси. Подискутували на тему маркетингу та візуальної привабливості продукції в різних форматах упаковок.

Студенти та викладачі мали можливість поставити запитання та дізнаватись більше про діяльність компанії, її стратегії та інноваційні підходи у пивоварній галузі.

Взаємодія з представниками AB InBev Efes дозволила студентам отримати унікальний огляд на сучасні тенденції та перспективи розвитку у цій галузі. Така взаємодія з професіоналами допомогла здобувачам вищої освіти отримати цінний практичний досвід і переглянути теоретичні знання у контексті реального бізнесу.

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні відкривали можливості користувацького контенту на лекції від експертки з B2B-комунікацій Satu.kz, Катерини Голобурди.

На гостьовій лекції занурилися у світ UGC (User-Generated Content). Катерина розкрила таємниці використання користувацьких матеріалів для підвищення ефективності маркетингових стратегій.

Дискутували про те, як створити максимальний вплив за допомогою творчих ідей та перетворити їх на вдалий маркетинговий контент. Лекція надихнула студентів на нові ідеї. Дякуємо!

e-max.it: your social media marketing partner

20 березня разом з дірект-маркетологом Дмитром Селехом поглибилися в тему «Фріланс для маркетологів у 2024: актуальні сфери, затребувані навички».

Розглянули тренди та можливості у динамічній галузі фрілансу. Визначили найактуальніші сфери для фріланс-маркетологів та ключові навички, які гарантовано принесуть успіх у кар’єрному розвитку!

Дякуємо лектору за корисні поради!

e-max.it: your social media marketing partner

Стале та інноваційне мислення: важливі soft skills

Стале мислення допомагає нам усвідомлювати наслідки наших дій для довкілля та суспільства, бути відповідальними споживачами, розуміти принципи сталого розвитку та шукати шляхи зменшення негативного впливу на навколишнє середовище.

Інноваційне мислення відкриває перед нами нові можливості: це здатність дивитися на звичні речі з нестандартного ракурсу, шукати нові підходи та творчо розв’язувати проблеми. У маркетингу інноваційне мислення особливо важливе, оскільки дозволяє вигадати нові стратегії та концепції, які привертають увагу аудиторії та створюють цінність для бренду.

У рамках вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» для студентів 2 курсу освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» організовано екскурсію до мейкерського простору Peremoha Lab @peremoha.center та до лабораторії з ресайклінгу @plastic_fantastic_ua Еко Місто Дякуємо за неймовірну можливість дізнатися про нові технології та інноваційні рішення!

e-max.it: your social media marketing partner

Студенти 2-го курсу освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», активні учасники наукового гуртка, Кондратенко Дарина, Сучок Станіслав та науковий керівник напряму «Рекламна діяльність» Рябова Тетяна Анатоліївна, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, 1 березня 2024 р. відвідали 18 Український студентський фестиваль реклами, який в цьому році проводився на базі Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Цей фестиваль є головним професійним галузевим заходом в Україні для студентів та молоді, що спеціалізуються в сфері реклами, маркетингу і PR. Організаторами фестивалю є Спілка рекламістів України, Всеукраїнської рекламної коаліції та ГО «Об’єднання маркетологів України».

Генеральним Партнером 18-го УСФР була компанія robota.ua, яка ініціювала проведення тематичної номінації «Робочі спеціальності ‒ двигун економіки!».

Дякуємо організаторам за неймовірну нагоду розвитку професійних навичок та soft skills

e-max.it: your social media marketing partner

23.02.2024 відбулось засідання наукового гуртка «PRO Маркетинг», на якому учасники ознайомились з нормативно-правовою базою, яка регулює питання академічної доброчесності, змогли задати питання і подискутувати на тему академічної доброчесності та розібрати на конкретних прикладах правила оформлення цитувань і посилань у наукових та академічних роботах.

За результатами зустрічі, учасниками наукового гуртка, підготовлено та прийнято до друку наукові публікації для участі у конференціях (у м. Київ та м. Луцьк у березні 2024 року).

Керівниця наукового гуртка - доцент Ірина Лисенко

e-max.it: your social media marketing partner

21 лютого 2024 року Центром створення та розвитку стартапів Національного Університету «Чернігівська політехніка» було проведено воркшоп для здобувачів вищої освіти та молодих лідерів м. Чернігова «Майстерня інновацій: від ідеї до управління проєктом».

Спікером воркшопу була Катерина Гнедіна - авторка різних проєктів та ідей стартапів.

На онлайн-зустрічі учасники могли навчитися визначати та аналізувати проблеми, дізналися як шукати ідеї через методологію дизайн-мислення та як обрати назву для проєкта. А також спікер поділилася секретами при реалізації проєктів.

Чекаємо від наших студентів цікавих ідей для стартапів!

e-max.it: your social media marketing partner

Минулого тижня відбулися зустрічі щодо індивідуальної освітньої траєкторії зі студентами освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» відбулися презентації.

Викладачі представили вибіркові курси, запропоновані на наступний навчальний рік, серед яких: Логістика, Управління ризиками, Стратегічне управління, Public relations, Комп`ютерна графіка, Аналіз та візуалізація даних, Рекламна діяльність, Маркетинг в банківській сфері, Брендинг, Медіапланування, Brand management, Trade marketing, Основи web-розробки та SEO, Основи web-дизайну та інші дисципліни.

Гарант програми окреслила можливості для формування індивідуальної освітньої траєкторії

e-max.it: your social media marketing partner

23 лютого 2024 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» було проведено круглий стіл «Цифровізація фінансового сектору: нові технології та необхідні компетенції». Дистанційний формат заходу дозволив залучити до участі в ньому більше 55 стейкхолдерів із державного, підприємницького та громадського секторів суспільства. Роботу учасників круглого столу було націлено на дослідження впливу сучасних технологій на трансформацію фінансового сектору, а також на обговорення актуальних вимог ринку праці до компетенцій випускників закладів вищої освіти. Виконавці проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module презентували стейкхолдерам курс «Штучний інтелект у фінансових установах ЄС», ознайомили із його структурою та змістом. За підсумками дискусії у рамках круглого столу сформовано перелік компетенцій курсу, що дозволить удосконалити його силабус та навчальні матеріали. Дякуємо усім учасникам круглого столу за активність і жваві дискусії та запрошуємо на курс «Штучний інтелект у фінансових установах ЄС»! Детальна інформація про захід – https://stu.cn.ua/.../kruglyj-stil-czyfrovizacziya.../

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 1 з 39

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]