Дата и время

Магістр

15 червня в рамках проєкту «Я-Медіа» в Чернігові відбулося довгоочікуване блог-кафе "Медіаграмотність - musthave сучасних лідерів громад". Студенти першого курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" разом із куратором змогли зустрітися в онлайн форматі з Вікторією Сидоровою, журналісткою, медіа-експерткою, редакторкою газети «7 днів» для обговорення злободенного питання, як протистояти інформаційним впливам у часи маніпуляцій та дезінформації. Під час розгляду реальних кейсів та виконання інтерактивних вправ учасники заходу змогли познайомитися із поширеними хворобами сучасних медіа ( недотримання стандартів, «джинса», «паркет», пресрелізм, передруки контенту), а також з’ясувати, наскільки вони схильні довіряти новинам у медіа, і чи мають навички перевірки інформації.

Відбулася активна дискусія на тему «Кому і чому ми довіряємо?», під час якої учасники блог-кафе обмінялися своїм досвідом перевірки медійної інформації на предмет відповідності критеріям оперативності, достовірності, повноти, точності, балансу думок, відокремленню фактів від коментарів. Під час зустрічі панувала щира і невимушена атмосфера, що допомагало конструктивно обмінюватися думками та отримати зворотний зв’язок від учасників блог-кафе.

  • Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
  • Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.

Дякуємо Людмилі Михайлівні Ремньовій, координаторці проєкту ЯМедіа за можливості для студентів постійно розвивати актуальні soft skills.

e-max.it: your social media marketing partner

16 червня 2022 року відбулося онлайн засідання секції «Маркетингові інструменти формування лояльності споживачів у діджитал-середовищі» Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Юність науки-2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства».

Перед учасниками конференції виступили запрошені спікери на актуальні теми маркетингу:

  • Жидок В.В. к.е.н., доцент, приватний підприємець, керуюча регіональним представництвом ТА «Western Bid»;
  • Тунік М.В. к.е.н., начальник першого міського відділення ЧОД АТ Райффайзен Банк Аваль
  • Роботу конференції продовжили молоді науковці було заслухано доповіді здобувачів вищої освіти:
  • Пономаренко Артур, гр. МР-181. ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ВІЙНИ: КЕЙС БРЕНДУ «YOZH».
  • Артеменко Катерина, Попова Ірина, гр. МР-201. СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ.
  • Рябченко Ігор, МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ.
  • Тачкіна Валерія, гр. ЗМРт-191. SMM-КЕЙС КАМПАНІЇ ALTY.
  • Герасімчук Марія, гр ММР-211. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ПРОМОАКЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ РИНКОВИМИ СУБ’ЄКТАМИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ.
  • Лавський Ігор, гр. ЗММР-211, СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ.
  • Сябро Анастасія, гр. МР-191. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО АНАЛІЗУ З ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ SIMILARWEB.
  • Пікуль Єлизавета, гр. МР-191. АКТУАЛЬНІ ІНСТРУМЕНТИ PR У СИСТЕМІ БІЗНЕС-МАРКЕТИНГУ ТА ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ.
  • Пономаренко Роман, гр. МРт-21. СТРАТЕГІЇ І МЕТОДИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ.
  • Немчик Вікторія, гр. МР-201, РОЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ
  • Гавриш Надія, гр. МР-202. НАВ’ЯЗЛИВИЙ ПОКУПЕЦЬ ТА НАВ’ЯЗЛИВИЙ СЕРВІС, ЇХ ПРИРОДА ТА ФОРМИ ПРОЯВУ
  • Середа Яна, гр. МР-191. РОЗВИТОК РЕКЛАМИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ

Усім учасникам конференції дякуємо за участь та бажаємо невичерпного натхнення у науковому пошуку та нових звершень, а Україні перемоги!

e-max.it: your social media marketing partner
У рамках стажування Ігор поглибив знання з використання матеріалів інтелектуальної власності в наукових роботах. Досліджував, яким чином проводити скрінінг наукових робіт на достовірність використаної інформації. Набув досвіду з формування перспектив подальших досліджень, спираючись на вже наявні наукові роботи. Підсумком стажування став виступ на 82 міжнародному саміті "Conversation on Emerging Issues In Social Entrepreneurship" в ролі ключового спікера, де було апробовано ключові результати кваліфікаційної роботи магістра та отримано позитивні відгуки від провідних світових науковців. Дякуємо професору Jan-U. Sandal за всебічну підтримку наукових прагнень здобувачів вищої освіти. Бажаємо Ігорю досягти запланованих цілей та отримати нові професійні здобутки. Тільки вперед!
 
 
e-max.it: your social media marketing partner

Роман Пономаренко студент третього курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" у рамках участі в програмі академічної мобільності завершив англомовний курс школи соціального підприємця "Social Entrepreneurship School IBS" від професора Яна-Урбана Сандала. Курс включає 3 модулі: Social Entrepreneurship, Innovation Management, Service Vision Management. "Навчаючись на курсі я отримав розширені знання про соціальне підприємництво, як рушійну силу позитивних змін в суспільстві. Отриманні знання під час навчання в Fil.Dr. J.-U. Sandal Institute будуть використані в моїй професійній кар'єрі маркетолога, посилюючи соціум корисними та необхідними проєктами. Щирі слова подяки професору Яну-Урбану Сандалу за актуальні знання та досвід"

 

e-max.it: your social media marketing partner

24 травня відбулась онлайн-зустріч для студентів та викладачів «Як зберегти себе під час війни» від Психологічної служби університету.

Власним досвідом подолання стресових ситуацій поділилися військовослужбовці. У подальшому плануються зустрічі, темою яких будуть практичні поради подолання стресу в умовах війни. Дякуємо Вікторії Миколаївні та Марині Євгеніївні за такі цінні та важливі зустрічі!

