«Більше крутих івентів — більше донатів на ЗСУ», — подумали ми і почали працювати над новою подією.
І хоч відтоді час пролетів дуже швидко, у нас все майже готово, аби забезпечити для вас декілька годин мега-контенту від досвідчених експертів та мега-емоцій від участі у цій події.
Chernihiv.IT Conf: VOLUNTEER FRONT — конференція, де ми не тільки вчимося і ділимося досвідом, а й збираємо кошти на потреби наших захисників та захисниць. Це на сьогодні теплі речі, які допоможуть їм боротися і перемагати, зігріватимуть нашою любов’ю.
Тому пропонуємо просту формулу. Ми все організовуємо, забезпечуємо цікаву й корисну програму, ви — реєструєтеся, донатите і чудово проводите час, зміцнюючи знання та навички. Сама ж участь у заході абсолютно безкоштовна, тобто.
Подія відбудеться вже 5 листопада, тривалістю з 11:00 до 16:00. Підігрівати вашу цікавість і мотивацію ми будемо деталями та подробицями її програми впродовж наступних днів.
Хто вже готовий зареєструватися, знаючи що Chernihiv.IT в жодному разі не підсуне чогось поганого, — завітайте за посиланням у коментарях або у події на сайт кластера.
Далі буде…
Як навчатись краще придумувати рекламні ідеї?
Автор Тетяна ЗабаштанськаСтуденти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» разом з викладачами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» долучилися до 5-го майстер-класу присвяченого підготовці до 17-го Українського студентського фестивалю реклами із номінацій Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».
На чисельні прохання учасників Фестивалю спікером виступив копірайтер агентства «banda» Віктор Синьков. При цьому тема майстер-класу: «Як навчитись краще придумувати рекламні ідеї» зацікавила майже 100 учасників.
Модератором майстер-класу виступив Євген Ромат, координатор 17-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
17-й Український студентський фестиваль реклами відбудеться 17 листопада цього року в Міжнародний день студента.
Повне занурення у маркетинг у рекордні строки, хто з нами?
Автор Тетяна ЗабаштанськаРеєструйся на онлайн-інтенсив «Chernihiv.IT Marketing CRASH COURSE» і відкрий для себе маркетинг нового часу. Ми підготували програму, яка присвячена найбільш актуальним викликам українського ринку.
Розвиток успішного бізнесу в умовах війни дорівнює неабиякій допомозі країні та наближенню перемоги. Як це зробити — складне питання. Чи був в когось рецепт на випадок війни? Певно, що ні, але наші спікери готові поділитися своїм досвідом про:
Як збирати донати за допомогою івентів?
Актуальні скіли маркетолога в новій реальності
SMM під час війни
Як розробити ефективну антикризову маркетинг-стратегію?
Думаєш, це все? А от і ні! Заплануй поки свою участь в інтенсиві на 25—28 жовтня, а ми далі розкажемо, що ж ще чекає на тебе.
Сертифікат для всіх, хто буде з нами 4 дні.
Інтенсив безкоштовний, але донат відкриється! Ми продовжуємо збір на теплі речі для наших захисників та захисниць.
Чудова нагода для розвитку soft skills та можливість ще більше розповісти про Україну світові. Дякуємо закордонним партнерам Fundacja Kopalnia Inicjatyw за запрошення!
Завдяки співпраці Національний університет «Чернігівська політехніка» з Громадською організацією «Чернігів європейський», Fundacja Centrum Kreatywnych Inicjatyw Edukacyjnych (Polанд) та Europas Erfolg e.V. (Germani) 15 здобувачів вищої освіти змогли долучитись до реалізації проєкту «The art of memories», та разом з молоддю Польщі і Німеччини обговорити складні питання історії ІІ Світової війни та передачі "уроків історії" майбутнім поколінням.
Програма візиту включала відвідування музея Оскара Шиндлера, пам'ятних місць Кракова, державного музею Аушвіц-Біркенау та Міжнародного молодіжного центру зустрічей в Освенцимі. Окрім того, студенти мали онлайн-воркшопи з запрошеними фахівцями Польщі та Ізраїлю.
У якості фінальної роботи міжнародна група підготувала цілий перформенс для польської молоді на сцені театру, а також зняли низку тематичних відео-інтервью.
Дякуємо усім за співпрацю та змістовний час разом!
До нових зустрічей!
Вебінар щодо підготовки до 17-го Українського студентського фестивалю реклами
Автор Тетяна ЗабаштанськаСтуденти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» разом з викладачами кафедри маркетингу, PRологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» долучилися вебінару присвяченого підготовці до 17-го Українського студентського фестивалю реклами із номінацій Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».
Сьогодні спікером виступив незмінний протягом багатьох років голова Журі УСФР Анже Йереб, що зараз працює на посаді Chief Creative Officer у Leavingstone Georgia (Грузія).
Тема майстер-класу актуальна: «Як перемогти в Українському студентському фестивалі реклами»…
Серед ключових меседжів Анже Йереб варто згадати:
- креативність – це інструмент для ефективності реклами;
- креативність зменшує медіабюджет;
- реклама має вирішувати певну проблему;
- call to action має обов’язково бути в кінці рекламного повідомлення;
- задача реклами не подобатися споживачеві, а доносити інформацію;
- наздогоняйте споживачів ремаркетингом, перфоменсмаркетингом та ретаргетингом.
Модератором вебінару виступив Євген Ромат, координатор 17-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
17-й Український студентський фестиваль реклами відбудеться 17 листопада цього року в Міжнародний день студента!
Знайомтесь з брифами – приймайте участь..
