Дата и время

Публікації

У рамках розробки маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» на замовлення Управління культури та туризму Чернігівської міської ради проводиться дослідження ринку в’їзних туристів Чернігова-2021 шляхом опитування серед туристів та гостей міста.

Студенти та студентки освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» проводять опитування "face to face" на Валу, в Антонієвих печерах, торгових центрах, вокзалі, закладах HoReCa.

Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 році.

Електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.

Саме відповіді туристів будуть корисними для розробки подальшої стратегії туризму та розвитку туристичної сфери в цілому!

За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД.

За допомогою розробленої маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова міська влада планує розпочати активні заходи з популяризації нашого міста на теренах України.

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power

e-max.it: your social media marketing partner

Ні, це не диктант, не тестування, і навіть не практична робота. Це натхненні блогери в межах прлєкту #ЯМедіа творять свої тексти

17 листопада відбулося блог-кафе "Копірайтинг у соціальних мережах". Модератор Анна Вербицька ознайомила учасників з основами копірайтингу як інструменту блогера та громадського активіста: способами передачі емоцій у тексті, анти-правилами написання тексту для блогу. На блог-кафе попрактикували відпрацювання навичок використання методу «відцифровання емоцій» та стилістичних прийомів копірайтингу (антитеза, парцеляція, метафора, епітет, персоніфікація, хіаз, алітерація, неологізм).

Серед учасників блог-кафе здобувачі (Єлизавета Отчиченко, Анастасія Мартинович, Анастасія Стеченко, Меланія Шокодько) та викладачі (Ірина Лисенко, Лариса Бабаченко) освітньої програми #бізнес_маркетинг та #інтернет_комунікації.

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки. Координатор проєкту в університеті Людмила Ремньова.

e-max.it: your social media marketing partner

Осінній семестр 2021 Міжнародної школи соціального підприємця IBS від Fil. Dr. Jan-Urban Sandal офіційно відкрито!

За допомогою цієї онлайн-програми мобільності бажаємо новим учасникам плідних дискусій, глобальних знань та позитивних вражень!

e-max.it: your social media marketing partner
Вівторок, 16 листопада 2021 16:55

Клієнтська аналітика

Автор

16 листопада відбулась гостьова лекція в рамках проєкту "Prosvita" від Chernihiv.IT

Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.Kz), з темою "Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Клієнтська аналітика”

Нові знання, інсайти, практичний досвід, і головне - можливість дискусії та діалогу зі спікером

Дякуємо, чекаємо на подальші заплановані зустрічі!

e-max.it: your social media marketing partner
Середа, 17 листопада 2021 05:51

Вітаємо з Днем студента!

Автор
П'ятниця, 12 листопада 2021 15:47

Аудиторний режим

Автор

Відповідно до постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та згідно з наказом ректора від 12.11.2021 № 204:

• з 15.11.2021 дозволено відвідування університету здобувачами вищої освіти;

• з 15.11.2021 до 21.11.2021 продовжено термін організації освітнього процесу в університеті у дистанційній формі відповідно до затвердженого розкладу;

• з 22.11.2021 освітній процес в університеті буде переведено в аудиторний режим відповідно до затвердженого розкладу;

З 22.11.2021 працівники, які не мають документу, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від COVID-19, будуть зобов’язані мати негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або документ про одужання особи від COVID-19 до отримання ними документу про повний курс щеплення.

e-max.it: your social media marketing partner

Представниці кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка» знайомилися з ментором розробки маркетингової стратегії міста Чернігова Галиною Малець в Туристичному інформаційному центрі.

На зустрічі зібралися представники Туристичної ради Чернігова: громадські активісти, науковці та представники ЗМІ для анонсу старту розробки маркетингової стратегії міста Чернігова на 2022-2026 роки.

Робота планується фундаментальна та виважена з врахуванням ринкових запитів та всіх стейхолдерів Чернігова!

e-max.it: your social media marketing partner

Chernihiv.IT Education Webinars тривають!

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» з Тетяною Мороз, Product Manager at SendPulse, розглядали тему «Шлях продакта: розв'язуємо задачу з кінця».

Зустріч була наповнення інсайтами щодо:

- пріоритизації фіч і розвитку продукту;

- особливостей аналізу ринку з врахуванням кейсу «Помилка того, хто вижив»;

- практичного застосування моделі Customer Development;

- Jobs to be done (JTBD) і важливості розуміння, навіщо споживач реально придбає товар, яку роботу наш товар має зробити за користувача;

- North Star Metric (NSM) – метрики полярної зірки для різних платформ локалізації споживача.

Щиро вдячні Chernihiv.IT, в особі Олі Рись, та Тетяні Мороз, Product Manager at Sendpulse, за актуальний контент щодо створення продукту з застосуванням інноваційних методик!

e-max.it: your social media marketing partner

Здобувачі вищої освіти «Освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до вебінару Програми майстер-класів, що спільно проводиться Оргкомітетом 16-го Українського студентського фестивалю реклами та Офіційним Партнером Фестивалю – Проєктом Євросоюзу – Міжнародної Організації Праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

Про анімацію розповідав широко відомий в Україні та за її межами анімаційний продюсер та режисер Дмитро Лінсенбарт.

Ключові меседжи від Дмитра Лінсенбарта:

- на сьогодні анімація актуальна та популярна в світі;

- глобальний ринок анімаційних продуктів співвимірний із місткістю ринку нафтопродуктів;

- Україна знаходиться на початковому етапі розвитку ринку анімаційних продуктів;

- варто створювати актуальний анімаційний контент не тільки для України, а й для міжнародного ринку;

- аніматор – це людина творча, грамотна, працелюбна та рішуча.

Дякуємо модератору вебінару, координатору 16-го Українського студентського фестивалю реклами, професору Євгену Вікторовичу Ромату!

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 28 жовтня 2021 23:11

Маркетинг дестинацій

Автор

У рамках тижня ННІ економіки НУ «Ченігівська політехніка» долучилися зі здобувачами вищої освіти гр. МР-201 до заходу, організованого Управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради, «Роль Регіональної туристичної асоціації у просуванні регіону».

Професіоналізм спікерів надихає!

Зокрема Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України, детально розкрив головні напрямки діяльності Організацій з маркетингу дестинацій:

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 19 з 47

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]