Дата и время

Магістр

До уваги студентів, викладачів та співробітників!

З 7 лютого 2022 року до 25 лютого 2022 року освітній процес у Національному університеті

«Чернігівська політехніка» переведено в дистанційний режим!

У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні та стрімким поширенням респіраторної хвороби (штаму «Омікрон»), керуючись постановою КМУ від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами та доповненнями) та листом МОНУ від 25.01.2022 № 1/1266-22», наказом ректора від 27.01.2022 № 29 «Про організацію освітнього процесу з 07.02.2022», в Університеті з 7 лютого 2022 року до 25 лютого 2022 року освітній процес переведено в дистанційний режим.

e-max.it: your social media marketing partner

Вітаємо випускників та випускниць групи ММРп-201 спеціальності 075 «Маркетинг» з урочистим врученням дипломів магістратурів!!!

Сьогодні в урочистій атмосфері було отримано 3 дипломи з відзнакою!

Пишаємося досягненнями кожного випускника, а в пам'яті залишаються ваші здобутки, перемоги, яскраві події, спільнопроведений час!!!

Бажаємо щоб отримані дипломи стали надійним стартом для вашої кар’єри.

Досягайте поставлених цілей, не зупиняйтесь перед перешкодами і завжди будьте впевнені у своїх силах!

Бажаємо вам оптимізму, натхнення, наполегливості, кар’єрних здобутків, особистих перемог, реалізації задумів і творчих планів, вірних друзів, наснаги та невичерпної енергії!

Завжди рухайтесь вперед, розвивайтесь!

Нехай вам щастить у нових звершеннях!

e-max.it: your social media marketing partner

Друже, тобі привіт від нашого студента магістерської програми «Маркетинг» Ігоря Рябченка зі стародавнього міста Марібор, Словенія.

Ігор Рябченко на цей семестр став студентом програми Erasmus+. Він навчається в словенському закладі вищої освіти «University of Maribor», а отримані кредити будуть перезараховані в НУ «Чернігівська політехніка».

Erasmus+ – це програма Європейського Союзу, що підтримує проєкти, партнерства, заходи і мобільність у сфері освіти, професійної підготовки.

Враження Ігоря від навчання в Словенії:

«Це мій перший досвід академічної мобільності і з упевненістю можу сказати, що прожити «день» життя кіношного студента – це того варте. Я вперше подався на Erasmus+ і був відібраний на навчання за кордоном. Коли я про це дізнався, був приємно шокований та вражений. І почався процес підготовки до виїзду.

Зі всіма питаннями, які виникали під час оформлення документів, допомагали співробітники відділу міжнародних зв’язків.

University of Maribor є другим за розміром та віком університетом країни після Люблянського університету. Серед університетів Центральної та Східної Європи він входить у ТОП-20.

Навчання в університеті націлене на самоосвіту. Лекції та туторіали є, але щоб їх зрозуміти, потрібно ефективно попрацювати над підготовкою вдома.

Проживаю я в одномісному номері. У моєму гуртожитку двомісні номери – це максимум, який можна вибрати під час заселення. Ще одна з позитивних сторін – по приїзду видають студентські картки, за допомогою яких можливо користуватися бібліотекою, читальним залом тощо. А матеріально-технічне забезпечення, зокрема бібліотечний фонд – це сотні актуальних наукових праць з маркетингу, менеджменту, економіки, включаючи сучасні видання британської освітньої компанії Pearson, що допомагає в освітньому процесі.

Беріть максимум від кожної можливості».

e-max.it: your social media marketing partner

У рамках членства Університету в Baltic University Programme (BUP) асистент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Наталія Чийпеш взяла участь у 8th BUP PhD Students training «Interdisciplinary - Multicultural – International». Захід відбувся у м. Лодзь (Польща) 24-28 листопада 2021.

Програма тренінгу включає лекції, практикуми, індивідуальні консультації з міжнародними експертами, а також виступ з науковою доповіддю на тему.

Важливою є можливість нетворкунгу та обміну досвідом з учасниками з країн-членів BUP щодо проблем сталого розвитку у міждисциплінарному, міжнародному, мультикультурному та регіональному контексті.

e-max.it: your social media marketing partner

На бізнес-сніданок «Інноваційні підходи у підприємницькій діяльності» до Агенції регіонального розвитку Чернігівської області завітала доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» Тетяна Забаштанська.

На зустрічі обговорювали інноваційні підходи у підприємницькій діяльності разом з директором Агенції регіонального розвитку Чернігівської області, Юлією Дарницькою, президентом Чернігівської торгово-промислової палати, Костянтином Івановим, координатором Chernihiv.IT кластеру, Ольгою Рись та учасниками проєктів «Бізнес-інкубатор» і «Бізнес-акселератор».

