Новини (414)
Розширюємо партнерські звʼязки для реалізації програми цифрового менторства у рамках міжнародного проєкту Erasmus+ PROMENT
Починаємо співпрацю з «Wooden Page». Ця співпраця відкриває унікальні можливості для студентів спеціальності «Маркетинг» отримати практичний досвід в SMM під менторством власниці компанії.
Що це означає для студентів?
Починаючи з цього семестру, студенти зможуть пройти літню практику на базі «Wooden Page”, виконуючи завдання з просування бренду в соціальних мережах.
Менторство від власниці “Wooden Page”
Ключовою особливістю цієї програми є безпосереднє менторство від керівниці. Її досвід стане безцінним джерелом знань для студентів. Ментора буде супроводжувати кожного студента, надаючи рекомендації, оцінюючи їх роботу та допомагаючи розвивати маркетингові цифрові навички.
17 травня 2024 року відбулась гостьова лекція регіональної представниці компанії Western Bid, к.е.н., доцента Жидок Вікторії на тему «Просування на міжнародних торгових майданчиках: міфи та реальність».
Здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» ознайомилися з діяльністю компанії Western Bid, особливостями ведення електронної комерції на міжнародних торгових майданчиках; дізналися які принципи лежать в основі роботи маркетплейсів, розібрали види, переваги та недоліки різних торгових майданчиків.
Дякуємо за цікаву, інформаційно насичену лекцію! Це чудова можливість для здобувачів вищої освіти дізнатися більше про сучасні тенденції в сфері електронної комерції.
Студенти 2-го курсу спеціальності «Маркетинг», Станіслав Сучок та Дарина Кондратенко під керівництвом, к.е.н., доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Рябової Тетяни Анатоліївни взяли участь у XI Міжнародному фестивалі соціальної реклами «Інший погляд» в Києві.
Фестиваль, організований громадською організацією «Молодіжний центр ефективних комунікацій». Місія проєкту - презентувати погляд молоді на соціально значущі проблеми та запропонувати шляхи їх вирішення через соціальну рекламу.
ХІV Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених «ЮНІСТЬ НАУКИ – 2024»
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ рамках ХІV Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених «ЮНІСТЬ НАУКИ – 2024» 25 квітня 2024 р. відбулося засідання секції «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі».
З вітальним словом до студентів звернулася директор ННІ економіки Аліна Олександрівна Пінчук.
Студенти представили результати власних наукових розвідок:
Бузюн Дмитро Сергійович, магістрант, гр.ММР-231
ЯК ПОЄДНАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ МОЖЕ ЗНИЗИТИ ВИТРАТИ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ І ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ
Артеменко Катерина Тарасівна, Стригун Руслана Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІЙНОГО ПОПИТУ В СЕРЕДОВИЩІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ ЧЕРНІГІВЩИНИ НА 2024 РІК
Немчик Вікторія Валеріївна, Вольницька Світлана Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРИ ВИБОРІ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Попова Ірина В, Карташ Марія Олегівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-201
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВІДГУКІВ НА ТОВАР ПРИ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ ОНЛАЙН
Коровінченко Марія Сергіївна, Гавриш Надія Олександрівна, здобувачки вищої освіти, гр. МР-202
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ ПРО КУПІВЛЮ НА ПЛАТФОРМІ «РОЗЕТКА»
Зощенко Вероніка Валеріївна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-221
ПОСЛУГИ ПОШТОВО-ЛОГІСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ – ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Сучок Станіслав Олександрович, здобувач вищої освіти, гр. МР-221
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ КОМПАНІЇ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
Макарцева Юлія Вадимівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ УКРАЇНИ
Титаренко Катерина Василівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Гумарова Софія Рафаелівна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-231
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РИНКУ ЛОГІСТИКИ
Житник Дарина Андріївна, здобувачка вищої освіти, гр.МР-222
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ЗАКЛАДАМИ ГОТЕЛЬНОЇ СФЕРИ
Кочерга Дар’я Олександрівна, здобувачка вищої освіти, гр. МР-231
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ІВЕНТ-ІНДУСТРІЮ
Дякуємо доповідачам та їх науковим керівникам за змістовні доповіді, а всім учасникам – за змістовну дискусію.
Технологічні рішення у роботі з пам'яттю. Участь студентів у хакатоні
Автор Тетяна Забаштанська4 квітня в Національному університеті «Чернігівська політехніка» був проведений хакатон-конкурс для студентів з розробки цифрових проєктів пам’яті за підтримки фонду “Партнерство задля стійкості України» (ФПСУ), який реалізує проєкти, в першу чергу, на деокупованих і прифронтових територіях, спрямовані на посилення стійкості України перед лицем російської агресії.
Студенти презентували свої проєкти пам’яті про події російського вторгнення на Чернігівщині: від завданої шкоди та меморіалізації загиблих до особистих історій людей та тварин, гумору воєнного часу. Команда студентів освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» презентувала проєкт «MyWarMemories”. Розробка проєкту виконувалася за матеріалами проведених гостьових лекцій від вітчизняних та закордонних експертів. Студенти також отримали підтримку менторів.
