
Новини (538)
Зустріч з генеральним директором Промприлад - Юрієм Філюком
Автор Тетяна Забаштанська11 листопада 2024 р. завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна та здобувачі спеціальності «Маркетинг» прийняли участь у зустрічі з генеральним директором Промприлад- Юрієм Філюком. Промприлад це інноваційний центр на базі старого заводу, який працює на перетині чотирьох напрямків розвитку регіону: нової економіки, урбаністики, сучасного мистецтва та освіти. Проєкт запроваджений зі сфери імпакт-інвестування, де інвестори одночасно вкладають в соціальний вплив на регіон та отримують повернення інвестицій у вигляді дивідендів. Проєкт об’єднує спільноту людей зі схожими цінностями для знаходження прогресивних рішень, надає доступ до професійного обладнання та унікальної експертизи.
У ході діалогу студенти знайшли відповіді на питання: Як отримати фінансування і розвивати бізнес? Що потрібно аби гармонійно відновити життя українських громад у їх автентичності? Які спеціалісти потрібні та де шукати? І нарешті, чому урбаністика це більше, ніж «велодоріжки та лавочки».
Ця зустріч надихнула на нові ідеї та дала практичні знання для майбутніх професійних звершень
6 листопада студенти спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» взяли участь в онлайн-лекції від Євгенія Кирієнка, експерта з компанії SendPulse, на тему «Штучний інтелект, автоматизація та маркетинг».
Під час лекції Євгеній Кирієнко розповів про те, як штучний інтелект (AI) трансформує сучасний маркетинг і які новітні інструменти автоматизації сьогодні дозволяють досягати більш ефективної взаємодії з клієнтами. Учасники отримали унікальну можливість дізнатися про практичні кейси та інсайти від фахівця, а також ознайомитися з інструментами, що допомагають підвищити ефективність маркетингових процесів у реальному часі.
Digital Mentoring Crash Course ‒ нові горизонти для майбутніх маркетологів
Цей захід став частиною Digital Mentoring Crash Course, двомісячної програми для студентів, що охоплює теми Big Data, SEO, SMM, кібербезпеку та інші ключові напрямки в цифровому маркетингу. Програма дозволяє студентам поглибити свої знання та розвинути практичні навички, необхідні для старту кар’єри в ІТ-індустрії.
Здобувачі отримали не лише нові знання, але й можливість поспілкуватися з експертом, ставити запитання та обговорювати актуальні питання цифрового маркетингу. Такий формат навчання допомагає студентам з перших кроків формувати практичний підхід до професії та отримувати впевненість у своїх навичках.
Digital Mentoring Crash Course ‒ це більше, ніж просто навчання, це можливість для студентів створити основу для успішної кар’єри в сучасному світі цифрових технологій!
фрових технологій!
Онлайн-тренінг з налаштування реклами в Google та Facebook
Автор Тетяна Забаштанська7 листопада 2024 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» долучилися до онлайн-тренінгу «Налаштування реклами в Google та Facebook: покрокові інструкції». Захід провів Юрій Пирч, експерт з реклами для інтернет-магазинів та засновник компанії «К2 – реклама для інтернет-магазинів», у межах компоненти «Економічне відновлення та ринкові системи» (EMRS) програми CLEAR.
Під час тренінгу учасники отримали практичні знання з налаштування реклами в Google та Meta. Серед ключових тем тренінгу:
- особливості реклами в Google та Meta (Facebook та Instagram);
- специфіка налаштування реклами в Meta для товарів і послуг;
- ефективне налаштування реклами в Google;
- методи повернення користувачів завдяки рекламним кампаніям.
Програма CLEAR (Community-Led Emergency Action and Response, або Програма дій та реагування територіальних громад на надзвичайні ситуації) впроваджується міжнародною організацією Global Communities за підтримки Бюро гуманітарної допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID’s BHA). Програма спрямована на підтримку громад у реагуванні на надзвичайні ситуації, задоволення потреб постраждалих та сприяння економічному відновленню.
Онлайн-тренінг став корисним для студентів-маркетологів, а також для представників малого та середнього бізнесу, які прагнуть розвивати свої навички у сфері цифрового маркетингу. Юрій Пирч, маючи понад 15 років досвіду, поділився покроковими інструкціями щодо запуску рекламних кампаній з нуля, що допоможе підприємцям не тільки самостійно налаштовувати рекламу, а й контролювати роботу підрядників.
