Дата и время

Публікації

В Україні більш ніж 1000 продуктових компаній, 5 із яких оцінюють у понад мільярд доларів. Українські продуктові IT-компанії входять у світові топи! На гостьовій лекції від Ілля Бачурін, голови організації "Product IT Foundation for Education", 3 листопада говорили про пошук себе в одній із найпривабливіших сфер бізнесу — продуктовому IT та про курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів".

Що варто знати:

  • В продуктовому ІТ є місце та перспективи не лише для ІТ-спеціалістів
  • Маркетинг є невід’ємною складовою ІТ-продуктів
  • Ефективна постановка цілей дозволяє досягати чітких результатів
  • Підвищити ефективність навчання можна завдяки таскменеджерам
  • Кофаундингова ІТ-компанія Genesis пропонує безліч освітніх можливостей для студентів та випускників

Ще більше дізнатися про продуктові ІТ-компанії, інноваційні професії та бізнес-складову створення успішних цифрових продуктів студенти зможуть завдяки участі у Всеукраїнському інтерактивному курсі "Створення та розвиток ІТ-продуктів". Курс розроблено ГО «Product IT Foundation for Education» та кофаундинговою IT-компанією Genesis Genesis у співпраці зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України. У партнерстві з Київською школою економіки та інвестиційним фондом Horizon Capital.

Студенти магістерської програми «Маркетинг» вже активно навчаються у симуляторі віртуального стажування в IT-компанії з реальними кейсами та експертами-практиками. Найуспішніші студенти матимуть можливість отримати менторську підтримку від провідних фахівців продуктового IT. З весняного семестру до курсу приєднаються і студенти бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації».

e-max.it: your social media marketing partner

Вдячні за 4 дні корисних доповідей від провідних практиків.

40 студентів спеціальності "Маркетинг" долучилися та вже отримали сертифікати за проходження інтенсиву!

Дякуємо за актуальні та цікаві теми:

  • Серафима Молчанова, Marketing consultant, Valtech Ukraine : “Соціальні та благодійні івенти в умовах війни: як збирати донати за допомогою івентів”
  • Аліна Дикуха, Head of Digital Marketing at SendPulse : “Актуальні скіли маркетолога в новій реальності”
  • Євгеній Кирієнко, Product marketing manager at SendPulse: "Набір інструментів для маркетолога в умовах невизначеності"
  • Катерина Голобурда, Trade marketing manager at EVO (Satu.kz): “SMM під час війни: особливості ведення бізнес-акаунтів під час воєнного стану”
  • Майя Тавлуй, Digital marketing manager at Valtech Ukraine: "Модель AIDA: цілі на кожному етапі та рекламні інструменти"
  • Ярослав Циганенко, CEO/Founder at Dots Platform: "Влучити в ціль. Дослідження ринків, конкурентів і аудиторії"
  • Kirsten Foon, Director of Growth Marketing at Percona : "Getting a Head Start in Marketing for 2023"
  • Олександр Рись, CMO at Prometheus & Brand-ambassador at SendPulse: “Як розробити антикризову маркетинг стратегію у війну. Ризик-менеджмент та комплаенс»
  • Особлива подяка Оля Рись за створені можливості, мотивацію рухатись вперед і розвиватись.
e-max.it: your social media marketing partner

Сьогодні Аліна Дикуха провела гостьову лекцію для студентів спеціальності «Маркетинг». Вона поділилася своїм досвідом, адже точно знає як працює просування зсередини і всі його особливості.

Основні тези з лекції:

  • SММ не лише про візуал,
  • влучний ситуаційний маркетинг зіграє на твою користь,
  • копірайтинг - вкрай необхідний навик для спеціаліста,
  • вчитися, вчитися і ще раз вчитися. Маркетинг - це динамічна сфера, яка дуже швидко змінюється,
  • твій бонус - це володіння програмою Figma, а LinkedIn - твоя візитівка та інструмент отримання роботи,
  • знання мов - твоя перевага,
  • прихований PR теж PR,
  • вчися визначати цільову аудиторію, тестувати рекламу і аналізувати результати, що працює/не праює для твого проєкту,
  • інфлюєнсери - корисний ресурс просування стартапів та компаній.
e-max.it: your social media marketing partner
Понеділок, 24 жовтня 2022 00:00

Chernihiv.IT Conf: VOLUNTEER FRONT

Автор

«Більше крутих івентів — більше донатів на ЗСУ», — подумали ми і почали працювати над новою подією.

І хоч відтоді час пролетів дуже швидко, у нас все майже готово, аби забезпечити для вас декілька годин мега-контенту від досвідчених експертів та мега-емоцій від участі у цій події.

Chernihiv.IT Conf: VOLUNTEER FRONT — конференція, де ми не тільки вчимося і ділимося досвідом, а й збираємо кошти на потреби наших захисників та захисниць. Це на сьогодні теплі речі, які допоможуть їм боротися і перемагати, зігріватимуть нашою любов’ю.

Тому пропонуємо просту формулу. Ми все організовуємо, забезпечуємо цікаву й корисну програму, ви — реєструєтеся, донатите і чудово проводите час, зміцнюючи знання та навички. Сама ж участь у заході абсолютно безкоштовна, тобто.

Подія відбудеться вже 5 листопада, тривалістю з 11:00 до 16:00. Підігрівати вашу цікавість і мотивацію ми будемо  деталями та подробицями її програми впродовж наступних днів.

Хто вже готовий зареєструватися, знаючи що Chernihiv.IT в жодному разі не підсуне чогось поганого, — завітайте за посиланням у коментарях або у події на сайт кластера.

Далі буде…

e-max.it: your social media marketing partner

Студенти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» разом з викладачами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» долучилися до 5-го майстер-класу присвяченого підготовці до 17-го Українського студентського фестивалю реклами із номінацій Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

На чисельні прохання учасників Фестивалю спікером виступив копірайтер агентства «banda» Віктор Синьков. При цьому тема майстер-класу: «Як навчитись краще придумувати рекламні ідеї» зацікавила майже 100 учасників.

Модератором майстер-класу виступив Євген Ромат, координатор 17-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

17-й Український студентський фестиваль реклами відбудеться 17 листопада цього року в Міжнародний день студента.

e-max.it: your social media marketing partner

Реєструйся на онлайн-інтенсив «Chernihiv.IT Marketing CRASH COURSE» і відкрий для себе маркетинг нового часу. Ми підготували програму, яка присвячена найбільш актуальним викликам українського ринку.

Розвиток успішного бізнесу в умовах війни дорівнює неабиякій допомозі країні та наближенню перемоги. Як це зробити — складне питання. Чи був в когось рецепт на випадок війни? Певно, що ні, але наші спікери готові поділитися своїм досвідом про:

Як збирати донати за допомогою івентів?

Актуальні скіли маркетолога в новій реальності

SMM під час війни

Як розробити ефективну антикризову маркетинг-стратегію?

Думаєш, це все? А от і ні! Заплануй поки свою участь в інтенсиві на 25—28 жовтня, а ми далі розкажемо, що ж ще чекає на тебе.

Сертифікат для всіх, хто буде з нами 4 дні.

Інтенсив безкоштовний, але донат відкриється! Ми продовжуємо збір на теплі речі для наших захисників та захисниць.

 

e-max.it: your social media marketing partner

Чудова нагода для розвитку soft skills та можливість ще більше розповісти про Україну світові. Дякуємо закордонним партнерам Fundacja Kopalnia Inicjatyw за запрошення!

Завдяки співпраці Національний університет «Чернігівська політехніка» з Громадською організацією «Чернігів європейський», Fundacja Centrum Kreatywnych Inicjatyw Edukacyjnych (Polанд) та Europas Erfolg e.V. (Germani) 15 здобувачів вищої освіти змогли долучитись до реалізації проєкту «The art of memories», та разом з молоддю Польщі і Німеччини обговорити складні питання історії ІІ Світової війни та передачі "уроків історії" майбутнім поколінням.

Програма візиту включала відвідування музея Оскара Шиндлера, пам'ятних місць Кракова, державного музею Аушвіц-Біркенау та Міжнародного молодіжного центру зустрічей в Освенцимі. Окрім того, студенти мали онлайн-воркшопи з запрошеними фахівцями Польщі та Ізраїлю.

У якості фінальної роботи міжнародна група підготувала цілий перформенс для польської молоді на сцені театру, а також зняли низку тематичних відео-інтервью.

Дякуємо усім за співпрацю та змістовний час разом!

До нових зустрічей!

e-max.it: your social media marketing partner

Студенти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» разом з викладачами кафедри маркетингу, PRологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка» долучилися вебінару присвяченого підготовці до 17-го Українського студентського фестивалю реклами із номінацій Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

Сьогодні спікером виступив незмінний протягом багатьох років голова Журі УСФР Анже Йереб, що зараз працює на посаді Chief Creative Officer у Leavingstone Georgia (Грузія).

Тема майстер-класу актуальна: «Як перемогти в Українському студентському фестивалі реклами»…

Серед ключових меседжів Анже Йереб варто згадати:

  • креативність – це інструмент для ефективності реклами;
  • креативність зменшує медіабюджет;
  • реклама має вирішувати певну проблему;
  • call to action має обов’язково бути в кінці рекламного повідомлення;
  • задача реклами не подобатися споживачеві, а доносити інформацію;
  • наздогоняйте споживачів ремаркетингом, перфоменсмаркетингом та ретаргетингом.

Модератором вебінару виступив Євген Ромат, координатор 17-го УСФР, Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

17-й Український студентський фестиваль реклами відбудеться 17 листопада цього року в Міжнародний день студента!

Знайомтесь з брифами – приймайте участь..

e-max.it: your social media marketing partner

На завершення правозахисної програми  «Я-Медіа» 7 вересня 2022 року в місті-герої Чернігові відбувся регіональний семінар «Медіаграмотність та нові інформаційні виклики під час війни». Захід відбувся у Національному університеті «Чернігівська політехніка» у змішаному форматі. Учасники мали можливість наживо  спілкуватися  у нещодавно відремонтованому після бомбардувань Залі засідань  Вченої ради університету або приєднатися   онлайн  через платформу Zoom.

На цей раз запрошеним спікером був  радіоведучий та редактор Українського радіо «Чернігівська хвиля»  Андрій Соколов, який вже понад 15 років працює у медіапросторі Чернігівщини та добре знає його особливості.  Під час семінару учасники обговорили, як змінилася роль медіаграмотності у контексті забезпечення інформаційного захисту громадян та побудови системи інформаційної безпеки України в умовах повномасштабної війни. Особлива увага під час дискусії була приділена тим змінам, які відбулися у медіапросторі за останні півроку та їх впливу на формування сучасного медіаконтенту. Учасники семінару задавали багато питань з приводу безпекових аспектів поширення інформації у  персональних соціальних мережах та необхідності переосмислення нової парадигми медіаграмотності.

 Андрій Соколов поділився з учасниками  реальними кейсами з практики діяльності Українського радіо «Чернігівська хвиля» під час війни, правилами факт-чекінгу інформації  та секретами побудови успішного інтерв’ю. 

  Під час заходу   панувала щира і невимушена атмосфера,  що допомагало конструктивно обмінюватися  думками та своїм власним  медіа-досвідом, отримати зворотний зв’язок від учасників семінару.

  • Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
  • Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки
e-max.it: your social media marketing partner

З 1 жовтня здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» зможуть долучитися до Всеукраїнського інтерактивного курсу «Створення та розвиток IT-продуктів». Це симулятор віртуального стажування в IT-компанії з реальними кейсами та експертами-практиками. Над розробкою курсу працювали IT-компанія Genesis Genesis, громадська організація «Освітня фундація продуктового IT» та студія EdEra спільно із Міністерством цифрової трансформації та Міністерством освіти і науки України.

У липні завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Анна Вербицька   пройшла навчання від фахівців IT-компанії Genesis та здобула сертифікацію для викладання курсу «Створення та розвиток IT-продуктів».

Серед лекторів онлайн-стажування: Віцепрем’єр-міністр України, Міністр цифрової трансформації України — Михайло Федоров, заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції — Валерія Іонан, співзасновник Monobank — Дмитро Дубілет, Client Partner Apps & Ventures, CEE у Meta — Станіслав Біров, COO Genesis — Артем Копанєв, CEO Suitsme (Genesis) — Галина Єфремова та інші фахівці із провідних продуктових IT-компаній, як-от Genesis і Meta.

Інтерактивний курс «Створення та розвиток IT-продуктів» буде доступний для студентів магістерської програми «Маркетинг» та бакалаврської програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» у рамках навчальних дисциплін. Найуспішніші студенти матимуть можливість отримати менторську підтримку від провідних фахівців продуктового IT.

З метою взаємодії в рамках інтеграції та реалізації курсу «Створення та розвиток ІТ-продуктів», удосконалення освітніх програм університету, спільної участі в ініціативах задля розвитку підприємницької освіти підписано меморандум про співпрацю між НУ «Чернігівська політехніка» та ГО «Освітня фундація продуктового ІТ».

Бажаємо успіхів здобувачам вищої освіти у навчанні та дякуємо партнерам за освітні можливості.

e-max.it: your social media marketing partner
Сторінка 7 з 39

Контактна інформація

Наша адреса: м.Чернігів, вул. Шевченка, 95

Корпус - №1, каб. 109, 113

тел. +38(04622) 665-167, (093)596-05-49,

(097)522-95-28, (050)637-07-17

e-mail: [email protected]