Дата и время

Магістр

До уваги здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників!

З 07.12.2021 освітній процес у Національному університеті «Чернігівська політехніка» переведено в онлайн режим!

У зв’язку з посиленням карантинних заходів встановленням відповідно до постанови КМУ від 24 листопада 2021 р. № 1240 " Про внесення змін до постаов Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 і від 29 червня 2021 р. № 677» наказом ректора від 06.12.2021 № 227 «Про організацію діяльоті НУ «Чернігівська політехніка» з 07.12.2021»:

- з 07.12.2021 заборонено відвідування Університету здобувачами вищої освіти;

- в Університеті з 07.12.2021 освітній процес переведено в онлайн режим відповідно до затвердженого розкладу.

Навчальний процес в університеті за умови «червоного» рівня епідемічної небезпеки буде переведено в аудиторний режим тільки за умови коли 100 відсотків працівників будуть мати документ про отримання повного курсу вакцинації (зелені сертифікати).

Станом на 06.12.2021 залишається ще 51 співробітник, які вакциновані тільки однією дозою!

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 03 грудня 2021 17:25

Digital marketing tools overview

Автор

Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» продовжують навчання у Life Academy разом з #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу.

Воркшоп «Digital marketing tools overview» також провів Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy.

Ключові підходи до Digital-marketing та Web-аналітики було надано в доступній формі з прикладами з діяльності компанії Lifecell.

Ключові моменти використання інструментів Google-аналітики розглядались в площині:

-        побудови систем метрик;

-        збереження даних;

-        об’єднання даних з різних джерел;

-        перевірки гіпотез за допомогою А/В-тестування через Google Optimize;

-        створення системи наскрізної аналітики.

Також важливим елементом воркшопу була безпосередня візуалізація та Digital-квест.

Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість застосування сучасних Кейс-стаді та долучення до маркетингових досліджень діяльності мобільного оператора.

e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» долучились аудиторно до гостьової лекції з Аліною Дикухою, SЕО онлайн-сервісу 13chats, груп компаній SendPulse.

Аліна Дикуха розповіла про онлайн-сервіс 13chats, в контексті заявленої теми «Стартап від розробки MVP до перших клієнтів».

Здобувачі дізнались про перші досягнення команди онлайн-сервісу 13chats та звичайно труднощі, що виникали на шляху.

Здобувачі жваво цікавились необхідними Soft skills та Hard skills для успішного старту в сфері маркетингу, а також на які моменти варто звернути в першу чергу увагу в онлайн просуванні стартапів.

Дякуємо Аліні Дикусі, SЕО онлайн-сервісу 13chats, груп компаній SendPulse, за в невимушену та дружню атмосферу спілкування і цінні поради!

 

e-max.it: your social media marketing partner

Протягом минулого тижня здобувачі вищої освіти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" продовжували здійснювати опитування туристів Чернігова для написання Маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова.

Нагадуємо, що електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.

Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 .

За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД!

 

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner
Четвер, 25 листопада 2021 18:46

Digital marketing and Black Friday

Автор

Сьогодні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного Університету «Чернігівська політехніка» долучилися до онлайн воркшопу на тему: «Digital marketing and Black Friday»!

Спікером був Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, який розкрив в форматі кейс-стаді такі питання:

- Email marketing;

- Content marketing;

- SEO;

- семантичний пошук;

- використання Google trends;

- Digital-stories для Black Friday (Чорна п'ятниця) та Cyber Monday (Кібер понеділок);

- розвінчання міфів про бенефіти від співпраці з блогерами.

Дякуємо спікеру Pavlo Bradulov, Head of digital компанії Lifecell, від освітнього проекту Lifecell Academy, та #УкраїнськаАсоціаціяМаркетингу в особі: Президента - Ірини Вікторівни Лилик та Віце-президента Світлани Володимирівни Ковальчук за можливість розвитку та розкриття потенціалу!

Отримана інформація виявилася цікавою, корисною та практичною!

e-max.it: your social media marketing partner

Наповнений ідеями та натхненням вечір занять з учасниками конкурсу стартапів «StartUp – way to success» Національного Університету «Чернігівська політехніка» Національний університет «Чернігівська політехніка».

З основами маркетингу для стартапів, особливостями дослідження споживачів та побудовою комунікаційної стратегії познайомила учасників конкурсу доцент Кафедра маркетингу, РR-технологій та логістики Тетяна Забаштанська.

Важливою компонентою зустрічі стало практичне пропрацювання ключових елементів маркетингу стартапів. Учасники отримали роздатковий матеріал, що стане в нагоді при підготуванні стартапу до захисту.

