Лекція-презентація з комерціалізації наукових розробок
Автор Тетяна Забаштанська18 жовтня 2024 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» НУ «Чернігівська політехніка» долучилися до лекції-презентації на тему «Світовий досвід комерціалізації науково-технологічних розробок», яка була проведена на базі НТУ «Дніпровська політехніка».
Лектором виступив Чарльз Уайтхед ‒ засновник eō Business Incubators та інвестиційний керуючий фонд Tech Investment Fund "Phoenix". Він поділився своїм багатим міжнародним досвідом у галузі комерціалізації наукових розробок.
Захід організовано в рамках «Програми комерціалізації науково-технічних розробок українських університетів», яку eō Business Incubators та eō Business Teaching Inc. реалізують у партнерстві з МОН України.
Студенти поглибили свої знання у сфері інновацій. Вони мали нагоду дізнатися про новітні тенденції, практики та інструменти, які використовують для виведення на ринок науково-технічних досягнень, а також задати питання експерту та отримати цінні поради щодо практичної реалізації подібних проектів в Україні.
Лекція стала важливою складовою навчального процесу, оскільки поєднала академічні знання з реальними досвідом спеціалістів, сприяючи розвитку компетенцій у сфері інноваційного маркетингу та підприємництва.
07 жовтня 2024 р. завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики , д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна брала участь у нетворкінгу на тему "Project Management". Стратегія і управління проєктами" у рамках проєкту #IntoUAction4WoMen.
Під часу заходу експерт Сергій Лазар, т.в.о директора ПБП ВИМАЛ, поділився практичним досвідом та секретами застосування різноманітних інструментів управління проєктами для їх успішної реалізації.
Проєкт здійснюється ГО "Ліга ділових та професійних жінок України"в рамках реалізації програми «Забезпечення розширення економічних прав та можливостей жінок для відновлення та розвитку» (SEED), що реалізується французькою неурядовою організацією Aктед за фінансової підтримки Уряду Канади, яка надається через Міністерство закордонних справ Канади.
Курс "Аналіз державного боргу: кейс ЄС-Україна"
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗавідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна з 23 по 27 вересня 2024 р. брала участь у навчанні за програмою курсу "Аналіз державного боргу: кейс ЄС-Україна" у межах проєкту модулю Жана Моне «EU experience in public debt management: conclusions for Ukraine in the war and post-war period», що фінансується програмою Еразмус+ (101127602-EUEPDM-ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH) на базі Сумського державного університету.
Головною метою заходу було поглиблення знань учасників у сфері управління державним боргом на основі досвіду ЄС, а також формування практичних навичок аналізу боргової політики в умовах воєнного та післявоєнного періодів.
11-12 жовтня 2024 року магістр гр. ММР-241 Немчик Вікторія відвідала Бізнес-форум «Зроблено в Україні» в м. Київ, організований Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні у партнерстві з Міністерством економіки України, Торгово-промисловою палатою України та Києво-Могилянською бізнес-школою за фінансової підтримки Уряду Японії.
За мету було поставлено глибше ознайомити підприємців із державною політикою «Зроблено в Україні», яку було запущено в лютому цього року, щоб спонукати українців підтримувати вітчизняних виробників і таким чином впливати на зростання валового внутрішнього продукту.
Подія стала важливою платформою для обміну досвідом між підприємцями, інвесторами та представниками державних установ. Основна тема форуму – обговорення шляхів підтримки українського бізнесу та його внеску в економіку країни через інноваційні рішення, які сприяють сталому розвитку та економічному відновленню України.
Крім того, підприємці на форумі мали змогу представити свої товари на виставці-ярмарку, відвідати майстер-класи від керівників провідних компаній, знайти нових партнерів та укласти угоди в зоні B2B перемовин. Учасники й учасниці отримали корисну інформацію від творців політики «Зроблено в Україні» та міжнародних партнерів про можливості для підтримки бізнесу.
Тренінг «Вдосконалюй свій бізнес: Фінансове планування»
Автор Тетяна ЗабаштанськаПротягом 7-8 жовтня 2024 року завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики , д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна та здобувачі освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» брали участь у тренінгу «Вдосконалюй свій бізнес: Фінансове планування», де пройшли інтенсивне навчання, присвячене розробці бізнес-планів, основам фінансового менеджменту та ефективного планування ресурсів. Тренінг проведено Центром ділового та інформаційного консультування і розроблений на основі програми Міжнародної організації праці (ILO), яка активно впроваджується в багатьох країнах світу.
У ході тренінгу учасники:
• отримали практичні знання з фінансового аналізу та планування,
• навчились керувати своїми бізнес-активами й ресурсами,
• отримали розуміння, як будувати стійку фінансову стратегію для успішного розвитку або відновлення власної справи.
Підбірка безкоштовних курсів з SMM-менеджменту
Автор Тетяна ЗабаштанськаСтати SMM-менеджером за 3 місяці? Легко! Лови підбірку крутих безкоштовних курсів.
• SMM-спеціаліст від Дія.Освіта – коротенький освітній серіал, що розкриє таємниці популярної професії.
• SMM Start від hillel it school – розгорнутий курс, просто необхідний для потужного старту.
• Маркетинг від ReSkill – курс на 3 чи 6 місяців, щоб точно зрозуміти, що треба роботодавцям.
