Дата и время

 Урочисті заходи з нагоди вручення дипломів про здобуття вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» відбудуться 10 січня 2020 року об 11:00 в актовій залі ЧНТУ (вул. Шевченка, 95).

Запрошуємо всіх бажаючих. 

e-max.it: your social media marketing partner
Середа, 25 грудня 2019 15:53

Зимовий бал-2019!

Автор

Вітаємо учасників Зимового балу-2019, організованого студентами ННІ бізнесу, природокористування і туризму ЧНТУ.

П’ять танцювальних пар подарували всім гостям чудовий вечір грації та вишуканості:

Пара № 1. Ірина Гришко та Ілля Крючков;

Пара № 2. Олена Ковшар та Юрій Усов;

Пара № 3. Анастасія Аліксійчук та Дмитро Доскоч;

Пара № 4. Юлія Арищенко та Дмитро Чечотка;

Пара № 5. Анастасія Сябро та Кирило Лисенко.

Королевою та Королем Зимового балу-2019 обрано, шляхом глядацького голосування, пару № 5!

Зимовий бал-2019 став приємним новорічним подарунком від дружньої студентської родини ЧНТУ!!!

Дякуємо студентам за креатив, натхнення, неповторність та бажання змінювати світ довкола!!!

e-max.it: your social media marketing partner

   Чудова можливіть попрактикувати для наших майбутніх маркетологів. Безперечно, важливий професійний досвід!!!

   Дякуємо відділу туризму управління культури та туризму Чернігівської міської ради та Туристичному інформаційному центру за можливість участі у створенні каталогу туристичних об'єктів Чернігова!

    Віримо, що наше рідне місто є однією з туристичних перлинин України!!!

 

 


e-max.it: your social media marketing partner

У рамках Дня кар'єри в ЧНТУ для студентів-маркетологів з надихаючим воркшопом «Маркетинг: креатив чи наполегливість 24/7» виступила начальниця відділу маркетингу компанії «COLLAR», Анастасія Глиба.

Студенти, виконуючи командне завдання, вибирали конкретний товар; визначали для нього ЦА; виокремлювали канали комунікації; окреслювали період тривалості рекламної кампанії; прописували очікувані результати від реалізації кампанії.

Головний меседж: «Маркетинг - постійний розвиток з використааням креативного підходу!»

Маркетинг - це ключ до успіху!

 

e-max.it: your social media marketing partner

13 листопада 2019 року доценти кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Бабаченко Л.В. та Забаштанська Т.В. завітали до Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №34. Під час спілкування школярі ознайомились зі спеціальностями, які можна здобути в Чернігівському національному технологічному університеті, та були запрошені на день відкритих дверей, 30 листопада 2019 року.

Далі в рамках ділової гри, «Створи власний логотип», учні 11 класів спробували відчути себе графічними дизайнерами та креативними маркетологами. Учасники зрозуміли важливість працювати в команді та розвинули вміння презентувати свої розробки. Кожна команда креативно підійшла до творчого завдання та впевнено представила свої логотипи!

e-max.it: your social media marketing partner
Неділя, 17 листопада 2019 00:00

Фірмові футболки!

Автор

А ось і майбутні маркетологи – активні, завзяті, цікаві, кмітливі та дуже стильні завдяки крутим футболкам, подарункам від ректора. 

Приєднуйся до нашої родини!

А ось і майбутні маркетологи 
e-max.it: your social media marketing partner

До Дня студента в актовій залі Чернігівського національного технологічного університету відбувся святковий концерт, який супроводжувався щорічним нагородженням кращих студентів ЧНТУ у різних номінаціях та врученням подяк студактиву та студраді.

З вітальним словом виступали: ректор університету, Шкарлет Сергій Миколайович, та представники виконавчої влади. На заході був присутній Чернігівський міський голова, Атрошенко Владислав Анатолійович, який радо ділився зі студентами своїм досвідом та підкреслив важливість молоді для розвитку та становлення майбутнього України!

Номінувались на звання кращого студента ЧНТУ-2019 і студенти ННІ бізнесу, природокористування та туризму, зокрема, студенти-маркетологи були представлені в таких номінаціях:

-     «Кращий студент-науковець ЧНТУ» – студентка 3-го курсу, групи МР – 171, Мурай Альона;

-     «Кращий студент-медійник ЧНТУ» – студент 3-го курсу, групи     МР-171, Тунік Георгій;

-     «Кращий студент (комплексна характеристика) ЧНТУ» – студент 4-го курсу, групи МР-161, Хомєнок Михайло.

Пальму першості у номінації «Кращий студент-медійник ЧНТУ» вдалося вибороти Георгію Туніку. Вітаємо з перемогою!!!

e-max.it: your social media marketing partner

Стартував проєкт зі створення каталогу туристичних об'єктів міста Чернігова стартував за ініціативи та підтримки Управління культури та туризму Чернігівської міської ради.

У рамках проєкту викладачі та здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» здійснюють маркетингове дослідження туристичної індустрії міста.

