Зустріч з Оленою Петрик. «Кейси проведення бізнес-форумів. Можливості розвитку кар'єри для студентів».
Автор Тетяна ЗабаштанськаБагато подій відбулося у нас в жовтні, то ж хочемо поділитися.
12 жовтня в рамках вивчення курсу «Event-технології» відбулась зустріч першокурсників освітньої програми «Бізнес- маркетинг та інтернет-комунікації» із керівницею Центру розвитку кар'єри Оленою Петрик на тему: «Кейси проведення бізнес-форумів. Можливості розвитку кар'єри для студентів».
Обговорили виклики та переваги проведення подій: Дні карʼєри, ярмарки вакансій, бізнес-форуми та форуми-стейкхолдерів. Студенти отримали безліч інсайтів та нових ідей для своїх проєктів.
Також студенти ознайомилися з різноманітними можливостями для розвитку майбутньої карʼєри.
Дякуємо Центру розвитку карʼєри за співпрацю! До нових зустрічей!
Розпочалося навчання викладачів курсу «Маркетинг IT-продуктів» від IT-компанії Genesis
Автор Тетяна ЗабаштанськаВикладачі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Анна Вербицька та Ірина Лисенко розпочали навчання для викладачів курсу «Маркетинг IT-продуктів» від IT-компанії Genesis.
Всеукраїнський освітній курс-стажування «Маркетинг IT-продуктів» від IT-компанії Genesis — це інтерактивний курс у форматі змішаного навчання для студентів українських ЗВО, який складається з передзаписаних лекцій та інтерактивів на LMS-платформі, які викладач впроваджує у поєднанні із лекційно-семінарськими заняттями.
Інтерактивні курси розроблено за ініціативи ІТ-компанії Genesis, разом із Product IT Foundation for Education за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти й науки України.
Студенти бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» та магістерської програми «Маркетинг» уже в першому семестрі цього навчального року зможуть отримати доступ до віртуального стажування та можливість реєстрації на програму кар’єрного менторства від Genesis.
Вітаємо з перемогою у міжнародному конкурсі реклами
Автор Тетяна ЗабаштанськаВітаємо студентку освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Анну Остапенко з дипломом другого ступеня IV Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS» за перемогу у номінації "Єднаймося заради Перемоги"! Вітаємо наукового керівника доцента Тетяну Рябову!
Проведення «DO.IT ADS» - це про творчість та креативність, що об’єднує талановиту молодь, яка прагне свободи, миру і незалежності, молодь, яка мріє про щасливе майбутнє!
Цьогорічний IV Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS» набув особливо важливого значення. Жахливі події, пов’язані із широкомасштабним вторгненням рф в Україну, сколихнули весь світ та завдали невгамовного болю усім українцям. Україна гордо і щиро відстоює свої законні права на вільне і щасливе майбутнє. Кожен українець робить все можливе з великою любов’ю до рідної землі.
Дякуємо колегам кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури та технологій та оргкомітету Конкурсу за цікаві можливості для молоді.
Нещодавно відбувся пітчинг результатів практики студентів освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".
Студенти у вигляді презентацій "pitch deck" представляли виконані індивідуальні завдання. Такий формат дав змогу поділитися набутим під час практики досвідом, продемонструвати навички публічного виступу та креативності.
Серед установ обраних студентами для практики: ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», Громадська спілка об'єднання підприємств ІТ галузі Чернігівщини «Чернігівський ІТ кластер», SendPulse, Агенція регіонального розвитку Чернігівської області, Інститут сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, Медичний центр «Тесла», заклади HoReCa, локальні малі та середні підприємства, банківські установи та інші ринкові суб'єкти.
Дякуємо партнерам за підтримку та менторство студентів у їх прагненні набути практичні навички.
Вітаємо з перемогою у фінальному етапі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт
Автор Тетяна ЗабаштанськаНа базі Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського за підтримки Міністерства освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» відбувся п’ятий Міжнародний конкурс студентських наукових робіт. Міжнародний конкурс студентських наукових робіт за окремими спеціальностями проводиться з метою інтеграції України в європейський освітньо-науковий простір, розширення міжнародних зв’язків, стимулювання інноваційної діяльності студентів, оволодіння ними сучасними технологіями, створення умов для формування інтелектуального потенціалу талановитої молоді тощо.
За підсумками захисту робіт на секційному засіданні «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» студентки спеціальності «Маркетинг» Ольга Христенко та Анастасія Аліксійчук з темою дослідження "Рестарт бізнесу на деокупованих територіях як інструмент відновлення економічної стабільності територіальної громади» нагороджені дипломами ІІ ступеня.
