Дата и время

Публікації

Друже, тобі привіт від нашого студента магістерської програми «Маркетинг» Ігоря Рябченка зі стародавнього міста Марібор, Словенія.

Ігор Рябченко на цей семестр став студентом програми Erasmus+. Він навчається в словенському закладі вищої освіти «University of Maribor», а отримані кредити будуть перезараховані в НУ «Чернігівська політехніка».

Erasmus+ – це програма Європейського Союзу, що підтримує проєкти, партнерства, заходи і мобільність у сфері освіти, професійної підготовки.

Враження Ігоря від навчання в Словенії:

«Це мій перший досвід академічної мобільності і з упевненістю можу сказати, що прожити «день» життя кіношного студента – це того варте. Я вперше подався на Erasmus+ і був відібраний на навчання за кордоном. Коли я про це дізнався, був приємно шокований та вражений. І почався процес підготовки до виїзду.

Зі всіма питаннями, які виникали під час оформлення документів, допомагали співробітники відділу міжнародних зв’язків.

University of Maribor є другим за розміром та віком університетом країни після Люблянського університету. Серед університетів Центральної та Східної Європи він входить у ТОП-20.

Навчання в університеті націлене на самоосвіту. Лекції та туторіали є, але щоб їх зрозуміти, потрібно ефективно попрацювати над підготовкою вдома.

Проживаю я в одномісному номері. У моєму гуртожитку двомісні номери – це максимум, який можна вибрати під час заселення. Ще одна з позитивних сторін – по приїзду видають студентські картки, за допомогою яких можливо користуватися бібліотекою, читальним залом тощо. А матеріально-технічне забезпечення, зокрема бібліотечний фонд – це сотні актуальних наукових праць з маркетингу, менеджменту, економіки, включаючи сучасні видання британської освітньої компанії Pearson, що допомагає в освітньому процесі.

Беріть максимум від кожної можливості».

e-max.it: your social media marketing partner

У рамках членства Університету в Baltic University Programme (BUP) асистент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Наталія Чийпеш взяла участь у 8th BUP PhD Students training «Interdisciplinary - Multicultural – International». Захід відбувся у м. Лодзь (Польща) 24-28 листопада 2021.

Програма тренінгу включає лекції, практикуми, індивідуальні консультації з міжнародними експертами, а також виступ з науковою доповіддю на тему.

Важливою є можливість нетворкунгу та обміну досвідом з учасниками з країн-членів BUP щодо проблем сталого розвитку у міждисциплінарному, міжнародному, мультикультурному та регіональному контексті.

e-max.it: your social media marketing partner

На бізнес-сніданок «Інноваційні підходи у підприємницькій діяльності» до Агенції регіонального розвитку Чернігівської області завітала доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Тетяна Забаштанська.

На зустрічі обговорювали інноваційні підходи у підприємницькій діяльності разом з директором Агенції регіонального розвитку Чернігівської області, Юлією Дарницькою, президентом Чернігівської торгово-промислової палати, Костянтином Івановим, координатором Chernihiv.IT кластеру, Ольгою Рись та учасниками проєктів «Бізнес-інкубатор» і «Бізнес-акселератор».

Всі запрошені на бізнес-сніданок надали індивідуальні рекомендації для старту бізнесу учасників Інкубаційної програми від Центру підтримки підприємництва, інновацій і стартапів Чернігівської області.

e-max.it: your social media marketing partner

Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики вітає доцента кафедри Полковниченко Світлану Олександрівну з отриманням звання Почесного професора Національного університету «Чернігівська політехніка»!

Дякуємо керівництву університету за визнання напрацювань.

Світлана Олександрівна – це приклад наполегливості, цілеспрямованості, що мотивує та надихає науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти!

Шановна Світлано Олександрівно, бажаємо Вам нових перемог і досягнень, напрацювань і звершень, невичерпного джерела натхнення й завзяття, віри в себе та однодумців для реалізації запланованого!

e-max.it: your social media marketing partner

24 грудня 2021 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося Українською Асоціацією Маркетингу в лютому-травні 2021 року.

Модератором Презентації результатів дослідження виступила Анна Вербицька, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».

З вітальним словом до учасників заходу звернулись проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи НУ «Чернігівська політехніка» Ольга Мельник.

З ключовими результатами «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» ознайомила запрошених гостів Тетяна Забаштанська, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, представниця Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких – за допомогою технології eye-tracker.

