Протягом минулого тижня здобувачі вищої освіти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" продовжували здійснювати опитування туристів Чернігова для написання Маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова.
Нагадуємо, що електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.
Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 .
За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД!
#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації
Сьогодні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного Університету «Чернігівська політехніка» долучилися до онлайн воркшопу на тему: «Digital marketing and Black Friday»!
Спікером був Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, який розкрив в форматі кейс-стаді такі питання:
- Email marketing;
- Content marketing;
- SEO;
- семантичний пошук;
- використання Google trends;
- Digital-stories для Black Friday (Чорна п'ятниця) та Cyber Monday (Кібер понеділок);
- розвінчання міфів про бенефіти від співпраці з блогерами.
Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість розвитку та розкриття потенціалу!
Отримана інформація виявилася цікавою, корисною та практичною!
Конкурс стартапів «StartUp – way to success»
Автор Тетяна ЗабаштанськаНаповнений ідеями та натхненням вечір занять з учасниками конкурсу стартапів «StartUp – way to success» Національного Університету «Чернігівська політехніка» Національний університет «Чернігівська політехніка».
З основами маркетингу для стартапів, особливостями дослідження споживачів та побудовою комунікаційної стратегії познайомила учасників конкурсу доцент Кафедра маркетингу, РR-технологій та логістики Тетяна Забаштанська.
Важливою компонентою зустрічі стало практичне пропрацювання ключових елементів маркетингу стартапів. Учасники отримали роздатковий матеріал, що стане в нагоді при підготуванні стартапу до захисту.
Дякуємо кафедрі креативних індустрій та соціальних інновацій НУ «Чернігівська політехніка» за організацію важливої програми для розкриття здібностей здобувачів та можливість долучитися в ролі спікера для підготовки учасників конкурсу стартапів «StartUp – way to success»!
Бажаємо натхнення, вмотивованості оформити проєкти та удачі на фінальному захисті робіт!
#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації
Про Чорну п’ятницю в радіопрограмі «Ранні пташки» «Українське радіо: Чернігівська хвиля».
Автор Тетяна ЗабаштанськаДОСВІДЧЕНІ ШОПОГОЛІКИ радять:
- під час розпродажу зберігайте розум і не поспішайте з покупками;
- заздалегідь складіть список товарів, що вас цікавлять
- з певним інтервалом моніторте ціни на вподобані товари – це дозволить зрозуміти, чи є реальна знижка на відібрані позиції.
А також закликаємо підтримати місцевих виробників – це зручною та не потрібно довго чекати товар з-за кордону.
Цю та іншу цікаву інформацію про Чорну п’ятницю завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Анна Вербицька та доцент кафедри Тетяна Забаштанська обговорювали сьогодні зранку у програмі «Ранні пташки» «Українське радіо: Чернігівська хвиля». Запис ефіру слухайте за посиланням: https://bit.ly/3r3UgcI
#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації
Гостьова лекція «Організація івентів через призму стадій проєктів в ІТ: практичні кейси»
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ невимушеній неформальній атмосфері у рамках курсу «Event-технології» для першокурсників освітньої програми #бізнес_маркетинг та #інтернет_комунікації відбулась гостьова лекція Ольги Рись, координаторки Chernihiv.IT, громадської діячки. Тема лекції: «Організація івентів через призму стадій проєктів в ІТ: практичні кейси» Ольга Олександрівна окреслила перспективи локального ринку івент-індустрії, роль івент-маркетингу для ІТ-бізнесу та поділилася власним досвідом планування і реалізації унікального міського фестивалю #chetwins, організації конференції Chernihiv.IT Business.
Студенти(-ки) отримали відповіді на безліч цікавих питань: як справитися з фейлами в організації подій, як залучити владу до підтримки заходу, як знайти спонсорів та багато іншого.
Дякуємо за практичні кейси та теплу атмосферу! До нових зустрічей!
Старт дослідження ринку в’їзних туристів Чернігова-2021
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ рамках розробки маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» на замовлення Управління культури та туризму Чернігівської міської ради проводиться дослідження ринку в’їзних туристів Чернігова-2021 шляхом опитування серед туристів та гостей міста.
Студенти та студентки освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» проводять опитування "face to face" на Валу, в Антонієвих печерах, торгових центрах, вокзалі, закладах HoReCa.
Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 році.
Електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.
Саме відповіді туристів будуть корисними для розробки подальшої стратегії туризму та розвитку туристичної сфери в цілому!
За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД.
За допомогою розробленої маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова міська влада планує розпочати активні заходи з популяризації нашого міста на теренах України.
Блог-кафе «Копірайтинг в соціальних мережах»
Автор Тетяна ЗабаштанськаНі, це не диктант, не тестування, і навіть не практична робота. Це натхненні блогери в межах прлєкту #ЯМедіа творять свої тексти
17 листопада відбулося блог-кафе "Копірайтинг у соціальних мережах". Модератор Анна Вербицька ознайомила учасників з основами копірайтингу як інструменту блогера та громадського активіста: способами передачі емоцій у тексті, анти-правилами написання тексту для блогу. На блог-кафе попрактикували відпрацювання навичок використання методу «відцифровання емоцій» та стилістичних прийомів копірайтингу (антитеза, парцеляція, метафора, епітет, персоніфікація, хіаз, алітерація, неологізм).
Серед учасників блог-кафе здобувачі (Єлизавета Отчиченко, Анастасія Мартинович, Анастасія Стеченко, Меланія Шокодько) та викладачі (Ірина Лисенко, Лариса Бабаченко) освітньої програми #бізнес_маркетинг та #інтернет_комунікації.
Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки. Координатор проєкту в університеті Людмила Ремньова.
Міжнародна школа соціального підприємця IBS від Fil. Dr. Jan-Urban Sandal, осінній семестр-2021
Автор Тетяна ЗабаштанськаОсінній семестр 2021 Міжнародної школи соціального підприємця IBS від Fil. Dr. Jan-Urban Sandal офіційно відкрито!
За допомогою цієї онлайн-програми мобільності бажаємо новим учасникам плідних дискусій, глобальних знань та позитивних вражень!
16 листопада відбулась гостьова лекція в рамках проєкту "Prosvita" від Chernihiv.IT
Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.Kz), з темою "Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Клієнтська аналітика”
Нові знання, інсайти, практичний досвід, і головне - можливість дискусії та діалогу зі спікером
Дякуємо, чекаємо на подальші заплановані зустрічі!