Дата и время

Магістр
Субота, 06 листопада 2021 23:23

Майстер-клас «Анімація» від УФСР

Автор

Здобувачі вищої освіти «Освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до вебінару Програми майстер-класів, що спільно проводиться Оргкомітетом 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Офіційним Партнером Фестивалю – Проєктом Євросоюзу – Міжнародної Організації Праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

Про анімацію розповідав широко відомий в Україні та за її межами анімаційний продюсер та режисер Дмитро Лінсенбарт.

Ключові меседжи від Дмитра Лінсенбарта:

- на сьогодні анімація актуальна та популярна в світі;

- глобальний ринок анімаційних продуктів співвимірний із місткістю ринку нафтопродуктів;

- Україна знаходиться на початковому етапі розвитку ринку анімаційних продуктів;

- варто створювати актуальний анімаційний контент не тільки для України, а й для міжнародного ринку;

- аніматор – це людина творча, грамотна, працелюбна та рішуча.

Дякуємо модератору вебінару, координатору 16-го Українського студентського фестивалю реклами, професору Євгену Вікторовичу Ромату!

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 28 жовтня 2021 23:11

Маркетинг дестинацій

Автор

У рамках тижня ННІ економіки НУ «Ченігівська політехніка» долучилися зі здобувачами вищої освіти гр. МР-201 до заходу, організованого Управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради, «Роль Регіональної туристичної асоціації у просуванні регіону».

Професіоналізм спікерів надихає!

Зокрема Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України, детально розкрив головні напрямки діяльності Організацій з маркетингу дестинацій:

e-max.it: your social media marketing partner

Тільки по-білому можна позаздрити тим, хто був присутнім сьогодні на MeetUp від з крутими спікерами Олександр Рись та Анастасія Науменко, компанія СендПпульс, які збирають в YouTube на трансляціях більше 6000 глядачів одночасно!!!

  • YouTube наразі в топі серед інструментів просування особистого бренду.
  • YouTube – це гра в довгу.
  • YouTube – це в здебільшого відео типу «How to Do»
  • Активний YouTube – підвищує довіру до бренду.
  • Поговорили про алгоритми створення та просування власного та корпоративного YouTube каналу, лайфхаки створення якісного відео, тренди YouTube.
  • Щодо організації роботи з відео: виділяйте 30% часу на створення відео і 70% на його розповсюдження.
  • У відео цінується оперативність, експертиза, мінімальність
  • Розміщуйте відео на YouTube мінімум 1-3 рази на тиждень та раз на тиждень робіть прямі трансляції

Створюйте влоги, ставайте контент-мейкерами, впливайте на споживачів, суспільство та політику!

e-max.it: your social media marketing partner

З нагоди дня маркетолога та в межах тижня ННІ економіки Marketing Meetup від Chernihiv.IT «Нові тренди маркетингових комунікацій».

Основні інсайти:

Маркетинг – це професія в професії!

Маркетингові комунікації – це емоції та довгострокові відносини зі споживачем.

Тренди сьогодення:

- мультиканальність;

- персоналізація (не надсилайте, те що не цікаво);

- враховуйте потреби компанії та цільової аудиторії;

- автоматизація;

- гейміфікація;

- тренд на відео контент.

Не бійтесь помилитися!

Не помиляється тільки той, хто нічого не робить!

Експериментуйте!

До зустрічі завтра

e-max.it: your social media marketing partner
Неділя, 24 жовтня 2021 22:22

День маркетолога

Автор

25 жовтня в Україні відзначають День маркетолога. І хоча це свято є неофіційним, від цього не є менш важливим. Вітаємо маркетологів, які успішно розвиваються у професії та науці, тих, хто робить перші кар'єрні кроки та тих, хто опановує майбутній фах у процесі навчання

Маркетологи – це стратеги та тактики, які вивчають смаки та переваги споживачів. Від маркетологів залежить успіх бізнесу.

Лови 3 інсайти щодо професії маркетолога:

Знання інструментів маркетингу стануть у нагоді кожному. Завдяки маркетингу ти зможеш просувати не лише продукти і послуги, але і себе як експерта, блогера або професіонала на ринку праці.

Для того щоб бути успішним маркетологом потрібно мати аналітичні здібності. Якщо ти вмієш аналізувати дані та робити висновки, то легко плануватимеш або розроблятимеш стратегії.

Маркетолог – це цікава професія, з великою кількістю напрямів, в яких можна розвиватися постійно. В цій професії дуже багато спектрів – від аналітичних до творчих, завдяки чому завжди можна знайти очікувану зайнятість і за смаком, і за розміром заробітку.

 

Натхнення, невичерпних ідей та креативу, самовдосконалення та постійного зростання і задоволення від професії 

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 22 жовтня 2021 15:28

Дистанційний режим

Автор

З 25.10.2021 до 13.11.2021 освітній процес у Національному університеті «Чернігівська політехніка» переведено в дистанційний режим!

У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, відповідно до листа МОН України від 21.10.2021 № 1/9-558 наказом ректора від 22.10.2021 № 184 «Про організацію освітнього процесу в НУ «Чернігівська політехніка» з 25.10.2021» в Університеті з 25.10.2021 до 13.11.2021:

освітній процес переведено в дистанційний режим відповідно до затвердженого розкладу;

заборонено проведення всіх масових (розважальних, спортивних, соціальних, рекламних та інших) заходів.

e-max.it: your social media marketing partner

Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка» сьогодні долучилась до привітань Туристичний Інформаційний Центр з Днем народження!

Радіємо нашій плідній співпраці протягом років в сфері дослідження ринку в'їзних туристів Чернігова та формування Каталогу туристичних об’єктів.

Бажаємо команді професіоналів Туристичний Інформаційний Центр процвітання, невичерпних креативних ідей та побільше однодумців і партнерів!

Завжди готові до співпраці для розвитку туристичного потенціалу Чернігова!

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі вищої освіти, гр. МР-202, освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до Мeetup «Теорія agile-розробки vs практичне застосування».

Термін Agile визначається як спритний, кмітливий, здатний адаптивно підлаштуватися під вимоги ринку.

Представники Chernihiv.IT кластеру наголосили на таких меседжах:

- Business Value важливіше ніж Product;

- розуміння потреб споживачів важливіше ніж продукт.

Захід від практиків, організований Chernihiv.IT кластером, пройшов у неформальній атмосфері запитань-відповідей.

 

e-max.it: your social media marketing partner

Шановні наші захисники та захисниці!
Щиро вітаємо Вас з таким прекрасним днем!

Бажаємо сил, мудрості, честі, чистого неба над головою.
Дякуємо Вам за те, що Ви нас оберігаєте, за спокій!

Цінуємо Вас та пам'ятатимемо завжди!
Слава Україні! Героям слава!

e-max.it: your social media marketing partner

    13 жовтня відбулася зустріч Наукового клубу "PRO Маркетинг", до якої долучилися здобувачі вищої освіти гр. МР-211. Керівник клубу к.е.н. Лисенко І.В. запросила здобувачів відвідати семінар «Пошукова система BASE (Bielefeld Academic Search Engine); Видавництво Bentham Science», організований Науковою бібліотекою.
    На заході здобувачі дізналися як працювати з пошуковими системами і як вони можуть допомогти при написанні робіт та виконанні завдань з дисциплін.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 22 з 49

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні2497
mod_vvisit_counterВчора3211
mod_vvisit_counterНа цьому тижні2497
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень25722
mod_vvisit_counterВ цьому місяці28219
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць55458
mod_vvisit_counterРазом2092282

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]