Серед запрошених учасників були представники місцевої влади, Агенції регіонального розвитку, Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, Туристичного інформаційного центру Чернігівської міської ради, ПрАТ «Берегиня», Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, КП «Зеленбуд», SendPulse, ТОВ «Сільпо-ФУД», ГО «Чернігів Європейський», Туристичного агентства Coral Travel, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Результати «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» викликали жваве обговорення серед зацікавлених сторін.

e-max.it: your social media marketing partner

Цього тижня пройшов захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Кваліфікаційні роботи виконані на актуальні маркетингові тематики на матеріалах: ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ», ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА», ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Національного університету «Чернігівська політехніка», ТОВ «Окмі Тур», АТ «БАЗИС», ФК «Десна», АТ КБ «Приватбанк», ФОП Кулик Д.О., ФГ «Хутірське», ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-Авто», Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».

Дякуємо голові екзаменаційної комісії Жидок Вікторії Вікторівні, керуючій регіональним представництвом торговельного агентства «Western Bid» Жидок В.В., доценту, к.е.н., стейкхолдеру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, за професійні коментарі та цікаві запитання.

Бажаємо магістрантам наполегливості, відповідальності в роботі, системності в самовдосконаленні та підвищені кваліфікації, кар’єрного росту у маркетинговій сфері!

e-max.it: your social media marketing partner
Субота, 18 грудня 2021 19:22

SMMFORUM

Автор

18 грудня викладачі та студенти відвідали онлайн #smmforum

Теми форуму:

SMM-стратегія: з чого почати, створюючи основу комунікації брендів в соціальних мережах;

Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс Моно;

Як створювати нестандартні проєкти та боротися з їхніми стандартними проблемами;

Продажі легко і в кайф. Як спеціалісту/експерту зробити х3 через особистий блог;

Та інші.

Студентів особливо зацікавили теми: «Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс на прикладі Моно». Спікери розповіли як створювався проєкт «Monobeer», які підходи во використовують для своеї роботи.

e-max.it: your social media marketing partner

Науково-педагогічні працівники Кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики разом зі здобувачами вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» з 18 листопада до 8 грудня 2021 року проводили Маркетингове дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021.

Замовником даного дослідження виступив надійний стейхолдер кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики – Управління культури і туризму Чернігівської міської ради.

Офіційні результати Маркетингового дослідження ринку в'їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021 було презентовано 10 грудня 2021 року на стратегічній сесії з напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігів 10 грудня 2021 року.

Більш детальна інформація за результатами дослідження представлена в презентації та за посиланнями:

https://fb.watch/9UFb3-4XdY/

https://m.gorod.cn.ua/news_135375.html

Важливий етап для початку напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігова виконано при цьому здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в реальних умовах здобули важливі практичні навички ринкових досліджень.

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» разом з Chernihiv.IT Education Webinars розбиралися з «Історія про те, як переплелися три професії: Marketing Automation, Project management і Sales Operations».

Вебінар провів Віталій Кравченко, Project Manager at Valtech Ukraine.

На вебінарі розібрали по поличкам складові завдань, що стоять перед кожною професією.

Marketing Process:

- ідентифікація критеріїв клієнта компанії;

- розробка контент плану та стратегії надання контенту;

- написання контенту, кампаній та івентів;

- трекінг активностей та аналіз для подальшого покращення підходів.

Sales Process:

- ідентифікація критеріїв клієнта компанії. Вияв проблеми. Вияв осіб, хто приймає рішення;

- генерування стратегії продажу;

- початок розмови з клієнтом та підштовхування до продажу;

- дотримання тісної взаємодії з клієнтом для контролю його інтересу до наших послуг чи продукту.

Project management:

- вияв проблеми. вияв людей, які приймають рішення;

- які дедлайни? Який бюджет? Який обсяг завдань?

- поточний трекінг статусів завдань;

- контроль якості процесу роботи;

- звіт. Що вивчили? Що покращимо в майбутніх проектах.

Особливість викладеного матеріалу в переважній більшості стосувались ринку В2В.

Ключова порада від Віталія Кравченко Project Manager at Valtech Ukraine – вивчайте англійську щоб зрозуміти написані процеси замовником з метою економії ресурсів та досягнення максимального успіху.

Дякуємо Віталій Кравченко, Project Manager at Valtech Ukraine, за мотивуючу розповідь і цікаву дискусію та Оля Рись, координаторка Chernihiv.IT кластеру, за можливості для відкриття нового!

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 14 з 43

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]