Цей тренінг вкотре засвідчив важливість інтеграції сучасних маркетингових практик у навчальний процес, дозволяючи студентам здобути необхідні навички для успішного старту кар’єри у сфері цифрового маркетингу.
З 28 жовтня по 1 листопада 2024 року завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професорка Хоменко Інна Олександрівна пройшла навчання у осінній онлайн-школі EU4DEFA 1.0 в рамках імплементації проєкту Програми Європейського Союзу Еразмус+, модуль Жан Моне «ЄС для розвитку цифрової, екологічної та фінансової обізнаності громадян / EU for people`s digital, eco and financial awareness» (Jean Monnet Module 101174694 – EU4DEFA – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH) у КНУ ім. Тараса Шевченка. Результатами школи є: підвищення рівня обізнаності про політику ЄС у сферах диджиталізації, зеленого курсу та фінансової обізнаності, а також стимулювання інтеграції екологічних ініціатив та фінансової грамотності в освітні та громадські практики.
Розширення наукових досліджень з цифровізації, зеленого курсу та фінансової обізнаності, безумовно, сприятиме поглибленню академічних знань шляхом підготовки публікацій у відкритому доступі, орієнтованих на дослідників та практиків. Проєкт унікальним чином поєднує залучення громадськості, політичні дискусії та наукові дослідження для подолання існуючих прогалин у розумінні та впровадженні політик ЄС в Україні.
Участь в осінній онлайн-школі EU4DEFA 1.0 сприятиме забезпеченню потрібного рівня професіоналізму, свідчить про здобуття актуальних компетентностей, необхідних для подальшої професійної діяльності та направлених на досягнення глобальних цілей сталого розвитку до 2030 року, проголошених резолюцією Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй від 25 вересня 2015 року № 70/1, визначених Указом Президента України від 30 вересня 2019 року № 722. Після 5 днів навчання та 11 цікавих лекцій з питань цифровізації, Green Deal та фінансової обізнаності, учасники школи EU4DEFA 1.0. пройшли фінальне тестування та отримали сертифікати про результати навчання.
Екскурсія на швейне виробництво «EraMaria»
Автор Тетяна Забаштанська5 листопада 2024 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» відвідали швейне виробництво «EraMaria» в місті Чернігів. Студентів привітала засновниця та директорка підприємства Марія Метла, яка провела пізнавальну екскурсію та ознайомилася з основними процесами виробництва одягу.
Під час візиту студенти побачили повний цикл створення одягу — від розробки ідеї до готового виробу. Пані Марія поділилася знаннями про ключові етапи: створення дизайну, вибір матеріалів, пошиття та контроль якості. Особливу увагу було приділено сучасному забезпеченню, підвищенню якого застосування на виробництві для продуктивності та зменшення кількості відходів, що дозволяє підприємству відповідати сучасним вимогам якості та екології.
Також директорка «EraMaria» розповіла про свої стратегії просування продукції та підкреслила важливість налагодження зв’язків із клієнтами, адаптації до нових трендів і вимог ринку. Для студентів ця екскурсія стала цінним прикладом практичного застосування маркетингових стратегій у реальному бізнесі та їх ролі в розвитку компанії.
Екскурсія подарувала студентам не лише теоретичні знання, але й практичний досвід, який стане корисним у їхній майбутній кар'єрі. Відвідування виробництва допомогло побачити процеси середини та кращого успіху, як успішний маркетинг успішному функціонуванню підприємства.
Кафедра маркетингу щиро дякує Марії Миколаївні за теплий прийом і можливість доторкнутися до тонкощів виробництва одягу. Цей візит став незабутнім досвідом для майбутніх маркетологів!
Продукцію національного виробника «EraMaria» можна придбати в Чернігові за адресою: вул. Борисоглібська, 5, або переглянути асортимент і зробити замовлення за посиланнями:
Як створити ефективне резюме: поради від Центру розвитку кар'єри
Автор Тетяна Забаштанська31 жовтня 2024 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету «Чернігівська політехніка» взяли участь в онлайн-тренінгу на тему «Ефективне резюме: як врахувати очікування роботодавців», проведеному Оленою Петрик – керівницею Центру розвитку кар'єри.
