Дата и время

Публікації

24 грудня 2021 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося Українською Асоціацією Маркетингу в лютому-травні 2021 року.

Модератором Презентації результатів дослідження виступила Анна Вербицька, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».

З вітальним словом до учасників заходу звернулись проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи НУ «Чернігівська політехніка» Ольга Мельник.

З ключовими результатами «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» ознайомила запрошених гостів Тетяна Забаштанська, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, представниця Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких – за допомогою технології eye-tracker.

Серед запрошених учасників були представники місцевої влади, Агенції регіонального розвитку, Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, Туристичного інформаційного центру Чернігівської міської ради, ПрАТ «Берегиня», Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, КП «Зеленбуд», SendPulse, ТОВ «Сільпо-ФУД», ГО «Чернігів Європейський», Туристичного агентства Coral Travel, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Результати «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» викликали жваве обговорення серед зацікавлених сторін.

e-max.it: your social media marketing partner

Цього тижня пройшов захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Кваліфікаційні роботи виконані на актуальні маркетингові тематики на матеріалах: ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ», ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА», ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Національного університету «Чернігівська політехніка», ТОВ «Окмі Тур», АТ «БАЗИС», ФК «Десна», АТ КБ «Приватбанк», ФОП Кулик Д.О., ФГ «Хутірське», ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-Авто», Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».

Дякуємо голові екзаменаційної комісії Жидок Вікторії Вікторівні, керуючій регіональним представництвом торговельного агентства «Western Bid» Жидок В.В., доценту, к.е.н., стейкхолдеру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, за професійні коментарі та цікаві запитання.

Бажаємо магістрантам наполегливості, відповідальності в роботі, системності в самовдосконаленні та підвищені кваліфікації, кар’єрного росту у маркетинговій сфері!

e-max.it: your social media marketing partner
Субота, 18 грудня 2021 19:22

SMMFORUM

Автор

18 грудня викладачі та студенти відвідали онлайн #smmforum

Теми форуму:

SMM-стратегія: з чого почати, створюючи основу комунікації брендів в соціальних мережах;

Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс Моно;

Як створювати нестандартні проєкти та боротися з їхніми стандартними проблемами;

Продажі легко і в кайф. Як спеціалісту/експерту зробити х3 через особистий блог;

Та інші.

Студентів особливо зацікавили теми: «Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс на прикладі Моно». Спікери розповіли як створювався проєкт «Monobeer», які підходи во використовують для своеї роботи.

e-max.it: your social media marketing partner

Науково-педагогічні працівники Кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики разом зі здобувачами вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» з 18 листопада до 8 грудня 2021 року проводили Маркетингове дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021.

Замовником даного дослідження виступив надійний стейхолдер кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики – Управління культури і туризму Чернігівської міської ради.

Офіційні результати Маркетингового дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021 було презентовано 10 грудня 2021 року на стратегічній сесії з напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігів 10 грудня 2021 року.

Більш детальна інформація за результатами дослідження представлена в презентації та за посиланнями:

https://fb.watch/9UFb3-4XdY/

https://m.gorod.cn.ua/news_135375.html

Важливий етап для початку напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігова виконано при цьому здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в реальних умовах здобули важливі практичні навички ринкових досліджень.

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» разом з Chernihiv.IT Education Webinars розбиралися з «Історія про те, як переплелися три професії: Marketing Automation, Project management і Sales Operations».

Вебінар провів Віталій Кравченко, Project Manager at Valtech Ukraine.

На вебінарі розібрали по поличкам складові завдань, що стоять перед кожною професією.

Marketing Process:

- ідентифікація критеріїв клієнта компанії;

- розробка контент плану та стратегії надання контенту;

- написання контенту, кампаній та івентів;

- трекінг активностей та аналіз для подальшого покращення підходів.

