Дата и время

Публікації

За даними соціальної мережі для ділового спілкування LinkedIn, маркетолог входить до списку десяти найпопулярніших сучасних професій. З кожним роком кількість вакансій у цьому напрямку зростатиме.

Якщо хочете довідатися про тонкощі однієї з найпопулярніших професій, запрошуємо на зустріч «Як розпочати карʼєру в маркетингу?». Гостя зустрічі – Оксана  Саква – авторка та мама бренду проєкту Librarium (8 магазинів на території України), керівниця інтернет-магазину  vv.ua.

Під час зустрічі Оксана розповість:

власну історію розвитку та етапи професійного зростання;

де найкраще здобувати практичні знання з маркетингу;

чим на практиці займається маркетинг-менеджер, менеджер з реклами, трафік-менеджер,  бренд-менеджер, SMM-менеджер, контент-менеджер, PR-менеджер, event-менеджер, business-аналітик;

про спеціалізацію в digital-marketing.

21 грудня 2022 р.

15:00 – 17:00

Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).

Зустріч відбудеться в онлайн та оффлайн форматах, тобто ви можете фізично прйити в бібліотеку, або приєднатись на зустріч через  платформу ZOOM.

Щоб стати учасником зустрічі з Оксаною Саква, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3FFjns8) .

Зустріч проводиться в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.

e-max.it: your social media marketing partner

9 грудня розмовляли про роль чат-ботів у підвищенні продажів. Крім розгляду власних кейсів Дмитра встигли також подискутували про «високе»: чи є чат-боти кроком до простору web3.0, як чат-бот може допомогти в освітньому процесі, чи в найближчому майбутньому роботизація зможе витіснити окремі професії.

Ваш бізнес точно потребує впровадження чат-бота, якщо

  • Клієнти часто просять надіслати фото товару в Telegram
  • Клієнти часто сповіщають, що їм незручно говорити, краще писати текстом
  • Аналітика демонструє підвищується % продажів та повторних звернень у месенджерах

Чат-бот стане незамінним помічником у таких нішах бізнесу:

  • Спорт та фітнес
  • Телекомунікації
  • Медичні центри та клініки
  • Нерухомість
  • Інфобізнес
  • та будь-якій інші ніші (варто прислухатися до своїх клієнтів, додати фантазії та продумати цікавий сценарій)

Ключові аспекти при розробці сценарію чат-бота:

  • Корисність та клієнторієнтованість. Чат-бота - для клієнта та його зручності у процесі здійснення покупки,  а отже має відповідати очікуванням клієнтів та виконувати роль помічника.
  • Новизна. Чат-бот має розповідати нову інформацію про продукт або бренд, а не дублювати текст із сайту.
  • Простота та лаконічність. Клієнт має розуміти, навіщо користуватись чат-ботом і на які питання він зможе відповісти.
e-max.it: your social media marketing partner

25 листопада 2022 року відбувся 84-й Міжнародний Саміт з соціального підприємництва, організований партнером Університету - Інститутом д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.

Студент освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» Роман Пономаренко, який наразі проходить наукове стажування в Інституті д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії, отримав почесний диплом та відзнаку «Summit Prize 2022 – Well executed assignment and presentation» за виступ на Саміті на тему “The role of product positioning in ensuring effective marketing activities of the enterprise“.

Вітаємо Романа з визнанням наукових результатів!

Запрошуємо студентів долучатися до наукових заходів, англомовних курсів та пропозицій стажувань від Інституту д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.

e-max.it: your social media marketing partner
Понеділок, 28 листопада 2022 00:00

До відома студентів!

Автор

В університеті працюють освітні хаби для студентів, які не мають можливості вдома брати участь в освітньому процесі.

Аудиторії оснащені ПК, Інтернетом, навушниками із мікрофонами.

73, 43, 51 (корпус 4️)

Аудиторії працюють згідно з затвердженим розкладом занять.

