Дата и время

Публікації

Вітаємо дві команди «Always Ahead» та «No Limit» НУ «Чернігівської політехніки» з прекрасним результатом на Креатив-батлі «Рекламний Полігон» (осінь, 2020), а саме 3-м місцем за брифом «Безпечне водокористування для населення та бізнесу!» від Партнера Проєкту компанії PepsiCo Ukraine!

Креатив-баттл «Рекламний Полігон» – це подія у форматі хакатон. Цього року Проєкт реалізовувався он-лайн через епідеміологічну ситуації в Україні.

21 команда з Києва, Дніпра, Чернігова, Рівного, Вінниці, Харкова, Чернівців та Одеси за 48 годин мала розробити рекламний продукт за підготовленими партнерами брифами.

Минулого понеділка команди отримали три брифи від партнерів Проєкту:

-      «Безпечне водокористування для населення та бізнесу!» від компанії PepsiCo Ukraine;

-      «Пластиковим пляшкам – не місце у відходах! Друге життя пластиковому пакуванню!» від компанії PepsiCo Ukraine;

-      «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» від групи компаній «Фокстрот» та компанії Samsung Electronic Ukraine.

Команда «Always Ahead» у складі здобувачів спеціальності «Маркетинг»: Красій Аліни (ММРп-201), Рябченка Ігоря (ММРп-201), Хомєнка Михайла (ММРп-201), Бойка Віталія (МР-181), Матусевич Есфір (МР-181) та Салай Івана (МР-201) напружено працювали в Чернігові.

Команда ж «No Limit» у складі здобувачів спеціальності «Маркетинг» Шевченка Дмитра (ММРп-191), Горбачової Єлизавети (ММРп-191), Герасімчук Марії (МР-171) та Гурського Володимира (МР-181) виконували брифи в Словенії, оскільки за програмою академічної мобільності «Erasmus+» цей семестр навчаються в Університеті Марібор.

e-max.it: your social media marketing partner

У рамках кураторських годин здобувачі першого курсу груп МР-201, МР-202 та їх куратори долучилися до спілкування в Zoom на тему «Права і обов’язки учасників освітнього процесу. Ключові аспекти організації освітнього процесу» із завідувачем кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Вербицькою Анною Вікторівною та гарантом освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» Бабаченко Ларисою Валентинівною, доцентом кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».

На зустрічі розглянули права і обов’язки учасників освітнього процесу відповідно до Закону України «Про вищу освіту». Обговорили унікальність освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» та можливість здобувачів вищої освіти випливати на зміст освіти, вносити пропозиції щодо удосконалення освітньої програми.

Гарантом було роз’яснено питання формування індивідуальної освітньої траєкторії студента. Студентів ознайомлено з Порядком запису здобувачів вищої освіти на вивчення вибіркових навчальних дисциплін у Національному університеті «Чернігівська політехніка». Звернено увагу на можливості ознайомитися з силабусами вибіркових дисциплін у системі Дистанційного навчання. Акцентовано увагу на формуванні «софт скіллз» при підготовці фахівців у сфері маркетингу. Анонсовано проведення онлайн воркшопу «Креативне мислення та інтелектуальна власність».

Наголошено на обов’язковості дотримання положень Кодексу академічної доброчесності Національного університету «Чернігівська політехніка» та повідомлено, що в обов’язковому порядку будуть перевірятися на плагіат: курсові роботи, статті, тези.

Обговорено питання надання підтримки здобувачам вищої освіти. Студентам анонсовано проведення серії онлайн зум-кафе від Психологічної служби для підтримки студентів в умовах Covid-19.

e-max.it: your social media marketing partner

Вітаємо студентів НУ «Чернігівська політехніка» з Міжнародним днем студента! Нехай всі ваші мрії здійсняться, а плани легко реалізуються!

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 29 листопада 2019 20:00

Запрошуємо

Автор

Запрошуємо на «Рекламний полігон»!

 

Бренд Фокстрот та його співзасновник Валерій Маковецький разом зі Спілкою рекламістів України запрошують українських здобувачів вищої освіти позмагатися у рамках креатив-батлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).