Sales Process:

- ідентифікація критеріїв клієнта компанії. Вияв проблеми. Вияв осіб, хто приймає рішення;

- генерування стратегії продажу;

- початок розмови з клієнтом та підштовхування до продажу;

- дотримання тісної взаємодії з клієнтом для контролю його інтересу до наших послуг чи продукту.

Project management:

- вияв проблеми. вияв людей, які приймають рішення;

- які дедлайни? Який бюджет? Який обсяг завдань?

- поточний трекінг статусів завдань;

- контроль якості процесу роботи;

- звіт. Що вивчили? Що покращимо в майбутніх проектах.

Особливість викладеного матеріалу в переважній більшості стосувались ринку В2В.

Ключова порада від Віталія Кравченко Project Manager at Valtech Ukraine – вивчайте англійську щоб зрозуміти написані процеси замовником з метою економії ресурсів та досягнення максимального успіху.

Дякуємо Віталій Кравченко, Project Manager at Valtech Ukraine, за мотивуючу розповідь і цікаву дискусію та Оля Рись, координаторка Chernihiv.IT кластеру, за можливості для відкриття нового!

e-max.it: your social media marketing partner

До уваги здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників!

З 07.12.2021 освітній процес у Національному університеті «Чернігівська політехніка» переведено в онлайн режим!

У зв’язку з посиленням карантинних заходів встановленням відповідно до постанови КМУ від 24 листопада 2021 р. № 1240 " Про внесення змін до постаов Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 і від 29 червня 2021 р. № 677» наказом ректора від 06.12.2021 № 227 «Про організацію діяльоті НУ «Чернігівська політехніка» з 07.12.2021»:

- з 07.12.2021 заборонено відвідування Університету здобувачами вищої освіти;

- в Університеті з 07.12.2021 освітній процес переведено в онлайн режим відповідно до затвердженого розкладу.

Навчальний процес в університеті за умови «червоного» рівня епідемічної небезпеки буде переведено в аудиторний режим тільки за умови коли 100 відсотків працівників будуть мати документ про отримання повного курсу вакцинації (зелені сертифікати).

Станом на 06.12.2021 залишається ще 51 співробітник, які вакциновані тільки однією дозою!

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 03 грудня 2021 17:25

Digital marketing tools overview

Автор

Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» продовжують навчання у Life Academy разом з #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу.

Воркшоп «Digital marketing tools overview» також провів Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy.

Ключові підходи до Digital-marketing та Web-аналітики було надано в доступній формі з прикладами з діяльності компанії Lifecell.

Ключові моменти використання інструментів Google-аналітики розглядались в площині:

-        побудови систем метрик;

-        збереження даних;

-        об’єднання даних з різних джерел;

-        перевірки гіпотез за допомогою А/В-тестування через Google Optimize;

-        створення системи наскрізної аналітики.

Також важливим елементом воркшопу була безпосередня візуалізація та Digital-квест.

Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість застосування сучасних Кейс-стаді та долучення до маркетингових досліджень діяльності мобільного оператора.

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» долучились аудиторно до гостьової лекції з Аліною Дикухою, SЕО онлайн-сервісу 13chats, груп компаній SendPulse.

Аліна Дикуха розповіла про онлайн-сервіс 13chats, в контексті заявленої теми «Стартап від розробки MVP до перших клієнтів».

Здобувачі дізнались про перші досягнення команди онлайн-сервісу 13chats та звичайно труднощі, що виникали на шляху.

Здобувачі жваво цікавились необхідними Soft skills та Hard skills для успішного старту в сфері маркетингу, а також на які моменти варто звернути в першу чергу увагу в онлайн просуванні стартапів.

Дякуємо Аліні Дикусі, SЕО онлайн-сервісу 13chats, груп компаній SendPulse, за в невимушену та дружню атмосферу спілкування і цінні поради!

 

e-max.it: your social media marketing partner

Протягом минулого тижня здобувачі вищої освіти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" продовжували здійснювати опитування туристів Чернігова для написання Маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова.

Нагадуємо, що електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.

Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 .

За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД!

 

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 18 з 47

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]