10 січня 2023 року відбувся захід з нагоди вручення дипломів магістрів.
Ректор університету Олег Новомлинець привітав всіх магістрів та вручив дипломи з відзнаками.
"Ви навчалися в найскладніших умовах. Це був COVID-19, війна і обстріли. Але спільними зусиллями й вірою у себе ви змогли досягти своєї мети. Від імені всіх викладачів НУ "Чернігівська політехніка" вітаю з випуском 2023 і закликаю вас ніколи не забувати свою альма-матер. Бажаю вам міцного здоров'я, сил, терпіння, швидкої Перемоги України і великих особистих перемог в вашому житті. Ми все відбудуємо, переможемо. Все буде Україна! Все буде "Чернігівська політехніка"!"
Пишаємося магістрами з маркетингу! Нехай ваш професійний шлях буде під мирним небом та приносить задоволення від улюбленої справи!
Вітаємо студента освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" з першим місцем у Міжнародному конкурсі з комп’ютерної графіки та вебдизайну «CreDiCo» у номінації "3D графіка" . Конкурс проводиться серед молоді, яка цікавиться і займається вивченням комп'ютерної графіки і анімації.
Основна мета конкурсу: надання майданчика для показу авторських розробок та для спілкування у галузі комп’ютерної графіки, комп’ютерної анімації та вебдизайну.
Організаторами конкурсу є Лабораторія використання інформаційних технологій в освіті при кафедрі інформатики Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка (Україна), кафедра кібернетики і прикладної математики Ужгородського національного університету (Україна), Державний університет Бріджвотер (США), Вільний університет Тбілісі (Грузія), Академія Яна Длугоша (Польща), Університет Малтепе (Туреччина).
Дякуємо організаторам за можливості розкриття креативного потенціалу молоді! Вітаємо Романа, бажаємо подальших здобутків!
Кожен крок наближає Перемогу!
27 грудня відбулося нагородження Кращих студентів Національний університет «Чернігівська політехніка»
Автор Тетяна ЗабаштанськаУ номінації Кращий студент-медійник перемогу отримали Стеченко Анастасія та Отчиченко Єлизавета - студентки осаітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" групи МР-211.
Вітаємо Анастасію та Єлизавету, бажаємо збільшення здобутків та успіхів!
Відеоконтент сьогодні популярний як ніколи. Якщо ви любите знімати відео для соцмереж та мрієте створювати ролики, які б хотіли купувати найвідоміші в світі компанії, запрошуємо до Чернігівської міської бібліотеки імені М.М. Коцюбинського на зустріч «Як обрати свою професію в сфері відео?».
Гостя зустрічі – Христина Бойко. Впродовж останніх 10 років вона працює в комунікаціях. Має досвід у маркетингу, PR, продюсуванні та створенні стратегій комунікації. Співвласниця креативної агенції, яка вже більше 8 років створює відео. Серед її клієнтів: SoftServe, TedEd, Comfy, Галичина, UNDP та інші відомі компанії. Окрім того, Христина Бойко є ще й кураторкою курсу "Відео" магістерської програми Медіакомунікацій УКУ.
На зустрічі Христина розповість:
- які бувають посади в компаніях, що створюють відео (зйомки та анімація);
- хто такі: креативний копірайтер, продюсер, оператор, режисер, ілюстратор, дизайнер, аніматор і не тільки;
- про освіту, перші кроки та важливі етапи для роботи в сфері відео.
27 грудня 2022 р.
15:30 – 17:30
Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).
Зустріч відбудеться в оффлайн форматі, тобто ви можете фізично прийти в бібліотеку.
Щоб стати учасником зустрічі з Христиною Бойко, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3HTFNZi).
Захід проходить в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.
Нова програма від 1991 Accelerator для tech-підприємців і стартаперів, яка допоможе вивести бізнес на глобальний ринок
Автор Тетяна Забаштанська1991 Acceleration — програма поглиблення знань та компетенцій для фаундерів, які планують розвинути власний стартап і вивести його на міжнародну арену
Акселерація триватиме з січня по квітень 2023 року.
Команди-учасники отримають:
тематичні лекції і практичні воркшопи
командне менторство
бізнес-англійську
доступ до пропозицій від міжнародних tech-партнерів
спільноту 1991, серед якої провідні стартапери, експерти галузей та інвестори
До участі запрошуються стартапи, які:
вибудували ціннісну пропозицію власного проєкту
розуміють переваги серед конкурентів та для споживачів
мають міжнародний потенціал розвитку
знаходяться на стадії MVP
складаються з команд від двох осіб
Заявки приймаються на сайті до 31 грудня 2022 року. Деталі і реєстрація за посиланням: https://www.1991.vc/acceleration
Участь у програмі безкоштовна.
Впровадження програми «1991 Acceleration» стало можливим завдяки Проєкту USAID «Економічна підтримка України».
Вітаємо з успішним захистом магістерських робіт студентів денної та заочної форми навчання освітньої програми "Маркетинг".
