Підприємницькі навички, орієнтир на результат, конкурентоспроможність - основні цінності обов’язкового курсу "Управління бізнесом та бізнес-проектами", який опановують студенти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації". Викладач дисципліни - кандидат економічних наук, доцент Валентина Москаленко, практик у сфері бізнес-консалтингу з багаторічним досвідом.
Основним результатом вивчення дисципліни є розробка та пітчинг курсового проєкту - конкурентоспроможного бізнес-плану.
Бажаємо студентам втілити в життя власні бізнес-ідеї та зробити свій внесок в економічний розвиток міста та області.
Студенти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" успішно завершили практикум з SMM від EVO!
Неймовірно круто було переймати SMM-досвід на офлайн-тренінгах з Катериною Голобурдою, менеджеркою з інформаційного просування та управління репутацією у проєкті Satu, в компанії EVO.
Опанували теми:
- "Ефективний SMМ"
- "Матриця ефективних текстів"
- "Контент-план"
Формат практикуму передбачав активну залученість у процес та виконання практичних завдань.
Дякуємо за неймовірну можливість!
Вітаємо Ірину Гришко з дипломом у конкурсі "Бізнес-Трамплін"
Автор Тетяна Забаштанська28 квітня 2023 року відбувся фінал ІІ етапу Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «БІЗНЕС-ТРАМПЛІН». У конкурсі взяли участь студентські команди з таких регіонів України, як: Київська, Вінницька, Дніпропетровська, Житомирська, Одеська, Сумська, Львівська, Харківська, Чернігівська, Чернівецька області.
З-поміж 47-ми проєктів, представлених у півфіналі, журі конкурсу відібрало для участі у фіналі 18 найкращих бізнес-планів. Серед них і проєкт "Будиночок надії" студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" НУ "Чернігівська політехніка" Гришко Ірини. Науковий керівник - доцент кафедри маркетингу PR-технологій та логістики Валентина Москаленко. За результатами публічного захисту проєкту Ірина Гришко отримала диплом третього ступеню. Вітаємо та бажаємо втілення бізнес-ідей!
«Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі» у рамках конференції «Юність науки»
Автор Тетяна Забаштанська27 квітня відбулося засіданні секції «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі» у рамках щорічної конференції «Юність науки». З вітальним словом до учасників звернулася директор навчально-наукового інституту економіки, доктор економічних наук, доцент Аліна Олександрівна Пінчук. Учасників конференції привітав також доктор філософії, професор Ян-Урбан Сандал з Норвегії.
Студенти спеціальності «Маркетинг» презентували результати досліджень, власні кейс та ідеї проєктів:
- Пономаренко Артур, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ: КЕЙСИ БРЕНДІВ «YOZH» ТА «ALISO»»
- Сябро Анастасія, здобувач вищої освіти гр. МР-191. Тема презентації: «ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ INFLUENCE-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ «BIOPELL MEDICAL»»
- Селех Дмитро, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: ««КЕЙС KOLO: КОРИСТЬ EMAIL-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ФОНДІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ»»
- Рогова Ірина, здобувачка вищої освіти гр. ОА-211. Тема презентації: «ОСНОВНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ»
- Христенко Ольга, Срібна Аліна, здобувачки вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «IT PRODUCT DEVELOPMENT APPROACH FROM GENESIS: STARTUP IDEA «ENFILM»»
- Ревун Антон, здобувач вищої освіти гр. МР-211. Тема презентації: «МІСЦЕ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИКА НА СВІТОВОМУ РИНКУ»
- Сучок Станіслав, здобувач вищої освіти гр. МР-221. «СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ В УКРАЇНІ»
- Пономаренко Роман, здобувач вищої освіти гр. МРт-211. Тема презентації: «МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА КОМПАНІЇ «ESPUTNIK»»
На завершення модератор конференції Анастасія Стеченко порекомендувала всім студентам долучатися до наукових заходів, написання тез і статей, адже це вклад у професійне резюме та у студентський рейтинг. Зичимо натхнення у наукових пошуках!
