Дата и время

Публікації

Вітаємо студентку освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Анну Остапенко з дипломом другого ступеня IV Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS» за перемогу у номінації "Єднаймося заради Перемоги"! Вітаємо наукового керівника доцента Тетяну Рябову!

Проведення «DO.IT ADS» - це про творчість та креативність, що об’єднує талановиту молодь, яка прагне свободи, миру і незалежності, молодь, яка мріє про щасливе майбутнє!

Цьогорічний IV Міжнародний конкурс реклами «DO.IT ADS» набув особливо важливого значення. Жахливі події, пов’язані із широкомасштабним вторгненням рф в Україну, сколихнули весь світ та завдали невгамовного болю усім українцям. Україна гордо і щиро відстоює свої законні права на вільне і щасливе майбутнє. Кожен українець робить все можливе з великою любов’ю до рідної землі.

Дякуємо колегам кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Факультету управління і технологій Державного університету інфраструктури та технологій та оргкомітету Конкурсу за цікаві можливості для молоді.

e-max.it: your social media marketing partner

Нещодавно відбувся пітчинг результатів практики студентів освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації".

Студенти у вигляді презентацій "pitch deck" представляли виконані індивідуальні завдання. Такий формат дав змогу поділитися набутим під час практики досвідом, продемонструвати навички публічного виступу та креативності.

Серед установ обраних студентами для практики: ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», Громадська спілка об'єднання підприємств ІТ галузі Чернігівщини «Чернігівський ІТ кластер», SendPulse, Агенція регіонального розвитку Чернігівської області, Інститут сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, Медичний центр «Тесла», заклади HoReCa, локальні малі та середні підприємства, банківські установи та інші ринкові суб'єкти.

Дякуємо партнерам за підтримку та менторство студентів у їх прагненні набути практичні навички.

e-max.it: your social media marketing partner

На базі Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського за підтримки Міністерства освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» відбувся п’ятий Міжнародний конкурс студентських наукових робіт. Міжнародний конкурс студентських наукових робіт за окремими спеціальностями проводиться з метою інтеграції України в європейський освітньо-науковий простір, розширення міжнародних зв’язків, стимулювання інноваційної діяльності студентів, оволодіння ними сучасними технологіями, створення умов для формування інтелектуального потенціалу талановитої молоді тощо.

За підсумками захисту робіт на секційному засіданні «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» студентки спеціальності «Маркетинг» Ольга Христенко та Анастасія Аліксійчук з темою дослідження "Рестарт бізнесу на деокупованих територіях як інструмент відновлення економічної стабільності територіальної громади» нагороджені дипломами ІІ ступеня.

Керівник роботи: Москаленко Валентина Анатоліївна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики.

e-max.it: your social media marketing partner

Підприємницькі навички, орієнтир на результат, конкурентоспроможність - основні цінності обов’язкового курсу "Управління бізнесом та бізнес-проектами", який опановують студенти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації". Викладач дисципліни - кандидат економічних наук, доцент Валентина Москаленко, практик у сфері бізнес-консалтингу з багаторічним досвідом.

Основним результатом вивчення дисципліни є розробка та пітчинг курсового проєкту - конкурентоспроможного бізнес-плану.

Бажаємо студентам втілити в життя власні бізнес-ідеї та зробити свій внесок в економічний розвиток міста та області.

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 02 червня 2023 00:00

Практикум з SMM від EVO

Автор

Студенти освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" успішно завершили практикум з SMM від EVO!

Неймовірно круто було переймати SMM-досвід на офлайн-тренінгах з Катериною Голобурдою, менеджеркою з інформаційного просування та управління репутацією у проєкті Satu, в компанії EVO.

Опанували теми:

  • "Ефективний SMМ"
  • "Матриця ефективних текстів"
  • "Контент-план"

Формат практикуму передбачав активну залученість у процес та виконання практичних завдань.

Дякуємо за неймовірну можливість!

e-max.it: your social media marketing partner

28 квітня 2023 року відбувся фінал ІІ етапу Всеукраїнського студентського конкурсу бізнес-проєктів «БІЗНЕС-ТРАМПЛІН». У конкурсі взяли участь студентські команди з таких регіонів України, як: Київська, Вінницька, Дніпропетровська, Житомирська, Одеська, Сумська, Львівська, Харківська, Чернігівська, Чернівецька області.

