Новини (414)
Блог-кафе «SMM без води: антитренди соцмереж 2020»Блог-кафе «SMM без води: антитренди соцмереж 2020»
Автор Тетяна ЗабаштанськаВикладачі та студенти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до обговорення антитрендів та трендів соціальних мереж 2020.
Дискутуючи про тренди соцмереж 2020 зрозуміли, що найважливішим є пошук своєї унікальності, а не просто сліпе копіювання модних закордонних візуальних тенденцій. Тим, хто починає реалізовувати себе як блогер, хочемо побажати прислухатися до думки своєї аудиторії та не боятися креативних експериментів.
А в освітній програмі «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» комплексний курс SMM є частиною навчального плану.
Запрошуємо опанувати необхідні інструменти створення, розвитку та просування бізнесу.
Проєкт «Together We Can» мотивує присвятити літній відпочинок саморозвитку та блогерству. Натхнення вам та вдячних читачів!
Блог-кафе «Дискримінаційна реклама: погляд блогера»
Автор Тетяна Забаштанська Актуальна тематика дискримінаційної реклами розглядалась на блог-кафе «Дискримінаційна реклама: погляд блогера» в рамках реалізації проєкту NEW MEDIA. Модераторки: Анна Вербицька та Тетяна Забаштанська.
Зважаючи на вплив засобів масової інформації, що відображують повсякденне життя і формують розуміння гендеру в суспільстві, засоби масової інформації відіграють важливу роль у побудові – або деконструкції – гендерної рівності. У процесі функціонування інформаційного суспільства рекламна індустрія відіграє важливу роль у медіа просторі. Реклама є дуже потужною формою соціальної комунікації, пропонуючи концентрований набір образів і ідей, що апелюють до емоцій людей і, тим самим, формують їх цінності, ставлення і розуміння світу. Таким чином, боротьба з дискримінацією за ознакою статі в рекламі є центральною складовою зусиль для досягнення гендерної рівності.
Учасники блог-кафе, серед яких студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Пікуль Єлизавета та Коваль Олена, запекло дискутували, щодо наявності ознак дискримінації у представлених зразках реклами.
Всі відповідально та креативно поставились до виконання практичного завдання щодо перероблення зразків рекламної продукції, що носили дискримінаційний характер на рекламу, яка відповідає як Закону України «Про рекламу», так і нормам Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі.
Важливо, що перевірку дотримання рекламодавцями стандарту щодо заборони дискримінаційної реклами за ознакою статі здійснює Індустріальний гендерний комітет з реклами за зверненнями громадян, громадських організацій та Державної продовольчої служби України.
Якщо ви виявите дискримінаційну рекламу в Чернігові, то звертайтесь до Чернігівського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету з реклами за телефоном +38(063)9813458.
Проэкт «NEW MEDIA» реалізується у співпраці з Вільнюським університетом, ГО «Фундація Прав Людини» та фінансується коштами Міністерства Закордонних Справ Литовської Республіки.
Активними учасницями тренінгу «Блогерство» в рамках проєкту «NEW MEDIA» стали здобувачки вищої освіти спеціальності «Маркетинг»: Васюта Яна, Герасімчук Марія, Здор Яніна, Пікуль Ліза, Сябро Анастасія, Уварова Аліна з Забаштанською Тетяною, доцентом кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики.
Сертифіковані тренери: Ємець Наталія, Базилевич Володимир та Мехед Дмитро розповіли про особливості блогерсва:
Переможці ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ березні 2020 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та економічна політика».
На конкурс надійшло 69 студентських наукових робіт із 43 закладів вищої освіти України. Із них 17 робіт, представлених 13 ЗВО, відзначено дипломами переможців.
Серед переможців – здобувачі вищої освіти бакалаврського рівня спеціальності 075 «Маркетинг» Красій Аліна (МР-161) та Мурай Альона (МР-171), які нагороджені дипломом ІІІ ступеня за роботу «Реалізація потенціалу України на європейському ринку туристичних послуг».
Щиро вітаємо дівчат та їх керівника - доцента кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Полковниченко Світлану Олександрівну і бажаємо підкорення нових вершин у науковій сфері!
