Перша лекція в рамках проекту " Економічний RestART" вже цього тижня! Запрошуємо на зустріч з власницею Librarium Оксаною Саквою.
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗа даними соціальної мережі для ділового спілкування LinkedIn, маркетолог входить до списку десяти найпопулярніших сучасних професій. З кожним роком кількість вакансій у цьому напрямку зростатиме.
Якщо хочете довідатися про тонкощі однієї з найпопулярніших професій, запрошуємо на зустріч «Як розпочати карʼєру в маркетингу?». Гостя зустрічі – Оксана Саква – авторка та мама бренду проєкту Librarium (8 магазинів на території України), керівниця інтернет-магазину vv.ua.
Під час зустрічі Оксана розповість:
власну історію розвитку та етапи професійного зростання;
де найкраще здобувати практичні знання з маркетингу;
чим на практиці займається маркетинг-менеджер, менеджер з реклами, трафік-менеджер, бренд-менеджер, SMM-менеджер, контент-менеджер, PR-менеджер, event-менеджер, business-аналітик;
про спеціалізацію в digital-marketing.
21 грудня 2022 р.
15:00 – 17:00
Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).
Зустріч відбудеться в онлайн та оффлайн форматах, тобто ви можете фізично прйити в бібліотеку, або приєднатись на зустріч через платформу ZOOM.
Щоб стати учасником зустрічі з Оксаною Саква, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3FFjns8) .
Зустріч проводиться в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.
Як відбулася зустріч з Дмитром Селехом, маркетологом СендПульс на тему «Як чат-боти полегшують продажі».
Автор Тетяна Забаштанська9 грудня розмовляли про роль чат-ботів у підвищенні продажів. Крім розгляду власних кейсів Дмитра встигли також подискутували про «високе»: чи є чат-боти кроком до простору web3.0, як чат-бот може допомогти в освітньому процесі, чи в найближчому майбутньому роботизація зможе витіснити окремі професії.
Ваш бізнес точно потребує впровадження чат-бота, якщо
- Клієнти часто просять надіслати фото товару в Telegram
- Клієнти часто сповіщають, що їм незручно говорити, краще писати текстом
- Аналітика демонструє підвищується % продажів та повторних звернень у месенджерах
Чат-бот стане незамінним помічником у таких нішах бізнесу:
- Спорт та фітнес
- Телекомунікації
- Медичні центри та клініки
- Нерухомість
- Інфобізнес
- та будь-якій інші ніші (варто прислухатися до своїх клієнтів, додати фантазії та продумати цікавий сценарій)
Ключові аспекти при розробці сценарію чат-бота:
- Корисність та клієнторієнтованість. Чат-бота - для клієнта та його зручності у процесі здійснення покупки, а отже має відповідати очікуванням клієнтів та виконувати роль помічника.
- Новизна. Чат-бот має розповідати нову інформацію про продукт або бренд, а не дублювати текст із сайту.
- Простота та лаконічність. Клієнт має розуміти, навіщо користуватись чат-ботом і на які питання він зможе відповісти.
25 листопада 2022 року відбувся 84-й Міжнародний Саміт з соціального підприємництва, організований партнером Університету - Інститутом д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.
Студент освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» Роман Пономаренко, який наразі проходить наукове стажування в Інституті д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії, отримав почесний диплом та відзнаку «Summit Prize 2022 – Well executed assignment and presentation» за виступ на Саміті на тему “The role of product positioning in ensuring effective marketing activities of the enterprise“.
Вітаємо Романа з визнанням наукових результатів!
Запрошуємо студентів долучатися до наукових заходів, англомовних курсів та пропозицій стажувань від Інституту д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.
В університеті працюють освітні хаби для студентів, які не мають можливості вдома брати участь в освітньому процесі.
Аудиторії оснащені ПК, Інтернетом, навушниками із мікрофонами.
73, 43, 51 (корпус 4️)
Аудиторії працюють згідно з затвердженим розкладом занять.
До речі, у корпусі тепло, працює їдальня (у 3 корпусі), а також є укриття, щоб перечекати повітряну тривогу!
Вчись, працюй, донать — нова формула життя українців!
Автор Тетяна ЗабаштанськаПо ній ще не зняли культове кіно, але все попереду. Саме про неї ми б хотіли поговорити під час бізнес-вечірки «Освіта & бізнес 2023: вчись, працюй, донать», яка відбудеться 17 листопада о 17:00. Приймає на гостину — Regional Development Agency of Chernihiv Region (вул. Преображенська, 12).
З 14 по 20 листопада в Україні проходить Всесвітній тиждень підприємництва Global Entrepreneurship Week), в рамках якого відбудеться і наша подія. Офіційним представником GEW в Україні з 2017 року є Центр підприємництва та інновацій Startup Ukraine.
Програма вечірки:
- 17:00 — Олександр Рись, CMO Prometheus & Brand-ambassador SendPulse: «Онлайн-освіта: тренди 2023»
- 17:40 — Максим Мельник, CEO Satu.kz (EVO): «Як бути роботодавцю у 2023 році»?
- 18:20 — Юлія Дайнеко, COO JEVERA: «Лідерство, донати, перемога»
- 19:00 — Олена Сизоненко, «Чернігівська політехніка»: «Креативність у 2023: як шукати ідеї, коли здається, що все вже створено»
Щиро запрошуємо і чекаємо усіх бажаючих — вхід вільний.
Реєстрація за посиланням: https://forms.office.com/r/Ef1FBEAucS
Довідково. Всесвітній тиждень підприємництва — це масштабна кампанія з відзначення та розширення можливостей підприємців у кожній країні та спільноті по всьому світу.
Кожного листопада 10 мільйонів людей беруть участь у десятках тисяч заходів, конкурсів та подій, які надихають їх діяти та надають нові знання, досвід і зв'язки, необхідні для успіху у 180 країнах світу.
Цього року українські підприємці зустрілися з найбільшими труднощами у своїх особистих та професійних життях. Саме тому Всесвітній тиждень підприємництва присвячений тим, хто не зупинив свій бізнес попри війну та тримає економічний фронт.
3 листопада відбулась гостьова лекція на тему: "Створення та розвиток IT продуктів"
Автор Тетяна ЗабаштанськаВ Україні більш ніж 1000 продуктових компаній, 5 із яких оцінюють у понад мільярд доларів. Українські продуктові IT-компанії входять у світові топи! На гостьовій лекції від Ілля Бачурін, голови організації "Product IT Foundation for Education", 3 листопада говорили про пошук себе в одній із найпривабливіших сфер бізнесу — продуктовому IT та про курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів".
Що варто знати:
- В продуктовому ІТ є місце та перспективи не лише для ІТ-спеціалістів
- Маркетинг є невід’ємною складовою ІТ-продуктів
- Ефективна постановка цілей дозволяє досягати чітких результатів
- Підвищити ефективність навчання можна завдяки таскменеджерам
- Кофаундингова ІТ-компанія Genesis пропонує безліч освітніх можливостей для студентів та випускників
Ще більше дізнатися про продуктові ІТ-компанії, інноваційні професії та бізнес-складову створення успішних цифрових продуктів студенти зможуть завдяки участі у Всеукраїнському інтерактивному курсі "Створення та розвиток ІТ-продуктів". Курс розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією Genesis Genesis у співпраці зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. У партнерстві з Київською школою економіки та інвестиційним фондом Horizon Capital.
Студенти магістерської програми «Маркетинг» вже активно навчаються у симуляторі віртуального стажування в IT-компанії з реальними кейсами та експертами-практиками. Найуспішніші студенти матимуть можливість отримати менторську підтримку від провідних фахівців продуктового IT. З весняного семестру до курсу приєднаються і студенти бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації».
Онлайн-інтенсив "Marketing Crash Course" від Chernihiv.IT відбувся успішно!
Автор Тетяна ЗабаштанськаВдячні за 4 дні корисних доповідей від провідних практиків.
40 студентів спеціальності "Маркетинг" долучилися та вже отримали сертифікати за проходження інтенсиву!
Дякуємо за актуальні та цікаві теми:
- Серафима Молчанова, Marketing consultant, Valtech Ukraine : “Соціальні та благодійні івенти в умовах війни: як збирати донати за допомогою івентів”
- Аліна Дикуха, Head of Digital Marketing at SendPulse : “Актуальні скіли маркетолога в новій реальності”
- Євгеній Кирієнко, Product marketing manager at SendPulse: "Набір інструментів для маркетолога в умовах невизначеності"
- Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.kz): “SMM під час війни: особливості ведення бізнес-акаунтів під час воєнного стану”
- Майя Тавлуй, Digital marketing manager at Valtech Ukraine: "Модель AIDA: цілі на кожному етапі та рекламні інструменти"
- Ярослав Циганенко, CEO/Founder at Dots Platform: "Влучити в ціль. Дослідження ринків, конкурентів і аудиторії"
- Kirsten Foon, Director of Growth Marketing at Percona : "Getting a Head Start in Marketing for 2023"
- Олександр Рись, CMO at Prometheus & Brand-ambassador at SendPulse: “Як розробити антикризову маркетинг стратегію у війну. Ризик-менеджмент та комплаенс»
- Особлива подяка Оля Рись за створені можливості, мотивацію рухатись вперед і розвиватись.
Digital-просування стартапів та компаній за допомогою PR, SMM!
Автор Тетяна ЗабаштанськаСьогодні Аліна Дикуха провела гостьову лекцію для студентів спеціальності «Маркетинг». Вона поділилася своїм досвідом, адже точно знає як працює просування зсередини і всі його особливості.
Основні тези з лекції:
- SММ не лише про візуал,
- влучний ситуаційний маркетинг зіграє на твою користь,
- копірайтинг - вкрай необхідний навик для спеціаліста,
- вчитися, вчитися і ще раз вчитися. Маркетинг - це динамічна сфера, яка дуже швидко змінюється,
- твій бонус - це володіння програмою Figma, а LinkedIn - твоя візитівка та інструмент отримання роботи,
- знання мов - твоя перевага,
- прихований PR теж PR,
- вчися визначати цільову аудиторію, тестувати рекламу і аналізувати результати, що працює/не праює для твого проєкту,
- інфлюєнсери - корисний ресурс просування стартапів та компаній.
«Більше крутих івентів — більше донатів на ЗСУ», — подумали ми і почали працювати над новою подією.
І хоч відтоді час пролетів дуже швидко, у нас все майже готово, аби забезпечити для вас декілька годин мега-контенту від досвідчених експертів та мега-емоцій від участі у цій події.
Chernihiv.IT Conf: VOLUNTEER FRONT — конференція, де ми не тільки вчимося і ділимося досвідом, а й збираємо кошти на потреби наших захисників та захисниць. Це на сьогодні теплі речі, які допоможуть їм боротися і перемагати, зігріватимуть нашою любов’ю.
Тому пропонуємо просту формулу. Ми все організовуємо, забезпечуємо цікаву й корисну програму, ви — реєструєтеся, донатите і чудово проводите час, зміцнюючи знання та навички. Сама ж участь у заході абсолютно безкоштовна, тобто.
Подія відбудеться вже 5 листопада, тривалістю з 11:00 до 16:00. Підігрівати вашу цікавість і мотивацію ми будемо деталями та подробицями її програми впродовж наступних днів.
Хто вже готовий зареєструватися, знаючи що Chernihiv.IT в жодному разі не підсуне чогось поганого, — завітайте за посиланням у коментарях або у події на сайт кластера.
Далі буде…
Як навчатись краще придумувати рекламні ідеї?
Автор Тетяна ЗабаштанськаСтуденти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» разом з викладачами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» долучилися до 5-го майстер-класу присвяченого підготовці до 17-го Українського студентського фестивалю реклами із номінацій Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».
На чисельні прохання учасників Фестивалю спікером виступив копірайтер агентства «banda» Віктор Синьков. При цьому тема майстер-класу: «Як навчитись краще придумувати рекламні ідеї» зацікавила майже 100 учасників.
Модератором майстер-класу виступив Євген Ромат, координатор 17-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
17-й Український студентський фестиваль реклами відбудеться 17 листопада цього року в Міжнародний день студента.