Долучилися до актуального заходу у рамках проєкту #ЯМедіа. Питання медіаграмотності на часі, як ніколи. Дякуємо спікеру та організаторам
Автор Тетяна ЗабаштанськаНа завершення правозахисної програми «Я-Медіа» 7 вересня 2022 року в місті-герої Чернігові відбувся регіональний семінар «Медіаграмотність та нові інформаційні виклики під час війни». Захід відбувся у Національному університеті «Чернігівська політехніка» у змішаному форматі. Учасники мали можливість наживо спілкуватися у нещодавно відремонтованому після бомбардувань Залі засідань Вченої ради університету або приєднатися онлайн через платформу Zoom.
На цей раз запрошеним спікером був радіоведучий та редактор Українського радіо «Чернігівська хвиля» Андрій Соколов, який вже понад 15 років працює у медіапросторі Чернігівщини та добре знає його особливості. Під час семінару учасники обговорили, як змінилася роль медіаграмотності у контексті забезпечення інформаційного захисту громадян та побудови системи інформаційної безпеки України в умовах повномасштабної війни. Особлива увага під час дискусії була приділена тим змінам, які відбулися у медіапросторі за останні півроку та їх впливу на формування сучасного медіаконтенту. Учасники семінару задавали багато питань з приводу безпекових аспектів поширення інформації у персональних соціальних мережах та необхідності переосмислення нової парадигми медіаграмотності.
Андрій Соколов поділився з учасниками реальними кейсами з практики діяльності Українського радіо «Чернігівська хвиля» під час війни, правилами факт-чекінгу інформації та секретами побудови успішного інтерв’ю.
Під час заходу панувала щира і невимушена атмосфера, що допомагало конструктивно обмінюватися думками та своїм власним медіа-досвідом, отримати зворотний зв’язок від учасників семінару.
- Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
- Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки
Всеукраїнський курс "Створення та розвиток ІТ-продуктів" від Genesis Genesis та Product IT Foundation for Education стартує в Національний університет «Чернігівська політехніка»
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗ 1 жовтня здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» зможуть долучитися до Всеукраїнського інтерактивного курсу «Створення та розвиток IT-продуктів». Це симулятор віртуального стажування в IT-компанії з реальними кейсами та експертами-практиками. Над розробкою курсу працювали IT-компанія Genesis Genesis, громадська організація «Освітня фундація продуктового IT» та студія EdEra спільно із Міністерством цифрової трансформації та Міністерством освіти і науки України.
У липні завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Анна Вербицька пройшла навчання від фахівців IT-компанії Genesis та здобула сертифікацію для викладання курсу «Створення та розвиток IT-продуктів».
Серед лекторів онлайн-стажування: Віцепрем’єр-міністр України, Міністр цифрової трансформації України — Михайло Федоров, заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції — Валерія Іонан, співзасновник Monobank — Дмитро Дубілет, Client Partner Apps & Ventures, CEE у Meta — Станіслав Біров, COO Genesis — Артем Копанєв, CEO Suitsme (Genesis) — Галина Єфремова та інші фахівці із провідних продуктових IT-компаній, як-от Genesis і Meta.
Інтерактивний курс «Створення та розвиток IT-продуктів» буде доступний для студентів магістерської програми «Маркетинг» та бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» у рамках навчальних дисциплін. Найуспішніші студенти матимуть можливість отримати менторську підтримку від провідних фахівців продуктового IT.
З метою взаємодії в рамках інтеграції та реалізації курсу «Створення та розвиток ІТ-продуктів», удосконалення освітніх програм університету, спільної участі в ініціативах задля розвитку підприємницької освіти підписано меморандум про співпрацю між НУ «Чернігівська політехніка» та ГО «Освітня фундація продуктового ІТ».
Бажаємо успіхів здобувачам вищої освіти у навчанні та дякуємо партнерам за освітні можливості.
Зустріч з естонським соціологом та громадським діячем Юло Вооглайд
Автор Тетяна Забаштанська6 вересня 2022 року в Національний університет «Чернігівська політехніка» відбулася зустріч з відомим естонським соціологом та громадським діячем Юло Вооглайд та Ігорем Дідковським, українським філософом, меценатом, бізнесменом.
У ході зустрічі було підписано угоду про взаємодію і співпрацю між НУ «Чернігівська політехніка» та ТОВ «РОДОВІД ШКОЛА».
Викладачі та студенти отримали цікаву інформацію до роздумів щодо процесу прийняття рішень, етапів професійної підготовки та кар'єрного шляху фахівця та багато іншого.
Дякуємо за зустріч!
Викладачі кафедри маркетингу, долучилися до всеукраїнського проєкту "Uni-Biz Bridge" з розвитку soft skills викладачів.
Автор Тетяна ЗабаштанськаПроєкт був насичений розглядом таких тем з подальшим обговоренням:
- “Нові підходи до викладання та комунікації зі студентами”
- “Професійне вигорання”
- “Стратегія win-win-win: студенти – роботодавці – університети”
- “5 фішок як втримати увагу студентів”
- “Як вести соцмережі університету?”
Дякуємо організаторам UGEN за можливості комунікації, розвитку навичок та співпрацю!
Рухаємося вперед разом!
Літня школа з вивчення англійської мови від Wrexham Glyndwr University (Велика Британія).
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ рамках українсько-британського проєкту Twinning «Iніціатива єднання» з 1 серпня стартує літня школа з вивчення англійської мови від Wrexham Glyndwr University (Велика Британія).
Заняття відбудуться в онлайн-форматі.
Надзвичайно цікава програма, що поєднує поглиблення навичок мовлення, письма та занурення в британську культуру.
Реєстрація за посиланням:
https://forms.gle/qYtiYmFJ2ir1rjP8A
Дедлайн реєстрації - 22 липня о 12:00