З-поміж 47-ми проєктів, представлених у півфіналі, журі конкурсу відібрало для участі у фіналі 18 найкращих бізнес-планів. Серед них і проєкт "Будиночок надії" студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" НУ "Чернігівська політехніка" Гришко Ірини. Науковий керівник - доцент кафедри маркетингу PR-технологій та логістики Валентина Москаленко. За результатами публічного захисту проєкту Ірина Гришко отримала диплом третього ступеню. Вітаємо та бажаємо втілення бізнес-ідей!

e-max.it: your social media marketing partner

27 квітня відбулося засіданні секції «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу в digital-середовищі» у рамках щорічної конференції «Юність науки». З вітальним словом до учасників звернулася директор навчально-наукового інституту економіки, доктор економічних наук, доцент Аліна Олександрівна Пінчук. Учасників конференції привітав також доктор філософії, професор Ян-Урбан Сандал з Норвегії.

Студенти спеціальності «Маркетинг» презентували результати досліджень, власні кейс та ідеї проєктів:

  • Пономаренко Артур, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ: КЕЙСИ БРЕНДІВ «YOZH» ТА «ALISO»»
  • Сябро Анастасія, здобувач вищої освіти гр. МР-191. Тема презентації: «ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ INFLUENCE-МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ «BIOPELL MEDICAL»»
  • Селех Дмитро, здобувач вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: ««КЕЙС KOLO: КОРИСТЬ EMAIL-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БЛАГОДІЙНИХ ФОНДІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ»»
  • Рогова Ірина, здобувачка вищої освіти гр. ОА-211. Тема презентації: «ОСНОВНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ»
  • Христенко Ольга, Срібна Аліна, здобувачки вищої освіти гр. ММР-221. Тема презентації: «IT PRODUCT DEVELOPMENT APPROACH FROM GENESIS: STARTUP IDEA «ENFILM»»
  • Ревун Антон, здобувач вищої освіти гр. МР-211. Тема презентації: «МІСЦЕ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИКА НА СВІТОВОМУ РИНКУ»
  • Сучок Станіслав, здобувач вищої освіти гр. МР-221. «СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ В УКРАЇНІ»
  • Пономаренко Роман, здобувач вищої освіти гр. МРт-211. Тема презентації: «МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА КОМПАНІЇ «ESPUTNIK»»

На завершення модератор конференції Анастасія Стеченко порекомендувала всім студентам долучатися до наукових заходів, написання тез і статей, адже це вклад у професійне резюме та у студентський рейтинг. Зичимо натхнення у наукових пошуках!

e-max.it: your social media marketing partner

Минулої п'ятниці студенти спеціальності "Маркетинг" відвідали гостьову лекцію від Майї Тавлуй, яка поділилася соціальною частиною життя компанії Valtech!

Майя поділилася тим, як IT-компанія допомагає країні та співробітниках в умовах повномасштабної війни, як соціально згуртовується команда, та згадала про те, як турбуються про ментальне здоров'я працівників.

Студенти перейняли досвід, отримали заряд мотивації для вдосконалення своїх навичок та натхнення до самовдосконалення.

Дякуємо компанії Valtech за цінні лекції для здобувачів вищої освіти!

e-max.it: your social media marketing partner
П'ятниця, 14 квітня 2023 00:00

Екскурсія-зустріч до EVO

Автор

6 квітня для студентів спеціальності «Маркетинг» кампанією EVO була організована екскурсія-зустріч.

Після знайомства з директором, ознайомлення з кампанією та офісом, під час неформального спілкування за кавою маркетолог Катерина Голобурда розповіла про початок свого професійного шляху в маркетингу, поділилася професійними кейсами та відповіла на питання студентів.

Дякуємо команді EVO за неймовірну зустріч та готовність ділитися досвідом. Ви – найкращі!

e-max.it: your social media marketing partner

29 березня студенти спеціальності «Маркетинг» відвідали SendPulse!

Ознайомилися з компанією та сервісами SendPulse. Обговорили можливості Академії SendPulse.

Маркетолог Дмитро Селех поділився своїм кар’єрним шляхом та дав поради студентам для професійного розвитку.

Дякуємо за змістовну екскурсію та надихаюче спілкування!

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 4 з 39

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]