Новини (414)
До уваги здобувачів вищої освіти!
На підставі рішення Кабінету Міністрів України від 11.03.2020р. про введення карантину в навчальних закладах строком на три тижні в Чернігівському національному технологічному університеті згідно наказу №38 від 11.03.2020 з 12 березня по 03 квітня 2020 року запроваджено карантин.
Лист Міністерства освіти і науки України №1/9-154 від 11 березня 2020 року.
Бережіть себе!!!
Талановиті та прекрасні, неперевершені та креативні представниці чарівної статі, кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ вітає вас з 8 Березня!
Учасники наукового клубу «Інтелект» ННІ бізнесу, природокористування і туризму ЧНТУ завітали на XVIII щорічний обласний ярмарок «Що може жінка» у Чернігівському обласному молодіжному центрі, що проводиться у рамках Обласної програми розвитку малого і середнього підприємництва на 2017-2020 рр. та Комплексної програми підтримки сім’ї, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на період до 2020 року.
На ярмарку цього року представили свої роботи більше 100 учасниць. Серед них підприємниці, художниці, письменниці, вчені та представниці інших сфер.
Студенти напрямів підготовки «Маркетинг» та «Управління персоналом» разом доцентками Забаштанською Т.В. та Холодницькою А.В. побачили прикраси з натурального каміння, каучука, натуральної шкіри, шпильки-обереги, брошки з чеського бісеру, різноманітні в’язані вироби, м’які іграшки в техніці амігурумі.
24 лютого 2020 року на кафедрі маркетингу, PR-технологій та логістики відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади 2019-2020 н.р. з дисципліни «Логістика». В олімпіаді взяли участь студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг».
За результатами олімпіади призові місця розподілилися таким чином:
І-ше місце – Гулицький Юрій;
ІІ-ге місце – Хомєнок Михайло;
ІІІ-тє місце – Рябченко Ігор та Голопапа Роман.
Вітаємо переможців! Бажаємо успіхів на ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади!
Digital-практика Digital-поколінню у ПриватБанку
Автор Тетяна ЗабаштанськаСьогодні здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» на базі Чернігівського РУ ПриватБанк брали участь у бізнес-грі «Digital-практика Digital-поколінню у ПриватБанку» у форматі заходу «Кава з HR».
Мета бізнес-гри була спрямована на розробку креативних щодо вдосконалення функціональних можливостей on-line практики.
У бізнес-грі потрібно було надати мінімум по одній пропозиції для вирішення кожного з 4-х таких завдань:
1.Збільшити кількість практикантів on-line практики;
2.Збільшити відсоток студентів, які успішно закінчили практику (отримали сертифікат);
3.Збільшити кількість переглядів сайту on-line практики;
4.Збільшити впізнаваність on-line практики.
20 лютого 2020 року в Чернігівському національному технологічному університеті проведено І етап Всеукраїнської студентської олімпіади 2019-2020 н.р. зі спеціальності «Маркетинг».
За підсумками олімпіади переможцями стали:
І-ше місце – Хомєнок Михайло;
ІІ-ге місце – Красій Аліна;
ІІІ-тє місце – Рябченко Ігор.
Дякуємо всім учасникам, які спробували власні сили.
Переможцю ж та призерам бажаємо успіхів на ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади!
Викладачі та здобувачі вищої освіти ННІ бізнесу, природокористування і туризму ЧНТУ заслухали Івана Гайвановича з презентацією проєкту ЄС: Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні.
Виникли дискусійні моменти щодо втрачених можливостей та перспектив для традиційних українських товаровиробників в рамках світового досвіду
Семінар-практикум для представників аграрного комплексу Чернігівської області
Автор Тетяна ЗабаштанськаКафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики на запрошення Департаменту агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації проведено семінар-практикум на тему: «Підвищення ефективності збуту продукції».
До даного проекту долучились зацікавлені стейкхолдери: керівники підприємств, маркетологи, спеціалісти зі збуту, менеджери підприємств харчової та переробної промисловості Чернігівської області.
За результатами аналізу анкет учасників розуміємо, що подібні заходи є затребуваним серед стейкхолдерів.
До зустрічі на нових проектах кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики!