Друже, тобі привіт від нашого студента магістерської програми «Маркетинг» Ігоря Рябченка зі стародавнього міста Марібор, Словенія.
Ігор Рябченко на цей семестр став студентом програми Erasmus+. Він навчається в словенському закладі вищої освіти «University of Maribor», а отримані кредити будуть перезараховані в НУ «Чернігівська політехніка».
⠀Erasmus+ – це програма Європейського Союзу, що підтримує проєкти, партнерства, заходи і мобільність у сфері освіти, професійної підготовки.
⠀Враження Ігоря від навчання в Словенії:
«Це мій перший досвід академічної мобільності і з упевненістю можу сказати, що прожити «день» життя кіношного студента – це того варте. Я вперше подався на Erasmus+ і був відібраний на навчання за кордоном. Коли я про це дізнався, був приємно шокований та вражений. І почався процес підготовки до виїзду.
⠀Зі всіма питаннями, які виникали під час оформлення документів, допомагали співробітники відділу міжнародних зв’язків.
University of Maribor є другим за розміром та віком університетом країни після Люблянського університету. Серед університетів Центральної та Східної Європи він входить у ТОП-20.
⠀Навчання в університеті націлене на самоосвіту. Лекції та туторіали є, але щоб їх зрозуміти, потрібно ефективно попрацювати над підготовкою вдома.
Проживаю я в одномісному номері. У моєму гуртожитку двомісні номери – це максимум, який можна вибрати під час заселення. Ще одна з позитивних сторін – по приїзду видають студентські картки, за допомогою яких можливо користуватися бібліотекою, читальним залом тощо. А матеріально-технічне забезпечення, зокрема бібліотечний фонд – це сотні актуальних наукових праць з маркетингу, менеджменту, економіки, включаючи сучасні видання британської освітньої компанії Pearson, що допомагає в освітньому процесі.
⠀Беріть максимум від кожної можливості».
У рамках членства Університету в Baltic University Programme (BUP) асистент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Наталія Чийпеш взяла участь у 8th BUP PhD Students training «Interdisciplinary - Multicultural – International». Захід відбувся у м. Лодзь (Польща) 24-28 листопада 2021.
Програма тренінгу включає лекції, практикуми, індивідуальні консультації з міжнародними експертами, а також виступ з науковою доповіддю на тему.
Важливою є можливість нетворкунгу та обміну досвідом з учасниками з країн-членів BUP щодо проблем сталого розвитку у міждисциплінарному, міжнародному, мультикультурному та регіональному контексті.
Бізнес-сніданок «Інноваційні підходи у підприємницькій діяльності»
Автор Тетяна ЗабаштанськаНа бізнес-сніданок «Інноваційні підходи у підприємницькій діяльності» до Агенції регіонального розвитку Чернігівської області завітала доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Тетяна Забаштанська.
На зустрічі обговорювали інноваційні підходи у підприємницькій діяльності разом з директором Агенції регіонального розвитку Чернігівської області, Юлією Дарницькою, президентом Чернігівської торгово-промислової палати, Костянтином Івановим, координатором Chernihiv.IT кластеру, Ольгою Рись та учасниками проєктів «Бізнес-інкубатор» і «Бізнес-акселератор».
Всі запрошені на бізнес-сніданок надали індивідуальні рекомендації для старту бізнесу учасників Інкубаційної програми від Центру підтримки підприємництва, інновацій і стартапів Чернігівської області.
Вітаємо з отриманням звання Почесного професора НУ «Чернігівська політехніка»!
Автор Тетяна ЗабаштанськаКафедра маркетингу, PR-технологій та логістики вітає доцента кафедри Полковниченко Світлану Олександрівну з отриманням звання Почесного професора Національного університету «Чернігівська політехніка»!
Дякуємо керівництву університету за визнання напрацювань.
Світлана Олександрівна – це приклад наполегливості, цілеспрямованості, що мотивує та надихає науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти!
Шановна Світлано Олександрівно, бажаємо Вам нових перемог і досягнень, напрацювань і звершень, невичерпного джерела натхнення й завзяття, віри в себе та однодумців для реалізації запланованого!
Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»
Автор Тетяна Забаштанська24 грудня 2021 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося Українською Асоціацією Маркетингу в лютому-травні 2021 року.
Модератором Презентації результатів дослідження виступила Анна Вербицька, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».
З вітальним словом до учасників заходу звернулись проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи НУ «Чернігівська політехніка» Ольга Мельник.
З ключовими результатами «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» ознайомила запрошених гостів Тетяна Забаштанська, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, представниця Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких – за допомогою технології eye-tracker.