• «Основи SMM» від «Креативної практики» – супер короткий курс, щоб зрозуміти чи твоє це.
• «SMM: фундамент» від Prometheus – розширений курс із завданнями, для повного занурення у професію.
• «Основи SMM для ГО» від «Зрозуміло!» – якщо маєш зв'язки з громадськими організаціями, то це для тебе.
• «Як збільшити кількість підписників в Instagram» від Camster – місячний курс, який точно надасть перевагу перед конкурентами.
Гостьова лекція професора Lucir Reinaldo Alves з Державного університету Західної Парани
Автор Тетяна Забаштанська
4 жовтня 2024 року відбулася гостьова лекція професора Lucir Reinaldo Alves з Державного університету Західної Парани (Бразилія) на тему «Національна політика регіонального розвитку» / «National policy of regional development». Лекція пройшла в рамках віртуального обміну між студентами Національного університету «Чернігівська політехніка» та Державного університету інфраструктури та технологій, що є учасниками Міжнародної мережі віртуальних молодіжних бізнес-хабів (грантовий проєкт Еразмус+ VEHUB4YOU).
Ініціаторами заходу стали кафедра економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Державного університету інфраструктури та технологій (в межах наукових гуртків «Економіст», «Маркетинг» та молодіжного бізнес-хабу «T&T business hub») і кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» (в межах діяльності наукового гуртка «PRO Маркетинг»).
Під час лекції здобувачі вищої освіти розширили свої знання з питань національної політики регіонального розвитку та дізналися про шляхи підвищення ефективності використання регіональних ресурсів і можливостей.
За значний особистий внесок у розвиток національної освіти, підготовку кваліфікованих фахівців, багаторічну плідну педагогічну діяльність та високий професіоналізм Валентині Анатоліївні Москаленко присвоєно почесне звання «Заслужений працівник освіти України» (Указ Президента України №685/2024).
Президент України Володимир Зеленський відзначив державними нагородами освітян з Чернігівщини. Серед них — Валентина Анатоліївна Москаленко, доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка», якій присвоєно почесне звання «Заслужений працівник освіти України».
Шановна Валентино Анатоліївно!
Прийміть найщиріші вітання з нагоди отримання високої державної нагороди!
Ми висловлюємо Вам глибоку вдячність за невтомну працю, вагомий внесок у розвиток освіти та підготовку висококваліфікованих фахівців. Ваші зусилля та відданість справі є взірцем для всієї освітянської спільноти.
Першокурсники відвідали інноваційний простір Peremoha Lab
Автор Тетяна Забаштанська2 жовтня студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» в рамках кураторської години відвідали екскурсію до СК «Перемога», де знаходиться мейкерський простір Peremoha Lab при Центрі розвитку стартапів та інновацій Національного університету «Чернігівська політехніка».
Студенти мали нагоду ознайомитися з високотехнологічним обладнанням, яке використовується в Peremoha Lab: 3D-принтери, плотери, лазерний різак, екструдери, шредер для переробки пластику, готовими виробами, які створені за допомогою цих технологій. Ця екскурсія не тільки розширила знання про екологію та новітні технології, а й надихнула на власні проекти.
27 вересня 2024 року на базі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики відбулося обговорення освітніх програм першого (бакалаврського) рівня «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» та другого (магістерського) рівня «Маркетинг».
Зустріч була присвячена регулярному моніторингу, перегляду та вдосконаленню освітніх програм для забезпечення високого рівня освітніх послуг та створення ефективного освітнього середовища для здобувачів вищої освіти.
Гаранти програм – завідувач кафедри, д.е.н., професор Хоменко І.О. (ОП «Маркетинг») та к.е.н., доцент Бабаченко Л.В. (ОП «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації») – представили учасникам основні аспекти програм: мету, фокус, компетентності, результати навчання та структурно-логічну схему вивчення дисциплін.
До обговорення долучилися проєктні групи ОП, науково-педагогічні працівники кафедри, здобувачі вищої освіти, представники студентської ради ННІ бізнесу, економіки та адміністрування, випускники програм, а також роботодавці.
Роботодавці, які долучилися до заходу щодо обговорення освітніх програм:
- Москаленко Анатолій – директор Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, доктор економічних наук, професор, член-кореспондент НААН, заслужений економіст України;
- Ворожко Євген – директор Чернігівського відділення ПрАТ «АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА»;
- Захарін Андрій – комерційний директор ТОВ «Сіверспорт»;
- Жерибор Андрій Іванович – начальник регіонального відділення в м. Чернігів Банк Південний;
- Леся Неволько – керівниця департаменту PR та комунікацій ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ»;
- Юлія Кононенко – начальник відділу маркетингу ПЕТ Технолоджиз;
- Ірина Прокопенко – HR-менеджер ПЕТ Технолоджиз.
Активну участь в обговоренні прийняли випускники спеціальності «Маркетинг»:
- Селех Дмитро – інтернет-маркетолог;
- Красій Аліна – менеджер з маркетингу ТОВ «АЛЬТЕП.КОМ»;
- Пікуль Єлизавета – керівник секції проєктного маркетингу департаменту маркетингу ТОВ «КОЛЛАР КОМПАНІ».
Під час обговорення стейкхолдери відзначили переваги програм та надали рекомендації для їх подальшого вдосконалення.
Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь, цінні ідеї та внесок у підвищення якості вищої освіти!