У рамках тижня ННІ економіки НУ «Ченігівська політехніка» долучилися зі здобувачами вищої освіти гр. МР-201 до заходу, організованого Управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради, «Роль Регіональної туристичної асоціації у просуванні регіону».
Професіоналізм спікерів надихає!
Зокрема Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України, детально розкрив головні напрямки діяльності Організацій з маркетингу дестинацій:
Marketing MeetUp від Chernihiv.IT “YouTube і просування корпоративного та особистого бренду”
Автор Тетяна ЗабаштанськаТільки по-білому можна позаздрити тим, хто був присутнім сьогодні на MeetUp від з крутими спікерами Олександр Рись та Анастасія Науменко, компанія СендПпульс, які збирають в YouTube на трансляціях більше 6000 глядачів одночасно!!!
- YouTube наразі в топі серед інструментів просування особистого бренду.
- YouTube – це гра в довгу.
- YouTube – це в здебільшого відео типу «How to Do»
- Активний YouTube – підвищує довіру до бренду.
- Поговорили про алгоритми створення та просування власного та корпоративного YouTube каналу, лайфхаки створення якісного відео, тренди YouTube.
- Щодо організації роботи з відео: виділяйте 30% часу на створення відео і 70% на його розповсюдження.
- У відео цінується оперативність, експертиза, мінімальність
- Розміщуйте відео на YouTube мінімум 1-3 рази на тиждень та раз на тиждень робіть прямі трансляції
Створюйте влоги, ставайте контент-мейкерами, впливайте на споживачів, суспільство та політику!
Marketing Meetup від Chernihiv.IT «Нові тренди маркетингових комунікацій»
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗ нагоди дня маркетолога та в межах тижня ННІ економіки Marketing Meetup від Chernihiv.IT «Нові тренди маркетингових комунікацій».
Основні інсайти:
Маркетинг – це професія в професії!
Маркетингові комунікації – це емоції та довгострокові відносини зі споживачем.
Тренди сьогодення:
- мультиканальність;
- персоналізація (не надсилайте, те що не цікаво);
- враховуйте потреби компанії та цільової аудиторії;
- автоматизація;
- гейміфікація;
- тренд на відео контент.
Не бійтесь помилитися!
Не помиляється тільки той, хто нічого не робить!
Експериментуйте!
До зустрічі завтра
25 жовтня в Україні відзначають День маркетолога. І хоча це свято є неофіційним, від цього не є менш важливим. Вітаємо маркетологів, які успішно розвиваються у професії та науці, тих, хто робить перші кар'єрні кроки та тих, хто опановує майбутній фах у процесі навчання
Маркетологи – це стратеги та тактики, які вивчають смаки та переваги споживачів. Від маркетологів залежить успіх бізнесу.
Лови 3 інсайти щодо професії маркетолога:
Знання інструментів маркетингу стануть у нагоді кожному. Завдяки маркетингу ти зможеш просувати не лише продукти і послуги, але і себе як експерта, блогера або професіонала на ринку праці.
Для того щоб бути успішним маркетологом потрібно мати аналітичні здібності. Якщо ти вмієш аналізувати дані та робити висновки, то легко плануватимеш або розроблятимеш стратегії.
Маркетолог – це цікава професія, з великою кількістю напрямів, в яких можна розвиватися постійно. В цій професії дуже багато спектрів – від аналітичних до творчих, завдяки чому завжди можна знайти очікувану зайнятість і за смаком, і за розміром заробітку.
Натхнення, невичерпних ідей та креативу, самовдосконалення та постійного зростання і задоволення від професії
З 25.10.2021 до 13.11.2021 освітній процес у Національному університеті «Чернігівська політехніка» переведено в дистанційний режим!
У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, відповідно до листа МОН України від 21.10.2021 № 1/9-558 наказом ректора від 22.10.2021 № 184 «Про організацію освітнього процесу в НУ «Чернігівська політехніка» з 25.10.2021» в Університеті з 25.10.2021 до 13.11.2021:
➖освітній процес переведено в дистанційний режим відповідно до затвердженого розкладу;
➖заборонено проведення всіх масових (розважальних, спортивних, соціальних, рекламних та інших) заходів.
Привітання Туристичному Інформаційному Центру
Автор Тетяна ЗабаштанськаКафедра маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка» сьогодні долучилась до привітань Туристичний Інформаційний Центр з Днем народження!
Радіємо нашій плідній співпраці протягом років в сфері дослідження ринку в'їзних туристів Чернігова та формування Каталогу туристичних об’єктів.
Бажаємо команді професіоналів Туристичний Інформаційний Центр процвітання, невичерпних креативних ідей та побільше однодумців і партнерів!
Завжди готові до співпраці для розвитку туристичного потенціалу Чернігова!
Meetup «Теорія agile-розробки vs практичне застосування»
Автор Тетяна ЗабаштанськаСьогодні здобувачі вищої освіти, гр. МР-202, освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» долучились до Мeetup «Теорія agile-розробки vs практичне застосування».
Термін Agile визначається як спритний, кмітливий, здатний адаптивно підлаштуватися під вимоги ринку.
Представники Chernihiv.IT кластеру наголосили на таких меседжах:
- Business Value важливіше ніж Product;
- розуміння потреб споживачів важливіше ніж продукт.
Захід від практиків, організований Chernihiv.IT кластером, пройшов у неформальній атмосфері запитань-відповідей.
Шановні наші захисники та захисниці!
Щиро вітаємо Вас з таким прекрасним днем!
Бажаємо сил, мудрості, честі, чистого неба над головою.
Дякуємо Вам за те, що Ви нас оберігаєте, за спокій!
Цінуємо Вас та пам'ятатимемо завжди!
Слава Україні! Героям слава!
13 жовтня відбулася зустріч Наукового клубу "PRO Маркетинг", до якої долучилися здобувачі вищої освіти гр. МР-211. Керівник клубу к.е.н. Лисенко І.В. запросила здобувачів відвідати семінар «Пошукова система BASE (Bielefeld Academic Search Engine); Видавництво Bentham Science», організований Науковою бібліотекою.
На заході здобувачі дізналися як працювати з пошуковими системами і як вони можуть допомогти при написанні робіт та виконанні завдань з дисциплін.
Відбулась прем’єра соціального перфомансу «Люди – не звірі»
Автор Тетяна Забаштанська7 жовтня в ТРЦ «Голівуд» (м. Чернігів) відбулася прем’єра соціального перфомансу «Люди – не звірі». Показ перфомансу реалізовано у рамках проєкту «Кроки до безпечної громади: протидія булінгу у молодіжному середовищі / Steps to safe community: bulling prevention in the youth environment», який реалізується ГО «Чернігів Європейський» у партнерстві з Національним університетом «Чернігівська політехніка» у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.