Новини (446)
UGEN Challenge Marketing&Finance 2021 – done!
Автор Тетяна ЗабаштанськаВітаємо Тетяну Забаштанську, к.е.н., доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, та Макаренко Валерію, здобувачку вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та Інтернет-комунікації», гр. МР-201, з успішним завершенням UGEN Challenge Marketing&Finance 2021!
Захід відбувався онлайн (у Zoom) 22-27 березня 2021 року. Участь могли прийняти здобувачі та випускники зі всієї України.
Тренінг для представників сектору агропромислової переробки та сільського господарства
Автор Тетяна Забаштанська16-18 березня 2021 року у рамках програми наукового онлайн-консультування Бізнес-консалтинг центру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики відбувся тренінг «Управління затратами та формування собівартості продукції агропромислових підприємств».
Спікер тренінгу – Валентина Москаленко, к.е.н., доцент, керівник Бізнес-консалтинг центру, бізнес-консультант, тренер з управлінського обліку за міжнародними сертифікаційними програмами CEP/CIPA та IAB.
До участі залучилися підприємці сектору агропромислової переробки та сільського господарства, зокрема ПП «Левона-С», ПСП «Пісківське», ПВТП «ДЖІ-ЕН-ЕЛ», ФСГ «Золотий пармен», ПБП «Вимал».
Під час консультативного онлайн-навчання були розглянути наукові засади та прикладні кейси організації управлінського обліку, застосування інструментів управлінського обліку, створення регламентуючих документів з управлінського обліку, організації ефективного обліку затрат підприємств для визначення фінансових результатів та прийняття управлінських рішень, застосування сучасних методів управління витратами, ефективного управління прибутковістю та інші важливі аспекти практичного управління затратами та формування собівартості продукції агропромислових підприємств.
У квітні продовжиться співпраця з підприємствами сектору агропромислової переробки та сільського господарства за напрямом наукового консультування за темою підвищення ефективності продажів.
Анонси заходів Бізнес-консалтинг центру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики на сторінці http://businesscon-marketingchp.tilda.ws/.
До уваги здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників!
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗаняття весняного семестру 2020-2021 н.р. для здобувачів вищої освіти денної форми навчання розпочинаються з 08.02.2021 за розкладом парного тижня.
28 січня відбулося Zoom-кафе з кураторами. Організатором та ключовим спікерком була проректор з науково-педагогічної та виховної роботи, Мельник Ольга Євгеніївна. Були обговорені організаційні питання щодо рекомендованого контентного наповнення кураторських годин та періодичності їх проведення. Детально ознайомлено з особливостями майбутнього проєкту «Школа журналістики», організованого «Деснянською правдою» та НУ «Чернігівська політехніка».
Важливу інформацію було донесено представницями Психологічної служби НУ «Чернігівська політехніка», щодо аспектів маральної підтримки здобувачів та запропоновано ряд тренінгів для сприяння повноцінному особистісному розвитку здобувачів вищої освіти та створення належних психологічних умов для формування в них мотивації до навчання, самореалізації творчих здібностей, самовиховання і саморозвитку.
Атестаційний комплексний іспит здобувачів заочної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг»
Автор Тетяна ЗабаштанськаВітаємо здобувачів-маркетологів заочної форми навчання групи ЗМРт-181 ННІ економіки з успішним складанням атестаційного комплексного іспиту. Вами пройдена остання сходинка до омріяного диплому бакалавра з маркетингу.
Бажаємо вам успішно скласти єдиний вступний іспит з іноземної мови та продовжити навчання в магістратурі НУ «Чернігівська політехніка» за спеціальністю «Маркетинг»!
Дякуємо голові атестаційного комплексного іспиту, нашій випускниці, менеджеру відділу розвитку ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», Гололоб Ельвірі Ігорівні за підтримку здобувачів.
Перший етап онлайн марафону Marketing Battle done✅
Автор Тетяна Забаштанська24 грудня команди демонстрували презентації власних маркетингових агенцій. Члени журі були у захваті від креативу, творчого підходу, цікавих наборів брендованих продуктів та кмітливості учасників.
Крім презентацій команд учасники заходу (а їх було близько 100!) мали змогу послухати виступ Юрія Майдана, члена журі конкурсу, менеджера розвитку бізнесу IQ Group, який має 17 років досвіду реалізації українських та закордонних проєктів у сфері маркетинг-комунікацій. Цікаве обговорення розгорнулося навколо питань існування та розвитку бізнесу в добу пандемії. Приємним сюрпризом для команди Сосницького сільськогосподарського технікуму став подарунок від пана Юрія - книга "Фіолетова корова". Саме ця команда ще й отримала перші бали завдяки підтримці глядачів.
Бажаємо успіхів, креативу та наснаги командам у підготовці до другого етапу!