Під час зустрічі обговорили важливість правильної презентації своїх навичок і досвіду, адаптацію резюме під конкретні вакансії, а також сучасні вимоги до оформлення документів. Студенти отримали цінні поради щодо кар'єрного планування, зокрема, як розвинути свій талант, поставити амбітні цілі, вибрати оптимальну стратегію для успіху, залишитися гнучкими та відкритими до нових можливостей, бути мобільними та вдосконалити знання іноземних мов.
Здобувачі також ознайомилися з сучасними інструментами пошуку роботи та трендами створення конкурентного резюме, виключно з нестандартними форматами, що є особливо актуальним для творчих і творчих професій.
Дякуємо Центру розвитку кар'єри за співпрацю та підтримку! До нових зустрічей
Менторська сесія з британським експертом Девідом Паррішем
Автор Тетяна Забаштанська29 жовтня відбулася менторська сесія Девіда Перріша, експерта з Великої Британії у сфері креативних і цифрових індустрій, на тему «Креативність, інновації та підприємництво в епоху цифровізації». Захід організовано Центром тьюторства та менторства спільно з кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики.
Під час зустрічі Девід Перріш поділився міжнародним досвідом роботи зі стартапами та бізнесами з різних країн світу. Надав учасникам цінні інструменти для розвитку креативності, генерації нових ідей та створення інноваційних бізнес-моделей. Його практичні приклади та унікальні підходи до підприємництва надихнули студентів і викладачів, мотивуючи їх до впровадження творчих рішень у сучасному цифровому світі.
Щиро дякуємо Девіду Паррішу за цінний досвід!
З додатковими матеріалами від Девіда Перріша по темі менторської сесії можна ознайомитися за посиланням: https://www.davidparrish.com/creativity-innovation-and-entrepreneurship-in-ukraine/
Програма «Громадська участь у процесах відновлення на місцевому рівні»
Автор Тетяна Забаштанська24-26 жовтня 2024 р. завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна брала у навчальній програмі «Громадська участь у процесах відновлення на місцевому рівні» у м. Києві, організованій міжнародним фондом «Відродження» та Асоціацією сприяння самоорганізації населення.
Активні представники із більшості регіонів України зібралися, щоб обговорити, як зробити процес відновлення ефективнішим та прозорішим. Протягом кількох насичених днів учасники навчалися, як активно залучати місцеву громаду до процесів відбудови. Вони отримали знання та практичні інструменти для реальних дій у своїх населених пунктах.
Навчання за модулем Жан Моне «Практики соціально-економічної інклюзії в ЄС»
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗавідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістки, д.е.н., пофесорка Хоменко Інна Олександрівна з 13 вересня по 26 жовтня 2024 р. успішно пройшла навчання за модулем Жан Моне «Практики соціально-економічної інклюзії в ЄС» (Jean Monnet Module 101127466 – EPSEI – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH) у Національному університеті біоресурсів і природокористування. Розвиток економічної інклюзії набуває свого значення в сучасних умовах, оскільки передбачає збалансований розвиток економіки з урахуванням потреб ринку праці, захисту навколишнього середовища тощо. Соціальна інклюзія спрямована на всебічний розвиток людини незалежно від її фізичних чи інших обмежень.
Курс навчання включав: семінар «Практики інклюзивної економіки в ЄС», інтенсивний онлайн-курс «Принципи ЄС щодо різноманітності та інклюзивності для сталого розвитку», дистанційний навчальний курс «Соціальна політика ЄС у фокусі інклюзії» та самостійну роботу.
25 жовтня 2024 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету "Чернігівська політехніка" за запрошенням кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» долучились до 4Seasons of Marketing – другої менторської зустрічі з Дмитром Чудіновим: енергія маркетингу в дії!
Спікер зустрічі: Дмитро Чудінов – заступник комерційного директора з продажу на внутрішньому ринку компанії Solar Steelconstruction, що вже більше десяти років є лідером у сфері сонячної енергетики в Україні та за її межами.
На цій зустрічі здобувачі дізнались:
- Як Solar Steelconstruction адаптувала свої стратегії в умовах енергетичної кризи?
- Інноваційні рішення, які допомогли компанії вийти на міжнародні ринки та успішно реалізувати потужні проєкти.
- Як турбота про навколишнє середовище стала основою корпоративної відповідальності та успіху компанії.
- Лайфхаки ведення бізнесу в умовах сучасних викликів та можливостей у галузі відновлювальної енергетики.
Захід реалізується в межах проєкту ЄС Еразмус+ 101082696- Proment «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО». Дякуємо партнерам за запрошення і організацію заходу.