Навчання за модулем Жан Моне «Практики соціально-економічної інклюзії в ЄС»
Автор Тетяна ЗабаштанськаЗавідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістки, д.е.н., пофесорка Хоменко Інна Олександрівна з 13 вересня по 26 жовтня 2024 р. успішно пройшла навчання за модулем Жан Моне «Практики соціально-економічної інклюзії в ЄС» (Jean Monnet Module 101127466 – EPSEI – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH) у Національному університеті біоресурсів і природокористування. Розвиток економічної інклюзії набуває свого значення в сучасних умовах, оскільки передбачає збалансований розвиток економіки з урахуванням потреб ринку праці, захисту навколишнього середовища тощо. Соціальна інклюзія спрямована на всебічний розвиток людини незалежно від її фізичних чи інших обмежень.
Курс навчання включав: семінар «Практики інклюзивної економіки в ЄС», інтенсивний онлайн-курс «Принципи ЄС щодо різноманітності та інклюзивності для сталого розвитку», дистанційний навчальний курс «Соціальна політика ЄС у фокусі інклюзії» та самостійну роботу.
Програма «Громадська участь у процесах відновлення на місцевому рівні»
Автор Тетяна Забаштанська24-26 жовтня 2024 р. завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна брала у навчальній програмі «Громадська участь у процесах відновлення на місцевому рівні» у м. Києві, організованій міжнародним фондом «Відродження» та Асоціацією сприяння самоорганізації населення.
Активні представники із більшості регіонів України зібралися, щоб обговорити, як зробити процес відновлення ефективнішим та прозорішим. Протягом кількох насичених днів учасники навчалися, як активно залучати місцеву громаду до процесів відбудови. Вони отримали знання та практичні інструменти для реальних дій у своїх населених пунктах.
Здобувачі спеціальності «Маркетинг» НУ «Чернігівська політехніка» долучилися до інформативної онлайн-конференції «Продажі в digital: від стратегії до лояльності» від академії SendPulse, яка відбулася 22 жовтня 2024 року.
Спікерами конференції були: Ігор Сандик (тренер з продажів), Анна Мельничук (засновниця школи публічних виступів "Public Speaking with Sense"), Микита Поляк (засновник агенції "Marketorium"), Аніка Куліковська (експертка-практик з продажів), Євгенія Кириленко (Head of Tech Support у "Transporeon").
На конференції детально розглянули такі теми:
- Психологія успішного продажу: як бути на крок попереду в 2025.
- Як створити власну історію, яка перетворює слухачів на покупців.
- Побудова відділу продажів, що буде продавати.
- Як продавати товари або послуги у соціальних мережах: розбір реальних кейсів у директі.
- Чи може АІ повністю замінити людську підтримку: виклики та можливості післяпродажного обслуговування клієнтів.
Дякуюємо Академії SendPulse за приділений час та цікаві доповіді на конференції!
17 жовтня 2024 р. завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики , д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна відвідала Промприлад – інноваційний центр на на базі ревіталізованого заводу в Івано-Франківську, який працює на перетині чотирьох напрямків розвитку регіону: нової економіки та урбаністики, сучасного мистецтва та освіти.
Це проєкт зі сфери імпакт-інвестування, де інвестори одночасно вкладають в соціальний вплив на регіон та отримують повернення інвестицій у вигляді дивідендів. Тут відбувається співпраця, взаємодія та обмін досвідом між підприємцями, фахівцями, містом та громадськістю. Одним з найцікавіших проєктів є Berkley Summer – унікальна навчальна програма для підприємців, яку реалізували спільно з Університетом Каліфорнії, Берклі за підтримки Державного Департаменту США та Western NIS. Американські експерти навчали підприємців будувати стартапи: винаходити та валідувати ідею, створювати продукт, правильно будувати стосунки із клієнтами та бути лідерами для своїх команд. Учасники працювали над своїми проєктами у 15 групах, троє найкращих отримали можливість безоплатно консультуватись у викладачів для запуску свого продукту. Серед презентованих ідей – технологічні продукти, виробництва екологічних матеріалів, мистецькі проєкти, додатки, які допоможуть стежити за здоровʼям тощо.