Керівник роботи: Москаленко Валентина Анатоліївна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики.
Підприємницькі навички, орієнтир на результат, конкурентоспроможність - основні цінності обов’язкового курсу "Управління бізнесом та бізнес-проектами", який опановують студенти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації". Викладач дисципліни - кандидат економічних наук, доцент Валентина Москаленко, практик у сфері бізнес-консалтингу з багаторічним досвідом.
Основним результатом вивчення дисципліни є розробка та пітчинг курсового проєкту - конкурентоспроможного бізнес-плану.
Бажаємо студентам втілити в життя власні бізнес-ідеї та зробити свій внесок в економічний розвиток міста та області.
Студенти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" успішно завершили практикум з SMM від EVO!
Неймовірно круто було переймати SMM-досвід на офлайн-тренінгах з Катериною Голобурдою, менеджеркою з інформаційного просування та управління репутацією у проєкті Satu, в компанії EVO.
Опанували теми:
- "Ефективний SMМ"
- "Матриця ефективних текстів"
- "Контент-план"
Формат практикуму передбачав активну залученість у процес та виконання практичних завдань.
Дякуємо за неймовірну можливість!
Вітаємо Ірину Гришко з дипломом у конкурсі "Бізнес-Трамплін"
Автор Тетяна Забаштанська28 квітня 2023 року відбувся фінал ІІ етапу Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «БІЗНЕС-ТРАМПЛІН». У конкурсі взяли участь студентські команди з таких регіонів України, як: Київська, Вінницька, Дніпропетровська, Житомирська, Одеська, Сумська, Львівська, Харківська, Чернігівська, Чернівецька області.
З-поміж 47-ми проєктів, представлених у півфіналі, журі конкурсу відібрало для участі у фіналі 18 найкращих бізнес-планів. Серед них і проєкт "Будиночок надії" студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" НУ "Чернігівська політехніка" Гришко Ірини. Науковий керівник - доцент кафедри маркетингу PR-технологій та логістики Валентина Москаленко. За результатами публічного захисту проєкту Ірина Гришко отримала диплом третього ступеню. Вітаємо та бажаємо втілення бізнес-ідей!
«Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі» у рамках конференції «Юність науки»
Автор Тетяна Забаштанська27 квітня відбулося засіданні секції «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі» у рамках щорічної конференції «Юність науки». З вітальним словом до учасників звернулася директор навчально-наукового інституту економіки, доктор економічних наук, доцент Аліна Олександрівна Пінчук. Учасників конференції привітав також доктор філософії, професор Ян-Урбан Сандал з Норвегії.
Студенти спеціальності «Маркетинг» презентували результати досліджень, власні кейс та ідеї проєктів:
- Пономаренко Артур, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ: КЕЙСИ БРЕНДІВ «YOZH» ТА «ALISO»»
- Сябро Анастасія, здобувач вищої освіти гр. МР-191. Тема презентації: «ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ INFLUENCE-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ «BIOPELL MEDICAL»»
- Селех Дмитро, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: ««КЕЙС KOLO: КОРИСТЬ EMAIL-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ФОНДІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ»»
- Рогова Ірина, здобувачка вищої освіти гр. ОА-211. Тема презентації: «ОСНОВНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ»
- Христенко Ольга, Срібна Аліна, здобувачки вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «IT PRODUCT DEVELOPMENT APPROACH FROM GENESIS: STARTUP IDEA «ENFILM»»
- Ревун Антон, здобувач вищої освіти гр. МР-211. Тема презентації: «МІСЦЕ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИКА НА СВІТОВОМУ РИНКУ»
- Сучок Станіслав, здобувач вищої освіти гр. МР-221. «СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ В УКРАЇНІ»
- Пономаренко Роман, здобувач вищої освіти гр. МРт-211. Тема презентації: «МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА КОМПАНІЇ «ESPUTNIK»»
На завершення модератор конференції Анастасія Стеченко порекомендувала всім студентам долучатися до наукових заходів, написання тез і статей, адже це вклад у професійне резюме та у студентський рейтинг. Зичимо натхнення у наукових пошуках!
Минулої п'ятниці студенти спеціальності "Маркетинг" відвідали гостьову лекцію від Майї Тавлуй, яка поділилася соціальною частиною життя компанії Valtech!
Майя поділилася тим, як IT-компанія допомагає країні та співробітниках в умовах повномасштабної війни, як соціально згуртовується команда, та згадала про те, як турбуються про ментальне здоров'я працівників.
Студенти перейняли досвід, отримали заряд мотивації для вдосконалення своїх навичок та натхнення до самовдосконалення.
Дякуємо компанії Valtech за цінні лекції для здобувачів вищої освіти!