Серед запрошених учасників були представники місцевої влади, Агенції регіонального розвитку, Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, Туристичного інформаційного центру Чернігівської міської ради, ПрАТ «Берегиня», Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, КП «Зеленбуд», SendPulse, ТОВ «Сільпо-ФУД», ГО «Чернігів Європейський», Туристичного агентства Coral Travel, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
Результати «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» викликали жваве обговорення серед зацікавлених сторін.
Цього тижня пройшов захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
Кваліфікаційні роботи виконані на актуальні маркетингові тематики на матеріалах: ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ», ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА», ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Національного університету «Чернігівська політехніка», ТОВ «Окмі Тур», АТ «БАЗИС», ФК «Десна», АТ КБ «Приватбанк», ФОП Кулик Д.О., ФГ «Хутірське», ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-Авто», Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».
Дякуємо голові екзаменаційної комісії Жидок Вікторії Вікторівні, керуючій регіональним представництвом торговельного агентства «Western Bid» Жидок В.В., доценту, к.е.н., стейкхолдеру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, за професійні коментарі та цікаві запитання.
Бажаємо магістрантам наполегливості, відповідальності в роботі, системності в самовдосконаленні та підвищені кваліфікації, кар’єрного росту у маркетинговій сфері!
18 грудня викладачі та студенти відвідали онлайн #smmforum
Теми форуму:
✅SMM-стратегія: з чого почати, створюючи основу комунікації брендів в соціальних мережах;
✅Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс Моно;
✅Як створювати нестандартні проєкти та боротися з їхніми стандартними проблемами;
✅Продажі легко і в кайф. Як спеціалісту/експерту зробити х3 через особистий блог;
✅Та інші.
Студентів особливо зацікавили теми: «Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс на прикладі Моно». Спікери розповіли як створювався проєкт «Monobeer», які підходи во використовують для своеї роботи.
Результати анкетування здобувачів вищої освіти
Автор Тетяна ЗабаштанськаРезультати анкетування здобувачів вищої освіти:
ОП "Маркетинг" (магістр) - грудень, 2022 р. (гр. ММР-211, ЗММР-211)
ОП "Маркетинг" (магістр) - грудень, 2023 р. (гр. ММР-221)
Анкетування здобувачів вищої освіти:
Маркетингове дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021
Автор Тетяна ЗабаштанськаНауково-педагогічні працівники Кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики разом зі здобувачами вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» з 18 листопада до 8 грудня 2021 року проводили Маркетингове дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021.
Замовником даного дослідження виступив надійний стейхолдер кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики – Управління культури і туризму Чернігівської міської ради.
Офіційні результати Маркетингового дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021 було презентовано 10 грудня 2021 року на стратегічній сесії з напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігів 10 грудня 2021 року.
Більш детальна інформація за результатами дослідження представлена в презентації та за посиланнями:
https://m.gorod.cn.ua/news_135375.html
Важливий етап для початку напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігова виконано при цьому здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в реальних умовах здобули важливі практичні навички ринкових досліджень.
Історія про те, як переплелися три професії: Marketing Automation, Project management і Sales Operations
Автор Тетяна ЗабаштанськаСьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» разом з Chernihiv.IT Education Webinars розбиралися з «Історія про те, як переплелися три професії: Marketing Automation, Project management і Sales Operations».
Вебінар провів Віталій Кравченко, Project Manager at Valtech Ukraine.
На вебінарі розібрали по поличкам складові завдань, що стоять перед кожною професією.
Marketing Process:
- ідентифікація критеріїв клієнта компанії;
- розробка контент плану та стратегії надання контенту;
- написання контенту, кампаній та івентів;
- трекінг активностей та аналіз для подальшого покращення підходів.
Sales Process:
- ідентифікація критеріїв клієнта компанії. Вияв проблеми. Вияв осіб, хто приймає рішення;
- генерування стратегії продажу;
- початок розмови з клієнтом та підштовхування до продажу;
- дотримання тісної взаємодії з клієнтом для контролю його інтересу до наших послуг чи продукту.
Project management:
- вияв проблеми. вияв людей, які приймають рішення;
- які дедлайни? Який бюджет? Який обсяг завдань?
- поточний трекінг статусів завдань;
- контроль якості процесу роботи;
- звіт. Що вивчили? Що покращимо в майбутніх проектах.
Особливість викладеного матеріалу в переважній більшості стосувались ринку В2В.
Ключова порада від Віталія Кравченко Project Manager at Valtech Ukraine – вивчайте англійську щоб зрозуміти написані процеси замовником з метою економії ресурсів та досягнення максимального успіху.
Дякуємо Віталій Кравченко, Project Manager at Valtech Ukraine, за мотивуючу розповідь і цікаву дискусію та Оля Рись, координаторка Chernihiv.IT кластеру, за можливості для відкриття нового!