Першокурсники відвідали інноваційний простір Peremoha Lab
Автор Iryna Lysenko2 жовтня студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках кураторської години відвідали екскурсію до СК «Перемога», де знаходиться мейкерський простір Peremoha Lab при Центрі розвитку стартапів та інновацій Національного університету «Чернігівська політехніка».
Студенти мали нагоду ознайомитися з високотехнологічним обладнанням, яке використовується в Peremoha Lab: 3D-принтери, плотери, лазерний різак, екструдери, шредер для переробки пластику, готовими виробами, які створені за допомогою цих технологій. Ця екскурсія не тільки розширила знання про екологію та новітні технології, а й надихнула на власні проекти.
27 вересня 2024 року на базі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики відбулося обговорення освітніх програм першого (бакалаврського) рівня «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» та другого (магістерського) рівня «Маркетинг».
Зустріч була присвячена регулярному моніторингу, перегляду та вдосконаленню освітніх програм для забезпечення високого рівня освітніх послуг та створення ефективного освітнього середовища для здобувачів вищої освіти.
Гаранти програм – завідувач кафедри, д.е.н., професор Хоменко І.О. (ОП «Маркетинг») та к.е.н., доцент Бабаченко Л.В. (ОП «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації») – представили учасникам основні аспекти програм: мету, фокус, компетентності, результати навчання та структурно-логічну схему вивчення дисциплін.
До обговорення долучилися проєктні групи ОП, науково-педагогічні працівники кафедри, здобувачі вищої освіти, представники студентської ради ННІ бізнесу, економіки та адміністрування, випускники програм, а також роботодавці.
Роботодавці, які долучилися до заходу щодо обговорення освітніх програм:
- Москаленко Анатолій – директор Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, доктор економічних наук, професор, член-кореспондент НААН, заслужений економіст України;
- Ворожко Євген – директор Чернігівського відділення ПрАТ «АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА»;
- Захарін Андрій – комерційний директор ТОВ «Сіверспорт»;
- Жерибор Андрій Іванович – начальник регіонального відділення в м. Чернігів Банк Південний;
- Леся Неволько – керівниця департаменту PR та комунікацій ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ»;
- Юлія Кононенко – начальник відділу маркетингу ПЕТ Технолоджиз;
- Ірина Прокопенко – HR-менеджер ПЕТ Технолоджиз.
Активну участь в обговоренні прийняли випускники спеціальності «Маркетинг»:
- Селех Дмитро – інтернет-маркетолог;
- Красій Аліна – менеджер з маркетингу ТОВ «АЛЬТЕП.КОМ»;
- Пікуль Єлизавета – керівник секції проєктного маркетингу департаменту маркетингу ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ».
Під час обговорення стейкхолдери відзначили переваги програм та надали рекомендації для їх подальшого вдосконалення.
Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь, цінні ідеї та внесок у підвищення якості вищої освіти!
Тренінг з опанування цифрових інструментів для ведення сімейних бюджетів
Автор Iryna LysenkoУ рамках вивчення дисципліни «Основи ринкової економіки» 4 жовтня 2024 року студенти групи МР-241 Національного університету "Чернігівська політехніка" разом із д.е.н., проф. Хоменко І.О. взяли участь у спеціалізованому тренінгу з цифрового управління сімейним бюджетом. Захід проведено Центром бізнес-консультування Чернігівської області.
Основною метою тренінгу стало підвищення рівня фінансової грамотності студентів та розвиток практичних навичок у сфері особистого фінансового планування з використанням сучасних цифрових технологій.
Після завершення курсу учасники та учасниці:
- освоїли роботу з різними фінансовими додатками для ефективного бюджетування;
- набули практичних навичок аналізу та моніторингу особистих доходів і витрат;
- суттєво розширили свої знання у сфері фінансової грамотності.
Участь у тренінгу "Вдосконалюй свій бізнес. Маркетинг"
Автор Iryna LysenkoПротягом 23-24 вересня 2024 року завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістки , д.е.н., пофесор Хоменко Інна Олександрівна та магістр гр. ММР-241 Немчик Вікторія брали участь у тренінгу "Вдосконалюй свій бізнес. Маркетинг".