Переможці Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ ІІ турі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт, організованим Кременчуцьким національним університетом імені Михайла Остроградського визначені переможці зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Вітаємо переможців, здобувачів вищої освіти за напрямом підготовки 075 «Маркетинг»:
І місце у секції «Маркетинг підприємств» – Хомєнок Михайло і Гурський Володимир з науковою роботою «Implementation of the marketing complex in the football club», наукові керівники Полковниченко С.О., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та Alkhasov Y., PhD, Associate Professor, Baku Slavic University (Azerbaijan);
ІІІ місце у секції «Туристичний бізнес» – Шевченко Дмитро з науковою роботою «The features of marketing research on Chernihiv inbound tourism market», наукові керівники Забаштанська Т.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ та Selinšek A., PhD, Associate Professor, University of Maribor, Faculty of Economics and Business (Slovenia).
On-line захист випускних кваліфікаційних робіт магістрами-маркетологами
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗахист випускних кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти заочної форми навчання відбувся в on-line режимі.
Магістри-маркетологи засвідчили високий рівень пропозицій щодо маркетингових аспектів розвитку досліджуваних підприємств.
Бажаємо успішно впровадити ваші сміливі креативні пропозиції в життя та підкорювати нові професійні вершини!!!
Перемога на IV Всеукраїнському конкурсі студентських дипломних робіт зі спеціальності 075 Маркетинг!
Автор Тетяна Забаштанська
Диплом I ступеня отримала магістерська робота Католик Анастасії на тему: «Стратегічне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «АВК»)» під керівництвом к.е.н., доц. Москаленко Валентини Анатоліївни!
У Хмельницькому національному університеті у січні-квітні 2020 року відбувся ІV Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за рівнями вищої освіти бакалавр, магістр.
Щиро вітаємо переможницю та керівницю! Бажаємо нових здобутків і перемог на професійній ниві!
Онлайн-зустріч для вступників до магістратури
Автор Тетяна Забаштанська
Шановні вступники до магістратури!
Приймальна комісія має бажання провести з вами зустріч щодо реєстрації на ЗНО для складати ЄВІ з іноземної мови і подальшого вступу.
Щоб не порушувати карантинних вимог, ми проведемо цю зустріч онлайн, на відеоконференції в ZOOM 21 травня о 13-00.
https://zoom.us/j/91723648897?pwd=aWNpQ3JDa0dWZUIzc01LdmlJajJpZz09
Ідентификатор конференції: 917 2364 8897
Пароль: 1111.
Відеозаписи конференцій будуть розміщені на каналі Чернігівської політехніки у Youtube і на сайті університету.
Дипломом ІІІ ступеня в Міжнародній науковій конференції студентів, магістрантів та аспірантів
Автор Тетяна Забаштанська
Раді повідомити, що дипломом ІІІ ступеня нагороджена Мурай Альона, здобувачка вищої освіти 3 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» за заочну участь в XXIV Міжнародній науковій конференції студентів, магістрантів та аспірантів «Сучасне суспільство, профспілки та проблеми молоді» Гомельської філії Міжнародного університету «МИТСО» (23.04.2020 р., м. Гомель).
У цьому році близько 130 робіт представили студенти закладів освіти Республіки Білорусь, України та Російської Федерації.
У секції «Актуальні проблеми теорії і практики маркетингу та логістики тези Мурай Альони на тему: «Використання нейромаркетингу в сфері туризму» отримали відзнаку завдяки допомозі в підготовці до конференції наукового керівника – доцента, к.е.н. Полковниченко Світлани Олександрівни.
Щиро вітаємо Альону та Світлану Олександрівну! Бажаємо подальших творчих успіхів на науковій ниві!
Шановні вступники!
Національний університет "Чернігівська Політехніка" проводить День відкритих дверей онлайн.
22 травня 2020 року о 15:00 викладачі і студенти кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики розкажуть вам про особливості освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".
Трансляція конференції за посиланням: https://zoom.us/j/91059738402?pwd=NUZ6QiszZURybkZYVnRjZHNZcnBHdz09.
Ідентифікатор конференції: 910 5973 8402. Пароль для підключення на конференцію: 1111.
Протягом конференцій ми спробуємо відповісти на усі ваші запитання.
Тож завантажуйте ZOOM і долучайтеся до спілкування!