Хвилюючі та важливі моменти захисту кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» в он-лайн форматі!
Дякуємо голові екзаменаційної комісії Бородавко Олександру Вячеславовичу, заступнику директора філії з розвитку мережі Чернігівської дирекції АТ "УКРПОШТА", стейкхолдеру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, за професійні поради, коментарі та цікаві запитання.
Кваліфікаційні роботи виконані здобувачами на актуальні маркетингові тематики на матеріалах: АТ КБ «Приватбанк», ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня», ПрАТ Страхова компанія «ПЗУ Україна», ТОВ «Аметист», ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «ВВ», ТОВ «ВІВАТ Трейдінг», ТОВ «Чернігівський хлібокомбінат №2», Туристична компанія «Mango Travel», ФК «Десна Чернігів».
Бажаємо вам наполегливості та віри у власні сили в професійній сфері, реалізації планів, розвивайте власний бренд в маркетингу, чи у сфері PR, чи в логістиці!
Участь у проєкті для школярів 11 класів «Стань студентом Чернігівської політехніки на 1 місяць»
Автор Тетяна ЗабаштанськаДоцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, Тетяна Забаштанська, провела інтерактивну зустріч для школярів 11 класів у рамках проєкту «Стань студентом Чернігівської політехніки на 1 місяць».
Обговорили важливість роботи маркетолога та який вплив на суспільство здійснюють рекламні продукти. Саме рекламна індустрія відіграє важливу роль у медіа просторі. Реклама є дуже потужною формою комунікації, пропонуючи концентрований набір образів і ідей, що апелюють до емоцій людей і, тим самим, формують їх цінності, ставлення і розуміння світу. Спостерігаючи за тригерами в рекламі діти формують уявлення про норми моралі та поведінки в сім’ї та суспільстві в цілому.
Для з’ясування ознак дискримінації в рекламі зі школярами ознайомилися з положеннями Закону України «Про рекламу» та Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» – СОУ 21708654-002-2011.
Визначилися, що боротьба з дискримінацією за ознакою статі в рекламі є центральною складовою зусиль для досягнення гендерної рівності.
Школярі відповідально поставились до виконання практичного завдання щодо визначення чи запропоновані зразки реклами мають ознаки дискримінації, чи ні.
Призер Українського студентського фестивалю реклами
Автор Тетяна ЗабаштанськаВітаємо Віталія Бойко, здобувача гр., МР-181, освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», з 3-м призовим місцем на Українському студентському фестивалі реклами, м. Київ, 18 листопада, 2020 року.
Віталій Бойко нагороджений дипломом переможця за роботу «Безпечні та здорові умови праці – надважливий елемент в роботі» в тематичній номінації «Найкраще відео про безпеку і здоров’я на роботі!».
Своєю роботою Віталій Бойко показав важливість забезпечення роботодавцями безпечних умов праці для найманих працівників та спробував підвищити ревінь поінформованості самих працівників про те, що вони мають право на безпечні, здорові умови праці.
Метою номінації, заснованої Проєктом Європейського союзу та Міжнародної організації праці: «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці», є поширення ідеї важливості забезпечення безпечних та здорових умов праці серед майбутніх працівників і роботодавців (молоді), підвищення обізнаності роботодавців щодо переваг безпечної та здорової праці для бізнесу, підвищення обізнаності працівників про те, що вони мають право на безпечні, здорові умови праці.
Чудове поєднання на Українському студентському фестивалі реклами, заснованого Спілкою рекламістів України, можливості показати учасникам свої здобутки через призму соціально-відповідального бізнесу.
Вітаємо, Аліну Красій, здобувачку вищої освіти групи ММРп-201 з перемогою в у номінації «Кращий студент-аналітик» конкурсу «Кращий студент НУ «Чернігівська політехніка»!
Нагорода дійсно заслужена, оскільки Аліна протягом навчання на бакалавраті та в магістратурі завжди проявляла себе як активна, ініціативна, креативна та відповідальна студентка про що свідчать її індивідуальні та командні роботи:
- участь у проведенні дослідження закладів харчування, проживання та культури з метою створення каталогу туристичних об’єктів Чернігова разом з викладачами та студентами. Проєкт було реалізовано кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська Політехніка»на замовлення Туристичного інформаційного центру та управління культури та туризму Чернігівської міської ради;
- диплом ІІІ ступеня за участь у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2019/2020 н.р. зі спеціалізації «Економіка та економічна політика» з науковою роботою «Реалізація потенціалу України на європейському ринку туристичних послуг»;
- ІІІ командне місце Креатив-батлі «Рекламний Полігон» (осінь, 2020) за бриф «Безпечне водокористування для населення та бізнесу!».
До проведених наукових досліджень Аліни Красій під керівництвом доцента, к.е.н. Полковниченко С.О. належать такі роботи: