Чудовий «Новорічний бал», організований студентами ННІ бізнесу природокористування і туризму, як ототожнення граційності, витонченості та мужності відбувся в Чернігівському національному технологічному університеті.
Серед дебютантів приємно було бачити студентів-маркетологів[T1] :
- 1-го курсу Матусевич Есфір та Зайченко Христину;
- 3-го курсу Красій Аліну та Задерка Юрія;
- 4-го курсу Косолапа Максима.
Вдячні парам за яскраві виступи та вітаємо переможців.
Королевою та королем «Новорічного балу» Чернігівського національного технологічного університету, шляхом глядацького голосування, визначено танцювальну пару маркетологів: Зайченко Христину та Косолапа Максима!
Які ж ви у нас талановиті!
Приємний подарунок до Нового року!
Фото: Ангеліна Толочко
Захист випускних кваліфікаційних робіт -2018!
Автор Тетяна ЗабаштанськаНасичені дні захисту випускних кваліфікаційних робіт позаду.
Високий рівень показали магістри-маркетологи пропонуючи оптимальні рішення розвитку досліджуваних підприємств.
Бажаємо успішно впроваджувати ваші сміливі креативні пропозиції в життя та натхненної вам праці на професійній ниві!!!
Опановуємо стандарти недискримінаційної реклами
Автор Тетяна Забаштанська
18 грудня 2018 року Центр ґендерної освіти ЧНТУ спільно з кафедрою маркетингу, РR- технологій та логістики за сприяння регіонального представництва Індустріального ґендерного комітету з реклами в Чернігівській області провели навчально-методичний семінар «Організаційно-методична підготовка до проведення дослідження «Секс більше не продає!». Захід є початковим етапом дослідження поінформованості студентів Чернігівського національного технологічного університету щодо проявів сексизму та гендерних стереотипів у рекламі, що проводитиметься в другому семестрі поточного навчального року.
Завідувачка кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики Жидок В. В. пояснила зміст понять «сексизм» та «гендерні стереотипи». Доцентка Забаштанська Т.В. ознайомила присутніх зі стандартом недискримінаційної реклами за ознакою статі та критеріями, за якими реклама визнається дискримінаційною, а також провела інтерактивну вправу, що дала змогу присутнім висловити свої думки щодо сучасного рекламного контенту. Керівниця ЦҐО ЧНТУ Ємець Н.А. визначила основні етапи дослідження та поінформувала про завдання, котрі будуть стояти перед волонтерами Чернігівського національного технологічного унверситету.
Організатори сподіваються, що така робота сприятиме подоланню ґендерних стереотипів у молодого покоління, популяризації толерантності та паритету у суспільстві.
Щиро вітаємо з Днем народження Рябова Ігоря Будимировича, доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики!
Хочемо побажати щирих усмішок, радості, успіхів у всіх Ваших починаннях, підтримки друзів і рідних, позитивних емоцій, приємних моментів і сонячних днів!
Щиро вітаємо з Днем народження Бабаченко Ларису Валентинівну, доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики!
Приміть наші найщиріші побажання міцного здоров`я, безмежного щастя, невичерпної енергії і наснаги у всіх ваших добрих справах.
Хай у вашому домі завжди панують мир і злагода, у серці – доброта, а у справах – мудрість та виваженість.
Нехай доля і надалі буде прихильною до вас, даруючи радість життя, незрадливу дачу, вірних і надійних друзів!
13 грудня у стінах стрілецького клубу Чернігова відбувся Чемпіонат міста Чернігова зі стрільби з малокаліберної гвинтівки серед студентської молоді до Дня Збройних сил України, у якому команда ЧНТУ зайняла I місце.
До складу команди традиційно увійшов студент-маркетолог ННІ бізнесу, природокористування і туризму групи ММРп-181 Євтушенко Віталій.
Бажаємо подальших спортивних досягнень!!!
1 грудня світова спільнота відзначала день боротьби зі СНІДом. Ця дата символізує об'єднання зусиль усіх людей, що живуть на планеті Земля, в боротьбі з цією страшною трагедією. Україна залишається одним з лідерів за кількістю людей з «позитивним» статусом в Європі. Згідно з даними, кожного року в Україні офіційно на облік стає близько 20 тис. людей з ВІЛ/СНІД. Тому ця проблема не залишила байдужими і студентів нашого університету.
Студенти спеціальності «Маркетинг» та викладачі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики взяли участь в обласному конкурсі соціальних відеороликів «Почувайся ВІЛьно!», організатором якого виступила БО «Чернігівська МЕРЕЖА» за підтримки Департаменту сім’ї, молоді та спорту Чернігівської ОДА.
21 листопада 2018 року відбулась екскурсія студентів 3 курсу спеціальності «Маркетинг» ННІ бізнесу, природокористування і туризму ЧНТУ до ТОВ «Броварня Bierwelle».
Студенти ознайомились з історією підприємства, технологією виготовлення пива різних сортів, сировиною та компонентами для його виготовлення, сучасним обладнанням.
Була проведена невеличка дегустація 2-х сортів крафтового пива. Студенти відзначили приємність та оригінальність смаку продукції. Також студенти відвідали Beer Shop та Buddka bar, де ознайомились з усією лінійкою продукції.
Було дуже багато питань стосовно дизайну, кольорової гами, логотипу, системи збуту продукції та ціноутворення.
Приємним бонусом стала 10% знижка на продукцію броварні та кухні Buddka bar.
З Днем студента вас вітаємо!
Щастя й радості бажаємо!
Світлих, творчих лиш ідей,
І прикольних вам вістей!
Щоб всі іспити здавались
І хвостів не залишалось,
Щоб не знали ви турботи
І кваліфікаційні всі роботи
Написали на відмінно!
А роботу неодмінно,
Щоб знайшли собі хорошу
Й заробляли пристойні гроші!
Знайомство студентів-маркетологів з діяльністю ПриватБанку
Автор Тетяна Забаштанська14 листопада 2018 року студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» ННІ бізнесу, природокористування і туризму Чернігівського національного технологічного університету відвідали філію регіонального управління ПриватБанку.
Екскурсію проводила керівниця департаменту трудових ресурсів Чернігівського РУ ПриватБанку Скокова Н.А.
На екскурсії студентів знайомили з діяльністю ПриватБанку, показали в режимі реального часу, як працюють співробітники банку, висвітлили їх умови праці, функції і завдання, які вони виконують, ознайомили студентів із своїми продуктами та послугами, запропонували їм пройти онлайн практику та більш детально ознайомитися з роботою банку відповідно до вибраних напрямків.
По закінченню екскурсії студенти залишили контактну інформацію для подальшої співпраці під час навчального процесу, проходження різних видів практики та можливого працевлаштування.