Дякуємо організаторам проєкту за новий досвід!
Нещодавно, для студентів НУ "Чернігівська політехніка" компанія AB InBev Efes Ukraine провела презентацію та розповіла про свою діяльність. На даний час AB InBev Efes є одним із лідерів українського пивоварного ринку та спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev, а також найбільшої пивоварної компанії Туреччини Anadolu Efes.
На території України компанія має 3 броварні: в Чернігові, Миколаєві та Харкові та 5 офісів: Центральній офіс, Бізнес Сервіс Центр та 3 регіональних офіси продажів.
До зустрічі долучились викладачі та здобувачі вищої освіти спеціальностей "Маркетинг", "Менеджмент", "Підприємництво та торгівля".
Спікери поділились зі студентами інформацією про основи управління логістикою на харчовому підприємстві, розкрили основні правила логістичного процесу, проговорили основні KPI, поділилися інформацією про управління точністю запасів та управління витратами, розповіли про управління ланцюгами поставок.
Шунько Зоя Олександрівна - старший менеджер з логістики Чернігівської броварні, Мінєєва Олександра Сергіївна - майстер з управління активами, а також Шупіло Богдан Сергійович разом з учасниками зустрічі обговорили види матеріалів котрі використовуються у виробництві нашої продукції їх плюси та мінуси. Подискутували на тему маркетингу та візуальної привабливості продукції в різних форматах упаковок.
Студенти та викладачі мали можливість поставити запитання та дізнаватись більше про діяльність компанії, її стратегії та інноваційні підходи у пивоварній галузі.
Взаємодія з представниками AB InBev Efes дозволила студентам отримати унікальний огляд на сучасні тенденції та перспективи розвитку у цій галузі. Така взаємодія з професіоналами допомогла здобувачам вищої освіти отримати цінний практичний досвід і переглянути теоретичні знання у контексті реального бізнесу.
Сьогодні відкривали можливості користувацького контенту на лекції від експертки з B2B-комунікацій Satu.kz, Катерини Голобурди.
На гостьовій лекції занурилися у світ UGC (User-Generated Content). Катерина розкрила таємниці використання користувацьких матеріалів для підвищення ефективності маркетингових стратегій.
Дискутували про те, як створити максимальний вплив за допомогою творчих ідей та перетворити їх на вдалий маркетинговий контент. Лекція надихнула студентів на нові ідеї. Дякуємо!
20 березня разом з дірект-маркетологом Дмитром Селехом поглибилися в тему «Фріланс для маркетологів у 2024: актуальні сфери, затребувані навички».
Розглянули тренди та можливості у динамічній галузі фрілансу. Визначили найактуальніші сфери для фріланс-маркетологів та ключові навички, які гарантовано принесуть успіх у кар’єрному розвитку!
Дякуємо лектору за корисні поради!
Екскурсія до мейкерського простору та лабораторії з ресайклінгу
Автор Тетяна ЗабаштанськаСтале та інноваційне мислення: важливі soft skills
Стале мислення допомагає нам усвідомлювати наслідки наших дій для довкілля та суспільства, бути відповідальними споживачами, розуміти принципи сталого розвитку та шукати шляхи зменшення негативного впливу на навколишнє середовище.
Інноваційне мислення відкриває перед нами нові можливості: це здатність дивитися на звичні речі з нестандартного ракурсу, шукати нові підходи та творчо розв’язувати проблеми. У маркетингу інноваційне мислення особливо важливе, оскільки дозволяє вигадати нові стратегії та концепції, які привертають увагу аудиторії та створюють цінність для бренду.
У рамках вивчення дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» для студентів 2 курсу освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» організовано екскурсію до мейкерського простору Peremoha Lab @peremoha.center та до лабораторії з ресайклінгу @plastic_fantastic_ua Еко Місто Дякуємо за неймовірну можливість дізнатися про нові технології та інноваційні рішення!
Участь у 18-му Українському студентському фестивалі реклами
Автор Тетяна ЗабаштанськаСтуденти 2-го курсу освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», активні учасники наукового гуртка, Кондратенко Дарина, Сучок Станіслав та науковий керівник напряму «Рекламна діяльність» Рябова Тетяна Анатоліївна, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, 1 березня 2024 р. відвідали 18 Український студентський фестиваль реклами, який в цьому році проводився на базі Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Цей фестиваль є головним професійним галузевим заходом в Україні для студентів та молоді, що спеціалізуються в сфері реклами, маркетингу і PR. Організаторами фестивалю є Спілка рекламістів України, Всеукраїнської рекламної коаліції та ГО «Об’єднання маркетологів України».
Генеральним Партнером 18-го УСФР була компанія robota.ua, яка ініціювала проведення тематичної номінації «Робочі спеціальності ‒ двигун економіки!».
Дякуємо організаторам за неймовірну нагоду розвитку професійних навичок та soft skills