Всі запрошені на бізнес-сніданок надали індивідуальні рекомендації для старту бізнесу учасників Інкубаційної програми від Центру підтримки підприємництва, інновацій і стартапів Чернігівської області.

e-max.it: your social media marketing partner

Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики вітає доцента кафедри Полковниченко Світлану Олександрівну з отриманням звання Почесного професора Національного університету «Чернігівська політехніка»!

Дякуємо керівництву університету за визнання напрацювань.

Світлана Олександрівна – це приклад наполегливості, цілеспрямованості, що мотивує та надихає науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти!

Шановна Світлано Олександрівно, бажаємо Вам нових перемог і досягнень, напрацювань і звершень, невичерпного джерела натхнення й завзяття, віри в себе та однодумців для реалізації запланованого!

e-max.it: your social media marketing partner

24 грудня 2021 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося Українською Асоціацією Маркетингу в лютому-травні 2021 року.

Модератором Презентації результатів дослідження виступила Анна Вербицька, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».

З вітальним словом до учасників заходу звернулись проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи НУ «Чернігівська політехніка» Ольга Мельник.

З ключовими результатами «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» ознайомила запрошених гостів Тетяна Забаштанська, к.е.н., доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, представниця Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких – за допомогою технології eye-tracker.

Серед запрошених учасників були представники місцевої влади, Агенції регіонального розвитку, Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, Туристичного інформаційного центру Чернігівської міської ради, ПрАТ «Берегиня», Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, КП «Зеленбуд», SendPulse, ТОВ «Сільпо-ФУД», ГО «Чернігів Європейський», Туристичного агентства Coral Travel, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Результати «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» викликали жваве обговорення серед зацікавлених сторін.

e-max.it: your social media marketing partner
Субота, 25 грудня 2021 19:35

Захист кваліфікаційних робіт

Автор

Цього тижня пройшов захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».

Кваліфікаційні роботи виконані на актуальні маркетингові тематики на матеріалах: ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ», ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА», ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Національного університету «Чернігівська політехніка», ТОВ «Окмі Тур», АТ «БАЗИС», ФК «Десна», АТ КБ «Приватбанк», ФОП Кулик Д.О., ФГ «Хутірське», ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-Авто», Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».

Дякуємо голові екзаменаційної комісії Жидок Вікторії Вікторівні, керуючій регіональним представництвом торговельного агентства «Western Bid» Жидок В.В., доценту, к.е.н., стейкхолдеру кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, за професійні коментарі та цікаві запитання.

Бажаємо магістрантам наполегливості, відповідальності в роботі, системності в самовдосконаленні та підвищені кваліфікації, кар’єрного росту у маркетинговій сфері!

e-max.it: your social media marketing partner
Субота, 18 грудня 2021 19:22

SMMFORUM

Автор

18 грудня викладачі та студенти відвідали онлайн #smmforum

Теми форуму:

SMM-стратегія: з чого почати, створюючи основу комунікації брендів в соціальних мережах;

Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс Моно;

Як створювати нестандартні проєкти та боротися з їхніми стандартними проблемами;

Продажі легко і в кайф. Як спеціалісту/експерту зробити х3 через особистий блог;

Та інші.

Студентів особливо зацікавили теми: «Що робити бренду, аби не стандартний SMM. Кейс на прикладі Моно». Спікери розповіли як створювався проєкт «Monobeer», які підходи во використовують для своеї роботи.

e-max.it: your social media marketing partner

Результати анкетування здобувачів вищої освіти:

ОП "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" (бакалавр, 4 курс, групи МР-191, Мрт-211), червень 2023 р. 

ОП "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" (бакалавр, 2-4 курси, групи МР-221-222, МР-211-212, МР-201-202), січень 2024 р. 

ОП "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" (бакалавр, 1-4 курси), січень 2025 р. 

ОП "Маркетинг" (магістр) - грудень, 2022 р. (гр. ММР-211, ЗММР-211)

ОП "Маркетинг" (магістр) - грудень, 2023 р. (гр. ММР-221)

ОП "Маркетинг" (магістр) - грудень, 2024 р. (гр. ММР-231, ЗММР-231)

 

Анкетування здобувачів вищої освіти:

Опитування ЗВО освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації». Структура та зміст освітньої програми

Опитування ЗВО освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" щодо освітнього середовища

Опитування ЗВО освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації". Навчання і викладання та контрольні заходи 

ОП "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" (бакалавр, 2-4 курси, групи МР-221-222, МР-211-212, МР-201-202), січень 2024 р.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 20 з 49

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні2111
mod_vvisit_counterВчора4278
mod_vvisit_counterНа цьому тижні24622
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень19395
mod_vvisit_counterВ цьому місяці24622
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць55458
mod_vvisit_counterРазом2088685

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]