Дата и время

Новини

Новини (414)

e-max.it: your social media marketing partner

Протягом минулого тижня здобувачі вищої освіти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" продовжували здійснювати опитування туристів Чернігова для написання Маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова.

Нагадуємо, що електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.

Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 .

За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД!

 

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner

Наповнений ідеями та натхненням вечір занять з учасниками конкурсу стартапів «StartUp – way to success» Національного Університету «Чернігівська політехніка» Національний університет «Чернігівська політехніка».

З основами маркетингу для стартапів, особливостями дослідження споживачів та побудовою комунікаційної стратегії познайомила учасників конкурсу доцент Кафедра маркетингу, РR-технологій та логістики Тетяна Забаштанська.

Важливою компонентою зустрічі стало практичне пропрацювання ключових елементів маркетингу стартапів. Учасники отримали роздатковий матеріал, що стане в нагоді при підготуванні стартапу до захисту.

Дякуємо кафедрі креативних індустрій та соціальних інновацій НУ «Чернігівська політехніка» за організацію важливої програми для розкриття здібностей здобувачів та можливість долучитися в ролі спікера для підготовки учасників конкурсу стартапів «StartUp – way to success»!

Бажаємо натхнення, вмотивованості оформити проєкти та удачі на фінальному захисті робіт!

 

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 25 листопада 2021 18:46

Digital marketing and Black Friday

Автор

Сьогодні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного Університету «Чернігівська політехніка» долучилися до онлайн воркшопу на тему: «Digital marketing and Black Friday»!

Спікером був Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, який розкрив в форматі кейс-стаді такі питання:

- Email marketing;

- Content marketing;

- SEO;

- семантичний пошук;

- використання Google trends;

- Digital-stories для Black Friday (Чорна п'ятниця) та Cyber Monday (Кібер понеділок);

- розвінчання міфів про бенефіти від співпраці з блогерами.

Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість розвитку та розкриття потенціалу!

Отримана інформація виявилася цікавою, корисною та практичною!

e-max.it: your social media marketing partner

ДОСВІДЧЕНІ ШОПОГОЛІКИ радять:

- під час розпродажу зберігайте розум і не поспішайте з покупками;

- заздалегідь складіть список товарів, що вас цікавлять

- з певним інтервалом моніторте ціни на вподобані товари – це дозволить зрозуміти, чи є реальна знижка на відібрані позиції.

А також закликаємо підтримати місцевих виробників – це зручною та не потрібно довго чекати товар з-за кордону.

Цю та іншу цікаву інформацію про Чорну п’ятницю завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Анна Вербицька та доцент кафедри Тетяна Забаштанська обговорювали сьогодні зранку у програмі «Ранні пташки» «Українське радіо: Чернігівська хвиля». Запис ефіру слухайте за посиланням: https://bit.ly/3r3UgcI

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner

У рамках розробки маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» на замовлення Управління культури та туризму Чернігівської міської ради проводиться дослідження ринку в’їзних туристів Чернігова-2021 шляхом опитування серед туристів та гостей міста.

Студенти та студентки освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» проводять опитування "face to face" на Валу, в Антонієвих печерах, торгових центрах, вокзалі, закладах HoReCa.

Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 році.

Електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.

Саме відповіді туристів будуть корисними для розробки подальшої стратегії туризму та розвитку туристичної сфери в цілому!

За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД.

За допомогою розробленої маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова міська влада планує розпочати активні заходи з популяризації нашого міста на теренах України.

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power

e-max.it: your social media marketing partner

Ні, це не диктант, не тестування, і навіть не практична робота. Це натхненні блогери в межах прлєкту #ЯМедіа творять свої тексти

17 листопада відбулося блог-кафе "Копірайтинг у соціальних мережах". Модератор Анна Вербицька ознайомила учасників з основами копірайтингу як інструменту блогера та громадського активіста: способами передачі емоцій у тексті, анти-правилами написання тексту для блогу. На блог-кафе попрактикували відпрацювання навичок використання методу «відцифровання емоцій» та стилістичних прийомів копірайтингу (антитеза, парцеляція, метафора, епітет, персоніфікація, хіаз, алітерація, неологізм).

Серед учасників блог-кафе здобувачі (Єлизавета Отчиченко, Анастасія Мартинович, Анастасія Стеченко, Меланія Шокодько) та викладачі (Ірина Лисенко, Лариса Бабаченко) освітньої програми #бізнес_маркетинг та #інтернет_комунікації.

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки. Координатор проєкту в університеті Людмила Ремньова.

e-max.it: your social media marketing partner

Осінній семестр 2021 Міжнародної школи соціального підприємця IBS від Fil. Dr. Jan-Urban Sandal офіційно відкрито!

За допомогою цієї онлайн-програми мобільності бажаємо новим учасникам плідних дискусій, глобальних знань та позитивних вражень!

e-max.it: your social media marketing partner
Середа, 17 листопада 2021 05:51

Вітаємо з Днем студента!

Автор
П'ятниця, 12 листопада 2021 15:47

Аудиторний режим

Автор

Відповідно до постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та згідно з наказом ректора від 12.11.2021 № 204:

• з 15.11.2021 дозволено відвідування університету здобувачами вищої освіти;

• з 15.11.2021 до 21.11.2021 продовжено термін організації освітнього процесу в університеті у дистанційній формі відповідно до затвердженого розкладу;

• з 22.11.2021 освітній процес в університеті буде переведено в аудиторний режим відповідно до затвердженого розкладу;

З 22.11.2021 працівники, які не мають документу, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від COVID-19, будуть зобов’язані мати негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або документ про одужання особи від COVID-19 до отримання ними документу про повний курс щеплення.

e-max.it: your social media marketing partner

Представниці кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка» знайомилися з ментором розробки маркетингової стратегії міста Чернігова Галиною Малець в Туристичному інформаційному центрі.

На зустрічі зібралися представники Туристичної ради Чернігова: громадські активісти, науковці та представники ЗМІ для анонсу старту розробки маркетингової стратегії міста Чернігова на 2022-2026 роки.

Робота планується фундаментальна та виважена з врахуванням ринкових запитів та всіх стейхолдерів Чернігова!

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 6 з 30

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні44
mod_vvisit_counterВчора1398
mod_vvisit_counterНа цьому тижні4888
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень22923
mod_vvisit_counterВ цьому місяці21737
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць65789
mod_vvisit_counterРазом1670244

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]