7 липня відбувся підсумковий круглий стіл у рамках проєкту ЯМедіа.
З вітальним словом виступила проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку, к.філос.н., доцент Мельник Ольга Євгенівна.
Під час зустрічі координаторка проєкту «Я-Медіа» в Чернігівській області, завідувачка кафедрою управління персоналом та економіки праці, к.е.н, професор Ремньова Людмила Михайлівна, підвела підсумки роботи учасників проєкту.
Основна тематика блогів проєкту «Я-Медіа» стосувалася проблем дискримінації, домашнього насильства, лідерства, гендерної рівності, боротьби з корупцією, дистанційної освіти під час карантину, екологічних проблем, булінгу, розвитку соціальних мереж, ролі відіоблогінгу у вирішенні соціальних проблем та розбудові громад.
Студентки освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" Анастасія Стеченко та Єлизавета Отчиченко стали учасницями менторської програми у рамках ЯМедіа, створивши персональні блоги.
Щиро дякуємо організаторам за можливість долучитися до заходів проєкту.
Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія). Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.
Вітаємо маркетологів груп МР-181 та МРт-201 з довгоочікуваною подією – отриманням дипломів бакалаврів за освітньою програмою «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» в Національному університеті "Чернігівська політехніка".
Пишаємось вашими вміннями та досягненнями, відзнаками, нагородами та важливими якостями громадян України!
Додатково поздоровляємо Матусевич Есфір та Марію Шаповал з отриманям дипломів з відзнакою!
Бажаємо всім бакалаврам, щоб ті труднощі, що подолані, були максимальними в житті. А далі – тільки успіх, досягнення, реалізація і процвітання в незалежній Україні!
Досягайте поставлених цілей, не зупиняйтеся перед перешкодами і завжди бути впевненими у своїх силах!
Для продовження навчання чекаємо на вас в магістратурі за спеціальністю «Маркетинг»!
22 червня у рамках проєкту ЯМедіа відбулось блог-кафе, присвячене надзвичайно гострим екологічним проблемам сьогодення та особливостям їх висвітлення у блогерській сфері.
- Модераторкою зустрічі була Катерина Гнедіна , членкиня ГО «Чернігів Європейський», авторка екологічного стартапу “Ceres Hub”, к.е.н., доцентка.
- Під час зустрічі пані Катерина поділилась власним досвідом щодо підходів ведення екоблогу з метою ознайомлення широкої громадськості та світу із загрозами екологічній безпеці України у воєнний час. Учасники блог-кафе обговорили основну тематику екоблогів та їх формати.
- На зустрічі були присутні здобувачі вищої освіти ОП "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" та викладачі кафедри, які приймали активну участь у дискусії та ділилися власним досвідом.
- Учасники блог-кафе змогли попрацювати над практичний кейсом «Планування та анонс екоблогу», який дозволив набути навички планування, анонсування та ведення екологічного блогу.
Зокрема команда студентів та викладачів кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики запропонували тему екоблогу: «Енергія сонця у твоєму домі», в якому розкрили своє бачення та навели пропозиції щодо популяризації використання сонячної енергії у домогосподарствах.
Щиро дякуємо організаторам за можливість долучитися до події.
- Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” @che_polytech у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
- Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.
15 червня в рамках проєкту «Я-Медіа» в Чернігові відбулося довгоочікуване блог-кафе "Медіаграмотність - musthave сучасних лідерів громад". Студенти першого курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" разом із куратором змогли зустрітися в онлайн форматі з Вікторією Сидоровою, журналісткою, медіа-експерткою, редакторкою газети «7 днів» для обговорення злободенного питання, як протистояти інформаційним впливам у часи маніпуляцій та дезінформації. Під час розгляду реальних кейсів та виконання інтерактивних вправ учасники заходу змогли познайомитися із поширеними хворобами сучасних медіа ( недотримання стандартів, «джинса», «паркет», пресрелізм, передруки контенту), а також з’ясувати, наскільки вони схильні довіряти новинам у медіа, і чи мають навички перевірки інформації.
Відбулася активна дискусія на тему «Кому і чому ми довіряємо?», під час якої учасники блог-кафе обмінялися своїм досвідом перевірки медійної інформації на предмет відповідності критеріям оперативності, достовірності, повноти, точності, балансу думок, відокремленню фактів від коментарів. Під час зустрічі панувала щира і невимушена атмосфера, що допомагало конструктивно обмінюватися думками та отримати зворотний зв’язок від учасників блог-кафе.