Також тут реалізується проєкт «Освітня платформа для фрилансерів «Тісто»», що фокусувався на темі нових професій. Під час вебінарів та конференцій, одна з яких пройшла наживо на Промприладі, експерти презентували можливості розвитку у нових індустріях та розповідали про вплив технологій на фриланс.
У новому сезоні подкасту «Де ти там робиш» досліджували нові професії: від біодизайнерки та інженера розумних будинків до XR спеціаліста та Prompt Writer-а.
Восени 2023 Фонд Промприлад запустив комплексну навчальну програму для підприємців у партнерстві з Копенгагенським Інститутом Нейрокреативності (CINC). Протягом 8 модулів навчання разом з експертами учасники пропрацьовували всі складові підприємницького шляху, який веде від ідеї до зростання та масштабування власної справи, з використанням креативних підходів. Після програми для 20 учасниць відбудеться навчальний візит до європейських партнерів для обміну підприємницьким досвідом та залучення нових бізнес-партнерів.
Одним із важливих фокусів Фонду Промприлад була підтримка жіночого підприємництва. Так розпочала роботу платформа освітніх і менторських можливостей для жінок «Спроможна». Першим освітнім продуктом була спільна із Ukrainian Hub навчальна програма «Бізнес-планування та моделювання», до якої долучилось 50 підприємиць з усієї країни.
Тренінг «Як продавати онлайн: моделі та методи продажів»
Автор Тетяна Забаштанська24 жовтня 2024 року здобувачі спеціальності "Маркетинг" Національного університету "Чернігівська політехніка" прийняли участь у онлайн тренінгу на тему «Як продавати онлайн: моделі та методи продажів» проведений Ю. Пирчем - експертом з реклами для інтернет-магазинів, засновником компанії «К2 - реклама для інтернет-магазинів»
у межах компоненти «Економічне відновлення та ринкові системи» (EMRS) програми CLEAR.
Під час тренінгу учасники ознайомилися з різними методами онлайн-продажів та способами їх впровадження. На прикладі п'яти персонажів було розглянуто різні моделі бізнесу. Також учасники дізналися:
•що таке маркетинг послуг,
•як створити контент-план,
•яку роль контент-план відіграє у веденні бізнесу. Додатково обговорили розвиток особистого бренду, його переваги та вплив на успіх.
Проєкт "Інтеграція України в Єдиний Цифровий ринок ЄС: регуляторне зближення з правом ЄС у digital сфері"
Автор Тетяна Забаштанська23 жовтня 2024 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету "Чернігівська політехніка" відвідали публічну лекцію директорки директорату європейської та євроатлантичної інтеграції Міністерства цифрової трансформації України Ольги Кревської у межах проєкту «Європейські студії Національного університету «Львівська політехніка» (EUSTS) на тему : "Інтеграція України в Єдиний Цифровий ринок ЄС: регуляторне зближення з правом ЄС у digital сфері".
Для України інтеграція в Єдиний цифровий ринок ЄС є інструментом поглиблення економічної інтеграції у внутрішній ринок ЄС, а також просування цифровізації України у відповідності до європейських та міжнародних стандартів. Цифровізація передбачає, зокрема:
• розширення взаємного доступу до онлайн-ринків і цифрових послуг, а також приєднання України до єдиних правил, стандартів та процедур з ЄС у цифровій сфері, в т.ч. щодо оформлення електронних контрактів,
• здійснення електронних платежів та розрахунків,
• поширення цифрового контенту,
• оформлення авторських прав,
• надання транскордонних цифрових послуг та захисту прав споживачів в мережі інтернет тощо.
Форум «СТАЛИМО ПЕРЕМОГУ: від стійкості громадян до держави вдячності»
Автор Тетяна Забаштанська22 жовтня 2024 р. завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики , д.е.н., професор Хоменко Інна Олександрівна брала участь у форумі «СТАЛИМО ПЕРЕМОГУ: від стійкості громадян до держави вдячності» (м. Київ).
На заході виступили:
Карло Формоза - Надзвичайний і Поважний Посол Італії в Україні,
Катаріна Матернова - Посол Європейського Союзу в Україні,
Мартін Гарріс - Надзвичайний і Поважний Посол Великої Британії в Україні,
Джулі Конен - директор Місії USAID в Україні,
Валерій Пекарь – український підприємець, публіцист, викладач і громадський діяч,
а також інші поважні спікери та учасники.
Метою заходу є консолідація громадянського суспільства та підтримка євроатлантичної інтеграції країни. Багато цікавих думок прозвучало на форумі зокрема, про те, як, попри війну, зробити Україну економічно успішною країною.
25 жовтня 2024 року здобувачі спеціальності «Маркетинг» Національного університету "Чернігівська політехніка" за запрошенням кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» долучились до 4Seasons of Marketing – другої менторської зустрічі з Дмитром Чудіновим: енергія маркетингу в дії!
Спікер зустрічі: Дмитро Чудінов – заступник комерційного директора з продажу на внутрішньому ринку компанії Solar Steelconstruction, що вже більше десяти років є лідером у сфері сонячної енергетики в Україні та за її межами.
На цій зустрічі здобувачі дізнались:
- Як Solar Steelconstruction адаптувала свої стратегії в умовах енергетичної кризи?
- Інноваційні рішення, які допомогли компанії вийти на міжнародні ринки та успішно реалізувати потужні проєкти.
- Як турбота про навколишнє середовище стала основою корпоративної відповідальності та успіху компанії.
- Лайфхаки ведення бізнесу в умовах сучасних викликів та можливостей у галузі відновлювальної енергетики.
Захід реалізується в межах проєкту ЄС Еразмус+ 101082696- Proment «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО». Дякуємо партнерам за запрошення і організацію заходу.
XVI Конгрес Української Асоціації Європейських Студій
Автор Тетяна Забаштанська17-18 жовтня 2024 року завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Хоменко І.О. та доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Бабаченко Л.В. долучилися до XVI Конгресу української асоціації європейських студій.
В рамках теми заходу «Вступ України до ЄС та відбудова» учасники ознайомилися з питаннями: сценарії приєднання України до ЄС; політика підтримки демократії в ЄС та виклики для сусідства; роль університетів у відбудові України: посилюючи третю місію університетів; соціальна політика ЄС як ключовий фактор формування соціально-орієнтованої моделі економіки для відбудови України; стратегії посилення стійкості для безпеки і співпраці у Європі; стандарти належного врядування ЄС: шляхи впровадження в Україні; політика рівності і недискримінації у ЄС та досвід для України.
В підсумку відбулась секція обміну досвідом з реалізації освітніх та наукових грантів.
Завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, д.е.н., професорка Хоменко Інна Олександрівна з 1 по 4 жовтня 2024 р. брала участь у міжнародному 4-х денному навчальному заході у форматі зимової школи «Найкращий досвід ЄС для підвищення конкурентоспроможності на ринку праці», в рамках модуля Жана Моне «Досвід ЄС для підвищення рівня працевлаштування молоді через розвиток професійних навичок», що фінансується програмою Еразмус+ (ERASMUS-JMO-2021-MODULE-SKILLS4JOB-101047867). Мета школи – надати учасникам розуміння того, як підвищити конкурентоспроможність на ринку праці, сприяти їх участі у грантових програмах та підготовці здобувачів до успішного працевлаштування в компаніях, що відповідають стандартам та цінностям ЄС, використовуючи матеріали проєкту.
Тема заходу виявилася дуже актуальною та зібрала понад 280 учасників з Швейцарії, Болгарії, Канади, Казахстану, Словаччини, Туреччини, Чехії та України, серед яких викладачі, аспіранти, представники академічної спільноти та молодь, яка прагне підвищити свої професійні навички та конкурентоспроможність на ринку праці. Одним із питань було підвищення потенціалу працевлаштування випускників через удосконалення міждисциплінарних ділових навичок, що відповідають потребам бізнесу, стандартам та цінностям ЄС.