До речі, у корпусі тепло, працює їдальня (у 3 корпусі), а також є укриття, щоб перечекати повітряну тривогу!

e-max.it: your social media marketing partner

По ній ще не зняли культове кіно, але все попереду. Саме про неї ми б хотіли поговорити під час бізнес-вечірки «Освіта & бізнес 2023: вчись, працюй, донать», яка відбудеться 17 листопада о 17:00. Приймає на гостину — Regional Development Agency of Chernihiv Region (вул. Преображенська, 12).

З 14 по 20 листопада в Україні проходить Всесвітній тиждень підприємництва Global Entrepreneurship Week), в рамках якого відбудеться і наша подія. Офіційним представником GEW в Україні з 2017 року є Центр підприємництва та інновацій Startup Ukraine.

Програма вечірки:

  • 17:00 — Олександр Рись, CMO Prometheus & Brand-ambassador SendPulse: «Онлайн-освіта: тренди 2023»
  • 17:40 — Максим Мельник, CEO Satu.kz (EVO): «Як бути роботодавцю у 2023 році»?
  • 18:20 — Юлія Дайнеко, COO JEVERA: «Лідерство, донати, перемога»
  • 19:00 — Олена Сизоненко, «Чернігівська політехніка»: «Креативність у 2023: як шукати ідеї, коли здається, що все вже створено»

Щиро запрошуємо і чекаємо усіх бажаючих — вхід вільний.

Реєстрація за посиланням: https://forms.office.com/r/Ef1FBEAucS

Довідково. Всесвітній тиждень підприємництва — це масштабна кампанія з відзначення та розширення можливостей підприємців у кожній країні та спільноті по всьому світу.

Кожного листопада 10 мільйонів людей беруть участь у десятках тисяч заходів, конкурсів та подій, які надихають їх діяти та надають нові знання, досвід і зв'язки, необхідні для успіху у 180 країнах світу.

Цього року українські підприємці зустрілися з найбільшими труднощами у своїх особистих та професійних життях. Саме тому Всесвітній тиждень підприємництва присвячений тим, хто не зупинив свій бізнес попри війну та тримає економічний фронт.

e-max.it: your social media marketing partner

В Україні більш ніж 1000 продуктових компаній, 5 із яких оцінюють у понад мільярд доларів. Українські продуктові IT-компанії входять у світові топи! На гостьовій лекції від Ілля Бачурін, голови організації "Product IT Foundation for Education", 3 листопада говорили про пошук себе в одній із найпривабливіших сфер бізнесу — продуктовому IT та про курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів".

Що варто знати:

  • В продуктовому ІТ є місце та перспективи не лише для ІТ-спеціалістів
  • Маркетинг є невід’ємною складовою ІТ-продуктів
  • Ефективна постановка цілей дозволяє досягати чітких результатів
  • Підвищити ефективність навчання можна завдяки таскменеджерам
  • Кофаундингова ІТ-компанія Genesis пропонує безліч освітніх можливостей для студентів та випускників

Ще більше дізнатися про продуктові ІТ-компанії, інноваційні професії та бізнес-складову створення успішних цифрових продуктів студенти зможуть завдяки участі у Всеукраїнському інтерактивному курсі "Створення та розвиток ІТ-продуктів". Курс розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією Genesis Genesis у співпраці зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. У партнерстві з Київською школою економіки та інвестиційним фондом Horizon Capital.

Студенти магістерської програми «Маркетинг» вже активно навчаються у симуляторі віртуального стажування в IT-компанії з реальними кейсами та експертами-практиками. Найуспішніші студенти матимуть можливість отримати менторську підтримку від провідних фахівців продуктового IT. З весняного семестру до курсу приєднаються і студенти бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації».

e-max.it: your social media marketing partner

Вдячні за 4 дні корисних доповідей від провідних практиків.

40 студентів спеціальності "Маркетинг" долучилися та вже отримали сертифікати за проходження інтенсиву!