Автор Тетяна Забаштанська21-22 грудня відбулися захисти магістерських робіт за участі голови екзаменаційної комісії Вікторії Жидок, к.е.н., доцента, керуючої регіональним представництвом ТА "WesternBid". Студенти у рамках магістерських досліджень презентували пропозиції по удосконаленню маркетингових стратегій вітчизняних та закордонних кампаній, серед яких «АЛЬТЕП-ЦЕНТР», «Fielmann», «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ», NETSYNO Software GmbH, «Dive VR» та ін. Важливо відмітити, що частина робіт захищена на власних кейсах студентів, а пропоновані рішення – будуть впроваджуватися безпосередньо в професійній діяльності.
В умовах війни кожному відповідальному бренду, що вболіває за Україну, хочеться донатити на допомогу армії чи волонтерам, і загалом сама по собі комерційна діяльність — це уже підтримка для економіки країни. Навіть у воєнний період маркетингова діяльність є важливою, адже потрібно ще прискіпливіше ставитися до маркетингових кампаній та їх ефективності, щоб витрати були гнучкими та приносили результати.
Бажаємо магістрам з маркетингу не зупинятися на досягнутому, сміливо рухатися вперед та досягати амбітних цілей, прискорюючи перемогу нашої країни!
Перша лекція в рамках проекту " Економічний RestART" вже цього тижня! Запрошуємо на зустріч з власницею Librarium Оксаною Саквою.
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗа даними соціальної мережі для ділового спілкування LinkedIn, маркетолог входить до списку десяти найпопулярніших сучасних професій. З кожним роком кількість вакансій у цьому напрямку зростатиме.
Якщо хочете довідатися про тонкощі однієї з найпопулярніших професій, запрошуємо на зустріч «Як розпочати карʼєру в маркетингу?». Гостя зустрічі – Оксана Саква – авторка та мама бренду проєкту Librarium (8 магазинів на території України), керівниця інтернет-магазину vv.ua.
Під час зустрічі Оксана розповість:
власну історію розвитку та етапи професійного зростання;
де найкраще здобувати практичні знання з маркетингу;
чим на практиці займається маркетинг-менеджер, менеджер з реклами, трафік-менеджер, бренд-менеджер, SMM-менеджер, контент-менеджер, PR-менеджер, event-менеджер, business-аналітик;
про спеціалізацію в digital-marketing.
21 грудня 2022 р.
15:00 – 17:00
Чернігівська міська бібліотека імені М.М. Коцюбинського (м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 22).
Зустріч відбудеться в онлайн та оффлайн форматах, тобто ви можете фізично прйити в бібліотеку, або приєднатись на зустріч через платформу ZOOM.
Щоб стати учасником зустрічі з Оксаною Саква, просимо заповнити реєстраційну форму (https://bit.ly/3FFjns8) .
Зустріч проводиться в межах проєкту «Економічний RestART», організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.
Як відбулася зустріч з Дмитром Селехом, маркетологом СендПульс на тему «Як чат-боти полегшують продажі».
Автор Тетяна Забаштанська9 грудня розмовляли про роль чат-ботів у підвищенні продажів. Крім розгляду власних кейсів Дмитра встигли також подискутували про «високе»: чи є чат-боти кроком до простору web3.0, як чат-бот може допомогти в освітньому процесі, чи в найближчому майбутньому роботизація зможе витіснити окремі професії.
Ваш бізнес точно потребує впровадження чат-бота, якщо
- Клієнти часто просять надіслати фото товару в Telegram
- Клієнти часто сповіщають, що їм незручно говорити, краще писати текстом
- Аналітика демонструє підвищується % продажів та повторних звернень у месенджерах
Чат-бот стане незамінним помічником у таких нішах бізнесу:
- Спорт та фітнес
- Телекомунікації
- Медичні центри та клініки
- Нерухомість
- Інфобізнес
- та будь-якій інші ніші (варто прислухатися до своїх клієнтів, додати фантазії та продумати цікавий сценарій)
Ключові аспекти при розробці сценарію чат-бота:
- Корисність та клієнторієнтованість. Чат-бота - для клієнта та його зручності у процесі здійснення покупки, а отже має відповідати очікуванням клієнтів та виконувати роль помічника.
- Новизна. Чат-бот має розповідати нову інформацію про продукт або бренд, а не дублювати текст із сайту.
- Простота та лаконічність. Клієнт має розуміти, навіщо користуватись чат-ботом і на які питання він зможе відповісти.
25 листопада 2022 року відбувся 84-й Міжнародний Саміт з соціального підприємництва, організований партнером Університету - Інститутом д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.
Студент освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» Роман Пономаренко, який наразі проходить наукове стажування в Інституті д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії, отримав почесний диплом та відзнаку «Summit Prize 2022 – Well executed assignment and presentation» за виступ на Саміті на тему “The role of product positioning in ensuring effective marketing activities of the enterprise“.
Вітаємо Романа з визнанням наукових результатів!
Запрошуємо студентів долучатися до наукових заходів, англомовних курсів та пропозицій стажувань від Інституту д-ра філ. Я.-У. Сандала у Норвегії.
В університеті працюють освітні хаби для студентів, які не мають можливості вдома брати участь в освітньому процесі.
Аудиторії оснащені ПК, Інтернетом, навушниками із мікрофонами.
73, 43, 51 (корпус 4️)
Аудиторії працюють згідно з затвердженим розкладом занять.
До речі, у корпусі тепло, працює їдальня (у 3 корпусі), а також є укриття, щоб перечекати повітряну тривогу!