 

e-max.it: your social media marketing partner
Субота, 21 травня 2022 00:00

Ukrainian digital forum

Автор

Студенти та викладачі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до Ukrainian digital forum 21 травня. Форум був присвячений питанням маркетингу та брендингу під час війни. Спікер від бренду Fedoriv розповів про проєкт United24 - фонд по збору коштів для ЗСУ і вже зібрав не мало коштів на підтримку. Команда Banda розробили бренд, який наразі асоціюється з Україною і є брендом України - " Сміливість".

Спікери дискутували на тему ринку праці. Після початку пандемії більшість людей вирішили піти в онлайн професії. Після повномоштабного вторгнення ще більше онлайн курсів стали відкритими для безкоштовного навчання.

 

Ukrainian digital forum дає можливість дізнатися про кейси кампаній, отримати натхнення від того як підприємці адаптувалися до сьогоденних умов і продовжують працювати для підвищення економіки України і для допомоги українській армії.

e-max.it: your social media marketing partner

У рамкаж Тижня Науки відбулася гостьова лекція для студентів, аспірантів та викладачів від професора Яна-Урбана Сандала (Норвегія).

 

Тема лекції: International independent science and studies at Fil. Dr. Jan-U. Sandal Institute.

 

Цікава та корисна інформація щодо концепції "independent science", напрямів співпраці та можливостей від Fil.Dr. J.-U. Sandal Institute.

 

Студенти магістерської програми "Маркетинг" Ігор Рябченко та бакалаврської програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Роман Пономаренко поділилися своїм досвідом навчання та наукової діяльності в Fil.Dr. J.-U. Sandal Institute.

 

 
e-max.it: your social media marketing partner
18.05.2022 було проведено лекцію норвезьким професором Baard Borch Michalsen, associate professor at UiT The Arctic University of Norway and Nord University. Тема лекції “Rhetoric: How to plan and conduct a written or an oral presentation”.
Цікава лекція щодо розвитку актуальної soft навички 21 століття.
e-max.it: your social media marketing partner
16 травня 2022 року в НУ "Чернігівська політехніка" відбувся онлайн круглий стіл «Гібридні протистояння в умовах конвенційної війни».
Співорганізаторами круглого столу були Міністерство освіти і науки України, кафедра креативних індустрій ННІ права і соціальних технологій (НУ «Чернігівська політехніка»), кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики ННІ економіки (НУ «Чернігівська політехніка») та Фонд «ІТ-Паросток».
Запрошені учасники представляли Університет Яна Кохановського в м. Кельце (Польща), Університет Миколаса Ромеріса (Литва), Вільнюський Університет (Литва), Вища школа економіки в м. Прага (Чехія), Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Україна), Національний університет водного господарства і природокористування (Україна), Інститут емоційного інтелекту (Україна), Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Чернігівська регіональна дирекція» Суспільне Чернігів та інші.
З вітальним словом виступили: Олексій Шкуратов, заступник Міністра освіти і науки України з питань європейської інтеграції, доктор економічних наук, професор; Олег Новомлинець, ректор Національного університету «Чернігівська політехніка», доктор технічних наук, професор; Аліна Пінчук, директорка ННІ економіки НУ «Чернігівська політехніка», доктор економічних наук, доцент; Анна Вербицька, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка», кандидат наук з державного управління, доцент; Марина Поленкова, завідувачка кафедри креативних індустрій і соціальних інновацій Національного університету «Чернігівська політехніка», доктор економічних наук, доцент.
З доповідями виступили запрошені спікери – Павло Карташов, директор Ukrainian Startup Fund, Олександр Педан Офіційна Сторінка, телеведучий, громадський діяч, лідер руху «Junior», Viktor Denisenko, Associate Professor, Vilnius University, Оксана Сарнавська, доцентка кафедри психології Національного університету водного господарства і природокористування, Андрій Роговський, віце-президент фонду «ІТ-Паросток», голова НГО «Інститут емоційного інтелекту».
Обговорено шляхи та інструменти, що сприятимуть створенню єдиної інформаційної мережі, яка консолідуватиме розрізнені інформаційні джерела та ресурси, і допоможе формуванню єдиного інфостилю іміджу України за кордоном. Під час дискусії піднімалася проблематика трансформації емоційного інтелекту в умовах традиційної війни, особливості використання інформаційно-комп’ютерних технологій в гібридних протистояннях.
Розглядалася інформаційна війна та діяльність блогерів у контексті конвенційної війни, а також креативний простір в гібридному протистоянні сьогодення. Важливим питанням постала потреба розвитку критичного мислення у сучасної молоді, оскільки це дає можливість протистояти пропаганді та процесам навіювання та маніпуляції свідомістю.
За результатами круглого столу була винесена резолюція, яка намітила подальші шляхи та напрямки досліджень з даної теми.
Дякуємо всім учасникам заходу за змістовні та цікаві доповіді, запитання та зворотній зв’язок при обговоренні важливих питань сьогодення!
e-max.it: your social media marketing partner

Запрошуємо викладачів, студентів та аспірантів НУ «Чернігівська політехніка» на гостьову лекцiю професора Яна-Урбана Сандала (Норвегiя) на тему "International independent science and studies at Fil. Dr. Jan-U. Sandal Institute"

20 травня, початок о 10.00

Приєднуйтеся за посиланням до google meet

https://meet.google.com/myo-wyks-bqs

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 18 з 48

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні989
mod_vvisit_counterВчора2326
mod_vvisit_counterНа цьому тижні12017
mod_vvisit_counterЗа минулий тиждень10838
mod_vvisit_counterВ цьому місяці13363
mod_vvisit_counterЗа минулий місяць34143
mod_vvisit_counterРазом1941771

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]