Минулої п'ятниці студенти спеціальності "Маркетинг" відвідали гостьову лекцію від Майї Тавлуй, яка поділилася соціальною частиною життя компанії Valtech!
Майя поділилася тим, як IT-компанія допомагає країні та співробітниках в умовах повномасштабної війни, як соціально згуртовується команда, та згадала про те, як турбуються про ментальне здоров'я працівників.
Студенти перейняли досвід, отримали заряд мотивації для вдосконалення своїх навичок та натхнення до самовдосконалення.
Дякуємо компанії Valtech за цінні лекції для здобувачів вищої освіти!
6 квітня для студентів спеціальності «Маркетинг» кампанією EVO була організована екскурсія-зустріч.
Після знайомства з директором, ознайомлення з кампанією та офісом, під час неформального спілкування за кавою маркетолог Катерина Голобурда розповіла про початок свого професійного шляху в маркетингу, поділилася професійними кейсами та відповіла на питання студентів.
Дякуємо команді EVO за неймовірну зустріч та готовність ділитися досвідом. Ви – найкращі!
29 березня студенти спеціальності «Маркетинг» відвідали SendPulse!
Ознайомилися з компанією та сервісами SendPulse. Обговорили можливості Академії SendPulse.
Маркетолог Дмитро Селех поділився своїм кар’єрним шляхом та дав поради студентам для професійного розвитку.
Дякуємо за змістовну екскурсію та надихаюче спілкування!
Навчальний курс від Медійної студії для молоді "MICS 4U"
Автор Тетяна ЗабаштанськаЧернігівський обласний молодіжний центр разом з Сфера молоді запрошує молодь Чернігівщини 19-28 років до участі у навчальному курсі Медійна студія для молоді "MICS 4U".
Медійна студія для молоді MICS 4U: сучасна інклюзивна креативна студія для молоді це доступний та вільний медійний простір де молодіжна спільнота може реалізувати свій потенціал: від навчання до створення медійного продукту та подальшого його просування.
Ми створюємо можливості для медіа впливу молоді у процеси відновлення громад, формування сталої стійкості молодіжної спільноти в нових умовах підвищення ціннісних орієнтирів в громадах шляхом підвищення кількості якісного медійного контенту. Проєктом передбачено три тематичні блоки по 15 тренінгових навчань направлених на підвищення компетенцій молоді. Тренінгове навчання забезпечено експертним супроводом та представляє собою практичну лабораторію створення медіа продуктів для молоді, самою молоддю про молоддю. Учасники навчання опанують медіа інструментами та створять власні медіа продукти з подальшим їх просуванням.
Реєстрація на навчання за посиланням https://docs.google.com/.../1FAIpQLSddaoaSq4Llz2.../viewform до 21 квітня 2023 року 23:59
_____________________________________________________________________
Проєкт реалізовується за підтримки Black Sea Trust for Regional Cooperation, проект Німецького фонду Маршалла Сполучених Штатів (BST), який управляє коштами Кооперативу Агентства США з міжнародного розвитку
Opinions expressed in this publication do not necessarily represent those of the Black Sea Trust or its partners
Думки зазначені в цій публікації не обов’язково збігаються з думками Black Sea Trust та його партнерів
Стратегії медіапланування в умовах невизначеності
Автор Тетяна ЗабаштанськаМедіапростір мінливий в умовах сьогодення. Зміни та новації постійно. Хто, як не профі, краще знає.
14 квітня з гостьовою лекцією завітає Олександр Сергієнко, директор зі стратегічного розвитку "Mindshare".
Запрошуємо долучитися онлайн о 11:25 щоб перейняти досвід та знання від фахівця.
Marketing & sales-воронки. Чим відрізняються воронки B2B від В2С
Автор Тетяна Забаштанська14 квітня о 13:10 зустрінемось з Head of Marketing in Jetbeep (IoT)!
Олена Коваленко-Швець виступить з лекцією «Marketing & sales-воронки. Чим відрізняються воронки B2B від В2С»
Гостьові лекції – можливість перейняти знання практиків, які охоче діляться досвідом, а після отримати відповіді на ваші питання.
Підготуйте нотатники, зустрінемось зовсім скоро!