Дякуємо за актуальні та цікаві теми:

  • Серафима Молчанова, Marketing consultant, Valtech Ukraine : “Соціальні та благодійні івенти в умовах війни: як збирати донати за допомогою івентів”
  • Аліна Дикуха, Head of Digital Marketing at SendPulse : “Актуальні скіли маркетолога в новій реальності”
  • Євгеній Кирієнко, Product marketing manager at SendPulse: "Набір інструментів для маркетолога в умовах невизначеності"
  • Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.kz): “SMM під час війни: особливості ведення бізнес-акаунтів під час воєнного стану”
  • Майя Тавлуй, Digital marketing manager at Valtech Ukraine: "Модель AIDA: цілі на кожному етапі та рекламні інструменти"
  • Ярослав Циганенко, CEO/Founder at Dots Platform: "Влучити в ціль. Дослідження ринків, конкурентів і аудиторії"
  • Kirsten Foon, Director of Growth Marketing at Percona : "Getting a Head Start in Marketing for 2023"
  • Олександр Рись, CMO at Prometheus & Brand-ambassador at SendPulse: “Як розробити антикризову маркетинг стратегію у війну. Ризик-менеджмент та комплаенс»
  • Особлива подяка Оля Рись за створені можливості, мотивацію рухатись вперед і розвиватись.
e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні Аліна Дикуха провела гостьову лекцію для студентів спеціальності «Маркетинг». Вона поділилася своїм досвідом, адже точно знає як працює просування зсередини і всі його особливості.

Основні тези з лекції:

  • SММ не лише про візуал,
  • влучний ситуаційний маркетинг зіграє на твою користь,
  • копірайтинг - вкрай необхідний навик для спеціаліста,
  • вчитися, вчитися і ще раз вчитися. Маркетинг - це динамічна сфера, яка дуже швидко змінюється,
  • твій бонус - це володіння програмою Figma, а LinkedIn - твоя візитівка та інструмент отримання роботи,
  • знання мов - твоя перевага,
  • прихований PR теж PR,
  • вчися визначати цільову аудиторію, тестувати рекламу і аналізувати результати, що працює/не праює для твого проєкту,
  • інфлюєнсери - корисний ресурс просування стартапів та компаній.
e-max.it: your social media marketing partner
Понеділок, 24 жовтня 2022 00:00

Chernihiv.IT Conf: VOLUNTEER FRONT

Автор

«Більше крутих івентів — більше донатів на ЗСУ», — подумали ми і почали працювати над новою подією.

І хоч відтоді час пролетів дуже швидко, у нас все майже готово, аби забезпечити для вас декілька годин мега-контенту від досвідчених експертів та мега-емоцій від участі у цій події.

Chernihiv.IT Conf: VOLUNTEER FRONT — конференція, де ми не тільки вчимося і ділимося досвідом, а й збираємо кошти на потреби наших захисників та захисниць. Це на сьогодні теплі речі, які допоможуть їм боротися і перемагати, зігріватимуть нашою любов’ю.

Тому пропонуємо просту формулу. Ми все організовуємо, забезпечуємо цікаву й корисну програму, ви — реєструєтеся, донатите і чудово проводите час, зміцнюючи знання та навички. Сама ж участь у заході абсолютно безкоштовна, тобто.

Подія відбудеться вже 5 листопада, тривалістю з 11:00 до 16:00. Підігрівати вашу цікавість і мотивацію ми будемо  деталями та подробицями її програми впродовж наступних днів.

Хто вже готовий зареєструватися, знаючи що Chernihiv.IT в жодному разі не підсуне чогось поганого, — завітайте за посиланням у коментарях або у події на сайт кластера.

Далі буде…

e-max.it: your social media marketing partner

Студенти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» разом з викладачами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» долучилися до 5-го майстер-класу присвяченого підготовці до 17-го Українського студентського фестивалю реклами із номінацій Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

На чисельні прохання учасників Фестивалю спікером виступив копірайтер агентства «banda» Віктор Синьков. При цьому тема майстер-класу: «Як навчитись краще придумувати рекламні ідеї» зацікавила майже 100 учасників.

Модератором майстер-класу виступив Євген Ромат, координатор 17-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

17-й Український студентський фестиваль реклами відбудеться 17 листопада цього року в Міжнародний день студента.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 11 з 43

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]