Дата и время

Публікації

Вітаємо студентів НУ «Чернігівська політехніка» з Міжнародним днем студента! Нехай всі ваші мрії здійсняться, а плани легко реалізуються!

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 29 листопада 2019 20:00

Запрошуємо

Автор

Запрошуємо на «Рекламний полігон»!

 

Бренд Фокстрот та його співзасновник Валерій Маковецький разом зі Спілкою рекламістів України запрошують українських здобувачів вищої освіти позмагатися у рамках креатив-батлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).

 

З 2016 року Рекламний Полігон (формат-хакатон) є самостійним проектом, в якому збірні студентські команди вишів (від 4 до 9 учасників) за 48 годин мають розробити рекламну продукцію. У рамках хакатону партнер проєкту – Фокстрот – започаткував для здобувачів окрему номінацію «ЗаЧЕКінься у білих!», згідно з якою необхідно буде підготувати соціальну рекламу відповідно до брифу партнера.

e-max.it: your social media marketing partner

       З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) серед учасників освітнього процесу, відповідно до наказу ректора від 01.10.2020 № 60 «Про тимчасове переведення навчального процесу на дистанційну форму» з 05.10.2020 по 16.10.2020 навчальний процес у НУ «Чернігівська політехніка» для здобувачів вищої освіти денної форми навчання ступеню бакалавр (2-4 курси), магістр (всі курси) та доктор філософії (всі курси) переводиться на дистанційну форму навчання.

      Заняття зі здобувачами 1-го курсу освітнього ступеню бакалавр будуть проводитися аудиторно згідно затвердженого розкладу занять

e-max.it: your social media marketing partner
Понеділок, 28 вересня 2020 15:26

Науковий пікнік

Автор

Вже стало доброю традицією участь кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики разом з дружньою родиною НУ «Чернігівська політехніка» у «Науковому пікніку» в сквері ім. Богдана Хмельницького м. Чернігова.

Тепла погода у поєднанні з інтерактивними квестами допомагали інформувати жителів та гостей нашого стародавнього міста з перевагами роботи маркетолога та вдалими кейсами.

Запрошуємо всіх гостей здобувати освіту в найкращій альма-матер НУ «Чернігівська політехніка» та відвідувати наше чудове стародавнє місто!

e-max.it: your social media marketing partner

Здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в рамках програми «Нові Медіа» (NEW MEDIA)» разом з тренером Забаштанською Т.В. переглянули фільм «NEW MEDIA або як стати відеоблогером».

Автор фільму – український режисер Юрій Кочкаров розкриває важливість відеоблогерства як сучасного інструменту розбудови громадянського суспільства в Україні. У фільмі також розповідається про особливості створення відео для блогу:

e-max.it: your social media marketing partner

Викладачі та студенти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до обговорення антитрендів та трендів соціальних мереж 2020.

Дискутуючи про тренди соцмереж 2020 зрозуміли, що найважливішим є пошук своєї унікальності, а не просто сліпе копіювання модних закордонних візуальних тенденцій. Тим, хто починає реалізовувати себе як блогер, хочемо побажати прислухатися до думки своєї аудиторії та не боятися креативних експериментів.

А в освітній програмі «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» комплексний курс SMM є частиною навчального плану.

Запрошуємо опанувати необхідні інструменти створення, розвитку та просування бізнесу.

Проєкт «Together We Can» мотивує присвятити літній відпочинок саморозвитку та блогерству. Натхнення вам та вдячних читачів!

e-max.it: your social media marketing partner

   Актуальна тематика дискримінаційної реклами розглядалась на блог-кафе «Дискримінаційна реклама: погляд блогера» в рамках реалізації проєкту NEW MEDIA. Модераторки: Анна Вербицька та Тетяна Забаштанська.

   Зважаючи на вплив засобів масової інформації, що відображують повсякденне життя і формують розуміння гендеру в суспільстві, засоби масової інформації відіграють важливу роль у побудові – або деконструкції – гендерної рівності♀️♂️. У процесі функціонування інформаційного суспільства рекламна індустрія відіграє важливу роль у медіа просторі. Реклама є дуже потужною формою соціальної комунікації, пропонуючи концентрований набір образів і ідей, що апелюють до емоцій людей і, тим самим, формують їх цінності, ставлення і розуміння світу. Таким чином, боротьба з дискримінацією за ознакою статі в рекламі є центральною складовою зусиль для досягнення гендерної рівності.

   Учасники блог-кафе, серед яких студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Пікуль Єлизавета та Коваль Олена, запекло дискутували, щодо наявності ознак дискримінації у представлених зразках реклами.

   Всі відповідально та креативно поставились до виконання практичного завдання щодо перероблення зразків рекламної продукції, що носили дискримінаційний характер на рекламу, яка відповідає як Закону України «Про рекламу», так і нормам Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі.

✅Важливо, що перевірку дотримання рекламодавцями стандарту щодо заборони дискримінаційної реклами за ознакою статі здійснює Індустріальний гендерний комітет з реклами за зверненнями громадян, громадських організацій та Державної продовольчої служби України. 

❗Якщо ви виявите дискримінаційну рекламу в Чернігові, то звертайтесь до Чернігівського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами за телефоном +38(063)9813458. 

   Проэкт «NEW MEDIA» реалізується у співпраці з Вільнюським університетом, ГО «Фундація Прав Людини» та фінансується коштами Міністерства Закордонних Справ Литовської Республіки.

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 18 червня 2020 18:32

Як стати блогером?

Автор

Активними учасницями тренінгу «Блогерство» в рамках проєкту «NEW MEDIA» стали здобувачки вищої освіти спеціальності «Маркетинг»: Васюта Яна, Герасімчук Марія, Здор Яніна, Пікуль Ліза, Сябро Анастасія, Уварова Аліна з Забаштанською Тетяною, доцентом кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики.

Сертифіковані тренери: Ємець Наталія, Базилевич Володимир та Мехед Дмитро розповіли про особливості блогерсва:

e-max.it: your social media marketing partner

У березні 2020 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та економічна політика».

На конкурс надійшло 69 студентських наукових робіт із 43 закладів вищої освіти України. Із них 17 робіт, представлених 13 ЗВО, відзначено дипломами переможців.

Серед переможців – здобувачі вищої освіти бакалаврського рівня спеціальності 075 «Маркетинг» Красій Аліна (МР-161) та Мурай Альона (МР-171), які нагороджені дипломом ІІІ ступеня за роботу «Реалізація потенціалу України на європейському ринку туристичних послуг».

Щиро вітаємо дівчат та їх керівника - доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Полковниченко Світлану Олександрівну і бажаємо підкорення нових вершин у науковій сфері!

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 19 з 44

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]