- Проєкт реалізується НУ “Чернігівська політехніка” у співпраці з ГО “Фундація прав людини” та Університету м. Тарту (Естонія).
- Проєкт фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки.
Дякуємо Людмилі Михайлівні Ремньовій, координаторці проєкту ЯМедіа за можливості для студентів постійно розвивати актуальні soft skills.
Міжнародна студентська науково-практична конференція «Юність науки-2022»
Автор Тетяна Забаштанська16 червня 2022 року відбулося онлайн засідання секції «Маркетингові інструменти формування лояльності споживачів у діджитал-середовищі» Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Юність науки-2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства».
Перед учасниками конференції виступили запрошені спікери на актуальні теми маркетингу:
- Жидок В.В. к.е.н., доцент, приватний підприємець, керуюча регіональним представництвом ТА «Western Bid»;
- Тунік М.В. к.е.н., начальник першого міського відділення ЧОД АТ Райффайзен Банк Аваль
- Роботу конференції продовжили молоді науковці було заслухано доповіді здобувачів вищої освіти:
- Пономаренко Артур, гр. МР-181. ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ВІЙНИ: КЕЙС БРЕНДУ «YOZH».
- Артеменко Катерина, Попова Ірина, гр. МР-201. СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ.
- Рябченко Ігор, МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ.
- Тачкіна Валерія, гр. ЗМРт-191. SMM-КЕЙС КАМПАНІЇ ALTY.
- Герасімчук Марія, гр ММР-211. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ПРОМОАКЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ РИНКОВИМИ СУБ’ЄКТАМИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ.
- Лавський Ігор, гр. ЗММР-211, СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ.
- Сябро Анастасія, гр. МР-191. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО АНАЛІЗУ З ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ SIMILARWEB.
- Пікуль Єлизавета, гр. МР-191. АКТУАЛЬНІ ІНСТРУМЕНТИ PR У СИСТЕМІ БІЗНЕС-МАРКЕТИНГУ ТА ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ.
- Пономаренко Роман, гр. МРт-21. СТРАТЕГІЇ І МЕТОДИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ.
- Немчик Вікторія, гр. МР-201, РОЛЬ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО КУПІВЛЮ
- Гавриш Надія, гр. МР-202. НАВ’ЯЗЛИВИЙ ПОКУПЕЦЬ ТА НАВ’ЯЗЛИВИЙ СЕРВІС, ЇХ ПРИРОДА ТА ФОРМИ ПРОЯВУ
- Середа Яна, гр. МР-191. РОЗВИТОК РЕКЛАМИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ
Усім учасникам конференції дякуємо за участь та бажаємо невичерпного натхнення у науковому пошуку та нових звершень, а Україні перемоги!
Роман Пономаренко студент третього курсу освітньої програми "Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації" у рамках участі в програмі академічної мобільності завершив англомовний курс школи соціального підприємця "Social Entrepreneurship School IBS" від професора Яна-Урбана Сандала. Курс включає 3 модулі: Social Entrepreneurship, Innovation Management, Service Vision Management. "Навчаючись на курсі я отримав розширені знання про соціальне підприємництво, як рушійну силу позитивних змін в суспільстві. Отриманні знання під час навчання в Fil.Dr. J.-U. Sandal Institute будуть використані в моїй професійній кар'єрі маркетолога, посилюючи соціум корисними та необхідними проєктами. Щирі слова подяки професору Яну-Урбану Сандалу за актуальні знання та досвід"
24 травня відбулась онлайн-зустріч для студентів та викладачів «Як зберегти себе під час війни» від Психологічної служби університету.
Студенти та викладачі кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики долучилися до Ukrainian digital forum 21 травня. Форум був присвячений питанням маркетингу та брендингу під час війни. Спікер від бренду Fedoriv розповів про проєкт United24 - фонд по збору коштів для ЗСУ і вже зібрав не мало коштів на підтримку. Команда Banda розробили бренд, який наразі асоціюється з Україною і є брендом України - " Сміливість".
Спікери дискутували на тему ринку праці. Після початку пандемії більшість людей вирішили піти в онлайн професії. Після повномоштабного вторгнення ще більше онлайн курсів стали відкритими для безкоштовного навчання.
Ukrainian digital forum дає можливість дізнатися про кейси кампаній, отримати натхнення від того як підприємці адаптувалися до сьогоденних умов і продовжують працювати для підвищення економіки України і для допомоги українській армії.
У рамкаж Тижня Науки відбулася гостьова лекція для студентів, аспірантів та викладачів від професора Яна-Урбана Сандала (Норвегія).