Новини (446)
Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»
Автор Тетяна Забаштанська24 грудня 2021 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося Українською Асоціацією Маркетингу в лютому-травні 2021 року.
Модератором Презентації результатів дослідження виступила Анна Вербицька, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».
З вітальним словом до учасників заходу звернулись проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи НУ «Чернігівська політехніка» Ольга Мельник.
З ключовими результатами «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» ознайомила запрошених гостів Тетяна Забаштанська, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, представниця Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких – за допомогою технології eye-tracker.
Серед запрошених учасників були представники місцевої влади, Агенції регіонального розвитку, Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, Туристичного інформаційного центру Чернігівської міської ради, ПрАТ «Берегиня», Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, КП «Зеленбуд», SendPulse, ТОВ «Сільпо-ФУД», ГО «Чернігів Європейський», Туристичного агентства Coral Travel, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
Результати «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» викликали жваве обговорення серед зацікавлених сторін.
Цього тижня пройшов захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
Кваліфікаційні роботи виконані на актуальні маркетингові тематики на матеріалах: ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ», ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА», ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Національного університету «Чернігівська політехніка», ТОВ «Окмі Тур», АТ «БАЗИС», ФК «Десна», АТ КБ «Приватбанк», ФОП Кулик Д.О., ФГ «Хутірське», ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-Авто», Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».
Дякуємо голові екзаменаційної комісії Жидок Вікторії Вікторівні, керуючій регіональним представництвом торговельного агентства «Western Bid» Жидок В.В., доценту, к.е.н., стейкхолдеру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, за професійні коментарі та цікаві запитання.
Бажаємо магістрантам наполегливості, відповідальності в роботі, системності в самовдосконаленні та підвищені кваліфікації, кар’єрного росту у маркетинговій сфері!
До уваги здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників!
З 07.12.2021 освітній процес у Національному університеті «Чернігівська політехніка» переведено в онлайн режим!
У зв’язку з посиленням карантинних заходів встановленням відповідно до постанови КМУ від 24 листопада 2021 р. № 1240 " Про внесення змін до постаов Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 і від 29 червня 2021 р. № 677» наказом ректора від 06.12.2021 № 227 «Про організацію діяльоті НУ «Чернігівська політехніка» з 07.12.2021»:
- з 07.12.2021 заборонено відвідування Університету здобувачами вищої освіти;
- в Університеті з 07.12.2021 освітній процес переведено в онлайн режим відповідно до затвердженого розкладу.
Навчальний процес в університеті за умови «червоного» рівня епідемічної небезпеки буде переведено в аудиторний режим тільки за умови коли 100 відсотків працівників будуть мати документ про отримання повного курсу вакцинації (зелені сертифікати).
Станом на 06.12.2021 залишається ще 51 співробітник, які вакциновані тільки однією дозою!
Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» продовжують навчання у Life Academy разом з #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу.
Воркшоп «Digital marketing tools overview» також провів Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy.
Ключові підходи до Digital-marketing та Web-аналітики було надано в доступній формі з прикладами з діяльності компанії Lifecell.
Ключові моменти використання інструментів Google-аналітики розглядались в площині:
- побудови систем метрик;
- збереження даних;
- об’єднання даних з різних джерел;
- перевірки гіпотез за допомогою А/В-тестування через Google Optimize;
- створення системи наскрізної аналітики.
Також важливим елементом воркшопу була безпосередня візуалізація та Digital-квест.
Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість застосування сучасних Кейс-стаді та долучення до маркетингових досліджень діяльності мобільного оператора.
Протягом минулого тижня здобувачі вищої освіти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" продовжували здійснювати опитування туристів Чернігова для написання Маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова.
Нагадуємо, що електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.
Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 .
За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД!
#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації
Конкурс стартапів «StartUp – way to success»
Автор Тетяна ЗабаштанськаНаповнений ідеями та натхненням вечір занять з учасниками конкурсу стартапів «StartUp – way to success» Національного Університету «Чернігівська політехніка» Національний університет «Чернігівська політехніка».
