Новини (446)
Сьогодні ми хочемо поділитися з вами важливою подією. Підсумком навчання на третьому курсі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» є створення та захист власних бізнес-планів!
Кожен проєкт - це окрема історія успіху, натхнення та невпинної праці. Ми пишаємося нашими студентами, які втілили свої ідеї та готові підкорювати світ бізнесу!
Презентовані бізнес-плани:
Аліна Маркович - Івент-агенція «Pulse Production»
Анастасія Мартинович - «Nutri Boost Express» Доставка раціонів харчування
Антон Мельник - Ресторан «La Gourmet restaurant»
Ліза Отчиченко - SMM-агенція Єлизавети Отчиченко
Анна Василенко та Діана Бурковська - Салон краси GIRLS
Анастасія Арапін - кав’ярня «New York круассан»
Софія Литвиненко - Шоурум нижньої жіночої білизни «Intini»
Владислав Єгоров - Рок-гурт «ZooPunk» (продюсування)
Руслана Бендик - Майстерня швейних послуг «Atelier»
Анастасія Костирко - Шоурум одягу та взуття «Pull & Bear Outlet»
Меланія Шокодько - Пекарня «Бібліотека смаків»
Анна Ясінська - Книжковий магазин «READ ME»
Анастасія Стеченко - Інтернет-магазин «Тvoi prykrasy ua»
Анастасія Могилевиць - Кав’ярня «Belgian Waffles»
Роботу над своїми бізнес-ідеями студенти зможуть продовжити наступного навчального року в межах дисципліни «Бізнес-аналітика»
Викладач-ментор – Валентина Москаленко.
Проєкт EU4Youth «Відновлення через соціальне підприємництво»
Автор Тетяна ЗабаштанськаСтуденти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» взяли участь у проєкті EU4Youth «Відновлення через соціальне підприємництво».
Дарина Кондратенко, Станіслав Сучок та Олексій Долинець завершили навчальну програму з підприємництва «Відновлення через соціальне підприємництво» в межах міжнародного проєкту EU4Youth «Building Back Better Through Social Entrepreneurship», яка розвиває ключові підприємницькі навички, необхідні для ефективного управління соціальними підприємствами. На півфіналі презентували проєкт соціального підприємства «Care4U”.
Ініціатива працює за підтримки Європейського Союзу, Міністерства закордонних справ Литви та інших партнерських організацій. Проєкт EU4Youth «Відновлення через соціальне підприємництво» має на меті надати більше 2100 молодим людям в Україні, Молдові та Грузії інструменти, необхідні для стимулювання впливу на суспільство та економічні перетворення всередині своїх націй.
Міжнародний конкурс студентських наукових робіт у 2023-2024 н.р.
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗа результатами Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт у 2023-2024 навчальному році за спеціальністю 073 «Менеджмент», проведеного на базі Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, спеціальності 075 «Маркетинг» Артеменко Катерина в партнерстві з студенткою Університету Санкт-Галлену Аліксійчук Анастасією нагороджена Дипломом IІ ступеня.
Наукова робота Артеменко К.Т. та Аліксійчук А.О. на тему «Assessment of the state and prospects of the tourist business of Ukraine during the war and post-war periods» виконана під керівництвом к.е.н., доцента, доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Москаленко Валентини Анатоліївни, яка нагороджена Почесною грамотою за підготовку переможця Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт.
Конкурс відбувся за підтримки Міністерства освіти і науки України, під патронатом Національної комісії України у справах ЮНЕСКО.
Розширюємо партнерські звʼязки для реалізації програми цифрового менторства у рамках міжнародного проєкту Erasmus+ PROMENT
Починаємо співпрацю з «Wooden Page». Ця співпраця відкриває унікальні можливості для студентів спеціальності «Маркетинг» отримати практичний досвід в SMM під менторством власниці компанії.
Що це означає для студентів?
Починаючи з цього семестру, студенти зможуть пройти літню практику на базі «Wooden Page”, виконуючи завдання з просування бренду в соціальних мережах.
Менторство від власниці “Wooden Page”
Ключовою особливістю цієї програми є безпосереднє менторство від керівниці. Її досвід стане безцінним джерелом знань для студентів. Ментора буде супроводжувати кожного студента, надаючи рекомендації, оцінюючи їх роботу та допомагаючи розвивати маркетингові цифрові навички.
17 травня 2024 року відбулась гостьова лекція регіональної представниці компанії Western Bid, к.е.н., доцента Жидок Вікторії на тему «Просування на міжнародних торгових майданчиках: міфи та реальність».
Здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» ознайомилися з діяльністю компанії Western Bid, особливостями ведення електронної комерції на міжнародних торгових майданчиках; дізналися які принципи лежать в основі роботи маркетплейсів, розібрали види, переваги та недоліки різних торгових майданчиків.
Дякуємо за цікаву, інформаційно насичену лекцію! Це чудова можливість для здобувачів вищої освіти дізнатися більше про сучасні тенденції в сфері електронної комерції.
Студенти 2-го курсу спеціальності «Маркетинг», Станіслав Сучок та Дарина Кондратенко під керівництвом, к.е.н., доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Рябової Тетяни Анатоліївни взяли участь у XI Міжнародному фестивалі соціальної реклами «Інший погляд» в Києві.