Дякуємо кафедрі креативних індустрій та соціальних інновацій НУ «Чернігівська політехніка» за організацію важливої програми для розкриття здібностей здобувачів та можливість долучитися в ролі спікера для підготовки учасників конкурсу стартапів «StartUp – way to success»!

Бажаємо натхнення, вмотивованості оформити проєкти та удачі на фінальному захисті робіт!

 

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner

ДОСВІДЧЕНІ ШОПОГОЛІКИ радять:

- під час розпродажу зберігайте розум і не поспішайте з покупками;

- заздалегідь складіть список товарів, що вас цікавлять

- з певним інтервалом моніторте ціни на вподобані товари – це дозволить зрозуміти, чи є реальна знижка на відібрані позиції.

А також закликаємо підтримати місцевих виробників – це зручною та не потрібно довго чекати товар з-за кордону.

Цю та іншу цікаву інформацію про Чорну п’ятницю завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Анна Вербицька та доцент кафедри Тетяна Забаштанська обговорювали сьогодні зранку у програмі «Ранні пташки» «Українське радіо: Чернігівська хвиля». Запис ефіру слухайте за посиланням: https://bit.ly/3r3UgcI

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power #бізнес_маркетинг #інтернет_комунікації

e-max.it: your social media marketing partner

У невимушеній неформальній атмосфері у рамках курсу «Event-технології» для першокурсників освітньої програми #бізнес_маркетинг та #інтернет_комунікації відбулась гостьова лекція Ольги Рись, координаторки Chernihiv.IT, громадської діячки. Тема лекції: «Організація івентів через призму стадій проєктів в ІТ: практичні кейси» Ольга Олександрівна окреслила перспективи локального ринку івент-індустрії, роль івент-маркетингу для ІТ-бізнесу та поділилася власним досвідом планування і реалізації унікального міського фестивалю #chetwins, організації конференції Chernihiv.IT Business.

Студенти(-ки) отримали відповіді на безліч цікавих питань: як справитися з фейлами в організації подій, як залучити владу до підтримки заходу, як знайти спонсорів та багато іншого.

Дякуємо за практичні кейси та теплу атмосферу! До нових зустрічей! 

e-max.it: your social media marketing partner

У рамках розробки маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» на замовлення Управління культури та туризму Чернігівської міської ради проводиться дослідження ринку в’їзних туристів Чернігова-2021 шляхом опитування серед туристів та гостей міста.

Студенти та студентки освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» проводять опитування "face to face" на Валу, в Антонієвих печерах, торгових центрах, вокзалі, закладах HoReCa.

Цінним бонусом є те, що серед респондентів буде здійснено розіграш від парк-готелю River Side: сертифікату на вечерю номіналом на 500 грн та сертифікату на поселення, який можна буде реалізувати у 2022 році.

Електронний варіант анкети усі туристи та гості міста Чернігова можуть завантажити та заповнити за посиланням https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7.

Саме відповіді туристів будуть корисними для розробки подальшої стратегії туризму та розвитку туристичної сфери в цілому!

За можливості поширюйте анкету https://forms.gle/yyfUhyQNSZgxXXJD7 серед друзів, знайомих, хто відвідував чи гостював у місті ЛЕГЕНД.

За допомогою розробленої маркетингової стратегії розвитку туризму Чернігова міська влада планує розпочати активні заходи з популяризації нашого міста на теренах України.

#ChePolytech #Che_marketing #marketing_is_super_power

e-max.it: your social media marketing partner

Ні, це не диктант, не тестування, і навіть не практична робота. Це натхненні блогери в межах прлєкту #ЯМедіа творять свої тексти

17 листопада відбулося блог-кафе "Копірайтинг у соціальних мережах". Модератор Анна Вербицька ознайомила учасників з основами копірайтингу як інструменту блогера та громадського активіста: способами передачі емоцій у тексті, анти-правилами написання тексту для блогу. На блог-кафе попрактикували відпрацювання навичок використання методу «відцифровання емоцій» та стилістичних прийомів копірайтингу (антитеза, парцеляція, метафора, епітет, персоніфікація, хіаз, алітерація, неологізм).

Серед учасників блог-кафе здобувачі (Єлизавета Отчиченко, Анастасія Мартинович, Анастасія Стеченко, Меланія Шокодько) та викладачі (Ірина Лисенко, Лариса Бабаченко) освітньої програми #бізнес_маркетинг та #інтернет_комунікації.

Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).

Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки. Координатор проєкту в університеті Людмила Ремньова.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 20 з 48

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні989
mod_vvisit_counterВчора2326
mod_vvisit_counterНа цьому тижні12017
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень10838
mod_vvisit_counterВ цьому місяці13363
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць34143
mod_vvisit_counterРазом1941771

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]