Активна спільнота мікробізнесу Чернігівщини, які вже мають бізнес або тільки розпочинають власну справу та прагнуть знайти нові ідеї і рішення для залучення клієнтів та зміцнення свого бренду розбудовували маркетингову стратегію на другому тренінгу навчального курсу від Центру ділового та інформаційного консультування. Тренінг розроблений на основі програми Міжнародної організації праці (ILO), яка активно впроваджується в багатьох країнах світу. Це унікальна можливість для підприємців, які хочуть вдосконалити свій бізнес і побудувати ефективну маркетингову стратегію.
В результаті учасники опанували інструменти для розробки дієвої маркетингової стратегії і нові підходи до залучення клієнтів та розвитку бізнесу та отримали практичні знання для вдосконалення власних підприємницьких навичок.
17 травня 2024 року відбулась гостьова лекція регіональної представниці компанії Western Bid, к.е.н., доцента Жидок Вікторії на тему «Просування на міжнародних торгових майданчиках: міфи та реальність».
Здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» ознайомилися з діяльністю компанії Western Bid, особливостями ведення електронної комерції на міжнародних торгових майданчиках; дізналися які принципи лежать в основі роботи маркетплейсів, розібрали види, переваги та недоліки різних торгових майданчиків.
Дякуємо за цікаву, інформаційно насичену лекцію! Це чудова можливість для здобувачів вищої освіти дізнатися більше про сучасні тенденції в сфері електронної комерції.
Віртуальний обмін: зустріч студентів НУ «Чернігівська політехніка», Національного транспортного університету та Державногоуніверситету інфраструктури та технологій з іноземним лектором на тему «Реверсна логістика»
10 вересня 2024 року для студентів освітніх програм «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», «Менеджмент креативних індустрій та соціальних інновацій» відбулася гостьова лекція закордонного викладача та науковця, д-ра Тараса Бондаренко, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (м. Люблін, Польща), на тему «Реверсна логістика» в рамках віртуального обміну між студентами Національного університету «Чернігівська політехніка», Національного транспортного університету та Державногоуніверситету інфраструктури та технологій.
У рамках підписання партнерської угоди про співпрацю та приєднання до Міжнародної мережі віртуальних молодіжних бізнес-хабів при кафедрі маркетингу, PR-технологій та логістики створено Віртуальний хаб бізнес-маркетингу та інтернет-комунікацій.
Ініціативу реалізовано в межах грантового проєкту Еразмус+ «Міжнародна мережа віртуальних молодіжних бізнес-хабів» VEHUB4YOU, що співфінансується Європейським Союзом. Проєкт реалізується командами з:
• Університету Фоджа (Італія).
• Університету прикладних наук RISEBA (Латвійська Республіка).
• Київського національного університету технологій та дизайну.
• Мінгячевірського державного університету (Азербайджанська Республіка).
• Київського молодіжного освітньо-навчального центру KETY (Україна).
• Міжнародної громадської організації «Інститут соціально-економічних ініціатив (ІСЕІ)» (Україна).
• Проєкт реалізується за підтримки Міністерства освіти і науки України.
Створений бізнес-хаб має на меті:
• Забезпечити платформу для обміну досвідом здобувачів вищої освіти та молодих підприємців.
• Сприяти розвитку підприємницьких навичок.
• Підтримувати створення власних бізнес-проєктів за допомогою досвідчених експертів та менторів.
Серед завдань хабу:
• Розвиток інноваційних підходів до бізнес-освіти.
• Просування неформальної освіти.
• Підтримка міжнародних віртуальних обмінів.
Лекція д-ра Тараса Бондаренко з Університету Марії Кюрі-Склодовської (м. Люблін, Польща) на тему «Реверсна логістика»:
• Поглибила знання здобувачів вищої освіти щодо здійснення логістичної діяльності.
• Сприяла обміну досвідом між студентами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка», студентами кафедри транспортного права та логістики Національного транспортного університету та студентами кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Державного університету інфраструктури.
• Надала інформацію щодо оптимізації логістичних бізнес-процесів.
10 вересня 2024 року для студентів освітніх програм «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», «Менеджмент креативних індустрій та соціальних інновацій» відбулася гостьова лекція закордонного викладача та науковця, д-ра Тараса Бондаренко, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (м. Люблін, Польща), на тему «Реверсна логістика» в рамках віртуального обміну між студентами Національного університету «Чернігівська політехніка», Національного транспортного університету та Державногоуніверситету інфраструктури та технологій.
Завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор
- Відповідальна за міжнародну діяльність
- Гарант освітньої програми «Маркетинг»
Наукові профілі:
https://orcid.org/0000-0002-0839-4636
https://scholar.google.com.ua/citations?user=4yw6lbUAAAAJ
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57226874142
https://www.webofscience.com/wos/author/record/F-3881-2014
Дисципліни: маркетинг, стартап, стратегічне управління, основи ринкових досліджень, міжнародна економіка, основи мікро- та макроекономіки
Сфера наукових інтересів: маркетинг, стратегічне управління, міжнародна економіка, стартапи, бізнес-моделі підприємств
У рамках підписання партнерської угоди про співпрацю та приєднання до Міжнародної мережі віртуальних молодіжних бізнес-хабів при кафедрі маркетингу, PR-технологій та логістики створено Віртуальний хаб бізнес-маркетингу та інтернет-комунікацій.
Ініціативу реалізовано в межах грантового проєкту Еразмус+ «Міжнародна мережа віртуальних молодіжних бізнес-хабів» VEHUB4YOU, що співфінансується Європейським Союзом та реалізується проєктними командами Університету Фоджа (Італія), Університету прикладних наук RISEBA (Латвійська Республіка), Київського національного університету технологій та дизайну, Мінгячевірського державного університету (Азербайджанська Республіка), Київського молодіжного освітньо-навчального центру KETY (Україна), Міжнародної громадської організації «Інститут соціально-економічних ініціатив (ІСЕІ)» (Україна) за підтримки Міністерства освіти і науки України.
Створений бізнес-хаб має на меті забезпечити платформу для обміну досвідом здобувачів вищої освіти, молодих підприємців, сприяти розвитку підприємницьких навичок та створенню власних бізнес-проєктів за підтримки досвідчених експертів та менторів. Серед завдань хабу: розвиток інноваційних підходів до бізнес-освіти, просування неформальної освіти та підтримка міжнародних віртуальних обмінів.
Дорогі студенти! Щиро вітаємо вас з початком нового навчального року!
Ми раді, що ви обрали саме нашу спеціальність «Маркетинг» з освітньою програмою «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації». Це буде незабутній рік, сповнений нових можливостей!
Особливі вітання для наших першокурсників! Вітаємо вас у світі маркетингу! Попереду безліч цікавих проєктів, нових знань і незабутніх моментів. Ми впевнені, що цей рік допоможе вам знайти своє місце в динамічному світі бізнесу.
Бажаємо всім студентам натхнення, успіхів і невичерпного бажання втілювати свої мрії в життя. З нетерпінням чекаємо на ваші досягнення!
Сьогодні ми хочемо поділитися з вами важливою подією. Підсумком навчання на третьому курсі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» є створення та захист власних бізнес-планів!
Кожен проєкт - це окрема історія успіху, натхнення та невпинної праці. Ми пишаємося нашими студентами, які втілили свої ідеї та готові підкорювати світ бізнесу!
Презентовані бізнес-плани:
Аліна Маркович - Івент-агенція «Pulse Production»
Анастасія Мартинович - «Nutri Boost Express» Доставка раціонів харчування
Антон Мельник - Ресторан «La Gourmet restaurant»
Ліза Отчиченко - SMM-агенція Єлизавети Отчиченко
Анна Василенко та Діана Бурковська - Салон краси GIRLS
Анастасія Арапін - кав’ярня «New York круассан»
Софія Литвиненко - Шоурум нижньої жіночої білизни «Intini»
Владислав Єгоров - Рок-гурт «ZooPunk» (продюсування)
Руслана Бендик - Майстерня швейних послуг «Atelier»
Анастасія Костирко - Шоурум одягу та взуття «Pull & Bear Outlet»
Меланія Шокодько - Пекарня «Бібліотека смаків»
Анна Ясінська - Книжковий магазин «READ ME»
Анастасія Стеченко - Інтернет-магазин «Тvoi prykrasy ua»
Анастасія Могилевиць - Кав’ярня «Belgian Waffles»
Роботу над своїми бізнес-ідеями студенти зможуть продовжити наступного навчального року в межах дисципліни «Бізнес-аналітика»
Викладач-ментор – Валентина Москаленко.











