Дата и время

Магістр

Здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в рамках програми «Нові Медіа» (NEW MEDIA)» разом з тренером Забаштанською Т.В. переглянули фільм «NEW MEDIA або як стати відеоблогером».

Автор фільму – український режисер Юрій Кочкаров розкриває важливість відеоблогерства як сучасного інструменту розбудови громадянського суспільства в Україні. У фільмі також розповідається про особливості створення відео для блогу:

e-max.it: your social media marketing partner

Викладачі та студенти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до обговорення антитрендів та трендів соціальних мереж 2020.

Дискутуючи про тренди соцмереж 2020 зрозуміли, що найважливішим є пошук своєї унікальності, а не просто сліпе копіювання модних закордонних візуальних тенденцій. Тим, хто починає реалізовувати себе як блогер, хочемо побажати прислухатися до думки своєї аудиторії та не боятися креативних експериментів.

А в освітній програмі «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» комплексний курс SMM є частиною навчального плану.

Запрошуємо опанувати необхідні інструменти створення, розвитку та просування бізнесу.

Проєкт «Together We Can» мотивує присвятити літній відпочинок саморозвитку та блогерству. Натхнення вам та вдячних читачів!

e-max.it: your social media marketing partner

   Актуальна тематика дискримінаційної реклами розглядалась на блог-кафе «Дискримінаційна реклама: погляд блогера» в рамках реалізації проєкту NEW MEDIA. Модераторки: Анна Вербицька та Тетяна Забаштанська.

   Зважаючи на вплив засобів масової інформації, що відображують повсякденне життя і формують розуміння гендеру в суспільстві, засоби масової інформації відіграють важливу роль у побудові – або деконструкції – гендерної рівності♀️♂️. У процесі функціонування інформаційного суспільства рекламна індустрія відіграє важливу роль у медіа просторі. Реклама є дуже потужною формою соціальної комунікації, пропонуючи концентрований набір образів і ідей, що апелюють до емоцій людей і, тим самим, формують їх цінності, ставлення і розуміння світу. Таким чином, боротьба з дискримінацією за ознакою статі в рекламі є центральною складовою зусиль для досягнення гендерної рівності.

   Учасники блог-кафе, серед яких студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Пікуль Єлизавета та Коваль Олена, запекло дискутували, щодо наявності ознак дискримінації у представлених зразках реклами.

   Всі відповідально та креативно поставились до виконання практичного завдання щодо перероблення зразків рекламної продукції, що носили дискримінаційний характер на рекламу, яка відповідає як Закону України «Про рекламу», так і нормам Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі.

✅Важливо, що перевірку дотримання рекламодавцями стандарту щодо заборони дискримінаційної реклами за ознакою статі здійснює Індустріальний гендерний комітет з реклами за зверненнями громадян, громадських організацій та Державної продовольчої служби України. 

❗Якщо ви виявите дискримінаційну рекламу в Чернігові, то звертайтесь до Чернігівського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами за телефоном +38(063)9813458. 

   Проэкт «NEW MEDIA» реалізується у співпраці з Вільнюським університетом, ГО «Фундація Прав Людини» та фінансується коштами Міністерства Закордонних Справ Литовської Республіки.

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 18 червня 2020 18:32

Як стати блогером?

Автор

Активними учасницями тренінгу «Блогерство» в рамках проєкту «NEW MEDIA» стали здобувачки вищої освіти спеціальності «Маркетинг»: Васюта Яна, Герасімчук Марія, Здор Яніна, Пікуль Ліза, Сябро Анастасія, Уварова Аліна з Забаштанською Тетяною, доцентом кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики.

Сертифіковані тренери: Ємець Наталія, Базилевич Володимир та Мехед Дмитро розповіли про особливості блогерсва:

e-max.it: your social media marketing partner

У березні 2020 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та економічна політика».

На конкурс надійшло 69 студентських наукових робіт із 43 закладів вищої освіти України. Із них 17 робіт, представлених 13 ЗВО, відзначено дипломами переможців.

Серед переможців – здобувачі вищої освіти бакалаврського рівня спеціальності 075 «Маркетинг» Красій Аліна (МР-161) та Мурай Альона (МР-171), які нагороджені дипломом ІІІ ступеня за роботу «Реалізація потенціалу України на європейському ринку туристичних послуг».

Щиро вітаємо дівчат та їх керівника - доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Полковниченко Світлану Олександрівну і бажаємо підкорення нових вершин у науковій сфері!

e-max.it: your social media marketing partner

У ІІ турі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт, організованим Кременчуцьким національним університетом імені Михайла Остроградського визначені переможці зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

Вітаємо переможців, здобувачів вищої освіти за напрямом підготовки 075 «Маркетинг»:

І місце у секції «Маркетинг підприємств» – Хомєнок Михайло і Гурський Володимир з науковою роботою «Implementation of the marketing complex in the football club», наукові керівники Полковниченко С.О., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та Alkhasov Y., PhD, Associate Professor, Baku Slavic University (Azerbaijan);

ІІІ місце у секції «Туристичний бізнес» – Шевченко Дмитро з науковою роботою «The features of marketing research on Chernihiv inbound tourism market», наукові керівники Забаштанська Т.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та Selinšek A., PhD, Associate Professor, University of Maribor, Faculty of Economics and Business (Slovenia).

e-max.it: your social media marketing partner

Захист випускних кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти заочної форми навчання відбувся в on-line режимі.

Магістри-маркетологи засвідчили високий рівень пропозицій щодо маркетингових аспектів розвитку досліджуваних підприємств.

Бажаємо успішно впровадити ваші сміливі креативні пропозиції в життя та підкорювати нові професійні вершини!!!

e-max.it: your social media marketing partner

 

Диплом I ступеня отримала магістерська робота Католик Анастасії на тему: «Стратегічне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «АВК»)» під керівництвом к.е.н., доц. Москаленко Валентини Анатоліївни!

У Хмельницькому національному університеті у січні-квітні 2020 року відбувся ІV Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за рівнями вищої освіти бакалавр, магістр.

Щиро вітаємо переможницю та керівницю! Бажаємо нових здобутків і перемог на професійній ниві!

e-max.it: your social media marketing partner

Шановні вступники до магістратури!

Приймальна комісія має бажання провести з вами зустріч щодо реєстрації на ЗНО для складати ЄВІ з іноземної мови і подальшого вступу.

Щоб не порушувати карантинних вимог, ми проведемо цю зустріч онлайн, на відеоконференції в ZOOM 21 травня о 13-00.

https://zoom.us/j/91723648897?pwd=aWNpQ3JDa0dWZUIzc01LdmlJajJpZz09

Ідентификатор конференції: 917 2364 8897

Пароль: 1111.

Відеозаписи конференцій будуть розміщені на каналі Чернігівської політехніки у Youtube і на сайті університету.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 24 з 48

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні236
mod_vvisit_counterВчора4030
mod_vvisit_counterНа цьому тижні18944
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень10838
mod_vvisit_counterВ цьому місяці20290
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць34143
mod_vvisit_counterРазом1948698

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]