Фестиваль, організований громадською організацією «Молодіжний центр ефективних комунікацій». Місія проєкту - презентувати погляд молоді на соціально значущі проблеми та запропонувати шляхи їх вирішення через соціальну рекламу.
ХІV Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених «ЮНІСТЬ НАУКИ – 2024»
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ рамках ХІV Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених «ЮНІСТЬ НАУКИ – 2024» 25 квітня 2024 р. відбулося засідання секції «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі».
З вітальним словом до студентів звернулася директор ННІ економіки Аліна Олександрівна Пінчук.
Студенти представили результати власних наукових розвідок:
Бузюн Дмитро Сергійович, магістрант, гр.ММР-231
ЯК ПОЄДНАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ МОЖЕ ЗНИЗИТИ ВИТРАТИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ І ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ
Артеменко Катерина Тарасівна, Стригун Руслана Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІЙНОГО ПОПИТУ В СЕРЕДОВИЩІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ ЧЕРНІГІВЩИНИ НА 2024 РІК
Немчик Вікторія Валеріївна, Вольницька Світлана Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРИ ВИБОРІ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Попова Ірина В, Карташ Марія Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВІДГУКІВ НА ТОВАР ПРИ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ ОНЛАЙН
Коровінченко Марія Сергіївна, Гавриш Надія Олександрівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-202
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРО КУПІВЛЮ НА ПЛАТФОРМІ «РОЗЕТКА»
Зощенко Вероніка Валеріївна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-221
ПОСЛУГИ ПОШТОВО-ЛОГІСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ – ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Сучок Станіслав Олександрович, здобувач вищої освіти, гр. МР-221
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ КОМПАНІЇ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
Макарцева Юлія Вадимівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ УКРАЇНИ
Титаренко Катерина Василівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Гумарова Софія Рафаелівна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-231
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РИНКУ ЛОГІСТИКИ
Житник Дарина Андріївна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-222
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ЗАКЛАДАМИ ГОТЕЛЬНОЇ СФЕРИ
Кочерга Дар’я Олександрівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ІВЕНТ-ІНДУСТРІЮ
Дякуємо доповідачам та їх науковим керівникам за змістовні доповіді, а всім учасникам – за змістовну дискусію.
Технологічні рішення у роботі з пам'яттю. Участь студентів у хакатоні
Автор Тетяна Забаштанська4 квітня в Національному університеті «Чернігівська політехніка» був проведений хакатон-конкурс для студентів з розробки цифрових проєктів пам’яті за підтримки фонду “Партнерство задля стійкості України» (ФПСУ), який реалізує проєкти, в першу чергу, на деокупованих і прифронтових територіях, спрямовані на посилення стійкості України перед лицем російської агресії.
Студенти презентували свої проєкти пам’яті про події російського вторгнення на Чернігівщині: від завданої шкоди та меморіалізації загиблих до особистих історій людей та тварин, гумору воєнного часу. Команда студентів освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» презентувала проєкт «MyWarMemories”. Розробка проєкту виконувалася за матеріалами проведених гостьових лекцій від вітчизняних та закордонних експертів. Студенти також отримали підтримку менторів.
Дякуємо організаторам проєкту за новий досвід!
Нещодавно, для студентів НУ "Чернігівська політехніка" компанія AB InBev Efes Ukraine провела презентацію та розповіла про свою діяльність. На даний час AB InBev Efes є одним із лідерів українського пивоварного ринку та спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev, а також найбільшої пивоварної компанії Туреччини Anadolu Efes.
На території України компанія має 3 броварні: в Чернігові, Миколаєві та Харкові та 5 офісів: Центральній офіс, Бізнес Сервіс Центр та 3 регіональних офіси продажів.
До зустрічі долучились викладачі та здобувачі вищої освіти спеціальностей "Маркетинг", "Менеджмент", "Підприємництво та торгівля".
Спікери поділились зі студентами інформацією про основи управління логістикою на харчовому підприємстві, розкрили основні правила логістичного процесу, проговорили основні KPI, поділилися інформацією про управління точністю запасів та управління витратами, розповіли про управління ланцюгами поставок.
Шунько Зоя Олександрівна - старший менеджер з логістики Чернігівської броварні, Мінєєва Олександра Сергіївна - майстер з управління активами, а також Шупіло Богдан Сергійович разом з учасниками зустрічі обговорили види матеріалів котрі використовуються у виробництві нашої продукції їх плюси та мінуси. Подискутували на тему маркетингу та візуальної привабливості продукції в різних форматах упаковок.
Студенти та викладачі мали можливість поставити запитання та дізнаватись більше про діяльність компанії, її стратегії та інноваційні підходи у пивоварній галузі.
Взаємодія з представниками AB InBev Efes дозволила студентам отримати унікальний огляд на сучасні тенденції та перспективи розвитку у цій галузі. Така взаємодія з професіоналами допомогла здобувачам вищої освіти отримати цінний практичний досвід і переглянути теоретичні знання у контексті реального бізнесу.