З основами маркетингу для стартапів, особливостями дослідження споживачів та побудовою комунікаційної стратегії познайомила учасників конкурсу доцент Кафедра маркетингу, РR-технологій та логістики Тетяна Забаштанська.
Важливою компонентою зустрічі стало практичне пропрацювання ключових елементів маркетингу стартапів. Учасники отримали роздатковий матеріал, що стане в нагоді при підготуванні стартапу до захисту.
Дякуємо кафедрі креативних індустрій та соціальних інновацій НУ «Чернігівська політехніка» за організацію важливої програми для розкриття здібностей здобувачів та можливість долучитися в ролі спікера для підготовки учасників конкурсу стартапів «StartUp – way to success»!
Бажаємо натхнення, вмотивованості оформити проєкти та удачі на фінальному захисті робіт!
#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації
Сьогодні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного Університету «Чернігівська політехніка» долучилися до онлайн воркшопу на тему: «Digital marketing and Black Friday»!
Спікером був Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, який розкрив в форматі кейс-стаді такі питання:
- Email marketing;
- Content marketing;
- SEO;
- семантичний пошук;
- використання Google trends;
- Digital-stories для Black Friday (Чорна п'ятниця) та Cyber Monday (Кібер понеділок);
- розвінчання міфів про бенефіти від співпраці з блогерами.
Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість розвитку та розкриття потенціалу!
Отримана інформація виявилася цікавою, корисною та практичною!
Про Чорну п’ятницю в радіопрограмі «Ранні пташки» «Українське радіо: Чернігівська хвиля».
Автор Тетяна ЗабаштанськаДОСВІДЧЕНІ ШОПОГОЛІКИ радять:
- під час розпродажу зберігайте розум і не поспішайте з покупками;
- заздалегідь складіть список товарів, що вас цікавлять
- з певним інтервалом моніторте ціни на вподобані товари – це дозволить зрозуміти, чи є реальна знижка на відібрані позиції.
А також закликаємо підтримати місцевих виробників – це зручною та не потрібно довго чекати товар з-за кордону.
Цю та іншу цікаву інформацію про Чорну п’ятницю завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Анна Вербицька та доцент кафедри Тетяна Забаштанська обговорювали сьогодні зранку у програмі «Ранні пташки» «Українське радіо: Чернігівська хвиля». Запис ефіру слухайте за посиланням: https://bit.ly/3r3UgcI
#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації
Старт дослідження ринку в’їзних туристів Чернігова-2021
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ рамках розробки маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» на замовлення Управління культури та туризму Чернігівської міської ради проводиться дослідження ринку в’їзних туристів Чернігова-2021 шляхом опитування серед туристів та гостей міста.
Студенти та студентки освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» проводять опитування "face to face" на Валу, в Антонієвих печерах, торгових центрах, вокзалі, закладах HoReCa.
Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 році.
Електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.
Саме відповіді туристів будуть корисними для розробки подальшої стратегії туризму та розвитку туристичної сфери в цілому!
За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД.
За допомогою розробленої маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова міська влада планує розпочати активні заходи з популяризації нашого міста на теренах України.
Блог-кафе «Копірайтинг в соціальних мережах»
Автор Тетяна ЗабаштанськаНі, це не диктант, не тестування, і навіть не практична робота. Це натхненні блогери в межах прлєкту #ЯМедіа творять свої тексти
17 листопада відбулося блог-кафе "Копірайтинг у соціальних мережах". Модератор Анна Вербицька ознайомила учасників з основами копірайтингу як інструменту блогера та громадського активіста: способами передачі емоцій у тексті, анти-правилами написання тексту для блогу. На блог-кафе попрактикували відпрацювання навичок використання методу «відцифровання емоцій» та стилістичних прийомів копірайтингу (антитеза, парцеляція, метафора, епітет, персоніфікація, хіаз, алітерація, неологізм).
Серед учасників блог-кафе здобувачі (Єлизавета Отчиченко, Анастасія Мартинович, Анастасія Стеченко, Меланія Шокодько) та викладачі (Ірина Лисенко, Лариса Бабаченко) освітньої програми #бізнес_маркетинг та #інтернет_комунікації.
Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки. Координатор проєкту в університеті Людмила Ремньова.