 

З 2016 року Рекламний Полігон (формат-хакатон) є самостійним проектом, в якому збірні студентські команди вишів (від 4 до 9 учасників) за 48 годин мають розробити рекламну продукцію. У рамках хакатону партнер проєкту – Фокстрот – започаткував для здобувачів окрему номінацію «ЗаЧЕКінься у білих!», згідно з якою необхідно буде підготувати соціальну рекламу відповідно до брифу партнера.

e-max.it: your social media marketing partner

       З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) серед учасників освітнього процесу, відповідно до наказу ректора від 01.10.2020 № 60 «Про тимчасове переведення навчального процесу на дистанційну форму» з 05.10.2020 по 16.10.2020 навчальний процес у НУ «Чернігівська політехніка» для здобувачів вищої освіти денної форми навчання ступеню бакалавр (2-4 курси), магістр (всі курси) та доктор філософії (всі курси) переводиться на дистанційну форму навчання.

      Заняття зі здобувачами 1-го курсу освітнього ступеню бакалавр будуть проводитися аудиторно згідно затвердженого розкладу занять

e-max.it: your social media marketing partner
Понеділок, 28 вересня 2020 15:26

Науковий пікнік

Автор

Вже стало доброю традицією участь кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики разом з дружньою родиною НУ «Чернігівська політехніка» у «Науковому пікніку» в сквері ім. Богдана Хмельницького м. Чернігова.

Тепла погода у поєднанні з інтерактивними квестами допомагали інформувати жителів та гостей нашого стародавнього міста з перевагами роботи маркетолога та вдалими кейсами.

Запрошуємо всіх гостей здобувати освіту в найкращій альма-матер НУ «Чернігівська політехніка» та відвідувати наше чудове стародавнє місто!

e-max.it: your social media marketing partner

Здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в рамках програми «Нові Медіа» (NEW MEDIA)» разом з тренером Забаштанською Т.В. переглянули фільм «NEW MEDIA або як стати відеоблогером».

Автор фільму – український режисер Юрій Кочкаров розкриває важливість відеоблогерства як сучасного інструменту розбудови громадянського суспільства в Україні. У фільмі також розповідається про особливості створення відео для блогу:

e-max.it: your social media marketing partner

Викладачі та студенти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до обговорення антитрендів та трендів соціальних мереж 2020.

Дискутуючи про тренди соцмереж 2020 зрозуміли, що найважливішим є пошук своєї унікальності, а не просто сліпе копіювання модних закордонних візуальних тенденцій. Тим, хто починає реалізовувати себе як блогер, хочемо побажати прислухатися до думки своєї аудиторії та не боятися креативних експериментів.

А в освітній програмі «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» комплексний курс SMM є частиною навчального плану.

Запрошуємо опанувати необхідні інструменти створення, розвитку та просування бізнесу.

Проєкт «Together We Can» мотивує присвятити літній відпочинок саморозвитку та блогерству. Натхнення вам та вдячних читачів!

e-max.it: your social media marketing partner

   Актуальна тематика дискримінаційної реклами розглядалась на блог-кафе «Дискримінаційна реклама: погляд блогера» в рамках реалізації проєкту NEW MEDIA. Модераторки: Анна Вербицька та Тетяна Забаштанська.

   Зважаючи на вплив засобів масової інформації, що відображують повсякденне життя і формують розуміння гендеру в суспільстві, засоби масової інформації відіграють важливу роль у побудові – або деконструкції – гендерної рівності♀️♂️. У процесі функціонування інформаційного суспільства рекламна індустрія відіграє важливу роль у медіа просторі. Реклама є дуже потужною формою соціальної комунікації, пропонуючи концентрований набір образів і ідей, що апелюють до емоцій людей і, тим самим, формують їх цінності, ставлення і розуміння світу. Таким чином, боротьба з дискримінацією за ознакою статі в рекламі є центральною складовою зусиль для досягнення гендерної рівності.

   Учасники блог-кафе, серед яких студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Пікуль Єлизавета та Коваль Олена, запекло дискутували, щодо наявності ознак дискримінації у представлених зразках реклами.

   Всі відповідально та креативно поставились до виконання практичного завдання щодо перероблення зразків рекламної продукції, що носили дискримінаційний характер на рекламу, яка відповідає як Закону України «Про рекламу», так і нормам Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі.

✅Важливо, що перевірку дотримання рекламодавцями стандарту щодо заборони дискримінаційної реклами за ознакою статі здійснює Індустріальний гендерний комітет з реклами за зверненнями громадян, громадських організацій та Державної продовольчої служби України. 

❗Якщо ви виявите дискримінаційну рекламу в Чернігові, то звертайтесь до Чернігівського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами за телефоном +38(063)9813458. 

   Проэкт «NEW MEDIA» реалізується у співпраці з Вільнюським університетом, ГО «Фундація Прав Людини» та фінансується коштами Міністерства Закордонних Справ Литовської Республіки.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 22 з 47

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]