З метою комфортного перебування гостей в місті Чернігові, а також планування, розробки та продажу туристичних продуктів просимо представників всіх туристичних об’єктів міста у сферах харчування, розміщення та культурного відпочинку надавати інформацію про заклади, заповнюючи анкету в Google формі.

Для закладів культури https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSetuURbu0qgd9aYMhQG5Tn0m2BUETIA-y59JXZZCl8R7NvD_g/viewform

Для закладів розміщення https://docs.google.com/forms/d/1pAoUnll3Erjv3pN8tGXn8IFq1eDEhY0e1iDQGcJWqhI/edit?ts=5dc908ab

Для ресторацій https://docs.google.com/forms/d/1x6LTWgMNJOmsvNkIlmDHP1YI5VxQe-eY4Nv6DSHIwGo/edit?ts=5dc9086c#responses

Розраховуємо на плідну співпрацю!

e-max.it: your social media marketing partner

24 жовтня в м. Київ проходив 11-й Національний фестиваль соціальної реклами, на який було подано більше 200 робіт з Києва, Вінниці, Одеси, , Чернівців та Чернігова.

Заявки на участь та рекламні роботи у творчому конкурсі подали також і студенти-маркетологи ННІ бізнесу, природокористування і туризму ЧНТУ:

1.Данильченко Роман, студент групи МР-171, представив відеорекламу «Не смітник» в тематичній партнерській номінації «Стимулювання роздільного збору сміття населенням як чинник захисту довкілля»;

2.Красій Аліна, студентка групи МР-161 – друкована реклама «Не перетворюй планету на смітник» в тематичній партнерській номінації «Стимулювання роздільного збору сміття населенням як чинник захисту довкілля»;

3.Рябченко Ігор, студент групи МРт-181 – друкована реклама «On my way», в тематичній партнерській номінації «Куріння. Загроза людині. Загроза суспільству»;

4.Тунік Георгій, студент групи МР-171 – відеореклама «Почувайся ВІЛьно», присвяченої проблемам ВІЛ інфікованих осіб;

5.Шевченко Дмитро, студент 1-го курсу магістратури, групи ММР-191, створив дві конкурсні роботи

Радо повідомляємо, що студент 1-го курсу магістратури, групи ММР-191, напрямку підготовки «Маркетинг», Дмитро Шевченко виборов  3-є місце в номінаціях:

-«Соціальна друкована реклама» з роботою «Дитячий булінг»;

-«Соціальна відеореклама» у номінації «Виходь на світло!» від партнера фестивалю Проекту «Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці та подолання незадекларованої праці» в Україні, що фінансується Європейським Союзом та виконується Міжнародною Організацією Праці.

e-max.it: your social media marketing partner
Вівторок, 29 жовтня 2019 16:46

MARKETING-BATTLE 2019

Автор

 

Напередодні Дня маркетолога 24 жовтня 2019 року на базі Коледжу економіки та технологій ЧНТУ відбувся MARKETING-BATTLE, у якому взяли участь дві команди: збірна команда спеціальності «Маркетинг» ЧНТУ та збірна команда спеціальності «Маркетинг» Коледжу економіки та технологій ЧНТУ.

Символічно захід відбувся у день ООН, а відтак тематика батлу була обрана з урахуванням Цілей сталого розвитку: ціль № 4 – гендерна рівність. Командам уродовж маркетинг-батлу необхідно було розкрити концепцію досягнення рівних прав людини між чоловіками та жінками, прорекламувати рівні соціальні можливості для реалізації особистості.

Команди змагалися в презентаційних та креативних конкурсах: презентація «Сильна, слабка стать»; «Зміни світ! Думай позитивно!»: трансформація друкованої (банерної) реклами, у якій яскраво виражена гендерна нерівність на рекламу, яка б розкривала просування товару/послуги без використання дискримінації; «Паритет»: розробка соціальних рекламних ролик про партнерські відносини в суспільстві; інтелект-батл капітанів; musical hometask: розкрити тему гендерної рівності у вигляді театрального перфомансу.

Варто відзначити, що до професійних якостей маркетолога фахівці з підбору персоналу відносять комунікабельність, уважність, цілеспрямованість, структурне та аналітичне мислення, спостережливість, ініціативність, хорошу пам'ять, чітку і правильну мову, а також презентабельний зовнішній вигляд. Обидві команди протягом батлу довели, що повністю володіють вище зазначеними якостями.

Несподіваним фіналом MARKETING-BATTLE стала нічия. Переможці отримали friendship-кубок, який протягом кожного місяця почергово буде переходити від команди до команди. Учасники отримали подарунки, які будуть нагадувати їм про правильний вибір майбутньої професії. Бажаємо майбутнім маркетологам творчого натхнення, креативу та кар’єрних успіхів.

     Запрошуємо на ІІІ MARKETING-BATTLE 2020 до ЧНТУ! Слідкуйте за новинами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 3 з 26

Ми на Facebook

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні51
mod_vvisit_counterВчора700
mod_vvisit_counterНа цьому тижні4073
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень4202
mod_vvisit_counterВ цьому місяці2287
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць17873
mod_vvisit_counterРазом527787